NASA: το ηλεκτρικό μαγνητικό πεδίο σύντομα θα μεταστραφεί

NASA: το ηλεκτρικό μαγνητικό πεδίο σύντομα θα μεταστραφεί


Tα δεδομένα των αστεροσκοπείων της NASA δείχνουν ότι ο Ήλιος βρίσκεται πολύ κοντά στο σημείο, όπου το μαγνητικό του πεδίο θα μεταστραφεί.

Το μαγνητικό πεδίο αλλάζει από τον ένα πόλο στον αντίθετό του και αυτό συμβαίνει κάθε φορά που ο Ήλιος βρίσκεται στο απόγειο του 11ετους κύκλου δραστηριότητάς του.


Όπως εικάζουν οι επιστήμονες, απέμειναν όχι περισσότεροι από 3 – 4 μήνες μέχρι την πλήρη εναλλαγή των πόλων.

Η ηλιακή δραστηριότητα ακολουθεί τον 11ετή κύκλο, σε περιόδους μέγιστης δραστηριότητας στον Ήλιο ολοένα και συχνότερα συμβαίνουν εκρήξεις, εμφανίζονται κορωνιαίες τρύπες και εκτοξεύεται πλάσμα, τα οποία είναι και οι αιτίες των μαγνητικών θυελλών στη Γη.
Share on Google Plus

About kalimerisnikos

201 comments:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 201   Νεότερο›   Νεότερο»
Ανώνυμος είπε...

ΣΥΡΟ Για Πάρτυ Σου

ΣΥΡΟ Μαζί Σου

Εμείς Οι Άρρωστοι

Οι Οπαδοί Σου.!!!.


Τον Ήλιο Ναί! Ναί! Ναί! & Aυτόν Θα Τον Κάψουμε Του Χρόνου Λέμε.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Το ξέρω.: «Φοβάστε» Για Αυτό Δεν Γράφετε Απο Κάτω.

Ανώνυμος είπε...

Μη & Κάνετε Λάθος Είπα.!!!!.

Ανώνυμος είπε...

Όταν Κάνεις Καλό, Ζήτα Απόδειξη.!!!.
Μη Τυχόν & Ο Παράδεισος Δουλεύει Σαν Την Εφορία.!!!.

Κυκλάδες.: Νησιά «Ζυμωμένα» Στην Αρμύρα.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Καλό κάνει το διάβασμα..
Μη & μου σπάσετε κανά νύχι απ’ το πληκτρολόγιο.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Το βλέπω θα την βγάλω «αξόδευτος» απόψε..
Τι γλυκιά μελαγχολία.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Ησυχία μη «ξυπνήσουμε» την αντιπολίτευση του Δήμου..

Ρίχνει τον ύπνο του δικαίου.!!!.
Τι έχει κάνει μέχρι σήμερα.???

Θεωρεί ότι κάνει το καθήκον της θέτωντας κάποιες ρρωτησούλες στο ΔΣ.
Εκτός αν θεωρεί ότι με το να κάνει ερωτησούλες για «θεματάκια» είναι όλα εντάξει.

Ανώνυμος είπε...

Η αλήθεια είναι ότι με την παρούσα διοίκηση του Δήμου νιώθω μία «ασφάλεια» και μία «δίωξη» και μία «αντιτρομοκρατική» πάντα δίπλα μου.!!!.

Ας τα γράφουμε μόνοι μας τα έξυπνα.


Καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχετε τι να γράψετε.???

Κάντε μιά μεταφορά την συνταγή που σας έδωσε ο γιατρός.!!!.

Για να γελάσουμε το παραπάνω.

Μιά καλημέρα δεν αξίζουμε.???
πέστε την & ας πέσει χάμω..

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

Ανώνυμος είπε...

Τι γίνεται.??? Δεν σας ακούω.???

Μίπως λέω..Το ρίξαμε στα ευχέλαια & στις βασκανίες μπας και γυρίσει ο τροχός.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Για την αντι..

Τα πράγματα είναι απλά.Το μπέρδεμα είναι να το καταλάβετε..

Ανώνυμος είπε...

Γραφείο Εθελοντικής Δράσης Του Δήμου.

Ορίστε και μια ιδέα..
Το γραφείο να μη λειτουργεί με εργαζομένους του δήμου.
Να σταματήσει πλέον αυτό το «χύμα» θέλουμε εθελοντές για ότι προκύψει ανακοίνωση στην σελίδα του δήμου να υπάρχουν οι εθελοντές και ψάχνοντας μέσα σ’αυτούς λειτουργούμε αναλόγως.

οι ενεργοί πολίτες ως εθελοντές δεν θάρθουν να καλύψουν ένα κενό υποκαθιστώντας τους εργαζομένους του δήμου.
Θάρθουν να προσφέρουν την προστιθέμενη αξία της ευαισθησίας του κατοίκου του δήμου που θέλει να συμβάλλει ενεργά στην βελτίωσή της μαθαίνοντας παράλληλα την λειτουργία της.

Ή Θέλουμε Εθελοντές Ή Δεν Θέλουμε.

Τουλάχιστον ας δώσουμε την ευκαιρία σε κάποιους που ίσως θέλουν να προσφέρουν και όχι μόνο σ’αυτούς που θέλουμε εμείς προφανώς να προβάλουμε.


Ανώνυμος είπε...

Ο εθελοντισμός αποτελεί προστιθέμενη αξία σε μια σωστά δομημένη και οργανωμένη κοινωνία και όχι σε διεφθαρμένες διοικήσεις και κοινωνίες με "νεοελληνιστικη" νοοτροπία.

Αν ενδιαφέρεστε για την δεύτερη κατηγορία,λυπαμαι έρχεστε δεύτεροι και ειναι ηδη συμπληρωμένη η ομαδα, σας προλαβε ο σιδεράς ο ηλεκτρολόγος και ο τσέλιγκας.

Αν τους ρωτήσετε: τι υπηρεσίες προσφέρετε στο δημο;
εθελοντές!! θα σας πούνε

Αν παλι ρωτήσετε τον δήμαρχο πάλι την ιδια απάντηση θα έχετε..

Μην νομίζετε οτι αστειεύομαι ...αυτη την απαντηση εχω παρει..

Ανώνυμος είπε...

Αν τεθεί, ως επερώτηση στο δημοτικό συμβούλιο, απο έναν σύμβουλο, η απάντηση που θα του δωθεί θα είναι αρνητική;;;

Ανώνυμος είπε...

Το αναλύσαμε το θέμα λες, πάμε για το επόμενο.???

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΗΘΕΛΑΝ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑΝΕ ΚΑΝΕΙ!

Ανώνυμος είπε...

Δ/Σ βαρβάτα βιογραφικά όλοι τους!
καλά να πάθουμε με αυτούς που ψηφίσατε!
εθελοντές στο δήμο δομοκού=είστε απο δω!η απο άλλο μέρος του πλανήτη!

Ανώνυμος είπε...

Πάρε το αυγό και κούρευτο.

Σαν να λέμε «άστα να πάνε», «την κάτσαμε την βάρκα», «χέσε μέσα».

Τι έπρεπε να γράψω για να ξεκινήσει μια συζήτηση.???
Να συνέχιζα τους μονόλογους λέτε.???
Κάποιοι διαβάζουν τα σχόλιά μας αυτο το σκεφτείκατε.???
Αν μη τι άλλο κανείς δεν έχασε απο μια συζήτηση αρκεί να κρατά όμως το ανάλογο επίπεδο.

Ανώνυμος είπε...

Η βαρκα σου δεν εκατσε τωρα αλλα οταν γεννηθηκες.

Ανώνυμος είπε...

Ο ίδιος γνωστός άγνωστος με «χτυπάει» συνεχώς.!!!.

Αντιπολίτευση στα σίγουρα λέμε.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά είναι ολοφάνερο σας «εξάπτουν» τα πάθη σας.!!!.

Τόση πίστη στην παντοτινή σας αγάπη την αντιπολίτευση.


Ποιός το περίμενε.???

Ανώνυμος είπε...

Καλό Σαββατόβραδο.!!!!!!!!!.

Ανώνυμος είπε...

Μίλησε Κάποιος..όχι.???

Είπα & γω.

Ανώνυμος είπε...

STOP στις «τελειωμένες υποθέσεις» πρέπει να το πάρουν χαμπάρι.

Θέλουμε ανθρώπους που να έχουν μέλλον & όχι παρελθόν.

Αντε γράψτε κάτι..αν θέλετε βέβαια.

Ανώνυμος είπε...

Αυτη τη στιγμή γράφω στο διαφημιστικό τμήμα της αντι..

Και την παρακαλάω να γράψει..έλεος.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρες σε όλο τον κόσμο.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Ποιός αλήθεια είναι ένας «κακός» Δήμαρχος.???

Ο νομίμως ανήθικος που «έσπαζε» δημοτικά έργα και προσλάμβανε ευνοούμενους.
Αυτός που «του» χρώσταγαν δημοτικά τέλη και δεν τα εισέπραττε μη χάσει ψήφους.

Και, βέβαια οι σημερινοί κάνουν λάθη μικρά ίσως και μεγάλα, ωστόσο το βλέπουμε μπαίνει μια σειρά, όχι σαν εκείνα τα αξέχαστα..
Είναι δύσκολο να απολύσεις ακόμα και τον επίορκο, είναι πανεύκολο όμως να του υπόσχεσαι επαναπρόσληψη.

Ανώνυμος είπε...

Σημερα τα εργα δεν σπάζουν ολα πανε στον κοντό .... ο δε κλεφτης ταμιας ακόμη να απολυθεί περιμένουμε τι!!! ουτε στο ΔΣ δεν συζητηθεικε μην τυχόν θυμωση ο προσλαμβάνων ... αντε που ειδατε καλό δε βλεπετε την συναλλαγη με τους παλαιους ...κοντος ψαλμός αλληλουια.... ΚΑΛΑ ΜΠΑΝΙΑ

Ανώνυμος είπε...

θυμάστε τι σας έχει πει ο παρατηρητης οταν αποκαλύφθηκαν οι απευθείας αναθέσεις ;

"Η νομική της δεκάρας, ενώθηκε με το αξίωμα της πεντάρας ......

Αυτη ειναι η άξια και των δυο δημάρχων για όσους δεν καταλαβαινουν

Τελος του χρόνου απο οτι έμαθα θα καταλάβετε τι σημαίνει αυτο.

Ανώνυμος είπε...

Μπα! Είδατε φως και μπήκατε.???

Κι αυτοί συνεχίζουν..την πρακτική της πολιτικολογίας με πάθος και με στόχο προφανή.
Για την..κατατρόπωση των αντιπάλων και την νίκη.
Ακόμα και στις χαλεπές μέρες μας που ψάχνεις για διοικήσεις.
Ενώ δεν θέλουν να διοικήσουν αγωνίζονται για να μας κυβερνήσουν.
Για ποιό λόγο;;
Απο παραμένουσα δίψα για εξουσία;;
Είναι η ψυχοσύνθεση του πολιτικού;;
Ποιά τα κίνητρα, προνόμια, η δόξα;;

Ετσι κι αλλιώς η αντιπολίτευση απέχοντας υπολογισμένα αλλά ο αγώνας, αγώνας σνομπάρει προσωρινά την εξουσία.

Ανώνυμος είπε...

