Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο Φαρσάλων - Πρόσκληση και Πρόγραμμα


Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο Φαρσάλων                                        1 – 3 Νοεμβρίου 2013

Παρασκευή                                                                                                                                         1 Νοεμβρίου 2013


09:00 – 10:00
Διαπίστευση Συνέδρων                                                Αίθουσα Πολιτιστικού Κέντρου
10:00
Έναρξη Συνεδρίου
10:00 – 10:30
Χαιρετισμοί
10:30 – 14:30



10:30 – 10:50


10:50 – 11:10




11:10 – 11:30
Πρωινή Συνεδρία – Πρόεδροι:
Άρης Καραχάλιος, Δήμαρχος Φαρσάλων  – Γιώργος Τουφεξής, Αν. Προϊστάμενος
ΙΕ’ ΕΠΚΑ

ΤΟΥΦΕΞΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
«Η νεολιθική  κατοίκηση στην Κοιλάδα του Ενιπέα»

ΚΥΠΑΡΙΣΣΗ- ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΑ ΝΙΝΑ – ΧΑΜΗΛΑΚΗΣ Γ. – LOUGHLIN TH.
«Κουτρουλού Μαγούλα στο Νέο Μοναστήρι: μια αρχαιολογική θέση με διαχρονική
χρήση»

ΚΥΠΑΡΙΣΣΗ- ΑΠΟΣΤΟΛΙΚA NINA – ΑΗΔΟΝΑ ΕΛΙΝΑ – ΠΟΛΥΜΕΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
«Οι πρώτοι νεολιθικοί κλίβανοι στη μαγούλα Ίμβρου πηγάδι (Νέο  Μοναστήρι):
 διερεύνηση της λειτουργίας τους στην ευρύτερη νεολιθική κοινότητα της περιοχής»
11:30 – 11:40
Συζήτηση
11:40 – 12:10
Διάλειμμα
12:10 – 12:30



12:30 – 12:50



12:50 – 13:10


13:10 – 13:30


13:30 – 14:10
ΚΑΤΑΚΟΥΤΑ ΣΤΕΛΛΑ – ΓΙΑΛΟΥΡΗ ΑΝΝΑ – ΠΛΑΣΤΑΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ – ΔΑΦΟΥΛΑ
ΜΑΡΙΑ – ΒΙΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
«Στερέωση, αποκατάσταση και ανάδειξη ακρόπολης Φαρσάλου»

ΚΑΡΑΠΑΝΟΥ ΣΟΦΙΑ - ΝΟΥΛΑ ΒΑΣΩ
 «Νέα δεδομένα για το δυτικό σκέλος του τείχους της αρχαίας Φαρσάλου
– Συνεισφορά του Δήμου Φαρσάλων στην αρχαιολογική έρευνα της πόλης»

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ ΑΡΧΟΝΤΟΥΛΑ
«Μολύβδινα φιαλίδια μύρου (κουτρούβια) από το Κάστρο των Φαρσάλων»

ΒΛΑΧΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
«Νομισματικές μαρτυρίες από το Κάστρο των Φαρσάλων»

ASTON EMMA
«Δάοχος ευδόξωι χρώμενος ευλογίαι» - A Pharsalian at Delphi and the Ideology of
Thessalian Power

14:10 – 14:30
Συζήτηση
14:30 – 17:30
Μεσημεριανό Διάλειμμα
17:30 – 20:00


17:30 – 17:50


17:50 – 18:10
Απογευματινή Συνεδρία – Πρόεδροι : Κώστας Δερλός , Πρόεδρος ΟΠΑΚΠΑΔΦ – Νίνα Κυπαρίσση-Αποστολίκα, τ. Διευθύντρια Αρχαιοτήτων ΥΠΠΟ

HAAGSMA MARGRIETSOPHIA KARAPANOU
«Material expressions of domestic and city-wide cults at Kastro Kallithea and environs»

HARVEY TRACENE
«Coinsfrom Kastro Kallithea: New Insights into Coin Circulation and Inter-City
Relations in Achaia Phthiotis during the Hellenistic Period»
18:10 – 18:20
Διάλειμμα
18:20 – 18:40


18:40 – 19:00


19:00 – 19:20


19:20 – 19:40
ΚΥΖΙΡΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
 «Ψαύει αληθείας ο μύθος»

ΔΗΜΟΥΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
«Ο ατελείωτος νόστος του Αχιλλέως»

ΣΔΡΟΥΛΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
«Το θεσσαλικό άλογο στο πέρασμα των αιώνων»

ΦΙΡΦΙΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
«Φαρσάλιοι αθλητές στους Πανελλήνιους Ιερούς Αγώνες»
19:40 – 20:00
Συζήτηση

  

 Σάββατο          
                                                                                                                2 Νοεμβρίου 2013
09:30 – 14:40



09:30 – 09:40


09:40 – 10:00



10:00 – 10:20



10:20 – 10:40


10:40 – 11:00



11:00 – 11:20

Πρωινή Συνεδρία – Πρόεδροι:
Δημήτρης Μπαμπανίκας, Αντιδήμαρχος Φαρσάλων  – Σταυρούλα Σδρόλια,
Προϊσταμένη 7ης ΕΒΑ

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΦΑΝΗ - ΒΛΑΧΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
«Τα Φάρσαλα στα αρχεία ν. Λάρισας»

ΡΟΥΚΑ ΠΕΛΑΓΙΑ
«Δύο βιωματικές συνεντεύξεις γυναικών της επαρχίας Φαρσάλων: Ο αργαλειός
 ως προσαρμοστικό εργαλείο και ως σύμβολο της γυναικείας κουλτούρας»

ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ
«Τα τσιφλίκια των Φαρσάλων: Παραγωγικές σχέσεις και  Οικονομικά και
κοινωνικά δίκτυα»

ΣΠΑΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
«Προσθήκες στον επισκοπικό κατάλογο της Αρχιεπισκοπής των Φερσάλων»

ΚΛΗΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
 «Η επαρχία Φαρσάλων και οι κατά καιρούς εκκλησιαστικές της μεταβολές από το
 1881 έως σήμερα»

ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
«Οδωνύμια των Φαρσάλων»
11:20 – 11:40
Συζήτηση
11:40 – 12:00 
Διάλειμμα
12:00 – 12:20


12:20 – 12:40




12:40 – 13:00


13:00 – 13:20



13:20 – 13:40
ΣΔΡΟΛΙΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
«Εκκλησιαστική ζωγραφική της περιοχής Φαρσάλων»

ΤΣΙΑΚΟΥΜΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
«Ο Τεκές του Ιρενί (Ασπρόγεια) Φαρσάλων: το αλλόδοξο ησυχαστήριο
 των Μπεκτασήδων δερβίσηδων του Ντορμπαλή Σουλτάν μέσα στην ομίχλη
 του χρόνου»

ΑΝΔΡΟΥΔΗΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ
«Ο μπεκτασικός τεκές Ντουρμπαλί Σουλτάν στο Ιρενί (Ασπρόγεια) Φαρσάλων»

ΝΟΥΛΑ ΒΑΣΩ – ΑΝΔΡΟΥΔΗΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ
«Ο Πύργος Καραμίχου – Ένα τυπικό Οθωμανικό Πυργόσπιτο στην καρδιά των
Φαρσάλων»

ΜΑΝΤΑΣ ΣΠΥΡΟΣ
«Το Γεφύρι του Πασά στον Ενιπέα ποταμό»
13:40 – 14:00
Συζήτηση
14:00 – 17:30
Μεσημεριανό Διάλειμμα
17:30 – 20:00


17:30 – 17:50



17:50 – 18:10


18:10 – 18:30
Απογευματινή Συνεδρία – Πρόεδροι : Margriet Haagsma, Καθηγήτρια  Πανεπιστημίου
Alberta – Σοφία Καραπάνου, Αρχαιολόγος ΙΕ’ ΕΠΚΑ

ΠΟΝΤΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
«Κ. Σμολένσκη : Ο ήρωας του Ελληνοτουρκικού πολέμου 1897 και η μάχη των
Φαρσάλων»

ΛΙΑΠΗΣ ΤΑΣΟΣ
«Οι Παραδοσιακές δεξαμενές υδροδότησης της πόλης των Φαρσάλων»

ΘΕΛΟΥΡΑ ΗΛΕΚΤΡΑ – ΚΟΚΑΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
«Πολεοδομική εξέλιξη της πόλης των Φαρσάλων 19ο αιώνας – σήμερα»
18:30 – 18:50
Συζήτηση
18:50 – 19:20
Διάλειμμα
19:20 – 20:00
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ:
ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΑΡΗΣ – ΤΟΥΦΕΞΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ –
ΣΔΡΟΛΙΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ – ΚΑΡΑΠΑΝΟΥ ΣΟΦΙΑ



Κυριακή                                                                                                                            3 Νοεμβρίου 2013

10:00 – 11:15
Επίσκεψη στην Ακρόπολη Φαρσάλων
11:15
Αναχώρηση για τον Τεκέ στην Ασπρόγεια

Share on Google Plus

About kalimerisnikos

107 comments:

Ανώνυμος είπε...

Καληνυχτακουλίνι..έπρεπε να παραστείς!

Ο λόγος..να δηλώσεις την πρωτοπορειακή σου πατέντα στις μεταφορές..να πάρεις και ονομασία Π.Ο.Π.Σ.: Προστασία Ονομασίας Προέλευσης Σχολίων!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Μην βιάζεσαι,όλα θα γίνουν στην ώρα τους.
όταν πέσουν οι υποψηφιοτητες θα αρχίσουν να πέφτουν και οι αποκαλύψεις..

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! είπε...

Οι υποψηφιότητες οι ίδιες θάναι από πλευράς ΔΣ..
..τι να πέσουν..οι πεσμένες!

Ανώνυμος είπε...

Νομίζεις ότι είναι έτσι....

Ανώνυμος είπε...

Ποιά η διαφορά..δεν γνωρίζω αρκετά..κοίτα πίσω!

Ανώνυμος είπε...

Θα φτιάξω και καλήτερο..

Ανώνυμος είπε...

Εγραψα κανά ψέμα..

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΔΗΜΑΡΧΕ ΖΕΙΤΕ ΑΛΛΟΥ;

Σίγουρα έχουμε να κάνουμε με κουρασμένα παλικάρια και αυτός είναι ο κυρίως λόγος διότι δεν αντιλαμβάνονται πλέον τι γίνεται γύρω τους,
δεν παίρνουν χαμπάρι και εμείς, τι περιμένουμε αλήθεια εμείς;

Περιμένουμε αλήθεια να αντιληφθούν κάποια στιγμή ότι τα προβλήματα του τόπου μας χρειάζονται αυξημένα αντανακλαστικά και φολότιμο ή περιμένουμε μήπως μάθουν μετά απο δέκα χρόνια, άντε είκοσι, τι σημαίνει ευθύνη στο να διαχειρίζεσαι τις τύχες του τόπου σου;

Αλήθεια ποιοί αντιλαμβάνονται σήμερα το τι ακριβώς συμβαίνει γύρω τους;

ΔΗΜΑΡΧΕ, επικοινωνιακός «γίνεσαι δεν γεννιέσαι», άραγε το ξέρατε;
Η επικοινωνία έχει ως στόχο την βελτίωση της συμπεριφοράς μας και, την ενδυνάμωση των σχέσεων με τους συνανθρώπους μας-δημότες.

Αγαπητοί μου είναι ηλίου φαεινότερο ότι οι κατέχοντες οποιαδήποτε μορφή εξουσίας είναι μακριά απο την αρετή και αγνοούν τα προβλήματα της κοινωνίας.

Δυστυχώς στο Δομοκό όλα τα παράπανω ορισμένοι τα ονομάζουν ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

ΔΗΜΑΡΧΕ, η λέξη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ υπάρχει στο λεξιλόγιό σας;

ΔΗΜΑΡΧΕ, ζείτε αλλού απο πιο σημείο παρακολουθείτε τα θέματα-προβλήματα του τόπου;

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Ρεπόρτερ μην κάνεις τέτοια αστεία,
γιατί με 2 - 3 κρασάκια μπορεί να γίνουν πραγματικότητα.
Μην το ζορίζετε πολύ το πράγμα άσε να πιστεύει ότι θα ξαναβγεί δήμαρχος, οπότε έχει χρόνο.
Τι να κάνουμε το άτιμο το ποτό δημιουργεί παρενέργειες.

Ανώνυμος είπε...

Ρεπόρτερ και Παρατηρητή καλησπέρα
Η χαρτα των δικαιωμάτων θέλειεφαρμογή και οχι εξαγγελία. Η επικοινωνια της δημοτικής αρχής με τους δημότες ειναι ανύπαρκτη . Οι δημοτική αρχή δεν εχει επαφή με την κοινωνια η αντιληψη της παράγκας κυριαρχή . Ειχα καιρό να πριπλανηθώ στα χωριά δυστυχώς η εικόνα ειναι προς το χειρότερο . Τι καλαισθησία ειναι αυτή στην έδρα του δήμου .....το πλακόστρωτο και τα πεζοδρόμια χαρμα καλαισθησιας οπου ηθελε ο καθενας μαγαλωνε και μίκραινε το πεζοδρόμιο..
ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΣ

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΕ καλησπέρα

Την ίδια γνώμη έχω και εγώ.
Την χαρτα την φερανε στο ΔΣ διοτι την εχανε ξεχάσει και τους την θύμισε ο παρατηρητης
Βαση του προγράμματος του καλλικρατη θα έπρεπε να την ειχε εφαρμόσει από αρχές 2011.
Αλλα βλέπεις τον δημότη τον θέλουν κοιμισμένο.

Διότι αν ξυπνήσουν οι δημοτες ,ο δήμαρχος και φυσικα ο Γκουβας "καήκανε"
Η «Χάρτα» αποτελεί πρακτικό οδηγό για τους πολίτες για κάθε είδους συναλλαγές με το Δήμο αλλά και άλλες κρατικές υπηρεσίες και περιέχει χρήσιμες πληροφορίες για τη Λειτουργία των υπηρεσιακών και αιρετών οργάνων.

Στο μεταξύ ο δήμαρχος οχι μονο δεν τηρει την νομοθεσία αλλα την παραβιάζει βάναυσα.
Συγχρονως βεβαια παραβιάζει και τα δικαιώματα των πολιτών.
Αν οι πολιτες μάθουν τα δικαιωματα τους ο Συρος θα χασει τον υπνο του,για τον Γκουβα δεν το συζητάω καθόλου,θα τρέχει και δεν θα φθάνει.
ο κόσμος εχει ηδη μάθει περι μόλυνσης και υπερχλωριωσης του νερου ,για τις απευθείας αναθέσεις,άλλα δεν ξέρει πως να αντιδράσει...
εχει αντιληφθεί την αδιαφορια του δημάρχου για τα αιτήματα του και έχει δυσανασχετήσει

Εδω σημαντικό ρόλο θα έπαιζε μια ομαδα ενεργών πολιτών,οπως εχει αναφερει πολλες φορες ο παρατηρητης
Βεβαια υπαρχει και ο συνήγορος του πολίτη άλλα δεν το γνωρίζει ο δημοτης...

Οι κουτοπονηροι αποφασίσανε να βγαλουνε 500 φυλλαδια ενημέρωσης σε για 12000 κατοικους
θα έπρεπε να τυπωθούν 5000 με 7000 φυλλάδια να ταχυδρομηθουν με τον λογαριασμό πχ του νερού και να δοθούν και στους μαθητες γυμνασίου και λυκείου.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΝΗΡΟΙ-ΑΛΛΟΙ ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ.

Για αυτο ο δήμος έφθασε στο σημείο που είναι και φυσικα ολη η περιοχη

Υ.Γ Αναμένω την γνώμη παρατηρητή και περιφερομενου για τις υποψηφιοτητες δημάρχων.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ μου χρωστάς...

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Απο προ πολλού έχουμε επισημάνει την πολιτική αδράνεια όλων των εμπλεκομένων φορέων στα δρώμενα του δήμου και μάλιστα παρεξηγηθήκαμε.....

Παραξηγηθήκαμε,γιατί κάποιοι θεώρησαν πως έπραξαν τα δέοντα,εξαντλώντας την αντίδραση τους σε γραφειοκρατικού χαρακτήρα ενέργειες,με αποτέλεσμα η κριτική μας να εκλαμβάνεται ως άδικη και μειωτική για αυτούς.

Εμείς όμως,επισημάναμε την ανάγκη να κληθεί ο κόσμος,να κληθούν οι πολίτες απο τους πολιτικούς υπεύθυνους και να ενημερωθούν διεξοδικά για των προ των πυλών κίνδυνο της ερημοποίησης του δήμου.

Και απο κει και πέρα ο καθένας -δήμος,παρατάξεις,κόμματα,σύλλογοι,πολίτες -να αναλάβει τις ευθύνες του.

Η συνέχεια απλώς επιβεβαιώνει καθημερινώς την πρόβλεψη μας......
Ο δήμαρχος και η ομάδα του μας οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια απο το παρόν στο παρελθόν.

Ανώνυμος είπε...

Αναμένω την γνώμη παρατηρητή και περιφερομενου για τις υποψηφιοτητες δημάρχων.
Να δούμε πρωτα το νέο εκλογικό νόμο.
Τότε θα αναφερθούμε σε ονόματα .
Οι εμπλεκόμενοι φορείς στα δρώμενα του δήμου ειναι ανυπαρκτοι..... καιρός να αφήσουμε τον καναπέ μεχρι τέλους του μήνα ηα ενεργοποιηθούν οι πολίτες...ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΣ

γατ είπε...

Ρε παιδια τι δημαρχος και κουραφελα
Μια φορα στο γραφειο του για ενα απλο θεμα και καταλαβα οτι ο ανθρωπος ειναι ασχετος.
ο ανθρωπος αυτος δεν ξερει τι του γινεται ,χαμένος στην κοσμαρα του
οσα και να γράψετε δεν καταλαβαίνει τιποτα.

ΓΑΤΑ είπε...

Ρε παιδιά τι δήμαρχος και κουραφέξαλα;
Μια φορά πηγα στο γραφείο του για ενα απλο θέμα και καταλαβα οτι ο άνθρωπος ειναι σαν χαμένος ,στην κοσμαρα του.

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Βρέ καλώς το Μπλογκομερεμέτι!

Τι γίνεται Τουητερά-Μεγαλοεργολάβε της Μπλογκόσφαιρας;

Τελικά μόνο με δραμαμίνες μπορεί να σε διαβάσει κανείς!
Το σίγουρο είναι πως με τέτοια θεματολογία θα σε χάσει η έγκυρη και αντικειμενική δημοσιογραφία (μπχχχχ) και θα σε καλωσορίσουμε σύντομα στη σατυρική ομήγυρι!

Περιμένεις από δω να βλάψεις τον Δήμαρχο;
.α! ..λυπάμαι θα στο ξαναπώ..να το εμπεδώσεις!

Έκανε & η μύγα κώλο & έχεσε τον κόσμο όλο!

Ανώνυμος είπε...

Οσο για τον τσέλιγκα, μην ασχολειστε αλλο μαζι του ,τον έχει αναλάβει ήδη ο δικαστικός κλητήρας.

Ανώνυμος είπε...

Pet shop Boys - Love ect


Μπορεί τα πάντα να είναι τίποτα....τα λίγα όμως να είναι τα πάντα....!


7seven Senses

Ανώνυμος είπε...

Αν μπορείτε βγάλτε σε βίντεο το έργο που εκτελέστηκε , έτσι κατάλαβα απο ένα σχόλιο παραπάνω , το ιστορικό κέντρο του δομοκού εννοώ να το δούμε , μέσα απο το αυτοκίνητο σας σε κίνηση.
ευχαριστώ athens

Ανώνυμος είπε...

Καλό βράδυ σε όλους

Οι εκλογές Μαΐου Θα γίνουν με έναν από τα δυο παρακάτω συστήματα
Α‘συστημα και πιθανότερο(χωρίς παρατάξεις)
Νέο εκλογικό σύστημα κατά το οποίο θα υπάρχουν δύο ψηφοδέλτια, ένα με τους υποψήφιους δημάρχους και ένα με όλους τους δημοτικούς συμβούλους κατά αλφαβητική σειρά.
Από το πρώτο, ο νέος δήμαρχος θα βγαίνει αν συγκεντρώσει 42% από τον πρώτο γύρο. Αν κάτι τέτοιο δεν επιτευχθεί, θα υπάρχει δεύτερος γύρος για τους δύο πρώτους σε προτίμηση υποψηφίους. Από το δεύτερο ψηφοδέλτιο, θα εκλέγονται οι δημοτικοί σύμβουλοι με το σύστημα της απλής αναλογικής.