-«Η Δημοκρατία είναι άσκηση εξουσίας απο το λαό σε κάθε τόπο, σε κάθε χρόνο»..
Και, «Η επιλογή της αλήθειας κάνει το λιγότερο κακό απο κάθε άλλη επιλογή.».

Ανώνυμος είπε...

Εσύ κοιμάσαι.... και κάθε μέρα αντιπολίτευση ονειρεύεσαι...

Εχεις δει ποτε λαμογια να ασχολονται πραγματικα για το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου;

ολοι ασχολουνται για την παρτη τους οπως άλλωστε και εσυ...

Ανώνυμος είπε...

Ολοι για τα λεφτά δουλεύουμε.
Αν αφαιρέσεις αυτά..

Ανώνυμος είπε...

Νν θελετε λεφτά λαμογια
να πας να δουλέψετε και οχι να κλέβετε τα γεροντάκια και αυτους που δεν ξερουν καν να βαλουν την υπογραφή τους.

Ανώνυμος είπε...

Αν θελετε λεφτά λαμογια

να πατε να δουλέψετε και οχι να κλέβετε τα γεροντάκια και αυτους που δεν ξερουν καν να βαλουν την υπογραφή τους.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΒΟΜΒΑΣ είπε...

Η έκρηξη στο δήμο δομοκού «γεροντοπαλίκαρα της αντιπολίτευσης» έγινε πριν δυόμισι χρόνια εσείς σήμερα το πήρατε είδηση.???
Αντε καλέστε εξειδικευμένο γιατρό..για την περίπτωσή σας.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Αν γίνουν τα «αξιώματα» των δήμων τιμητικά και αμισθή, τότε θα δούμε πραγματικά ποιοί ενδιαφέρονται για τον τόπο τους.

Ανώνυμος είπε...

"ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΦΗ ΚΑΝΕΛΑ ..

Ανώνυμος είπε...

ΟΠΑ!!
ΒΛΕΠΩ.. ΜΑΖΕΥΤΗΚΕΣ ΠΑΛΙ?

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΕΧΟΥΝΕ

ΜΙΑ ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΗ ΚΑΙ ΜΙΑ
ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΒΡΟΥΝ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟΥΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΘΑΝΟΥΝ

Ανώνυμος είπε...

Το κατανοούμε..ενόψει εκλογών τα έχετε «ολίγον τι» χαμένα.!!!.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΛΕΩ.. ΗΡΘΕΣ ΣΤΑ ΛΟΓΙΚΑ ΣΟΥ.. ΤΟ ΡΙΧΝΕΙΣ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ!!

Ανώνυμος είπε...

Για το Θεό..

Γράψτε κάτι το αληθές..είστε η νόμιμη αντιπολίτευση.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Η ΒΛΑΚΕΙΑ είναι αήττητη!!

ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΝ ΡΕΠΟΡΤΕΡ
ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ..

Ανώνυμος είπε...

Για την αντι...

Οι γύφτοι τα μαλώματα τάχουν για πανηγύρια.!!!.

Δεν μπορείτε..χτυπάτε πάντα σε τοίχο..το ξέρετε για αυτό το λόγο το πάτε πάντα στο προσωπικό επίπεδο με τον συνομιλιτή σας..το ωραίο..δεν τον γνωρίζετε καν.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΧΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ ....

Ανώνυμος είπε...

Αντε μια εύκολη ερώτηση για σας..

Τι μέρα πέφτει η μεγάλη παρασκευή.???

Ο ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ -ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ..ΜΕ ΕΠΙΑΣΕΣ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ

ΑΝΤΕ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΑΛΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΝ ΓΚΟΥΒΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΒΑΡΕΜΕΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ..

ΓΙΑΣΟΥ... ΓΙΑΣΟΥ..ΟΛΑ ΔΙΚΑΣΟΥ..

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορείς να ανακαλύψεις νέους ωκεανούς αν δεν έχεις το κουράγιο να χάσεις την ακτή απο τα μάτια σου.

Ανώνυμος είπε...

Για την..ξέρετε..

Σας ήρθαν τα γεράματα και είσαστε για κλάματα κι αρχίζουν τα τρεχάματα και στους γιατρούς πειράματα.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Αντε και αυτό..

Γράφω..χρησιμοποιώ εκφράσεις πάντα στον πληθυντικό..προσπαθώ να μη απευθύνομαι σε έναν..ούτε ψάχνω να βρω τον συνομιλιτή μου..ξέρω όμως με ποιόν συνομιλώ.

Πολλά Που Γράφω Είναι Ως Χιούμορ.

Να φταίει λέτε το σπίτι που έμενα όταν πήγαινα σχολείο στον δομοκό.???
Ακριβώς απέναντι του δημαρχείου έμενα.

Η αξιοπρέπεια δεν έγκειται στο να κατέχει κανείς τιμές αλλά στον να τις αξίζει.

Ανώνυμος είπε...

Που είναι ο Ρεπόρτερ.???

«Παραδώθηκε» και αυτός λέτε.???

Ανώνυμος είπε...

Οι φίλοι που διαφωνούν ακονίζουν, ο ένας το μυαλό του άλλου.

Ανώνυμος είπε...


ΑΝΤΕ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΑΛΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΝ ΓΚΟΥΒΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΒΑΡΕΜΕΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ..
ΟΚ ΟΛΑ ΣΩΣΤΑ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΕ ΛΥΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΗΣ Ο ΓΚΟΥΒΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΛΗΤΟΙ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΚΑΛΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΠΕΤΥΧΑΝ ΟΤΙ ΘΕΛΑΝ!
Ο ΕΝΑΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΒY BASS ΟΛΑ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ.
Ο ΑΛΛΟΣ ΕΛΕΓΧΟ ΜΗΔΕΝ ΕΡΓΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΓΙΟ.ΑΜΝΗΣΤΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΟΜΕΝΑ ΜΙΑ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ ..
δΗΜΑΡΧΕ ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΙ ΕΛΕΓΕΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ .... ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΝΥΚΟΥΣΤΗ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ...ΔΕΝ ΣΕ ΣΟΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΔΙΕΨΕΥΣΕΣ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΣΗ ΑΝΤΕ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ..

Ανώνυμος είπε...

Μη ξεχνάς πως όταν δείχνεις με το δάχτυλό σου σε κάποιον, τα τρία δάχτυλα δείχνουν τον εαυτό σου.

Ανώνυμος είπε...

Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται συνήθως με τρείς τρόπους..την ελπίδα, το όνειρο και το χιούμορ.

Ανώνυμος είπε...

Ή γράψε κάτι που να αξίζει να διαβαστεί..
Ή κάνε κάτι που αξίζει να γραφτεί.

Ανώνυμος είπε...

Όπου νάναι ξεκινούν τα προεκλογικά..

Θα δούμε το πρόγραμμα του κάθε συνδυασμού το κάθε πρόγραμμα μπορεί να είναι τα «πάντα» ίσως όμως και «τίποτα».
Ας στοιχηματίσουμε στο «πάντα» με πλήρη επίγνωση ότι και το ποιό ελκυστικό πρόγραμμα μπορεί να καταντήσει ένα χαρτί ένα «τίποτα» αν δεν υποστηρίζεται απο το αντίστοιχο καθημερινό βίωμα.

Ανώνυμος είπε...

Δήμος.

θέλουμε διοίκηση χωρίς πολλούς παρατρεχάμενους, ωστόσο είναι εξαρτημένοι απο το κόμμα και την παράταξη.
Ακόμα κι αν επιμένουν στο «ανεξάρτητος» που παραφορέθηκε πολύ τώρα τελευταία και δεν λέει να πεταχτεί.
Οσο υπάρχουν κόμματα που λειτουργούν θα λειτουργούν και οι ιδεολογίες.

Τώρα που ξεθάρρεψε η σκέψη μπροστά στον πανικό της κρίσης, καιρός για..έλεγχο φρένο στις..ορέξεις και πρόληψη αμαρτιών χωρίς άφεση παλιών αμαρτιών, που τις πλήρωσαν και τις πληρώνουν αναμάρτητοι.

Ανώνυμος είπε...

Δ.Δομοκού.

Είναι αρχή, ότι κάθε δημοτική αρχή πρέπει να βασίζεται στην ενεργή συμμετοχή των δημοτών για την επίτευξη της προόδου στα ζητήματα που τους απασχολούν.
Για ποιό λόγο είναι απαραίτητη αυτή η συμμετοχή; Είναι αλήθεια ότι πολλές φορές η δημοτική αρχή, λόγω ανυπαρξίας σχεδιασμού, λόγω εγκλωβισμού της σε συμβατικές πρακτικές ή απλά λόγω εξουσίας, χάνει την επαφή με τους δημότες και απομακρύνεται απο τα πραγματικά τους προβλήματα.
Η απώλεια της επαφής αυτής εν μέρη οφείλεται στο ότι ψηφίζουμε υποψηφίους που δεν κατοικούν εδώ.
Οι οποίοι αδυνατούν να συγκεντρώσουν τα αιτήματα των δημοτών ούτε θέλουν μα ούτε μπορούν να τους ενημερώσουν.
Γιατί απουσιάζουν απο τα βιώματα των κατοίκων το βασικότερο.
Να σταματήσουν αυτά τα «μανιφέστα» της ιδιοτέλειας.
Στην πραγματικότητα αυτοί οι άνθρωποι επενδύουν συστηματικά σε μια ταυτότητα κοινωνικής και πολιτικής προσφοράς για να δημιουργήσουν ένα κεφάλαιο προσωπικών πελατών-ψηφοφόρων.
Φτιάχνουν, με άλλα λόγια, το προσωπικό τους πολιτικό μαγαζί και εμπορεύονται τους ψηφοφόρους-πελάτες τους.
Το κέρδος τους, αυστηρά προσωπικό, το εκταμιεύουν όταν βρεθούν στην εξουσία.

Ανώνυμος είπε...

Ακτιβιστής δεν είναι αυτός που λέει ότι το ποτάμι είναι βρώμικο.???
Ακτιβιστής είναι αυτός που καθαρίζει το ποτάμι.

Ανώνυμος είπε...

Διακρίνω μια εμπάθεια ή μου φαίνεται.???

Οπως εμπάθεια και μια επιθετικότητα έχουν και κάποιοι άλλοι για ΔΣ που τους αναφέρουν συχνά πυκνά εδώ στην σελίδα.

Οι ΔΣ είναι στο κάτω κάτω αιρετοί και λίγο σεβασμός στην δημοκρατία δεν βλάπτει.???

Ανώνυμος είπε...

Αντιπολιτευτικά σενάρια της οκάς.

Ανώνυμος είπε...

Ποιό θάναι το θαύμα της εβδομάδος.???

Μα φυσικά αν δούμε την αντιπολίτευση στο πάνελ.

Ανώνυμος είπε...

οι Δ.Σ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΚΟΙΝΟΣ ΛΑΜΟΓΙΑ

ΚΥΡΙΟΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ

ΝΑ ΞΕΡΑΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ....

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΜΟΓΙΟ

Ανώνυμος είπε...