Β’ συστημα και λαμογιστικο
Ο νικητής δήμαρχος θα διαθέτει απαραιτήτως και την πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου, ενώ καμία αλλαγή δεν θα γίνει στις περιφερειακές εκλογές. Oι βασικές πρόνοιες του νέου νόμου,θα είναι οι εξής:

- Θα υπάρχουν δύο ψηφοδέλτια. Ενα για τους υποψήφιους δήμαρχους και ένα δεύτερο για όλους τους δημοτικούς συμβούλους ανεξαρτήτως παράταξης, οι οποίοι θα εκλέγονται από την πρώτη Κυριακή. Οι πολίτες δηλαδή θα μπορούν να ψηφίζουν τον δήμαρχο της αρεσκείας τους και παράλληλα να «σταυρώνουν» τους συμβούλους και άλλων παρατάξεων.

- Οι δήμαρχοι θα εκλέγονται από την πρώτη Κυριακή αν διαθέτουν το 42% των ψήφων και μόνον αν δεν φτάνουν σε αυτό το ποσοστό θα επαναλαμβάνεται δεύτερος γύρος μεταξύ των δύο πρώτων (όπως παλαιότερα).

- Οι εκλεγέντες δήμαρχοι θα διαθέτουν απαραιτήτως την πλειοψηφία των δημοτικών συμβουλίων. Πώς αυτό θα διασφαλίζεται; Αν π.χ. σε ένα 31μελές συμβούλιο (συμπεριλαμβανομένου του δημάρχου) ο νικητής δήμαρχος δεν εκλέξει 15 συμβούλους την πρώτη Κυριακή, αλλά 12, τότε θα εκλέγονται οι 3 που του λείπουν από τους επιλαχόντες της παράταξής του που κατετάγησαν μετά τον 30ό. Και παράλληλα δεν θα εκλέγονται οι 3 τελευταίοι της λίστας από τις μειοψηφούσες παρατάξεις.

- Μπαίνει για πρώτη φορά όριο εκλογής (5%). Αν οι υποψήφιοι δήμαρχοι δεν συγκεντρώσουν αυτό το ποσοστό την πρώτη Κυριακή, δεν θα εκλέγονται στο δημοτικό συμβούλιο ούτε οι ίδιοι ούτε οι σύμβουλοί τους, ακόμη κι αν έχουν περισσότερες ψήφους από συνυποψηφίους τους άλλων παρατάξεων. Κάτι που αποκλείει την πιθανότητα να βάλει κάποιος πολίτης υποψηφιότητα χωρίς να ανήκει σε συνδυασμό δημάρχου...


Το Α΄ σύστημα είναι σαφώς καλύτερο,μπορεί στην αρχη να υπάρχουν κάποια προβλήματα προσαρμογής λόγω νεοελληστικης νοοτροπίας αλλα μονο ετσι θα σταματήσουν οι νοοτροπίες των τελευταίων 20 ετων και καταλαβαίνετε τι εννοώ...

Με το Α' σύστημα οποιος θέλει βαζει υποψηφιότητα για δήμαρχος.
Μέχρι τέλους του χρόνου θα έχει αποφασιστεί ποιο σύστημα θα επικρατήσει,για να δούμε θα απαλλαχτούμε απο τον λαμογισμο η θα έχουμε πάλι τα ίδια.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΕ
Αν και δεν συμπαθώ την πολιτική με έχετε βάλει για καλά στα γρανάζια της...

Ανώνυμος είπε...

Η σκληρή πραγματικότητα σε κάθε γωνιά του τόπου μας , στέκεται αδιάψευστος μάρτυρας της καθολικής απορρυθμιστικής πολιτικής του δημάρχου.
Τα δεκάδες προβλήματα στην καθημερινότητα του πολίτη , η μη δυνατότητα κατάλληλης διάταξης και συντονισμού των υπηρεσιών του δήμου και η έλλειψη προοπτικής καταδεικνύουν περίτρανα πως ο δήμαρχος φαίνεται να ζει στο δικό του κόσμο.
Η στάση του δημάρχου είναι καθαρά δισυπόστατη , δίγλωσση και υποκριτική , διότι μόνο εντός του δομοκού πολιτεύεται , ενώ εκτός του δομοκού καταβάλλει κόπο να παρουσιάσει ένα δήθεν μεταρρυθμιστικό προφίλ εφόσον ως συνήθως ξεχνά να εμφανιστεί μένοντας ξανά στην θέση του.
Οι πολίτες όμως , έχουν μνήμη και κρίση η πολυεπίπεδη στασιμότητα του δήμου τον προδίδει.
Το παρωχημένο , το δυσκίνητο και το γραφειοκρατικό που συμβολίζει ο δήμαρχος και οι συν αυτώ πρέπει να αποτελέσει παρελθόν σε όλα τα επίπεδα.
Ο τόπος χρειάζεται νέα πρόσωπα με φρεσκάδα , γνώση και ανιδιοτελή προσφορά για να σταματήσουν την κατρακύλα του τόπου και να δώσουν ελπίδα και αισιοδοξία στους πολίτες του.
Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς , ο τόπος θα πάει μπροστά μόνο αν οι πολίτες επιλέξουν σωστά.
athens

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς, αλλά ετσι έχουν τα πράγματα,όπως τα αναφερεις athens

Ανώνυμος είπε...

Στόχος μου δεν είναι να πληγεί η αξιοπιστία και το κύρος του δημάρχου , η κοινωνία του σήμερα όμως απαιτεί να ενημερώνεται.
Δεν προεξοφλώ κανένα γραμμάτιο , με ενοχλεί ο αποπροσανοτολισμός και η φίμωση της αλήθειας.
καλό βράδυ athens

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟΥΣ

Περι υποψηφιοτητας δημάρχων
Ο φευγάτος , ο αόμματος , ο επιμένων ελληνικά; και ο νέος υποψήφιος
Ο φευγάτος…. στην απόσυρση..
Ο Τσογκας στην ουσία νομιζω ότι εχει αποσυρθεί (από την ιδεα υποψηφιοτητας) εδώ και τρία χρονια. Αλωστε τώρα πλέον όπως διαμορφώθηκε η κατάσταση εχει πολλούς λόγους να μην είναι και ούτε ένα λόγο για είναι υποψήφιος.
Δεν υπάρχει θέμα υποψηφιοτητας Τσογκας ,

ο «αόμματος»και αναποφασιστος

Ο Σύρος εδώ και τρια χρόνια είναι χαμένος στην μέση του δρόμου και τον εχει πιάσει από το χερι ο Γκουβας και τον οδηγεί στον κατήφορο ,από λακουβα σε λακουβα και κατευθείαν στο « λακο»…που απέφυγε στο παραενα στις προηγούμενες εκλογές .Την τελευταία στιγμη τον γλίτωσε κάποιος ,οποίος παρολου που του έδειξε τον λακο, αυτός έπεσε μεσα ….αλλα έχουμε πει πεπρωμένο φυγειν αδύνατον…Όταν εισαι "αόμματος", την λακουβα δεν την γλυτώνεις .. ..και δεν τον γλυτωσε αλλα μαλλον θα υπάρχει και συνέχεια… ….δυστυχώς το ένα λάθος φέρνει το άλλο…
Για τον Συρο υπάρχουν πολλοί λόγοι να μην είναι υποψήφιος(αρκετά εχει γελοιοποιηθει )και μονο δυο λογοι για να είναι: Ο ενας εναι η έλλειψη της αντίληψης του και ο άλλος η παραπλανητικη πίεση του Γκουβα…..
Αρα εδω παίζεται η υποψηφιότητα του μεχρι την τελευταία ωρα(λογω αναποφασηστικοτητας) ,κακο του κεφαλιού του ,αν συνεχίσει να επιμείνει….

Ο επιμένων ελληνικά;;
Ο δε Τζιαχρηστα ,κυρίως με το Α΄ σύστημα εκλογής εχει περισσότερες πιθανότητες από τον Σύρο, αλλά αν συνεχίσει να επιμένει ελληνικά και τσελιγκατα ….και δεν φροντίσει να βρει έξυπνους ανθρώπους ……και δήμαρχος να γίνει θα κλατάρει στην μέση της διαδρομής ….διότι τότε ο δρόμος θα είναι στρωμένος με πολλά αγκάθια…και καθόλου ροδοπέταλα .Το μονο που του μένει είναι να φορτώσει τους τσελιγκαδες στον δήμαρχο και να ψάξει για «καουμπόηδες» αν θέλει να κερδίσει ….αλλά αν ακολουθήσει το σύστημα Γκουβα τότε να είναι σίγουρος ότι θα πέσει «μαστίγιο» …και μάλιστα άγριο….αν και τα περιθώρια ειναι ελάχιστα με το νεο σύστημα.

Εδώ είναι σίγουρη η υποψηφιότητα

Ο νέος υποψήφιος
Πιστεύω ότι θα βγει και νεος υποψήφιος

n.m.news είπε...

Λοιπόν για το σωστό της ενημέρωσης!
Πρώτα γράφουμε το σχόλιο πχ των υποψηφίων για την ενημέρωση των αναγνωστών του site, αν θέλουμε να κάνουμε την κριτική μας πάνω στην υποψηφιότητα κάποιου ή όλων τέλος πάντων, το κάνουμε με επόμενο σχόλιο μας.
ευχαριστώ.

Απο την ηλιόλουστη Λαμία καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

Παρατηρητή και Ανωνυμε 6 Νοεμβρίου 2013 - 10:30 μ.μ.
Συμφωνώ με το Α΄Συστημα για την εκλογή των δημαρχων και ΔΣ.
Παρατηρτή για τον ΣΥΡΟ σωστα δύο οι λόγοι :
Ο ενας εναι η έλλειψη της αντίληψης του .
Και ο άλλος η παραπλανητικη πίεση του Γκουβα…και του Μπακοστέργιου (Αβρ} δύο συμβουλάτορες που δεν αξιολόγησαι σωστά
Για τον Τζιαχρηστα το τοποθετής πολύ καλά αλλα να μαθει να ακούει και να έχει λόγο οχι αλλο φαινόμενο ΚΟΝΤΟΝΑΣΙΟΥ.
ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Στο σχόλιο μου βασικά κανω εκτιμήσεις για τις πιθανές υποψηφιοτητες (χωρίς καμία πληροφόρηση) και περιστασιακά αναφέρω τι έκαναν η τι θα έπρεπε να κάνουν σε γενικές γραμμές (αν και το δεύτερο είναι ένα μεγάλο ζήτημα και θέλει περισσότερη ανάλυση για να δημιουργηθουν και οι ανάλογες προσδοκίες)

Για τον τζιαχρηστα συμφωνώ με αυτα που αναφέρεις και όχι μόνο, χρειάζεται περισσότερες "διορθώσεις",με την προϋπόθεση πάντα ότι θέλει πραγματικά να προσφέρει εργο.
Την περίπτωση Κοντονασιου δεν την γνωρίζω.

Περίπτωση Γκουβα, εδώ είμαι κατηγορηματικος ,άκρως απορριπτέα ,από ολες τις αποψεις
Στην περίπτωση Μπακουστεργιου και οι δικες μου προσδοκίες ηταν πολύ μεγαλύτερες δεν εχει όμως καμμια σχέση με την ακραία περίπτωση του Γκουβα.
Κάποια στιγμή, πίστεψα ότι ο Μπακοστεργιος θα μπορούσε να βάλει τουλάχιστον ένα φρένο σε ολη αυτή την απαράδεχτη κατάσταση που έβλεπα……..θελω να πιστεύω, ότι το προσπάθησε(μερικώς βέβαια) άλλα είναι προφανές ότι δεν τα κατάφερε.

Οι περισσότεροι αντιδήμαρχοι ήταν απαράδεχτοι.
Τωρα θα μου πεις με λάθος σύστημα διοίκησης(πρώτη φορά είδα χρόνο διοίκησης …ενός ετους) και λάθος άνθρωποι,πως θα μπορούσε να υπάρχει αποτέλεσμα;
Τι να πω ..τους είχε βάλει όλους στην σειρά και έναν έναν ,άξιζε δεν άξιζε τον έκανε αντιδήμαρχο για ένα χρόνο!!! και μετά έχανε η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα...
Μάλλον θα βιαζόταν να έρθει η σειρά του Γκουβα.

Ανώνυμος είπε...

θα ήθελα να ρωτήσω τι εννοείς όταν λες ότι

.. αν ακολουθήσει το σύστημα Γκουβα τότε να είναι σίγουρος ότι θα πέσει «μαστίγιο» …και μάλιστα άγριο…

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Τι εννοώ λέγοντας «περί μαστιγίων».
Βασικά από θέμα διοίκησης και οικονομίας δεν θα έπρεπε να υπάρχουν δήμοι των 10.000 για να είναι εφικτό να έλεγχονται από του ελεγκτικό μηχανισμό της χώρας και κατά δεύτερον στο μέλλον θα αντιμετωπισουν προβλήματα επιβίωσης διοτι θα συντηρούνται απο ιδίους πόρους .
Στην τοπική αυτοδιοικητική θα περάσουν πολλές αρμοδιότητες διοικητικές και οικονομικές και ότι τυχον έλλειμμα θα εχει ενας δήμος θα το επιβαρυνονται οι δημοτες του και όχι ολοι ελληνες.
Πράγμα που σημαίνει,μεγαλη αύξηση φόρων σε τοπικό επίπεδο και απώλειες περιουσιών και κατά συνέπεια απώλειες ζωών ….κατι που το ζούμε άλλωστε σήμερα σε όλη την επικράτεια. ..(νατο το πρωτο μαστιγωμα των δημοτων )
π.χ τα ελλειματα του δήμου θα τα πληρώνουν οι δημότες Δομοκού και όχι όλοι οι δημότες της χώρας ,αν υπάρχει μέχρι τότε ο δημος Δομοκού και δεν εχει απορροφηθεί πχ από το δήμο Λαμιας .Οσο μεγαλύτερος είναι ένα δημος τόσο πιο ανώδυνα θα μπορει να καλύψει το έλλειμμα που θα προκύψει στο μέλλον και μειωση κοστους λειτουργιας για το συνολο της χωρας.
Οι Δήμαρχοι θα λογοδοτούν για τα λάθη σας και όχι όπως γινόταν στο παρελθόν τα κακοδιαχειριζοτανε ,τα αρπάξανε και «που τον είδατε τον παναη….Το παράδειγμα του Παπαγεωργοπουλου δεν ανήκει παρελθόν άλλα δείχνει το μέλλον (να το μαστιγωμα των δημαρχων).
οταν ενα δήμαρχος ,δημιουργεί έλλειμμα (λόγο κακοδιαχειρισης )δεν φταίει μονο αυτός, άλλα και ο προηγούμενος δήμαρχος και ισως και περισσότεροι.(λόγω έλλειψης διαρθρωτικών αλλαγών αλλα και αναπτυξιακών μέτρων) .Φταίει ο ελεγκτικός μηχανισμός της χώρας άλλα και οι δημότες που δεν ειναι ενημερωμένοι και φυσικά δεν προασπιζονται τα δικαιώματα τους και δεν εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους.
οταν σήμερα ο δήμαρχος δεν εχει φροντίσει για το πιο απλο και αυτονόητο πράγμα την ένταξη του δημου στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Εθνικού Δημοτολογίου. Ώστε οι πολίτες για πράξεις του Δημοτολογίου να μπορούν να εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά οποιαδήποτε στιγμή και από κάθε σημείο της χώρας. θα φταιει μονο ο επόμενος δήμαρχος για την ταλαιπωρεια των δημοτών ,που θα έχει συσσώρευση προβλημάτων και δεν θα μπορεί να καλύψει τις τρέχουσες ανάγκες και θα ασχολείται για κατι που έπρεπε να γίνει πριν δέκα χρόνια .φυσικα όχι αλλα θα φταινε και οι δυο.
Για αυτό ο ένας θα πρεπει να είναι η συνεχεια του αλλου.
Αλλα δυστηχως, ο ενας είναι η συνεχεια του αλλου στην απευθεις αναθεση
το παράδειγμα αυτο το ανέφερα διοτι θυμήθηκα πριν εναμισση χρονο τον αντιπρόεδρο καλημερη που φώναζε και δικαίως στο Δ.Σ για την ταλαιπωρία των δημοτών πρώην θεσσαλιωτιδος για την εκδοσή ενός πιστοποιητικου οικογενειακης κατάστασης και το Δ.Σ δεν αντιλαμβανονταν το αυτονόητο.

Σε αυτό το επίπεδο αντίληψης βρισκόμαστε ……οταν θα έπρεπε να ήμασταν στο παραπάνω,προπολλού

Συμπέρασμα
Τα ελλειματα ποτε δεν οφείλονται σε ενα δήμαρχο, άλλα σε πολλούς,

Οι αρπαχτές οφείλονται σε ένα δήμαρχο.

Ανώνυμος είπε...

Ένα χαμόγελο δεν στοιχίζει τίποτα..

..όμως δημιουργεί πολλά..

..πλουτίζει αυτούς που το παίρνουν..

..χωρίς να κοστίζει τίποτα..

..σ’ αυτούς που το δίνουν!

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 7 Νοεμβρίου 12:45 πμ..

Στον επιμένων ελληνικά;; Ναί! ναι! ναι! σ‘ αυτόν το παιχταρά!

Μς ελληνικούς χαρακτήρες θα του απευθύνουμε τις ερωτήσεις μας από το μπλόγκ εδώ ή σε greeklish;

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Η δημοτική αρχή, κατά τα φαινόμενα, έχει μεγάλη ανάγκη απο μια μεγάλη δόση ρεαλισμού και αυτογνωσίας, γιατί μοιάζει να μην έχει αντιληφθεί πως όλα γύρω της τρίζουν και καταρρέουν.
Δεν γνωρίζουμε τους λόγους για τους οποίους οι κύριοι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας συνεχίζουν να πορεύονται με τόση αισιοδοξία, σφυρίζοντας στο σκοτάδι σαν να μη τρέχει τίποτα, αλλά πολύ φοβούμεθα πως όταν επιτέλους ξυπνήσουν και αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα, θα είναι αργά.
Όσο γα την παρατήρηση ορισμένων εξ αυτών πως «σε λίγους μήνες έχουμε εκλογές και δεν φαίνεται να υπάρχει ισχυρή εναλλακτική πρόταση» τους συμβουλεύουμε να μην χάνουν τον ύπνο τους.
Και εναλλακτικές προτάσεις υπάρχουν, και εναλλακτικά άτομα.
Και στο κάτω-κάτω της γραφής, κάποιοι βρε αδερφέ, πρέπει να βρεθούν να σηκώσουν το γόητρο αυτού του τόπου απο εκεί που το έχουν καταβαραθρώσει ο κ δήμαρχος και τα παλικάρια του....

Ανώνυμος είπε...

....Και στο κάτω-κάτω της γραφής, κάποιοι βρε αδερφέ, πρέπει να βρεθούν να σηκώσουν το γόητρο αυτού του τόπου από εκεί που το έχουν καταβαραθρώσει ο κ δήμαρχος και τα παλικάρια του....
Αυτή τη θεσμική εκτροπή δεν την ανεχόμαστε . Η ευθύνη είναι βαριά και ιστορική. Ας την αναλάβει καθένας καθ’ όπως του αναλογεί.
ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΡΕΠΌΡΤΕΡ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΉ ΠΕΡΙΦΕΡΌΜΕΝΟ
Σβήνει το καντήλι της Δημοτικής Αρχής.
Ο Δήμος χρειάζεται αισιοδοξία, πίστη και σκληρή δουλειά. Αυτό είναι ακριβώς το έργο που δεν κατάλαβε ή νυν αρχή και πρέπει να αντιληφθούν οι ερχόμενοι.
Θέλω μια εξήγηση για τα συμβαίνοντα:
Στήριξη Τσόγκα στον Δήμαρχο
Μη αποτελεσματική αντιπολιτευση από Τσαχριστα.
Εμμονή δημάρχου στην παράγκα (Γκουβα - Μπακοστεργιου )και αδιαφάνεια στη λειτουργία ΧΥΤΑ.
Οι ΔΣ Δομοκού τι λένε γιατί επιτρέπουν και ψηφίζουν τέτοιες "νοοτροπίες"
Καλό Σ/κ ΟΦΙΣ ΝΜ

Ανώνυμος είπε...