παρατηρητή
Νομίζω τζαμπα τα μαθήματα διοίκησης και ηθικής και τζάμπα οι μάχες που δίνεις στο παρασκήνιο και τζαμπα η μαχη για την αλλαγη της νοοτροπίας των κατοίκων

Να μην το ηξερες το αποτέλεσμα αυτής της όλης προσπάθειας θα σε δικαιολογούσα....αλλα το ξέρεις πολύ καλά τι θα γινει και να επιμένεις ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω

Ενα λαμογιο θα διώχνεις, δέκα θα ξεφυτρώνουν...

Ανώνυμος είπε...

παρατηρητή
Νομίζω τζαμπα τα μαθήματα διοίκησης και ηθικής και τζάμπα οι μάχες που δίνεις στο παρασκήνιο και τζαμπα η μαχη για την αλλαγη της νοοτροπίας των κατοίκων

Να μην το ηξερες το αποτέλεσμα αυτής της όλης προσπάθειας θα σε δικαιολογούσα....αλλα το ξέρεις πολύ καλά τι θα γινει και να επιμένεις ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω

Ενα λαμογιο θα διώχνεις, δέκα θα ξεφυτρώνουν...

Ανώνυμος είπε...

Με λίγα λόγια..

Δικαίωμά σας να λέτε την γνώμη σας δεν συνεπάγεται όμως αυτό το δικαίωμα να σας παίρνουν στα σοβαρά.

Το ρολόι συμβολίζει το ρυθμό και την διαδρομή στην ζωή μας.
Να σταματήσουν επιτέλους αυτές οι «Παλιομοδίτικου Τύπου Τάσεις» που προσπαθούν κάποιοι συνεχώς και ανελλιπώς να τις περάσουν νομίζοντας ότι κάτι λένε ενώ δεν λένε απολύτως τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

Αλλαγή νοοτροπίας κατοίκων..

Μ’αυτά τα γραπτά του δοδαριού περιμένετε να ξεκινήσει η αλλαγή.???
Εσείς δεν είστε απλώς τσοπάνηδες είστε χατζητσοπάνηδες.!!!.
Γρήγορα στον Δήμαρχο να σας «απονέμει» τις γκλίτσες σας.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Οπως βλέπουμε και άνθρωποι με φαινομενικά μορφωτικό επίπεδο, οχι μονο δεν κατάλαβαν τοσα χρόνια τα αυτονόητα, νομίζω οτι θέλουν να συνεχίσουν αυτο το αθλιο παιχνίδι της νοοτροπία του νεοελληνισμου για την προώθηση των ατομικών συμφέρων των.
Ισχυρίζονται οτι το πρόβλημα ειναι : οτι οι διοικούντες δεν ειναι ντόπιοι και δεν ξέρουν τα προβλήματα του τόπου για αυτο δεν μπορούν να τα λύσουν .

Οτι αν εχουμε μονο ενεργή συμμετοχή πολιτών αρκεί να λυθεί το προβλημα της διαφθοράς χωρίς αλλαγή νοοτροπίας και ηθικής.

Οσο και βλακας η επιφανής έξυπνος να ειναι κάποιος ,δεν μπορεί να μην καταλαβαίνει το αυτονόητο, οτι το πρόβλημα ειναι θέμα ηθικής και νοοτροπίας;
Κάποιοι άλλοι δεν εχουν καταλάβει τι γινεται και τρίβουν τα χερια τους απο χαρά για τα γενομενα, οτι θα πανε στο δημαρχείο απο την πισω πόρτα...
Ενα πράγμα εχω πω σε οσους νομίζουν, οτι ολο αυτό που εχει ξεκινήσει ο παρατηρητής και μερικοί απο εμας, οτι πρόκειται για μια κόντρα μεταξύ της δημοτικής αρχης και εμας και οτι θα επωφεληθούν να φθάσουν στην εξουσία και θα ακολουθήσουν τακτικές του παρελθόντος κάνουν μεγάλο λάθος δεν έχουν καταλάβει τι τους περιμένει την επόμενη ημέρα.

πονηροί - εξυπνάκηδες δεν πρόκειται για κόντρα αλλα για μια μαχη ενάντια στο λαμογισμο που μαστίζει την περιοχή και ολη την χώρα.

Ανώνυμος είπε...

Κάθε άνθρωπος, σε ένα βαθμό, τελικά γίνεται αυτό που είναι οι άνθρωποι που συναναστρέφεται.

Ανώνυμος είπε...

Εγραψα τα 3:37-4:08 πμ τα σημερινά σχόλια.
Να συμπληρώσω ότι η απώλεια της επαφής της δημοτικής αρχής με τους δημότες μπορεί να αποτραπεί με την ενίσχυση της φωνής των δημοτών.

Ανώνυμος είπε...

Κάθε άνθρωπος, σε ένα βαθμό, τελικά γίνεται αυτό που είναι οι άνθρωποι που συναναστρέφεται.

φυσικά έτσι είναι και μακάρι να μπορούσα να είχα το 50% των γνώσεων ,του ήθους και της αντίληψης του παρατηρητή.

Ανώνυμος είπε...

Εμένα «πλαγιοχτυπάς» συνέχεια.!!!.

Απόφευγε ανθρώπους που προσπαθούν να μειώσουν τις φιλοδοξίες σου οι μικροπρεπείς άνθρωποι πάντα το κάνουν αυτό αλλά οι πραγματικά μεγάλοι σε κάνουν να αισθανθείς ότι κι εσύ μπορείς να γίνεις μεγάλος.

Ανώνυμος είπε...

προς 9:21 μ.μ.
Δεν μπορούμε..πρέπει να ευλογήσουμε τα γένια μας.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Θέαση στο full βλέπω..

Το να πέσεις δεν είναι τρομερό, το να μη θέλεις να σηκωθείς είναι ολέθριο.!!!.

Για την αντιπολίτευση αυτό..

Ανώνυμος είπε...

Ο γραπτός λόγος της αντιπολίτευσης..

Οταν βλέπεις λέξεις όπως.: λαμόγια, μίζα, κολλητοί που τα τρώνε.

Τι Να πεις.???

Κάποιοι νομίζουν πως κάνουν δημοσιογραφία με το να λένε κακίες για άλλους.

«η συναίσθηση της άγνοιας είναι ένα μεγάλο βήμα προς την γνώση.»

Ανώνυμος είπε...

Για τον 6:17μμ. καμία προώθηση ατομικών συμφερόντων εκ μέρους μου.
Τα εκλογικά μου τα έχω εδώ, αλλά κατοικώ στην αθήνα.

Ο ΤΣΟΠΑΝΗΣ είπε...

Αλλαγή νοοτροπίας κατοίκων..

Μ’αυτά τα γραπτά του δοδαριού περιμένετε να ξεκινήσει η αλλαγή.???
Εσείς δεν είστε απλώς τσοπάνηδες είστε χατζητσοπάνηδες.!!!.
Γρήγορα στον Δήμαρχο να σας «απονέμει» τις γκλίτσες σας.!!!.

12 Αυγούστου 2013 - 5:46 μ.μ.



Ο ΤΣΟΠΑΝΗΣ

Αγαπητέ μου συμπολίτη και σχολιαστή , σεβόμενος το ανώτερο επίπεδο μόρφωσης που σε διακρίνει θα ήθελα να μου απαντήσετε στα παρακάτω ερωτήματα:

Γιατί δεν εντόπισες την μακροχρόνια εγκληματική πράξη σε βαθμό κακουργήματος των διοικούντων της τελευταίας εικοσαετίας,την μόλυνση του πόσιμου νερού με συνέπεια τον κίνδυνο της ζωης των ανθρώπων;

Γιατί δεν εντόπισες την μέγιστη διαφθορά των διοικούντων της τελευταίας εικοσαετίας
Γιατί δε εντόπισες την άνιση μεταχείριση των πολιτών ;

Γιατί τοσα χρόνια δεν εντόπισες την υπεξαίρεση δημοσίου χρήματος ;

Γιατί δεν εντόπισες τόσα χρόνια όλο αυτό το έλλειμμα της αυτοδιοίκησης με την παράλληλα μη ενεργή συμμετοχή των πολιτών;

Γιατι αφού εχεις τόσο μεγάλο μορφωτικό επίπεδο δεν υπερασπίστηκες το τα δικαιώματα των συμπολιτών σου (τσοπάνηδων όπως τους αποκαλείς) εφόσον σέβεσαι τόσο πολύ τα ανθρώπινα δικαιώματα;

Γιατι τόσα χρόνια δεν εντόπισες όλους αυτούς που ειναι οι ηθικοί αυτουργοί όλων αυτών των εγκλημάτων κατα των ανθρώπων με φυσικό (δια της μόλυνσης του πόσιμου νερού) και τεχνητό τρόπο , (της υπεξαίρεσης του δημοσίου χρήματος,) οδηγώντας τους συμπολίτες τους, κάτω απο το μπαλκόνι.....


Ενω εμείς οι αποκαλούμενοι απο εσένα τσοπάνηδες εντοπίσαμε και υποχρεώσαμε την δημοτική αρχή και όλους τους δημοτικούς συμβούλους να συμμορφωθούν σε μερικά από τα παραπάνω
και εσύ με το ανώτερο μορφωτικό επίπεδο ούτε καν αντιλήφθηκες,ούτε καν αντεδρασες και φυσικα δεν ενήργησες ως νοήμων και νομίμων πολίτης.

Κατόπιν αυτού, εμείς θα σου απαντήσουμε για το δικό μας λάθος που σας επιτρέψαμε τόσα χρόνια να προβαίνετε σε όλα αυτά και ξαφνικά ένα ωραίο πρωινό (κάτω απο εφιαλτικές καταστάσεις ) ξυπνήσαμε και πιστέψαμε οτι μπορούμε να αλλάξουμε την δική σας νοοτροπία μέσα σε δυο τρία χρόνια.

Ο ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ ΓΚΛΙΤΣΩΝ είπε...

Τι..τους αγγίζει τέλος πάντων;;

Αν είσαι με την αντιπολίτευση, είσαι καλός και άξιος, είσαι ικανός μα λίγα λόγια να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις της κοινωνίας.
οταν δεν την στηρίζεις, είσαι βαρίδι του παρελθόντος..είσαι..είσαι..είσαι.. και πρέπει να δώσεις αναφορά για διοικήσεις άλλων.

τα παραπάνω θέματα κύριοι της αντιπολίτευσης δεν σας αγγίζουν τα λέτε για να τα λέτε.
Τι ακριβώς κάνατε μέχρι σήμερα θα μας πείτε;;
Τόσο πολύ αγαπάτε τον τόπο εσείς;;
Εσείς δεν είστε ικανοί να ασχολειθήτε με τις λακκούβες του δήμου μας.
Του χρόνου θα έχετε το απίστευτο θράσος να μας ξαναζητήσετε την ψήφο μας.
Για ποιό λόγο;; Για τα πολλά «γιατί» που γράφετε εδώ;;

Απο τα λόγια σας τα παχιά χορτάσαμε. Πράξεις..θα μου πείτε τι σημαίνει αυτή η λέξη.
Πάντως δεν είναι αριθμητική.
Οπότε μη μιλάτε για να μιλάτε. Μιλάτε μόνο όταν έχετε να πείτε κάτι συγκεκριμένο.

Ανώνυμος είπε...