Το ξαναλέω τα σχόλια είναι ατυχή..

Διότι δεν μπορούμε να γράφουμε όταν δεν υπάρχει «επίσημη ανακοίνωση» συνδυασμού!
Τι μπορούμε μόνο να πούμε ή να λέμε..
Οι υποψήφιοι πρέπει να μας αποδείξουν ότι είναι ικανοί να χειριστούν τις δημοτικές υποθέσεις γιατί μέσα από τα λάθη χάνει ο δήμος και ο τόπος..

Ανώνυμος είπε...

Αυτά εδώ μου θυμίζουν το «σπασμένο τηλέφωνο» που παίζαμε μικροί!

Απ’ τον έναν στον άλλον κουβέντες..ότι ακούσαμε ή ότι θέλουν ή θέλουμε να ακούσουμε..
και το μεταδίδουμε..κάτι τέτοιο..

Ανώνυμος είπε...

Χαιρετίζω τους «ανεπάγγελτους» της αντιπολίτευσης..

Που έχουν τόσο μα τοοοοόσο ελεύθερο χρόνο και γράφουν σχόλια!

Ανώνυμος είπε...

Ο ΔΗΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ
ΑΛΛΑ ΜΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Το βασικότερο απ’ όλα είναι να μπεις στη διοίκηση..

Ότι και να γράψουμε..δεν αλλάζει τίποτε..
Παλιοκαταστατικό σιά πέρα..μέχεις περιορίσει αφάνταστα!
Άντε γράψτε..

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

ΡΕΠΟΡΤΕΡ
Είναι σίγουρο οτι δεν έχουν αντιληφθεί την υπάρχουσα κατάρρευση.
Είναι σίγουρο, ότι όταν ξυπνήσουν θα είναι πολύ αργά ,διότι τότε θα μετράνε "πτώματα"
Είναι σίγουρο ότι θα αντιμετωπίσουν προβλήματα στον προεκλογικό τους αγώνα, διότι ο κόσμος μπορεί να μην ξέρει, πως να αντιδράσει, αλλα εχει σίγουρα αντιληφθεί τι παιζόταν στο "τρίγωνο" της παραγκας που ειχε δημιουργηθεί και σήμερα και πριν δέκα χρόνια.
Άλλωστε έχει ξεκινήσει να πληρώνει το "σπασμένο μάρμαρο" με απώλειες εργασιών, με διακοπές ρεύματος, με αυξημένους φόρους, σε λιγο ο κλητήρας θα χτυπάει πόρτες και μετά θα αρχίσει να ΣΦΡΑΓΙΖΕΙ πόρτες και μετά θα έρθει η διάλυση των οικογενειών και η απώλεια ζωών.... και δυστυχώς ο δήμαρχος θα "σφυρίζει κλεφτικα" …για απευθείας αναθέσεις.
Σίγουρα πάντα υπάρχουν εναλλακτικές προτάσεις και πρόσωπα, φθάνει να σκεφτούμε σοβαρά και να ενδιαφερθούμε για τον μέλλον του τόπου μας και τοτε να είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ Γκουβα οτι θα έχεις να κερδίσεις σε μακροπρόθεσμο επίπεδο πολύ περισσότερα χρήματα απο αυτά που πήρες απο τις απευθείας αναθέσεις. Ένα ακομα ΣΙΓΟΥΡΟ και ΩΡΑΙΟ :τότε θα νιώθεις μεγαλύτερη ευχαρίστηση και ικανοποίηση για αυτα που θα εχεις αποχτήσει διότι οχι μόνο δεν θα έχει κανένας το δικαίωμα να σε κατακρίνει για τίποτα, άλλα θα σε σέβονται για αυτό που είσαι και δημιούργησες. Σίγουρα το γόητρο έχει χαθεί.. αλλά οχι μόνο τώρα όπως αναφέρεις, αλλά εδω και δεκαπέντε χρόνια ( αλλά δεν το είχαμε αντιληφθεί).

ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΟΜΩΣ Η ΖΗΜΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ
ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΟΣΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ

ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΣHΜΕΡΑ ΑΣ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ.
ΔΙΟΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΖΩΜΑΣΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΟΔΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

Ο δημόσιος χώρος είναι ο βιότοπος του ανθρώπου που θέλει να γίνει πολίτης.
Ο δημόσιος χώρος με ποιότητα είναι ο τρόμος της ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ, διότι ένας τέτοιος δημόσιος χώρος γεννάει ..πολίτες.
Με επάρκεια. Με αξιώσεις. Με γνώσεις. Με κριτική σκέψη.
Γυμνασμένους στην πολιτική σύγκρουση. Ετοιμους. Ετοιμους να συγκροτήσουν τον Δήμο (με την αρχαία ελληνική έννοια).

Δημόσιος χώρος είναι ο κάθε χώρος, γεωγραφικά ή όχι οριζόμενος, όπου συναντιούνται οι πολίτες.
Στον χώρο αυτόν γίνεται η πολιτική σύγκρουση, που οφείλει να είναι εξαντλητική.
Πάντα με βάση επιχειρημάτων. Πάντα για το δημόσιο καλό.
Το κοινό καλό. Το κοινό όφελος.

Όποιος μιλάει σωστά στον δημόσιο χώρο μας ευεργετεί όλους.
Μας οφελεί. Μας κάνει να γίνουμε καλύτεροι.

Αν θα γίνουμε καλύτεροι, θα γίνουμε μεταξύ μας καλύτεροι.
Ο ένας απο τον άλλον.

Για αυτό πρέπει να περιφρουρούμε τον δημόσιο χώρο.
Είναι ζωτικής σημασίας χώρος. Είναι χώρος εκπαίδευσης για όλους μας.

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη που επεμβαίνω!!!!
Αν θέλεις να περιγράψεις με δύο κουβέντες την κατάσταση που επικρατεί στον δήμο είναι "μαύρα χάλια".
Οπου και να κοιτάξεις ένα μπάχαλο παντού, χώρια που δίνουμε αναφορά στους επισκέπτες μας.

Η εποχή που εγώ θα απολογούμαι για τον κάθε ένα που θέλει να κάνει τον δήμαρχο έχει περάσει προ πολλού!!!!

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν καλά αυτά που γράφονται..

Αλλά ισχύουν σε όλους τους δήμους της χώρας..
..σε όποιο μπλόγκ και όποιου νομού τα μεταφέρουμε (.τα σχόλια λέω..)
ακριβώς τα ίδια προβλήματα έχουν όλοι οι ΟΤΑ.

Τα κακώς κείμενα τα δικά μας δεν αριθμούνται το βασικό είναι ότι δεν μεζευτήκαμε από την αρχή κατευθείαν στο δομοκό (.είμαστε τρείς δήμοι..) αυτά τα τοπικιστικά μας δεν έχουν τέλος.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Για τον ανώνυμο

10 Νοεμβρίου 2013 - 12:07 π.μ.

πολύ ωραία τα είπες φίλε μου και οχι μονο οι δήμαρχοι άλλα και όλοι οι Δ.Σ με εξαίρεση άντε το πολύ δυο-τρεις περιπτώσεις μεσαίου επιπέδου ευθύνης.
Διότι το πάνε το πράγμα μέχρι την μέση και μετα τα παρατάνε και παραμένουν και Δ.Σ. δεν παραιτούνται προς ένδειξη διαμαρτυρίας και υπευθυνοτητας (για σοβαρά πράγματα αναφέρουμε)

Και μετά αναίσθητοι την πληρώνει ο δημότης που σας έθεσε αρμόδιους και σας τίμησε με την ψηφο του, ανεύθυνε δήμαρχε και ΔΣ να κάνετε και να ελέγξετε την δουλειά που αυτός δεν ξέρει-δεν μπορεί να την κάνει.
Μετα από ολα αυτά ,έχετε το θράσος να πηγαίνετε και ξανακαι ξανα να του ζητάτε την ψήφο του ,για να τον εξαπατήσετε κατα επαναληψη και μετά να μας λέτε ολοις σας ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ οτι είστε δημοκρατικά εκλεγμένοι να κάνετε αυτό που θέλετε.

Ειναι πρωτάκουστο και γελοίο να λετε οι ειστε δημοκρατικά εκλεγμένοι για να δηλητηριαζετε και να εξαπατάτε τον κόσμο εν αγνοια του.
ΔΗΛ ανθρωπους που ουτε τους νόμους ξέρουνε, ούτε πως απολυμαίνεται το νερο ξέρανε,ούτε τι πληρώνανε ξέρανε,οτι του λέγατε πληρώνανε ουτε να διαβάσουνε δεν ξέρουνε.

πρέπει να θέλει πολύ μαγκιά για να τα κάνεις ολα αυτά, οπως μας ειπε και η κυρια Αναστασία προ καιρού για δικαιολογησει τις ενέργειες σας.

Ανώνυμος είπε...

Ήμουν λαμία δύο μέρες..

Είδα το εργαστήριο εικαστικών στη πλατεία λαού πέρασα είμαι γνωστός στο χώρο αυτό.
Είδα και άλλα πράγματα που λείπουν απ το δομοκό και ίσως δε τα δούμε ποτέ.
Κακώς που δεν σκεφτόμαστε να γίνουμε ένα με το δήμο λαμίας,
οι λίγοι κερδίζουν πάντα απο τέτοιου είδους συνενώσεις..
..να μη γράφουμε μόνο το ΤΙΣ ΠΤΑΙΕΙ αλλά και πως μπορεί (.ίσως..) να γίνουμε καλήτεροι-πρωτοπορειακοί.
Καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

Ιδέες όσες θέλετε..

Θάθελα να δω στο επόμενο ΔΣ πχ θέμα : έγκριση κονδυλίου έξοδα κίνησης συμβούλων (.μιάς επιτροπής δύο τριών ατόμων..) για την ιεράρχηση των προβήμάτων σε κάθε δημοτικό διαμέρισμα..

Ανώνυμος είπε...

ΔΣ που να τηρεί όλες τις προϋποθέσεις ενός συμβούλου δεν έχουμε στο δομοκό..
..ούτε είχαμε..και προφανώς δε θάχουμε ποτέ..

Ανώνυμος είπε...