Η διοίκηση ενός δήμου θέλει πυγμή και κυρίως γνώσης δοίκησης και διαχείρησης.
οχι κομματικές πιστοποιήσεις δηλαδή κινήσεις προς τα πίσω.
Η τοπική αυτοδιοίκηση που ξέρατε έχει πεθάνει.
Τώρα χρειάζεται ντοκτορά για να διοικήσεις ένα δήμο.
καλό δεκαπενταύγουστο.

ΟΙ ΓΚΛΙΤΣΕΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΣΩΝ είπε...

Γνωρίζω, σημαίνει ότι έχω επαφή με το θέμα.
Όλα τάλλα είναι απλή πλροφόρηση.

Ανώνυμος είπε...

Και Τσοπάνης Και Μεταφορέας Σχολίων.:Δπλοθεσίτης.???

Πρόσεχε..Μη Το Μάθει Η Εφορία.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Τι έγινε.???

Δεν απαντάς..έμεινες απο μπαταρία στο λάπτοπ.???
Καλά..δεν έχεις ρεύμα στο μαντρί.???

Ανώνυμος είπε...

Ο δήμος του μέλλοντος είναι αυτός που θα έχει οικονομική αυτοτέλεια.

ΕΚΤΙΜΗΤΗΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ είπε...

Ενα έργο τέχνης δεν τελειώνει ποτέ,
Απλά ο καλλιτέχνης παραιτείται..

Ανώνυμος είπε...

πληρωνουμε δημοτικα τελη για να εχουμε δρομους καθαριοτητα και φωτισμο και αυτο που απολαμβανουμε καθημερινα ειναι λακκουβες-χωματοδρομους-χαλικια-βρωμα και σκοταδια!!!!

Ανώνυμος είπε...

περιμενω να δω απο περιεργεια οχι τιποτα αλλο.
ποσο ακομα θα αδιαφορησει για την κακη εικονα του τοπου μας αυτος ο δημαρχος!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ακετά σε ακούσαμε!!!!!
Εδώ είναι να γελάς με την ανικανότητα του δήμου!!!!

Φιέστες και πανηγύρια να περνάνε καλά!!!!

Ανώνυμος είπε...

Η μοίρα,ο νομοθέτης αν θέλετε το εγχείρημα καλλικράτη,ένωσε αυτό το τόπο,ανάμεσα σε πολλά κομμάτια του μέχρι χθές,σε μια κοινή πορεία,σε μια κοινή διαδρομή μα και σε μια διοίκηση(απο εκεί ξεκινούν όλα άλλωστε)για ένα κοινό μέλλον.
Πολλά απο τα λόγια των ανθρώπων που σήμερα διοικούν τον δήμο μας έμειναν λόγια.
Πολλές υποσχέσεις έμειναν απλώς να θυμίζουν προεκλογικά τερτύπια παλιών εποχών.
Αυτή είναι η μοίρα που αξίζει αυτός ο τόπος;
Οχι φίλε μου δεν θα υποταχθούμε μοιρολατρικά στο δε βαριέσαι αδερφέ!

Ανώνυμος είπε...

Η δικαιολογία του "δεν υπάρχει χρήμα" έχει γίνει άλλοθι που γεννά και θρέφει την αδιαφορία για την διοίκηση και τα κοινά.
Η αδιαφορία γίνεται βίωμα, το βίωμα γίνεται καθεστώς....γίνεται μέλλον!
Δεν μου ζητούν τίποτα - δεν κάνω τίποτα!
Στέρεψαν και σε μεγάλο βαμθό οι ιδέες, οι συμμετοχές, οι βοήθειες, οι ελπίδες που έδιναν πολλοί άνθρωποι με την παρουσία τους στα κοινά των περισσότερων χωριών μας.
παραδοθήκαμε στις δικαιολογίες, έλα μωρέ τι να κάνει ο δήμαρχος!λεφτά δεν έχει...και τόσο που κάνει ότι κάνει καλά είναι...τι να λέμε τώρα; ποιός ασχολείται;
Οι ανάγκες του τόπου ούτε λιγοστεύουν ούτε τελειώνουν!
τα χωριά μας έχουν ανάγκη απο στιβαρές δυνατές φωνές που θα καυτηριάζουν τα προβλήματα και θα απαιτούν λύσεις!
Οι δημότες έχουν ανάγκη να αισθανθούν ότι υπάρχουν άνθρωποι δίπλα τους ώστε να ελπίζουν σε παρεμβάσεις τους!
Η αντιπολίτευση κακά τα ψέματα έχει ένα διάστημα που περνά την δική της "πολιτική έρημο" αυτό είναι μια άλλη ιστορία που λίγο ενδιαφέρει τον απλό κάτοικο και ασφαλώς είναι υπόθεση μιας άλλης στιγμής.
Κανείς δε ζητά θαύματα!
Είναι θαύμα πείτε μου ο δήμαρχος να επισκέπτεται τα χωριά μας;
Τα λεφτά δεν υπάρχουν βολεύει πολλούς και κολάει γάντι...με το φωνές δεν υπάρχουν!
Αφού λοιπόν λεφτά δεν υπάρχουν!φωνές δεν υπάρχουν!καληνύχτα μας!
Στις επόμενες εκλογές οι σημερινοί διοικούντες θα πούνε:
"Tι καλοί είμασταν με την φτώχεια μας!και αυτό το αποδεικνύει ότι κανένας δεν μας παραπονέθηκε οσο διοικούσαμε, τι θέλετε τώρα;"
Το ποιό ωραίο μάλιστα θα είναι αν πάμε έτσι μέχρι τις εκλογές, ότι εν μέρει θα έχουν δίκιο...ότι αφήνεις σε αφήνει και αυτό!
Δεν νομίζετε ότι παραπήγε η σιωπή;;;;;
Κώστας.

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει στα αλήθεια έστω ένας κάτοικος που να πιστεύει ότι ακόμα με όσα συμβαίνουν στην χώρα μας δεν θα μπορούσαμε να πάμε καλήτερα ως δήμος τουλάχιστον στην καθημερινότητα;
Το κάτι παραπάνω όμως θέλει πίεση! θέλει αγώνα!
Το ξαναλέω να το καταλάβετε χρειάζονται φωνές που να επροσωπούν τις τοπικές κοινωνίες!

Ανώνυμος είπε...

οι πράξεις λένε όσα τα λόγια δεν μπορούν!!
Συχνά στη ελλάδα πριν ξεκινήσουμε την προσπάθεια αρχίζουμε και πανηγυρίζουμε για τα οφέλη και τις δουλειές που θα έρθουν(αν...έρθουν)αν βγούμε εμείς.
Σαν κάτι προπονητές που κάνουν μεγάλες δηλώσεις πριν τον αγώνα και μετά την λήξη του παιχνιδιού ενίοτε τρέχουν να κρυφτουν!
Τέλος στους διοργανωτές πανηγυριών! που τα διοργανώνουν για να κάνουν την εμφάνιση τους! να προβάλουν τον εαυτό τους! και να περάσουν καλά!
Αν διαφωνώ και δεν μιλώ και δεν εκφράζομαι τότε κοροϊδεύω τον ίδιο μου τον εαυτό!

Ανώνυμος είπε...

Βέβαια η μεγάλη επιτυχία του Δημάρχου με τα πολιτιστικά
δεν τον αφήνει να βλέπει τα "μικρά" όμως τα μικρά΄'-έχει δείξει η πονεμένη ιστορία αυτού του τόπου-δείχνουν το "ύψος" των πολιτικών ανδρών που συνεργάζεται!
Μήπως είναι η ώρα για "βούρδουλα και μαστίγιο"......Μήπως κύριε δήμαρχε είναι καιρός να μας αποδείξης οτι εχεις τη δύναμη να φέρεις τις επενδύσεις που προεκλογικά μας ελεγεςή δεν θυμάσε γιατι για την καθαρση αστο να παει αστο....Καιρός να δούμε κατι σε εργα ....
Λιμνη Ξνιαδος --
Φραγμα Νεοχώρι
Φραγμα Κακκάρας
ΔΙΑΛΟΓΟΣ και ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ
Εμφανησεις της Διοικησης σε όλη τα χωριά θα ξεχασουμε ποιον ψηφισαμε ..
Καντε και καμια δημόσια εμφανηση για να μας εξηγησετε το εργο που εμεις δεν βλεπουμε ..
Χασαμε τα λεοφορεια ..
Το καντρο υγείας να το επισκεφτούμε θελουμε την μιση συνταξη
Τηλεωρασην ελεγες ..
Ιντερνετ σε ολο το δήμο
ΟΙ δρόμοι ολο λακούβες
Εργα ξεχασμένα ..
Τι άλλο να θυμηθώ ...υποσχεσεις για εργα που θα ελθουν ..Ποσιμο νερό ...τιμολόγιο ιδιο για ολο το δήμο ..
Αντε πια ερχετε πρεοκλογική περιοδος και δεν σε ειδαμε τι να πουμε ...
Εκτακτος του Δήμου

Ανώνυμος είπε...

Θα ξεχασουμε ποιους ψηφισαμε!!
Αν ερθουν οι διοικουντες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ σε χωριο ειναι να σημανουν οι καμπανες!!

Ανώνυμος είπε...

Για τον φίλο της διοίκησης!
Το ξέρουμε!άλλωστε το είδαμε απο τα γραπτά σου!
Είσαι ένας εξυπνος άνθρωπος γρήγορος πολύ στις απαντήσεις του(ίσως εκεί υστερούν κάποιοι απο μας εδώ).
ομως με αυτά που έγραψα παραπάνω είμαι σίγουρος ότι συμφωνείς.
Ποιός ο λόγος να διαφωνήσεις;
Δεν είμαι της αντιπολίτευσης! ούτε με το μέρος της διοίκησης! είμαι με το καλό του τόπου!
Αλλά με αυτούς που έχουμε εκλέξει δεν υπάρχει περιθώριο αρκετό να βρούμε το δίκιο μας.
Ο λόγος; τους υποστηρίζουν πολλοί συνδημότες μας! συνδημότες που δεν βλέπουν παραέξω απο το οικόπεδο τους!
Μην αφήνετε τίποτα για μια ιδιαίτερη μέρα!κάθε μέρα στην ζωή σας είναι σημαντική!αν θέλετε να κάνετε κάτι μη το αναβάλλετε κάντε το τώρα!

Ανώνυμος είπε...

Τι να πω.???

Τα γραφούμενά σου άψογα.!!!.
Aπο τον επίλογο του τελευταίου σχολίου σου κατάλαβα νομίζω ποιός σχολιαστής είσαι.
Καιρό είχες να γράψεις.

Ανώνυμος είπε...

Τι ήθελα κέγραψα.???

Ο γνωστός άγνωστος «ο κακός λύκος» θα ορμίξει να με ξεσκίσει είναι η ώρα του να γράψει.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Εφτασε 15αύγουστος..

Σταματάμε..Τα Ξαναλέμε Απο Σεπτέμβρη.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Δήμος δομοκού = Γη "διψασμένη" για αντιπολιτευττικό λόγο!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πολιτιστικά....
Ξεκίνησαν φορτσάτοι να προβάλουν όσο γίνεται περισσότερα για να προβληθούν οι ίδιοι.
Η πολιτιστική παράδοση, τα ήθη και τα έθιμα, δεν καθογηγούνται.
Αποτελούν αυθόρμητη λαϊκή έκφραση, ανόθευτη απο σκοπιμότητες και πολιτικές επιδιώξεις.