..να συμπληρώσω ότι μόνο η πλειοψηφούσα ομάδα έχει ορισμένους που αγγίζουν λίγο τις προδιαγραφές που πρέπει νάχει ένας ΔΣ.

Ανώνυμος είπε...

Να ξανασυμπληρώσω λίγο ότι δεν γνωρίζω όλους τους ΔΣ τους μισούς περίπου γνωρίζω..
..γι αυτούς που γνωρίζω γράφω να μη παρεξηγηθώ..

Ανώνυμος είπε...

Είναι άσχημο πράγμα να μη μπορεί ο κάθε δημότης να δώσει τις προτεραιότητές του, να γίνουν γνωστές πως το λένε, σε έργα που πρέπει να εκτελεστούν στο χωριό του..

Και να αποφασίζουν ορισμένοι πάντα με ψηφοθηρικό σκοπό..
..αυτό το βάθος σκέψης κάποιων ΔΣ.

Να τους έχουμε και την ανάγκη τάχα,
νάμαστε υποχρεωμένοι βρε παιδί μου!

Αυτά τα βλέπουμε όλοι μας..απλά είναι δημότες που δεν μπορούν να τα εκφράσουν, να γίνουν κατανοητά..αυταααααά!

Ανώνυμος είπε...

Για τα κακώς έχειν του τόπου δεν φταίει μόνο η διοίκηση φταίμε και μείς.
Η διοίκηση είναι απλώς ο καθρέφτης μας-κοιταζόμαστε καθημερινώς.

Ανώνυμος είπε...

Ο δήμαρχος θολώνει τα νερά για το αν θα είναι υποψήφιος η όχι.
Είναι ένα απο τα προεκλογικά τεχνάσματα που χρησιμοποιούν πολλοί υποψήφιοι.
Απο την άλλη προσπαθεί όσο πλησιάζει ο χρόνος των εκλογών να δεσμεύει όσο γίνεται περισσότερους ψηφοφόρους.

Ο δήμαρχος παραπέει έφτασε η ώρα του άδοξου τέλους του!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 3:15 Καλές οι μπουρδολογίες..
..απορώ πως δε σου δώσαν ακόμη δίκιο κάποιοι γνωστοί άγνωστοι!

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΉ ΑΡΧΗ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΗΣ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΣΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΕΡΝΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ

Ανώνυμος είπε...

Μη πτύετε επί του δαπέδου
Μη βλασθημείτε τον (Θείο)
Σχόλια ελεύθερα-ύβρεις επί πληρωμή-αλλιώς διαγραφή

Ανώνυμος είπε...

Η ουσιαστική επικοινωνία είναι πολύ δύσκολο πράγμα.
Να χρησιμοποιούμε το μυαλό μας-να παιδεύουμε το μυαλό μας!

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ο κόσμος "παραμυθιάζεται" από την εικόνα των πολιτικών..

Λοιπόν..αν έρθει στο χωριό σου κάποιος με σκουτεράκι και σου πεί ψήφισε με, θα πεις πχ τώρα εγώ έχω δύο παιδιά, έχω και δύο ανήψια, κάπου πρέπει να τα βολέψω, θα μου τα βολέψει αυτός με το σκουτεράκι;
Βλέπεις τον άλλον με τη λιμουζίνα, σκέφτεσαι "αυτός θα μου κάνει τη δουλειά".
Ο κόσμος δε θέλει να ταυτίζεται, θέλει κάποιον ανώτερο να έχει χλιδή, μιά δύναμη, να αποπνέει το ισχυρό, κάτι το σοβαρό, άσχετο αν είναι μπαγλαμάς!
Αυτά τα λίγα για την πολιτική της χώρας μας γενικά..
..τι λες;

Ανώνυμος είπε...

Η Ελλάδα είναι μία από τις ελάχιστες χώρες που δεν θέλει οι άνθρωποι να είναι καλοί στην δουλειά τους, αν πας κάπου να σε προσλάβουν και δώσεις στίγμα ότι είσαι καλός σ’ αυτό που κάνεις, τελικά δεν θα σε προσλάβουν..

Ανώνυμος είπε...

Γενικά οι πολιτικοί φοβούνται το κράξιμο..

Το κράξιμο δεν έχει βία-τουλάχιστον έχει χιουμοριστική βία-λύνει και πολλά προβλήματα!
Πρώτον θα μαθευτεί, γίνεται γνωστό ότι τους κράζουν κάποιοι, δεν πάνε και χαμένα τα ζαρζαβατικά να πούμε που χαλάνε και τα πετάς στα σκουπίδια, άσε κανένα αυγουλάκι και κανένα γιαουρτάκι κανέναν δεν έχουν βλάψει.
Σε πέρνουν και οι fίλοι και σου λένε ρε μλκα τι έκανες!
Είναι άλλο η αποδοκιμασία και άλλο η γελοιοποίηση!
Η γελοιοποίηση φτάνει την κατάσταση στο να μη μπορεί να κυβερνήσει κάποιος..
..σκέφτεσαι κάτι παρόμοιο στο δήμο..

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ και ειμαι έτοιμος, εδώ και καιρο να ρίξω πολύ κράξιμο οχι μόνο σε έναν άλλα σε πολλούς.

Ανώνυμος είπε...

Γενικά στην εποχή μας οι έννοιες των λέξεων είναι εντελώς απαξιωμένες..
Δυστυχώς πολλές φορές η γλώσσα είναι πολύ αδύναμη να εκφράσει τις καταστάσεις..
Το μπλόγκ το θεωρώ ως ένα ΜΜΕ μέσω μαζικής ενημέρωσης όχι εξαπάτησης..
Είναι και αυτή η ανωνυμία μας που με περιορίζει..
Δεν θέλω να τα τραβήξω τα πράγματα ξέρω ότι θα μου μπεί φραγή..
Την έχω βάλει απο μόνος μου γράφουμε για ανθρώπους που έχουν ψηφιστεί..
Αυτό το συστατικό να μη το ξεχνάμε..
Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Τα σχόλια μου φέρνουν κάτι σαν ταινία στην τηλεόραση..
Η ουσία στις ανθρώπινες ιστορίες όμως είναι οι άνθρωποι,
όχι το εικαστικό του πράγματος.
Άνετα μου λες ότι αν θες να δεις φωτογραφία πας σε μιά έκθεση και βλέπεις όσες θέλεις..
Να γελάμε κιόλας..να μη το ξεχνάμε!

Ανώνυμος είπε...

11 Νοεμβρίου 2013 - 10:24 π.μ.

Επειδη πρόκειται για ανθρωπους που εχουν ψηφιστει και μας εχουν εξαπατήσειγια αυτο τα λεμε ολα αυτα
Τοσα χρονια χρεωνατε και δεν κανατε ελεγχους για την ποιοτητα του νερου ,πεταγατε το χλωριο με τα δοχεια. Ηταν τοσο πολυ το χλωριο που τα ρουχα μας οταν πλένονταν στο πληντηριο παθαινανε χλωριοπληξια.

Ενα σωρο απευθειας αναθεσεις και μας ειχατε χρεωμενους εδω και 10 χρονια, χωρις να το γνωριζουμε και μας ζητατε τωρα να πληρωσουμε τα διπλα χωρις να μας εχετε ενημερωσει.

Μηπως δεν καταλαβα καλα
Κατσε,να σου ριξω μερικες μεταφορες...να μαθεις που μας κανεις και την εξυπνη,ανεδεστατη
δεν ξερω να γραφω διαφορετικα θα εβλεπες

Μας τρελανατε στο χλωριο και στο μικροβιο και μιλας και απο πανω

ΕΚΤΙΜΗΤΗΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ είπε...

Οι σχέσεις μας με τους ανθρώπους είναι αναπόσπαστο κομμάτι στη ζωή μας σε καθημερινή βάση.
Γονείς, φίλοι, παιδιά, συνάδελφοι κτλ..
Συχνά ερχόμαστε σε ρήξη μαζί τους, ενώ άλλες φορές είναι η ελπίδα μας.

Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Για να συμβεί η βελτίωση απαιτούνται κάποιες προϋποθέσεις η θεμελιώδης προϋπόθεση είναι να θέλει κανείς.
Γιατί υπάρχουν άνθρωποι που για συγκεκριμένους λόγους δεν θέλουν ή πιστεύουν ότι δεν μπορούν.
Με την προϋπόθεση λοιπόν ότι κάποιος θέλει πρέπει.:
Πρώτον, να ξεκαθαρίσει ποιό ή ποιά είναι τα προβλήματα.
Δεύτερον, να εστιασθεί στο τι φταίει και όχι στο ποιός φταίει, γιατί την κλασική απάντηση την ξέρουμε, πάντα φταίει ο άλλος.
Τρίτον, να προσπαθήσει να αλλάξει τον εαυτό του και όχι τον άλλον.
ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ.
Τέταρτον, να αναθεωρήσει δύσκαμπτες και δυσλειτουργικές πεποιθήσεις και να δουλέψει με επιμονή και υπομονή πάνω στους στόχους του.
Εν ολίγοις πρέπει να δημιουργηθούν κίνητρα προς την κατεύθυνση της (.θα την πω..) αλλαγής.

Αυτό το σενάριο δε θα σταματήσει ποτέ, κάνεις λάθος.

Ανώνυμος είπε...

Ηντα ρε κοπελι.. τι είναι τουτο το δω που ειπες????
Είκοσι χρονια χορτο με ταΐζουνε και χλωριο με ποτίζουνε?

Χόρτο χορτο χορτάριασε η κοιλια μου
Και απ το χλωριο πρήστηκε η καρδιά μου και η κεφαλιά μου!!!

Έχετε κοζουλεψει τελείως!!!

Στείλατε στον αδη τον μπάρμπα και την θειά μου
Θα στείλετε και την αφεντιά μου ??

Ανώνυμος είπε...

Βρε κουζουλέ κρητικέ δεν κατάλαβες τι ειπε το φαν Δημάρχου στο ρεπορτερ δεν εχει σημασία τι νερο έπινες ,οτι ήπιες ήπιες σημασία εχει τι πίνεις τώρα!.
Τώρα πίνεις εμφιαλωμένο νερό!!

6 Ιουλίου 2013 - 9:53 μ.μ.

Domokos Dream Team είπε...

Αντιπολιτευσούλα..

Να προσέχετε την άμυνα μπάζει από παντού,
καθώς και τ’ αυτογκόλ παλικάρια!

Δείχνετε κάκκιστα κείμενα γραφής,
όλα αυτά εις βάρος του δημότη!

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΡΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ!!!!

ΡΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟ?
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΟΡΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ?

12 Ιουλίου 2013 - 9:03 μ.μ.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! είπε...

Το να είσαι αληθινός και να ζεις την ζωή σου με στιγμές χαράς στα απλά, χωρίς να περιμένεις ανταπόδωση-αυτή έρχεται απλόχερα εξάλλου-συμβάλλει στο να νιώθεις καλήτερα με τον εαυτό σου όσο και με τους άλλους....

???????????? είπε...

Η ουσία είναι οι άνθρωποι..

Τα πράγματα είναι απλά, αλλά έχουμε μάθει να τα κάνουμε σύνθετα.
Έχουμε συνηθίσει να τα περιπλέκουμε και στο τέλος ΞΕΧΝΑΜΕ την απλή αλλά χαμογελαστή καθημερινότητά μας.
Όλα αυτά γιατί σκεφτόμαστε το μετά, το αύριο, κάνουμε σχέδια για το μέλλον, ΤΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.

..γιού νόου..αντιπολίτευση!

Ανώνυμος είπε...

ρε τι αντιπολιτευση και βλακειες μας κοπανας αβερτα

ο χλωριωμενος δημοτης ειμαι

ποια αντιπολιτευση??
Μονο ο ιτουδης και ο αντιπροεδρος μεινανε αντε και ο βασιλος που οταν ειδε την παραγκα σαλταρισε

ολους τους αλλους τους χασαμε τους καταπιε η παραγκα.

παραγκα ειναι αυτη η καταβοθρα!!!

Ανώνυμος είπε...

Το ξαναλέω δε γνωρίζω πράγματα..
..στο δημαρχείο έχω να μπώ απ το ’11.
Μη με μπερδεύεις..όσο για το χλώριο μπορεί νάχεις δίκιο..
..δεν μπορώ όμως να βοηθήσω..sorru!

Domokos Dream Team είπε...

Αντιπολίτευση..

Για ένα πράγμα δεν αμφιβάλουμε πλέον πως αν παίζετε με κάτι και μάλιστα με ιδιαίτερα (αυτο-)ικανοποιητικά αποτελέσματα αυτό είναι το πουλί σας!

Άγριο πράγμα η πολιτική ιδιαίτερα στις μικροκοινωνίες.
Και πολύ πιό άγρια η μικροπολιτική σας, ξεπερνά κάθε φαντασία!

Ανώνυμος είπε...

Πως; Τι; Σας πείραξε Το Σχόλιο; Χέστηκα!

------------------------ είπε...

Όταν εκτιμάς και σέβεσαι τον εαυτό σου, τότε εκτιμάς και σέβεσαι τους γύρω σου, κι αυτοί με τη σειρά τους εσένα.
Όταν υποστηρίζεις τις αξίες σου ξεχωρίζεις ακόμα κι αν αυτό δεν αναγνωρίζεται άμεσα.

Γιατί τόση υποκρισία; Γιατί η σκέψη υστερεί; Γιατί η απραξία επικρατεί;

Η ζωή είναι πολύ μικρή για να υποκρινόμαστε..αντιπολίτευση.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! είπε...

Προς «.ταχυδρομικά περιστέρια.»..

Αισθάνεστε κουρασμένοι; Η ενέργειά σας είναι μειωμένη;

Πολύ συχνά οι άνθρωποι εκφράζουν ότι αισθάνονται κουρασμένοι, και ουσίες όπως η καφεϊνη τους βοηθούν ώστε να αποκτούν λίγη ενέργεια.

Άντε στη μαμά σας-να σας δώσει χαρτζιλίκι!

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΚΑΤΕΒΑΤΑ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΑ
ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟ

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! είπε...

Είμαστε ένα σύμπλεγμα του χθες, του σήμερα και ίσως του αύριο..

Εύχομαι σε όλους να έχετε μία καλή φωτεινή εβδομάδα γεμάτη υγεία και χαμόγελα!

..υπενθύμιση..εσείς αντιπολίτευση καθίστε στο χθες σας-δεν μας ενοχλεί ντιπ καταντίπ!

////////////////////////// είπε...

Είναι αβάστακτα σκληρό το να μη σε ακούνε!
Ο καθένας καλύπτουμε την ανάγκη μας με διαφορετικό τρόπο, μερικοί άνθρωποι "καλλιεργούν" την ικανότητα να μένουν μόνοι.
Η γοητεία της μοναξιάς, εντοπίζεται στο ότι παρέχει χώρο για γαλήνη και περίσκεψη, χρόνο για ενδοσκόπηση, χρόνο για δημιουργική προσπάθεια.
Η μοναξιά προσφέρει ξεκούραση και ανάπαυλα από τις θορυβώδεις απαιτήσεις της καθημερινής κοινωνικής ζωής.

Αφιερωμένο στην αντιπολίτευση το παραπάνω...γραφτό!

///////////////////////// είπε...

Για την αντιπολίτευση λίγο ακόμη..

Η ροπή προς την μοναξιά οφείλεται στο γεγονός ότι έχει πληγωθεί, επειδή δε την έχουν ακούσει και στηρίζεται σε μια μεγάλη αυταπάτη, την αυταπάτη της αυτοδυναμίας!

Η αίσθηση ότι δε σας καταλαβαίνουν είναι μία απο τις πιό επώδυνες ανθρώπινες εμπειρίες!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! είπε...

Ως χιούμορ τα παραπάνω..

Σταματήστε να με μπερδεύετε..δεν γνωρίζω τι γίνεται τι να απαντήσω.
Ούτε τι χρώμα έχουν τα τέλη που στέλνει ο δήμος δε ξέρω..
Τώρα για το χλώριο, εντάξει παλιότερα θα έπεφτε με τους κουβάδες και (.όποιον πάρει ο χάρος..) σήμερα συνεχίζει αυτό το σύστημα ακόμα; Δεν το γνωρίζω καν!
Άντε γράψτε κάτι νάχουμε να λέμε που λένε..

Ανώνυμος είπε...

Nατα μας από τις υπερβολές και τις συκοφαντίες φθάσαμε στο χάρο.

χάρε φονιά!!!
βγήκες με τα λαμογια παγανιά..

Domokos-press είπε...

Αναρωτιέμαι μερικές φορές..
Είμαι εγώ που σκέφτομαι καθημερινά πως η ζωή μου είναι μία;
Όλοι οι υπόλοιποι το ξεχνούν;
Ή πιστεύουν πως θα έχουν κι άλλες, πολλές ζωές, για να κερδίσουν το χρόνο που σπαταλούν;

Domokos-press είπε...

Κατάλαβες Κρυφοδεξιέ Τεχνοκράτη;

Domokos Dream Team είπε...

Οι άνθρωποι σου φέρονται με τον τρόπο που τους επιτρέπεις.
Εσύ βάζεις τον πήχυ ψηλά ή χαμηλά, εσύ θέτεις τα όρια.
Σίγουρα δεν μπορείς να ελέγξεις τη συμπεριφορά τους, είσαι σε θέση όμως να ελέγχεις το τι θα δεχτείς και τι όχι.

σημείωση..το Εσύ που γράφω αλλάζει και με το Εγώ..

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! είπε...

Ένα λάθος μπορεί να είναι τυχαίο.
Τα απανωτά ψέματα και οι δόλιες συμπεριφορές δεν είναι τυχαία..
Σα δε ντρέπεσαι αντιπολίτευση!

Ανώνυμος είπε...

Χάρε φονιά,
που βγήκες με λαμογια παγανιά...

Χάρε ληστή ποιος σ’έχει βάλει δικαστή και μας πηρες την Γιωτα
χαμογελαστή

Χάρε ληστή ποιος σ'έχει βάλει δικαστή και μας πήρες τη πατρουλα
χαμογελαστή

Χάρε ληστή ποιος σ’έχει βάλει δικαστή και μας πήρες τον Σπύρο, τον Γιώργο,τον Δημήτρη με το ύφος το βαρύ.

Χάρε φονιά, χάρε ληστή
πες μου δεν έχεις βαρεθεί...

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει να συνεχίσεις με σχόλιο..
..δε μπορώ να σε παρακολουθήσω..

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! είπε...

Τα σχόλιά σου είναι αμφίσημα!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! είπε...

Πολλαπλών ερμηνειών σημαίνει το αμφίσημα!
Μου βάζεις διλήμματα-οι βαριές κουβέντες πληγώνουν περισσότερο από τον φυσικό πόνο..
..να είσαι καλά!

??????? είπε...

Κανείς δε μπορεί να σου προσφέρει την ευτυχία, ούτε να ανακαλύψει το σκοπό της ζωής για λογαριασμό σου.
Μην κάνεις το λάθος να περιμένεις τους άλλους να "ανοίξουν" το δρόμο σου.
Ο μόνος που μπορεί να τον ανοίξει είσαι εσύ ο ίδιος.

Ανώνυμος είπε...

Ποιός σου είπε ότι η ζωή είναι δίκαιη;
Σε αυτή τη ζωή μη στηρίζεσαι σε κανέναν ποτέ γιατί ακόμα και η σκιά σου σε εγκαταλείπει μόλις βρεθείς στο σκοτάδι.

///////////////////////// είπε...

Τι γίνεται..δε τέλειωσε η διανομή των μαυροσυστημένων ακόμη;

Να διαβάσουμε καμιά διαχρονική μπλογκοσφαιρική συνωμοσία..
..ξέρετε εσείς..
Καλημέρα!

ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΣΩΝ είπε...

Με προβληματισμό διαβάζουμε τα σχόλιά σας, δημιουργούν όμως μιά λανθασμένη εικόνα που σε καμιά περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική αδικώντας τόσο τον τόπο όσο και τους κατοίκους του.

Να ξέρετε όμως ότι το ενδιαφέρον συμπολιτών μας για τα προβλήματα του τόπου, μας ικανοποιεί, έστω κι αν μερικές φορές υπάρχουν στοιχεία υπερβολής.
Καλησπέρα.

Ανώνυμος είπε...

κεντρικα δωστε καμια πετσετα στον δημαρχο

Ανώνυμος είπε...