Ανώνυμος είπε...

Τι προβΑλουν!!
Το παρΑθυρο στην δύση!!είμαι όλο αγώνια να το δω!!
Για πολλά κραξίματα οι αποδηδιστές!!

Ανώνυμος είπε...

Μη μηδενιζετε τα παντα τα πολιτιστικά καλα πηγαν θα μπορουσαν να πανε καλύτερα και να προβληθουν τα ηθη και εθιμα του τοπου, εμεις με τις παρεμβασεις μας θα αλαξουμε την κατασταση ....Στα καθημερινά αστα να πανε αστα ...στα μεγαλα εργα χαμός...

καλο δεκαπενταυγουστο πατε σε κανενα πανηγυρι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΞΥΝΙΑΔΑ

Ανώνυμος είπε...

παρεμβάσεις εμείς!!έτσι περνάμε την ώρα μας,ποιός μας ακούει??

Ανώνυμος είπε...

Τα γραφουμε και τα διαβαζουμε μονοι μας....τι σε νοιαζει.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο μας!!!!Μετακίνηση ιδεών μεταξύ μας!!!!
Οποιος θέλει μας διαβάζει!!!!Οποιος δεν....κλάματα εμείς!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μα....να μη διαβάζει τα σχόλια μου ο πρόεδρος του πολιτιστικού!!!
Θα πάω σκαστός!!!!!!!!!!!!!

ΔΟΜΟΚΟΣ είπε...

Άξεστοι Βλαχαδεροί.:

Γράφετε κακίες για τον πολιτιστικό Απολίτιστοι.!!!.
Επειδή είμαι υπερβολικά ευγενής αποχωρώ.!!!.
Ετσι γράφτε ως χιούμορ περνάει.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Στο δομοκό πάσχουμε...απο διοίκηση και απο αντιπολίτευση!!!

-Οχι στους ενεργούς(πολίτες)δημοτικούς συμβούλους με ανενεργή σκέψη.
-Οχι στους ψευτοπολιτικάντιδες.
-Οχι στην αντιπολίτευση χωρίς λόγο.
-Οχι σε όποιον δεν δουλεύει για το καλό του τόπου αλλά μόνο για τις επόμενες εκλογές και για τους σταυρούς του.
-Οχι σε αυτούς που δεν βλέπουν.
-Οχι σε αυτούς που δεν ακούνε.
-Οχι σε αυτούς που δεν βλέπουν την καθημερινότητα μας και βλέπουν μόνο την πάρτυ τους.
-Οχι σε ότι χαλάει τον τόπο και δεν τον φτιάχνει καλήτερο.
-Οχι σε αυτούς που θέλουν να ξαναβαπτίσουν το χθες αύριο.Το παλιό νέο.Το ψέμα αλήθεια.
-Δεν διαχωρίζουμε τους πολίτες σε μας και σε κείνους.
-Δεν ζητάμε πολυτέλειες ζητάμε τα αυτονόητα πράγματα απλά καθημερινά.

Τέλος θέλουμε ανθρώπους στο δημοτικό συμβούλιο που θα νοιάζονται για μας και όχι για την....πάρτυ τους.

Ανώνυμος είπε...

Μόνο οι ενημερωμένοι πολίτες μπορούν να είναι ενεργοί!!!

Τι γίνεται σήμερα θα γράψω=
Η πληροφόρηση των δημοτικών συμβουλίων γίνεται μέσα απο γνωριμίες και απο στόμα σε στόμα.
Γιατί δεν υπάρχει ένα αρχείο στην ιστοσελίδα του΄δήμου να διαπιστώσουμε ποιός δικαιώθηκε και τι πραγματώθηκε;
Δεν θα ήταν ένα εργαλείο άμεσης δημοκρατίας;
Εχουμε μια ιστοσελίδα(κακής και πρόχειρης εμφάνισης)μια ιστοσελίδα που λειτουργεί ως πίνακας ανακοινώσεων και καθόλου σαν χώρος δικτυακής ενημέρωσης και επικοινωνίας ενός δήμου το 2013.
για τις εθελοντικές ομάδες θα πω το εξής=
Δεν τις θέλουν για να μείνει η κοινωνία και η εθελοντική προσφορά μακρυά απο τις δράσεις του δήμου μακρυά απο την πολιτική.
Γιατί έτσι έχουν μάθει αυτοί.Ολα να γίνονται με λεφτά και με ανταλλάγματα.

Ανώνυμος είπε...

Ιντερνετ σε ολο το δήμο ....

Αυτο δεν ειναι ιντερνετ αυτο ειναι βασανο...

το απόγευμα προσπάθησα να μπω στο ιντερνετ (στο χωριο μου) και συνέχεια ειχε διακοπές.
Στο μεταξύ εχω αγοράσει κεραια που μου ειχε υποδείξει η εταιρία Γνώσις πληροφορική που έφτιαξε το δίκτυο.

Αναγκάστηκα και πήρα την εταιρεία να αναφέρω το πρόβλημα
και η απάντηση που πήρα ήταν :
να απευθυνθώ στον δήμο για να βάλει και αλλη κεραία .
προσπάθησα να τον πείσω να ελέγξει το δίκτυο διότι, η απόσταση μου απο την κεραία ειναι 200 μετρα

Η απάντηση που πήρα ήταν:
ποιος είστε κύριε και τι θέλετε; και μου ζήτησε εξηγήσεις γιατί δεν του μίλησα στον πληθυντικό.

παρακαλώ και την παρέμβαση του παρατηρητή διότι έχουμε πρόβλημα και δεν μπορούμε να δουλέψουμε

Ανώνυμος είπε...

Προς 12.46 π.μ.

Εσύ επιβάλλεται νάρθεις με μας.!!!.

ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ.gr. είπε...

Το Ξαναλέω..

Παράτα Τους «Κακομαθημένους» & Έλα Με Μας Είμαστε Οι Καλήτεροι.!!!.

Ανώνυμος είπε...

βρε ξου-ξου-ξου-ξου

Μαυρο και καταμαυρο στο μαυρογιαλουρο

Ανώνυμος είπε...

Προσέξτε..

Μη σας εξαπατήσουν οι εξαπατημένοι εξαπατητές της αντιπολίτευσης.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Για την αντιπολίτευση..

Κάνατε πως κάνατε..πάλι βρήκατε χώρο να βγάλετε την μικρότητά σας.!!!.

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.!!!.

Αντιπολίτευση τι γίνεται.???
Το ρίξατε έξω σήμερα.???
Πήρατε τις εκκλησίες σβάρνα.???

Ανώνυμος είπε...

Οσοι διψούν για εξουσία και την διεκδικούν με "ατιμίες" δεν έχουν θέση ανάμεσα μας!!!!

Ανώνυμος είπε...

Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι το παραπάνω σχόλιο απευθύνεται στην αντι..

Ανώνυμος είπε...

Δήμος δομοκού 36 χωριά με προβλήματα και ανάγκες!!!

Ολοι οι οικισμοί του δήμου έχουν σχεδόν ομοιογενή χαρακτηριστικά.
Βεβαίως έχουν διαφορετικές δομές στην οργάνωση των κοινωνιών τους.
Τα προβλήματα όμως παραμένουν ίδια καθώς και οι ανάγκες.
Η διοίκηση αδυνατεί να αντιμετωπίσει προβλήματα καθώς λειτουργεί με αναχρονιστικές μεθόδους και ανευ σχεδιασμού και προγραμματισμού.
Σε όλους τους οικισμούς υπάρχει έλλειψη καθαριότητας κοινόχρηστων χώρων.
Ακόμα χρεώνω στην δημοτική αρχή την παντελή έλλειψη προβολής και διαφήμισης κάθε φυσικής ομορφιάς της περιοχής μας.
Εχει χαθεί κάθε αυτοδιοικητικός χαρακτήρας για αυτό δεν μιλάμε για αυτοδιοίκηση αλλά για(τοπική διοίκηση).
Ο δήμαρχος σήμερα(χτες)ρίχνει το βάρος περισσότερο στις πρώην καπαδιστριακές έδρες(αυτό είναι λογικό)αλλά δεν μπορεί όμως να μην ασχολείται και με τους υπόλοιπους οικισμούς.

Τελικά το ενδιαφέρον της ηγεσίας του δήμου είναι ο ερχόμενος μάης.

Ανώνυμος είπε...

Εμείς σας εκλέξαμε για να πορευόμαστε μαζί!!!!

Πιστεύετε ότι η στάση των κατοίκων απέναντι σε αυτή την κατάσταση θα είναι συνεχώς παθητική;
Είναι πλέον φανερό ότι πρέπει να αλλάξουν ριζικά τα πράγματα και οι υπηρεσίες του δήμου.
Αλλά και εσείς προσωπικά ως διοίκηση να σταθείτε αρωγοί στα προβλήματα όλων των κατοίκων και όχι να τα παρακολουθείτε(κρυπτόμενοι)πάντα στο ότι δεν υπάρχουν χρήματα.
Το δεν υπάρχουν χρήματα το διαψεύδουν τα γεγονότα.

Τελικά!αν δεν είναι στραβός ο γιαλός!κάποιοι αρμενίζουν στραβά.

Ανώνυμος είπε...

Σου Το Ξαναλέω..Έλα Με Μας.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Η προσωπική μου άποψη, αν κάποιον τον ενδιαφέρει αυτό, είναι ότι ακόμα μεγαλήτερη πληγή και απο τα ίδια τα προβλήματα είναι η αίσθηση του δημότη ότι κανείς δεν τον ακούει.
Οτι κανένας δεν του δίνει σημασία ότι κανείς δεν υπάρχει δίπλα του.
Ο καθένας μας βαθιά μέσα του ξέρει πολύ καλά που έχει δίκιο και που άδικο.
Γνωρίζει τι πραγματικά δικαιούται.
Κυρίως το αίσθημα του αποκλεισμού βαραίνει τους κατοίκους των ποιό απομακρυσμένων οικισμών απο την έδρα του δήμου.
Πράγματι υπάρχουν χωριά που έχουν να δουν δημοτικό άρχοντα απο κάποια εκδήλωση πότε έγινε ποιός ξέρει ποιός νοιάζεται.
Στον δομοκό(μούδιασαν)τα καθίσματα στις καφετέριες να τους βλέπουμε με ότι συνεπάγεται αυτό.
Ο δήμαρχος οφείλει να γνωρίζει τα πάντα αλλά πρέπει να το δείξει και στους δημότες του αυτό.
Οφείλει να γνωρίζει ποιοί συνεργάτες του τον εκθέτουν και ποιοί τον καθηλώνουν με την ανυπαρξία τους.
Ποιούς εμπιστεύτηκε και τον έβγαλαν ασπροπρόσωπο και ποιοί όχι.
Η διοίκηση δεν θα κριθεί μόνο απο αυτά που παρουσιάζει, θα κριθεί απο την καμένη λάμπα, απο τον κάδο στην γωνία, κλπ δηλαδή απο αστοχίες και ολιγωρίες δικές της.
Συγνώμη αν σας κούρασα.καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

Απαιτείται γερό....λίφτινγκ!!!!