Τουητάκο..δε θα σε απολαύσουμε στο πάνελ;

Άντε δείξε μας τη "Χειμερινή Κολεξιόν" των σχολίων σου..
..μας έχει φάει η αγωνία!

Πολιτ-ιστικός Συντάκτης είπε...

Η μιζέρια μπορεί να σπάσει αν παρθούν πρωτοβουλίες.

Όσο χάλια κι αν είναι μιά κοινωνία πάντα υπάρχουν άνθρωποι που δημιουργούν, σκέψη, ιδέες κτλ..

Υπάρχει το πρόβλημα θα το ονομάσω των «περιορισμένων δυνατοτήτων-επιλογών»..

Είναι όμως το ουσιαστικό πρόβλημα ή το κυρίως;

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! είπε...

Ότι βλέπουμε είναι μία ερμηνεία της πραγματικότητας, που βασίζεται σε παραδείγματα.
Αυτό έχει ως επίπτωση όχι μόνο στο πως καταλαβαίνουμε τον κόσμο, αλλά και πως καταλαβαίνουμε τους ανθρώπους.

Η διοίκηση είναι ένας αγώνας σκυταλοδρομίας (.έτσι την βλέπω..) πρέπει να προσέχουν αυτοί που διοικούν, το σημαντικότερο να μη τους πέσει η σκυτάλη στην διαδρομή.
Η σκυτάλη πρέπει να παραδωθεί, αυτό δεν είναι λεπτομέρεια είναι η ουσία του αγωνίσματος.

Η πολιτική από μόνη της χωρίς τα υπόλοιπα (.το βασικό θα γράψω επικοινωνία..)
είναι αναπαραγωγή της γραφειοκρατίας.
Αυτές είναι οι εμμονές που κρατούν χρόνια οι καιροί έχουν αλλάξει πρέπει να φύγουν κι αυτά με τη σειρά τους..
..μέχρι εδώ, θα με φάει η λογοκρισία της αντί...

Ανώνυμος είπε...

2 ΔΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΥΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ

??????????? είπε...

Πιό πολύ περίφραση για το ΔΣ παρακαλώ!

κ Αντιπρόεδρε δεν ξέρω αν η φωτό πίσω από το προεδρείο είναι πίνακας ή ελαιογραφία..
Αν είναι πίνακας φυλαχτείτε-πάρτε τα μέτρα σας, κάποια στιγμή να ξέρετε θα σας χυμήξει!
Μη σας χάσει η έγκυρη αξιόπιστη και αντικειμενική δημοσιογραφία, είναι κρίμα!

////////////////////////// είπε...

Για την αντιπολίτευση..ορίστε τι πρέπει να κάνετε περίπου..

Προκαλέστε τον εαυτό σας! Μάθετε καινούργια πράγματα..
Παρακολουθήστε μαθήματα χορού ή μιά ξένη γλώσσα..σεμινάρια ζαχαροπλαστικής ή φωτογραφίας είναι μερικές μόνο ιδέες για καινούργια πράγματα..
Θα σας δώσει αυτοπεποίθηση, ενέργεια και μιά διαφορετική οπτική για την ζωή σας.
Βάλτε στόχους, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τους πιστέψετε και να τους κυνηγήσετε..
Όλο αυτό το καιρό το ενδιαφέρον σας είναι στραμμένο αλλού!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Παν μέτρον ...άχρηστον!!!

Η απουσία μέτρου στα τοπικά πολιτικά δρώμενα ασφαλώς δεν είναι καινοφανής.
Πολλές φορές σωματεία, σύλλογοι, δημοτικές παρατάξεις, αλλά και μεμονωμένοι παράγοντες της δημόσιας ζωής προβαίνουν σε αμετροεπείς τοποθετήσεις.

Γνώμονα αυτών των τοποθετήσεων δεν συνιστά επιδίωξη για την καλύτερη και πειστικότερη προώθηση των απόψεων του εκφέροντα, αλλά η μέγιστη δυνατή "βαβούρα" περί αυτήν μετά τη δημοσιοποίησή της.

Ενίοτε η ακρότητα αγγίζει τα όρια της φαιδρότητας, αφού η σπουδή για εντυπωσιακή και παταγώδη παρέμβαση, τσαλαπατάει κάθε έννοια του αυτονόητου.

Αυτονόητου που βιάζεται κατά συρροήν και κατ΄εξακολούθηση ακόμα κι απο εκείνους που θα έπρεπε να συμπεριφέρονται ως τιμητές κι εγγυητές του.

Πολλά αυτονόητα συλλήθηκαν το τελευταίο διάστημα στο Δομοκό.

Το αυτονόητο δικαίωμα κάθε πολίτη να προσφεύγει (ακόμη κι η υποψία να το κάνει) στα διοικητικά όργανα, προασπιζόμενος έννομο συμφέρον του, αντιμετωπίζεται ως αφορμή και αιτία για κοινωνική κατακραυγή και όχι μόνον.

Το αυτονόητο καθήκον του Δημοτικού Συμβουλίου να δραστηριοποιηθεί επιτέλους προς την κατεύθυνση να καταστρώσει στρατηγικό σχέδιο δράσης και όχι να αναλώνεται σε εσωστρέφεια και τακτικισμούς, εν μέσω ανταλλαγής εκατέρωθεν βολών για διαδικαστικά ταπεινά και αδιάφορα για τον πολύ κόσμο ζητήματα.

Αλήθεια, πότε θα θεωρήσουν κάποιοι πως έφτασε πλέον ο καιρός να κάνουν την αυτοκριτική τους, να πληροφορήσουν τους πολίτες υπεύθυνα σχετικά με έργα υποδομής.

Είμαστε σίγουροι ότι για όσα κακά που μας κατατρέχουν φταίνε οι άλλοι εκτός απο εμάς;
Κι αν ναι, αυτό μας δίνει αυτομάτως το δικαίωμα να ασελγούμε σε βάρος του αυτονόητου, καταστρατηγώντας κάθε αυτοπεριορισμό που επιβάλλει η θεμελιώδης ελληνική φιλοσοφική αρχή περί του ΜΕΤΡΟΥ;

Ανώνυμος είπε...

Οι άχρηστοι και η λεβέντισσα

Δεν είναι όλοι πρόβατα……υπάρχουν και Λεβέντισσες...

Μια ηλικιωμένη λεβέντισσα κυρία, συνεπής στις υποχρεώσεις της, κατέβηκε απο το ορεινό χωριό της και πήγε στο δήμο να πληρώσει το τρίμηνο, λογαριασμό νερου 50 ευρω (όπως άλλωστε έκανε κάθε φορά )
Παει στο ταμείο και αφού πληρώνει τα 50 ευρω, της λένε οτι χρωστάει και άλλα 300 ευρω.
Κυρια : Απο πότε τα χρωστάω ρε παιδιά;
Υπάλληλος: Πριν 10-12 χρόνια της λεει
Κυρία :Που είναι ρε παιδιά το χαρτί που λεει οτι χρωστάω ;
Υπάλληλος : νατο…..της λεει
Το αρπάζει, το σχίζει και το πετάει στο καλάθι των αχρήστων
Κυρια : Τωρα που είναι το χρέος ρε παιδιααα …..
Υπάλληλος :στο καλάθι των αχρήστων της λεει ……
ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ…!!!!!!!!!!!!!
ΑΧΡΗΣΤΟΙΟΙΟΙ ...τους λέει,μέχρι σήμερα δεν χρωστώ ούτε ένα ευρώ σε κανέναν και εσείς μου λέτε,ότι χρωστάω 300 ευρω πριν 10 και 15 χρόνια.
Η κυρία ηταν μάνα υποψηφίου Δ.Σ της παράταξης Συρου και ειχε συμβάλει σημαντικά στην εκλογή του Συρου.
Γυρίζει λοιπόν η κυρία στο χωριό της και λέει εκνευρισμένη στον γιο της: αυτός είναι ο ικανός άνθρωπος που είχες αφήσει τρεις μηνες τις δουλειές σου και έτρεχες να τον βγάλεις δημαρχο;
Αυτός ειναι ο άνθρωπος που θα έσωζε τον τοπο; να μας λεει ότι του χρωστάμε πριν δέκα και δεκαπέντε χρόνια, χωρίς καν τόσα χρόνια να μας έχουν ενημερώσει.
Και να μας ζητάνε τα διπλά από αυτά που υποτίθεται ότι χρωστάμε.(διοτι το πραγματικό χρεος ηταν 150 ευρω συν 100% τοκο =300 ευρω,χωρίς να έχει γίνει ποτε ενημερωση)
Τοσα χρόνια είχαμε τοσους άχρηστους δημάρχους!!! και πήγες και έφερες έναν ακόμα, πιο άχρηστο από τους προηγουμενους!!!!
Αστον να ξανάρθει για ψήφο στο χωρίο και θα του δείξω εγώ πόσα ευρω του χρωστάω....

Αυτά τα κωμικοτραγικα γεγονότα γίνονται με τους σωτήρες του τόπου μας και τα υποτιθέμενα οικονομικά πλεονάσματα του δήμου Δομοκού που σε λίγο χρόνο θα μετατραπούν σε ελλείμματα και θα ζητάει ο επόμενος δήμαρχος να τα πληρώσουμε για άλλη μια φορά.

βεβαια σε αυτές τις περιπτώσεις ο δήμαρχος αποποιείται των ευθυνών του, απαντώντας με το διαχρονικό και γελοίο υπονοούμενο " τι να σας κάνω ,δεν φταίω εγώ άλλα ο προηγούμενος".
πόσες φορές ακούσαμε την απάντηση αυτή ,απο τον σημερινό δήμαρχο;
Τόσες φορές που χάσαμε τον λογαριασμό.
Τα αναφέρω για να μην λέτε ότι δεν τα ξέρατε και για να καταλάβουμε τι ανίκανους δημάρχους επιλέγουμε
εμείς οι έξυπνοι (που τα ξέρουμε όλα!!!!)

Ανώνυμος είπε...

Είσαι απίστευτος στις μεταφορές τελικά!

Ανώνυμος είπε...

Παράτα το ΔΣ δεν κάνεις πέσε με τα μούτρα στις μεταφορές..
..είναι το χόμπι σου..το κάνεις τόσο μα τοοοόσο fανταστικά!

$ @ $ @ $ @ είπε...

Για τα περίφημα ΔΣ θα γραφτεί κάτι;

Author Details