Χρειάζεται να ξεκινήσει κύκλος διαλόγου της διοίκησης με τους δημότες σε κάθε δημοτικό διαμέρισμα.
Ανοιχτές συναντήσεις διοίκησης δημοτών ονομάζεται αυτό είναι ο συμπαραστάτης του δημότη.
Το ξέρει η διοίκηση;τι κάνει για αυτό;πότε θα ξεκινήσει;
Περιοδεία αντιπολίτευσης θα δούμε;

Δεν θέλουμε κανέναν τους δεν ξέρουν που είναι τα χωριά μας!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι εγινε το FAN CLUB ΣΥΡΟΣ
Δεν το βλεπω και με πιάνει κατάθλιψη.

Μήπως εξαφανίστηκε σαν την κυρία Αναστασία;

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΚΗΣ

ΚΟΙΜΑΤΑΙ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ .....Ο ΜΠΕΚΡΗΣ

ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ

ΚΑΙ ΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΠΑΝΤΡΕΥΕΤΑΙ..

Ανώνυμος είπε...

Όλα καλά αντι.. Εσείς τι κάνετε.???

Για τα χρήματα που έγραψα «όλοι για τα λεφτά δουλεύουμε» παρεξήγησες.!!!.
Όλοι δουλεύουμε για να βγάλουμε χρήματα εννούσα & όχι να κλέψω που σκέφτηκες εσύ.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Να ξέρεις κι αυτό αντι..πούφ.!!!.

Δεν θυμάμαι αν το ξανάγραψα.!!!.
Το F.C. δεν χάνει ποτέ σε «μάχη» απλά πάντα ψάχνει τον τρόπο πως να την κερδίσει.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Τον Γκουβα τον ειδες;

Αμα τον ξαναδείς στην δημαρχεία γραψε μου.

Ανώνυμος είπε...

Εφαγε τετοιο σουτάρισμα απο τον παρατηρητή που θα δεν θα το ξεχάσει
πότε

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω επιστρέψει..

Ανώνυμος είπε...

Το μούδιασαν τα καθίσματα μάρεσε.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Τι έγινε αντι.. πούφ & μπλιάξ.???

Στου δειλινού την άκρη αποκοιμηθήκατε.???
Κοινώς.:χορταίνετε το νάνι.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Το ωραίο..

Θέλεις να πιστέψουμε ότι έγραψε γυναίκα σχόλιο..
Εκείνη την κατάθλιψη που γράφεις για ελεγξέτην.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Εδώ στο άρθρο άντε νάχουν γράψει 6το πολύ 8 σχολιαστές.
Αυτό όμως που μου κινεί την περιέργεια είναι ότι δεν γράφεται «τίποτε» για κάποια εκδήλωση και σε καποιο χωριό «κάτω απο ένα άρθρο κάτι» λες και δεν πάνε..παράξενο.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Εκτός αν αυτοί που γράφουν είναι κάτοικοι λαμίας αθηνών κ.λ.π. και έρχονται σαββατοκύριακα..τι άλλο να υποθέσω δεν ξέρω.

Ανώνυμος είπε...

Όπως εγώ που λείπω..τι να γράψω για εκδήλωση.???

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα δεν έχει έξοδο..
Αντε γράψε να πάμε για ρεκόρ σχολίων.!!!.
Το κάθε 1 εσύ δηλαδή 141, 151, 161 αρκεί να γράφεις «τα δικά σου τα αιώνων πίσω ξέρεις εσύ.» τα υπόλοιπα εγώ και όποιος άλλος θέλει.

Ανώνυμος είπε...

Δεν βλέπω καινούργιες απευθείας αναθέσεις και ανησυχώ.

Τι έγινε ρε παιδιά τελειώσανε οι λάμπες του ηλεκτρολόγου και τα κρέατα του τσέλιγκα;

Το χλωριο τι εγινε ;
Δεν το κατανάλωσε ακόμα ο δημος;

Κάντε γρήγορα γιατι συνήθισε ο οργανισμός μου το χλώριο και δεν μπορώ να αντέξω χωρις αυτο ούτε μια εβδομάδα.

Ανώνυμος είπε...

Πάλι άρχισες τις κακίες..

Στο άρθρο για την αρκούδα παρακάτω γράφει ότι λύκος έφαγε κάτι κατσίκια.!!!.
Μίπως ήταν δικά σου..& γιαυτό είσαι εκνευρισμένος.???

Ανώνυμος είπε...

Την γκλίτσα πήγες να την πάρεις???

Ο ΤΣΟΠΑΝΟΣ είπε...

ΤΗΝ ΓΚΛΙΤΣΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ

ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΞΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΠΛΑΚΩΜΑ.

ΣΥΡΟΣ-ΑΝΑΠΤΥΞΗ.gr. είπε...

Φτιάχνεις καλό τυρί να σου το προωθήσουμε.???

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΚΗΣ

ΚΟΙΜΑΤΑΙ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ .....Ο ΜΠΕΚΡΗΣ

ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ

ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΠΑΝΤΡΕΥΕΤΑΙ..


θα γινόταν μεγάλη επιτυχία
στις πολιτιστικές δράσεις
που διοργανώνετε!!!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΒΛΑΚΑ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΣ??
ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΣΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ;

Ανώνυμος είπε...

Τα τραγούδια που γράφεις..πολύ πίσω.
Άκου δίεση 101,3 αυτό το σταθμό ακούω τώρα.

Ανώνυμος είπε...

Και ο μελωδία 99,2 καλός.!!!.

Ανώνυμος είπε...

βλεπω συρος αναπτυξη και παει λέγοντας..

ο συρος γνωρίζει τι σημαίνει η λέξη αναπτυξη;
διοτι απο τοτε που εφυγε απο το χωριο μας δεν βλέπω να βελτιώθηκε καθόλου.
ιγω απο τοτε αλλαξα δεκα γκλιτσες!!!
και αυτος εχει 40 χρονια την ιδια γκλιτσα και τον ιδιο ντρουβα.

ο μπαγασας δεν αλλαξε καθολου

Ανώνυμος είπε...

Τι λες εσύ..

Μπορεί όταν του πεις την λέξη «ανάπτυξη» να σε χώσει κατά την λεύκα.???

Ανώνυμος είπε...

Αραγε τι να εχει μεσα ο ντρουβας
κλουτσοτυρι η ευροπουλα!!!

Ανώνυμος είπε...

Χατζιαργύρη τι είπε αυτός.???
Μπρός! πάρτον μέσα.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Λείπω και δεν ξέρω πολλά.
Κυκλοφορούν τίποτε άλλα σχήματα για διοίκηση.???

Ανώνυμος είπε...

ποιος ειναι αυτος;

Ανώνυμος είπε...

Ποιός είναι αυτός..
ΔΣ απο μακρυράχη νομίζω ΔΕ ξυνιάδας.

Ανώνυμος είπε...

Τι είναι το διακοσιοστό,δέκατο,τέταρτο σχόλιο, έτσι να κάνω τόφτασα.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή λες και συ..ότι λένε άλλοι.
Δυστυχώς άλλα ελπίζαμε..και άλλα είδαμε.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Οι ραδιοφωνικοί σταθμοί πούγραψα είναι στο ίντερνετ.!!!.
Δεν πιστεύω να «γρατσουνάς» το ράδιο πέρα δώθε να τους βρείς εκεί πάνω.???

Ανώνυμος είπε...

Αυτή είναι η δημοκρατία..όπως την παραλάβαμε ενίοτε «παραμορφωμένη εώς αγνώριστη.».!!!.

Ανώνυμος είπε...

Δεν είπαμε το κάθε 1 δικό σου.???

Αντιπολίτευση σου λέει ο άλλος..πως να την εμπιστευτείς..θέλουν να διοίκησουν κιόλας..τρομάρα τους.!!!
Οι Γκλιτσοφόροι.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Αντιπολίτευση Δήμου Δομοκού..

Ενα τίποτε με μπόλικο καθόλου..ανύπαρκτοι.
Στην σελίδα να γράφετε καλοί είστε.???
Στο ΔΣ τι κάνετε.???
Την μεριά σας και.:Μούγκαφον.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Δεν πρέπει να φεύγουν χρήματα εκτός δήμου όταν υπάρχει εδώ η αγορά.!!!.

Να τα δίνουμε στην λαμία λέτε:???

οι δημότες δεν κάθονται να ασχολήθούν ποιός θα πάρει και τι, έχουν εμπιστοσύνη στις υπηρεσίες του δήμου.

Γκούβας Ο.Ε..:Εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.!!!
Μη σπιλώνουμε ελεύθερους επαγγελματίες που δουλεύουν σκληρά και έχουν δώσει δείγμα γραφής για την προσωπικότητά τους.!!!.
Προμηθευτές του δήμου πρέπει να είναι όσο το δυνατόν περισσότεροι επαγγελματίες συνδημότες μας αρκεί βέβαια να τηρούν τις προϋποθέσεις.
κατάλαβες αντιπολίτευση.???

Ανώνυμος είπε...

Η αντιπολίτευση σε κάθε εξουσία έχει θεσμικό ρόλο και επιβάλλεται να μην είναι ευχάριστη στην εκάστοτε εξουσία είναι ρόλος χρήσιμος επιβεβλημένος και ουσιαστικός για τους πολίτες.
Η αντιπολίτευση του δήμου δεν βαδίζει προς την ορθή πλευρά.
Απο την άλλη είναι πασιφανές ότι η πλειοψηφία του δήμου απο επικοινωνιακής πλευράς είναι ένα με τα χόρτα.
Δεν κατανοεί ότι δεν πρέπει να αφήνει την παραμικρή υποψία για τον τρόπο λειτουργίας της.

Οι προβληματισμοί στον δήμο δομοκού είναι δεκάδες και αιωρούνται στον αέρα.

Ανώνυμος είπε...

Βρε δεν παρατάς την καραμέλα.!!!.
περί του ποιός αγωνίζεται και πόσο.???
Αν ενδιαφερόσουν πραγματικά δεν θα πέταγες ότι σου κατέβει εδώ..
Το ωραίο δεν ανήκεις πουθενά εσύ..σε ποιόν τα πουλάς αυτά.???
Μου θέλεις και αναφορά..συμφορά μας.!!!.

Όσα σχόλια και να γράψεις.!!!. Καλά δεν γίνεσαι.!!!.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ gr. είπε...

Εκνευρίστηκα με δαύτον..

Έτσι ο ένας..αλλιώς ο άλλος..Δεν είμαι αντιπολίτευση εγώ.!!!.
Δεν θα αντιδρούμε στις αερολογίες που μεταφέρει ο καθένας σας εδώ λέτε.???

Είστε γελασμένοι.!!!.

Πάρτε άδεια απο την δουλειά! Βάλτε τις πυτζάμες σας και ξάπλα.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Κυρά αντιπολίτευση..συγνώμη που σας τυρρανώ μέσα στον ύπνο σας..

Ο ύπνος σας σκέτος! Άνευ ζάχαρης.!!!.

¨Έχετε στήσει μια μηχανή εδώ μέσα και λασπώνετε μόνιμα τους ίδιους και τους ίδιους.

Ο λόγος.???
Για να εγκαθιδρύσετε δικού σας ανθρώπους στην δημαρχεία.!!!.
Γιαυτό ενδιαφέρεστε και όχι για το συμμάζεμα του δήμου.!!!.

Την αγραμματοσύνη σας..Την εξυμνούμε.!!!.

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

προς σχολιαστή 11 αυγουστου - 10.10 μμ


ΑΝΤΕ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΑΛΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΝ ΓΚΟΥΒΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΒΑΡΕΜΕΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ..

ΟΚ ΟΛΑ ΣΩΣΤΑ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΕ ΛΥΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΗΣ Ο ΓΚΟΥΒΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΛΗΤΟΙ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΚΑΛΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΠΕΤΥΧΑΝ ΟΤΙ ΘΕΛΑΝ!
Ο ΕΝΑΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΒY BASS ΟΛΑ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ.
Ο ΑΛΛΟΣ ΕΛΕΓΧΟ ΜΗΔΕΝ ΕΡΓΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΓΙΟ
.ΑΜΝΗΣΤΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΟΜΕΝΑ ΜΙΑ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ .......

11 Αυγούστου 2013 - 10:10 μ.μ.



Μου ζητάς να σου προτείνω λύσεις

Εδω και ενα χρονο ο παρατηρητής και ο ρεπορτερ εχουν εντοπισει τα βασικοτερα προβληματα και εχουν προτεινει λυσεις. Τις ακολούθησε κανένας με την θεληση τους ; οχι

Μονοι μας το τραβήξαμε
Ξεχασατε που ο παρατηρητης πίεσε τον καλημερη και αυτος με την σειρά του πιεσε το δημοτικο συμβουλιο για την επιλυση του θεματος της μολυνσης του ποσιμου νερου
Ξεχασατε τις κλοπες μετασχηματιστων και τις προτασεις μας(τελικως επαληθευτηκαμε) και ο δημαρχος αδυνατουσε να επιλυσει το θεμα....
Ξεχασατε την υποστήριξη μας στο θεμα της βοηθεια χρηματοδοτησης των καυσίμων προς την αστυνομία απο τον δημο για την ασφαλεια των δημοτων (ο δημαρχος διαφωνουσε
μονο ο ιτουδης την υποστηριξε ....)

Ξεχασατε τις απευθειας αναθεσεις του δημαρχου με τον Γκουβα τον τσελιγκα και τον σκριμπονη; κυριως στο θεμα της υποθεσης του Σκριμπονη .
Μονο ο βασιλος την στήριξε την πρόταση και ολοι οι Δ.Σ αδιαφορήσανε .

Τοτε αναγκάστηκε να καθαρίσει την φαση μονος του ο παρατηρητής και εμεις στηρίξαμε την προσπάθεια του και ο Γκουβας πήρε δρόμο

Οταν ομως ο παρατηρητής πρότεινε κάθαρση και ενεργή συμμετοχή πολιτων στο συμβουλιο και να δηλώσουμε συμμετοχή ,ποιοι θελουν να συμμετάσχουν μονο ο ρεπορτερ εξαποστασεως ,ο αγανακτισμένος και ο ρεπορτερ αντε και ο περιφερομενος και ο οραματιστης στηρίξανε την πρόταση. Δεν ειδα κανένα αλλον να βγαίνει και να στηρίζει αυτες τις προτασεις.
Ξέχασα τον κυριο βασιλο που μας ειπε οτι ζήτησε να ερθει η πρόταση του διαχειριστικό ελέγχου και απο τοτε χαθηκαν τα ίχνη του .....
Τωρα βγαίνουν καποιοι και αναφερουν την ενεργή συμμετοχή πολιτων σε επιπεδο προτασης ,οταν αυτο εχει ειπωθεί πολλες φορες .

Ο ρεπορτερ και ο παρατηρητης γραφανε καθε εβδομαδα για τον δημο και τωρα σταματήσανε να γραφουνε δεν νομιζω ομως να σταματήσανε να ενδιαφέρονται για την καθαρση του δημου.

θυμαμαι πριν αρκετο καιρο ο παρατηρητής ειχε δηλώσει σε ολους οτι η κάθαρση θα γινει θέλετε δεν θελετε. ο παρατηρητης δεν λεει τιποτα τυχαια και ξερει πολυ καλα τι πρεπει να κανει.

Τωρα θα μου πειτε θα τα βαλει με ολους αυτους; δεν το ξερω.

ο δημαρχος εχει κανει πολλα και μεγαλα λαθη κυριως την συγκάλυψη των προηγουμενων,και συνεργασιες απευθειας αναθεσεων Σκριμπονη -Γκουβα και τσελιγκα κλπ κλπ κλπ για να τα αφησουμε να περασουνε...

θα επαναλαβω αλλη μια φορα την ερωτηση (συγχρόνως και προταση )

ποιοι ειστε διαθετημενοι να πάρετε μέρος σε μια ομάδα συμμετοχής ενεργών πολιτών ;

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΕ καλό απογευμα

Ειμαι υπερ της ομαδας ενεργων πολιτων
δηλώνω συμμετοχή . Να παρακολουθείς λιγο καλύτερα τα θεματα ....το ΔΣ ειναι για τα πανηγύρια .... απο Σεπτεμβρη να μην τους αφίσουμε σε γλωρό κλαρί!!!! Λοιπα σε επομενη ανταποκριση ...
ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Είναι δικαίωμα της αντιπολίτευσης να διαφωνεί με ότι δεν θεωρεί σωστό.
Είναι θλιβερό όμως να δυσφημούν άλλους.!!!.
Γράφουμε μόνοι μας το σχόλιο και το μεταφέρουμε τάχα να το αναλύσουμε..αν καποιος το προσπέρασε και δεν το διάβασε παραπάνω ίσως το διαβάσει με την μεταφορά ή με τις μεταφορές που θα κάνουμε στο σχόλιο.!!!.

Αυτό είναι Μιζέρια! Ζήλεια! Φθόνος!

Σας ικανοποιεί η ασχήμια και το περιθώριο..ίσως είναι το φυσικό σας περιβάλλον.!!!.
Δεν είστε ικανοί να συνεχίσετε τον ρόλο που σας ανέθεσαν οι δημότες με την ψήφο τους.!!!.
Ποιοί να συμμετέχουν σε ομάδα.???
Οι ανύπαρκτοι.??? Ρώτησε να σου γράψουν για μια εκδήλωση κάπου όποια θέλεις..ξέρουν??Πήγαν??

Ανώνυμος είπε...

Προεκλογικά ακούγαμε=
"θα είμαστε με τα μεγάλα έργα και όχι για τα μικρά"
Στην καθημερινότητα δεν χρειάζεται να αναφερθούμε ιδιαίτερα.
Το νοιώθει ο καθένας μας κατοικώντας στα όρια του δήμου μας.
Αλήθεια η ανακύκλωση γιατί σταμάτησε;
Εκλεισαν και μετανάστευσαν υπηρεσίες όπως πχ η Δ.Ο.Υ. και αυτοί το μόνο που κάνανε ήταν ένα ψήφισμα ένα χαρτί χωρίς καμία διάθεση για προσπάθεια και αγώνα.
Η αστυνομία και τα θέματα ασφάλειας πολλά κρούσματα συχνά πυκνά οι συμπολίτες μας στην ανασφάλεια.
Πρόβλημα στην υγεία με μεγάλες δυσκολίες στην μετακίνηση των ηλικιωμένων οικονομικές και πρακτικές.
(λεωφορεία πουθενά οι στάσεις αυτών πολλές)
Που είναι οι πρωτοβουλίες της δημοτικής αρχής για την ανακούφιση των προβλημάτων αυτών;
Οι εισηγήσεις των θεμάτων στα δημοτικά συμβούλια με πρόχειρο τρόπο και την τελευταία στιγμή δημιουργώντας προβλήματα.
Γιατί αυτό;=Για να καλύψουν τις αδυναμίες τους.

Θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε για όσο θα έχουμε φωνή!!!!!

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

ΠΡΟΣ FAN CLUB ΣΥΡΟΥ -ΑΝΑΠΤΥΞΗ.GR
και τριχες κατσαρες

ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΓΡΑΨΑΜΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΤΙΡΗΣΗ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ.

ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ.
ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ.

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΕ

ΟΤΑΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ Δ.Σ.

ΟΙ ΔΗΛΩΜΕΝΕΣ ΕΠΙΘΥΜΗΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
ΡΕΠΟΡΤΕΡ
ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΣ
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ

ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

Η αντιπολίτευση αν θέλει να διεκδικήσει τα ηνία του Δήμου θα πρέπει να κάνει αισθητή την παρουσία της.
Να εξηγήσει στον κόσμο τι έκανε απο τον Γενάρη του ’11 εώς τώρα στην Δημαρχεία και τι θα κάνει εάν ξανακατέβει πάλι του χρόνου.
Να βρεί επιτέλους το πολιτικό θάρρος και να σταματήσει την ισοπεδωτική και μηδενιστική γνωστή της συνταγή.
Γιατί το κομμάτι της συκοφαντικής καταγγελτικής και ανούσιας δίχως ρεαλιστικές προτάσεις αντιπροτάσεις της αντιπολίτευσης το έχετε καλύψει πλήρως.!!!.
Η συνέχιση της τακτικής αυτής είναι βαρετή, αναποτελεσματική, περιττή, και κυρίως δεν έχει να προσφέρει τίποτε ουσιαστικό στους δημότες.
Να ξέρετε ότι οι δημότες υφίστανται και τις συνέπειες των δικών σας επιλογών.

Πρέπει πρώτα να βρείτε τα βήματά σας.!!!.

Αυτοί οι 4 που αναφέρεις είναι ένας.!!!.
Στην αίθουσα του ΔΣ έχω να μπω απο Δημαρχείας Τσόγκα το 2005 νομίζω.
Απο το πρωί έχουμε γράψει σχόλια 3 άτομα σήμερα.

Ανώνυμος είπε...

Πάλι ξεκινήσατε τα απίστευτα σενάρια του ποιός είμαι.????
ΔΣ ένας γράφει εδώ δεν ασχολείται κανείς άλλος να ξέρεις..

Ανώνυμος είπε...

Είμαι περίεργος.??? Για ποιόν με περνάς πάλι..αν με το παλιότερο σενάριο..θα σκάσω.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Αναπροσανατολισμό..Αποπροσανατολισμός το σωστό..χωριάτη.!!!.

Να πας να δεις το «παράθυρο στην δύση» να προσανατολιστείς.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Πάω μια βόλτα στο κύμα.!!!.

Θα «εκπέμψω φόβο» ξανά κατά τις 10.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Ο πήχης να είναι ψηλά..σε ότι θα γράψετε.!!!.
Άντε..

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Αναπροσανατολισμό..Αποπροσανατολισμός το σωστό..χωριάτη.!!!.

Να πας να δεις το «παράθυρο στην δύση» να προσανατολιστείς.!!!.

17 Αυγούστου 2013 - 5:45 μ.μ.


ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ

ΠΡΩΤΟΝ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΜΟΓΙΣΜΟ ΣΑΣ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΧΑΣΩ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ.
ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΤΩΡΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΛΩΣΣΑ

Τουλάχιστον εχω μάθει οτι το καλύτερα γράφεται με υ και οχι με η
οπως το γράφεις εσύ εδω και δυο μήνες.

ΧΩΡΙΑΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Παρε και άλλα λάθη σου για να διορθωθείς...

F.C. είπε...

Το Μεγαλήτερο Πρόβλημα.:

Μα Φυσικά Τόχει Η Αντιαυτή.!!!.

Καλημέρες.

Μεγαλητερο
μεγαλητερο
μεγαλητερο


F.C. είπε...
Mε υπογραφή του Αντιπροέδρου το ΔΣ.???

Άρα Είναι Με Μας.

Μετά απ’αυτό τ’αποφάσισα..θα κάνω τις διακοπές μου αδιάκοπες.!!!
Ανευ διακοπής εννοώ.!!!
Σαββατοκύριακο Μπρός Μας.. Να Το Περάσουμε Όσο ''"""Καλήτερα"""" Μπορούμε.
19 Ιουλίου 2013 - 9:49 μ.μ.
Καλήτερα
Καλήτερα
Καλήτερα

ΣΥΡΟΣ F.C. είπε...
Τίποτε άλλο θα ρωτήσετε.???

Ξεμείνατε απο θέματα, απο μπαταρία, απο αναπτήρα, απο ειδήσεις, απο αεροδρόμιο, ''''''μίπως '''''''''''απο μαλακτικό ρούχων.???

μίπως
μίπως

Εισαι ευχαριστημενη που κατεβήκαμε στο επίπεδο σου;

Γιασου βαια-βαγια...

Ανώνυμος είπε...

Aριστα αντι για τα προβληματα αρχισαν οι κατινιές τα ξεμαλιασματα οπα γλεντια ποιο το κοριτσι!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σου το ξαναλέω..

Με λένε γιώργο..με μπερδεύεις με γυναίκα..κάνεις λάθος.
Ποιά γυναίκα θάγραφε.???
Σήμερα ακόμη οι σχολιαστές είμαστε τρία άτομα η μία που γράφει είναι γυναίκα.???
Σκέψου τι λες.???
Τώρα αν χρησιμοποιώ εκφράσεις ίδιες..τι να πω.???
Ανάρτησε τα χάπια που παίρνεις να διαβάσουμε τις παρενέργειες που σου προκαλούν.!!!.



Ανώνυμος είπε...

Να καταλάβεις επικοινωνώ σχεδόν πάντα με sms «τα 50 σίγουρα ημηρεσίως έχω γράψει και πανω απο 200» οι εκφράσεις μου κυκλοφορούν.
Πέρυσι φίλοι μου μούσπασαν 4 κινητά γιατί αυτοί μίλαγαν κα γω ήμουν στο τσίκι τσίκι sms..εκτός παρέας.
Στις διακοπές φέτος η παρέα λόγω ίντερνετ και στην σελίδα εδώ που έγραφα «για να γράψεις σχόλια απέχεις απο την παρέα..έτσι δεν είναι.???».
Με πέταξαν στο λιμάνι! Μάκουσε όλο το νησί! στην κατάσταση που είμαι καταλαβαίνεις τι έφτιαξα.???
Να με μπερδεύεις λόγω εκφράσεων.???
Είναι όλα συμπτώσεις..αυτό να το ξέρεις.

Ανώνυμος είπε...

Δεν απαντάς..

Δεν ξαναγράφω ο λόγος.:
Με τα γραπτά μου εκθέτω άλλους πράγμα που δεν ήθελα ούτε θέλω.
Παρέα ήθελα, φίλους ψάχνω, μέσα απο την σελίδα εδώ, αν είναι κακό αυτό, τι να πω, Συγνώμη.

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Το κακό ειναι οτι είσαι λαμογιο και
συναστρεφεσαι με λαμογια.
οσο για αυτους που φοβασαι να μην εκθέσεις ειναι ηδη εκτεθειμένοι.
Αλλωστε μια ζωη εκτεθημενοι ητανε δεν εκτεθηκανε τωρα.

Ποιος δεν ηταν εκτεθημενος ο ηλεκτρολογος ο σιδερας ο τσελιγκας ...ποιος δεν ηταν;

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο μας!!!!
Είχαμε μια άλλη φωνή με τον τρόπο μας την διώξαμε!!!!
Ολα για το καλό....κοίτα την ζωή σου.....!

Ανώνυμος είπε...

δ.δομοκου ανεξαντλητη "πηγη" σχολιαστων!!!!!

Ανώνυμος είπε...

9:15 μ.μ. Είσαι αυτός με τις μουσικές.!!!.

Δεν ανήκεις πουθενά.??? Γιατί γράφεις.???
Κάπου «ανήκεις» σε κάποια κίνηση πολιτών..δεν ψήφισες εσύ.???
Να είσαι καλά.!!!.
Ο άλλος συνεχίζει το «λαϊκό» τραγούδι.
λαμόγιο..το γνωστό παραμύθι..
λες & με ξέρει.???
Τι να γράψεις..τι να απαντήσεις έλα στην θέση μου & γράψε.

Ανώνυμος είπε...

Ζω και κατοικώ=
Σε ένα δήμο με μύρια προβλήματα, ένα δήμο χωρίς φαντασία, με σχεδόν αδιάφορους για τα κοινά πολίτες.
Ενας δήμος=καφετέρια.
Αυτούς επιλέξαμε να διοικήσουν το δήμο, να ασκήσουν εξουσία, να διαχειριστούν τα χρήματα μας, να κάνουν έργα, να σχεδιάσουν το μέλλον και να παράγουν πολιτισμό.
Εχω τα μάτια και την ψυχή ανοιχτή.
Εχω ακόμα λίγα όνειρα φυλαγμένα για να μην παραιτηθώ απο τις αναζητήσεις μου.
Θα ήθελα να είμαι περήφανος για τον δήμο μου και τους αιρετούς του.
Θα ήθελε να τους σέβομαι.
Δεν μπορώ, δεν μου το επιτρέπουν οι αρχές μου.
Απάντησε.......

Ανώνυμος είπε...

Για..8:50 π.μ.

Βάλτε Χ στις αντιπαλότητες είναι του παρελθόντος..σταματήστε επιτέλους να ζείτε μ’αυτές.!!!.
Ψάξτε και βρείτε κάτι το καινούργιο να πείτε.
Αφήστε στην άκρη τους μικροπαραταξιακούς σας σκοπούς.
Ψάχνετε πάντα και προσπαθείτε να περάσετε το εύκολο και γεμάτο υπερβολές επικοινωνιακό σας κέρδος.
Κάνετε μία επιθετική πολιτική κριτικάροντας τα πεπραγμένα της διοίκησης.

Παρουσιάστε μας τις εναλλακτικές δράσεις που προτείνετε.???

Ανοίξτε τα μάτια σας και δέστε τον ορίζοντα..ψάξτε για φάρο.
Εσύ μας λες ότι ο Δήμος λόγω διοίκησης έγινε ένα «αδιατήρητο διατηρητέο κτήριο.».!!!.
Εμφανιστείτε.!!!.
Απο το σκοτάδι δεν μπορείς να καταπολεμήσεις προβλήματα.
Όλα στο φως γίνονται.

Τελικά είσαι «απίστευτος.».!!!.
Δεν ήξερα ότι μπορεί να φτάσει ως εκεί κάποιος για να ικανοποιήσει τις τραγικές του εμμονές.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Εσείς δεν πάτε καλά..

Κάντε ενέργειες για επιμήκυνση του τουρισμού.!!!.
Φέρτε 10 με 20 αεροπορικές εταιρείες και αρκετά κρουαζιερόπλοια χειμώνα & καλοκαίρι.
Τελικά έχετε μεγάλο κόμπλεξ.
Γιατί όταν κάποιος έχει διαφορετική γνώμη απο σας θεωρείται ότι είναι σε εντεταλμένη υπηρεσία.
Δεν δέχεστε ότι κάποιοι έχουν άποψη και άφοβα την διατυπώνουν.

Συγνώμη αν σας απογοήτευσα για μία ακόμα φορά.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Μουσσων και Σια.....
Μονο την δουλεια τους δεν κανουν εδω και 32 μηνες!!!!
Γραφειο εξευρεσης εκλογικης πελατειας καταντησε ο δημος και τα εξοδα στον κακομοιρη τον δημοτη!!!!
Ημεριδες για δημαρχους και τους διπλανους του τους λαοπλανους!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τα μηνύματα για την ανύπαρκτη και αναποτελεσματική δημοτική αρχή πάρα πολλά.
Η απραξία και παντελής απουσία της τρία χρόνια τώρα, έχει οδηγήσει σε απόγνωση αρκετούς δημότες, που μετρούν αντίστροφα τον χρόνο μέχρι τον μάϊο του 2014 για να τους στείλουν σπίτια τους και να απαλλάξουν τον δήμο απο την παρουσία τους.
Μια βόλτα να κάνει κανείς στον δομοκό ή σε ένα απο τα χωριά μας θα διαπιστώσει.
Με αυτή την δημοτική αρχή=
Δεν υπάρχει πρόγραμμα! δεν υπάρχει στόχος!
Δεν υπάρχει προοπτική! δεν υπάρχει μέλλον!
Δεν ζούμε σε κανένα ευλογημένο τόπο.
Εδώ δεν είναι ικανοί να σκεφτούν τις υποχρεώσεις που απορρέουν απο την εκλογή τους στο δημοτικό συμβούλιο.

Επρεπε και πρέπει να κάνουν το καθήκον τους.

Ανώνυμος είπε...

Ο Δήμος καλείται να κάνει βήματα μπρός.
Επιλέγοντας την ενότητα της κοινωνίας, τον άνθρωπο, την συνοχή και την ηρεμία.
Εγώ πιστεύω πως αυτό το ΔΣ έχει την δυνατότητα να παράγει έργο.
Εάν δεν πιστέψουμε όλοι μαζί θα απαξιώνονται συνεχώς οι θεσμοί με συνέπεια να πάει πίσω ο τόπος.
Συμφωνώ ότι πρέπει να επανακαθοριστούν τακτικές και πρακτικές χρειάζεται σοβαρότητα και ρεαλισμός.

Οι δημότες απαιτούν.!!!.

Είπαμε έλα με μας.!!!.
Άρχισες να με δυσκολεύεις περί του 0,5% των δυνατοτήτων μου.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Το επιχείρημα απο πλευράς της δημοτικής αρχής ότι για όλα φταίει το κεντρικό κράτος και η οικονομική κρίση δεν πείθει πλέον κανέναν απο τους συμπολίτες μας.
Στην συνείδηση τους μια είναι η αιτία της στασιμότητας.
Η αναποτελεσματικότητα της δημοτικής αρχής.

Τρία χρόνια καμία πρόοδος! πανηγυρίζουν τις προχειρότητες!
Προφανώς βλέπουν οράματα! έλεος!

Ανώνυμος είπε...

Η ελπίδα κινεί τον κόσμο ολόκληρο.!!!.

Ο θετικός τρόπος σκέψης μας κατευθύνει προς την πλευρά της επιτυχίας.
οι δημότες και μνήμη και κρίση διαθέτουν και βέβαια θα δώσουν την απάντησή τους στις προσεχείς εκλογές.

Ίσως πρέπει να σταματήσουμε..
2 άτομα θα περνάμε μηνύματά μας.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Ένα χτυπηματάκι κάτω απ’ την ζώνη για την «fιλενάδα» αντιπολίτευση.

Ξυπνήστε επιτέλους και βγείτε απ’ τον μικρόκοσμό σας.!!!.

Παπαράτσι της συμφοράς.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Μας λείψανε..

Οι γνωστές «εκπομπές ρύπων» της αντιπολίτευσης.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Ante gia!!!

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 201   Νεότερο› Νεότερο»

Author Details