Συνεδριάζει το ΔΣ στο Δομοκό!

       ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ:    11η / 2013  
   
ΠΡΟΣ: Τον κο. Δήμαρχο,τα Μέλη Δημοτικού Συμβουλίου, τους Προέδρους και Εκπροσώπους Κοινοτήτων Δήμου Δομοκού  (ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ  ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ  ΠΙΝΑΚΑΣ  ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ)
 
      Σας προσκαλούμε σε ΔΗΜΟΣΙΑ  ΤΑΚΤΙΚΗ συνεδρίαση την: 28η Ιουνίου 2013 ημέρα: Παρασκευή και ώρα: 12:00 στην  Έδρα του Δήμου Δομοκού [αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου]  και στο Δημοτικό Κατάστημα (Πλατεία Μουσών - 1) για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα κατωτέρω θέματα:   
       
α' Προηγούνται..  
     
1] Ανακοινώσεις Δημάρχου.  
     
2] Επίκαιρες ερωτήσεις Δημοτικών Συμβούλων.  
3] Ενημέρωση από τον Πρόεδρο του Ελληνικού Συνδέσμου Κομποστοποίησης                              κο.Κανακόπουλο Δημήτριο   
4] Θέματα κατεπείγοντα κατά το άρθρο: 67 παρ.5 του Ν.3852/2010  
     
  ….  
β' Θέματα  Ημερήσιας  Διάταξης.  
       
Α/Α ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗ  ΘΕΜΑΤΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗ Α/Α   ΑΔΣ:  2013  
1ο  Μείωση μισθώματος κατά ένα (1) στρέμμα (από 10 σε 9) του αγροτεμαχίου στη θέση ΚΑΨΑΛΑ ΤΚ.Μαντασιάς,λόγω επέκτασης του Νεκροταφείου - 2/29-4-2013 Α.Τ.Σ  ΤΚ Μαντασιάς. Πρόεδρος Τοπικής Κοινότητας & Οικονομική Υπηρεσία 146η 
2ο Έγκριση διενέργειας προμηθειών και καθορισμός του τρόπου διενέργειάς των.                                                                                      Αρμόδιος Αντιδήμαρχος & Τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών.  147η 
3ο  Έγκριση μετακίνησης του Δημοτικού Συμβούλου κ.Νικολάου Βασιλού για θέματα Θερμαλισμού στην Θεσσαλονίκη και στην Καβάλα.  Αρμόδιος Αντιδήμαρχος & Τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών.  148η 
4ο  Εξέταση της αριθ:2/7-6-2013 Απόφασης του Σ.Ε.Μ περί "Διοργάνωση εκδήλωσης" Πρόεδρος Σ.Ε.Μ  & Οικονομική Υπηρεσία 149η 
5ο  Πρόγραμμα Άθλησης για όλους περιόδου 2013-2014. Αρμόδιος Αντιδήμαρχος & Γραφείο Αθλητισμού 150η 
6ο  Αναμόρφωση προϋπολογισμού και τροποποίηση Ετήσιου Προγ/τος Δράσης  - Εξέταση της αριθ. 12/93/21-6-2013 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Δομοκού.                                                                                                  Αρμόδιος Αντιδήμαρχος & Τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών.  151η 
7ο  Κατάρτιση Ολοκληρωμένου Πλαισίου Δράσης  - Εξέταση της αριθ. 12/94/21-6-2013 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Δομοκού.                                                                                                  Αρμόδιος Αντιδήμαρχος & Τμήματα Οικονομικών και  Τεχνικών Υπηρεσιών 152η 
8ο  Έγκριση Περιβαλλοντικής Μελέτης Ανόρυξη Γεώτρησης στη Θέση Πέντε Μύλια στην Τ.Κ Γαβρακίων. Αρμόδιος Αντιδήμαρχος & Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών 153η 
9ο  Έγκριση Γεωλογικής Μελέτης Ανόρυξη Γεώτρησης στη Θέση Πέντε Μύλια στην Τ.Κ Γαβρακίων. Αρμόδιος Αντιδήμαρχος & Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών 154η 
10ο  Έγκριση Μελέτης Στατικής Επάρκειας του έργου: "Ανακατασκευή διαμόρφωση κτηρίου χρονίων παθήσεων σε κτήριο πολλαπλών χρήσεων" Αρμόδιος Αντιδήμαρχος & Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών 155η 
11ο  Έγκριση 1ου Α.Π.Ε του έργου "Βελτίωση Αθλητικών Εγκαταστάσεων Εθνικού Σταδίου Δομοκού και των Γηπέδων Νέου Μοναστηρίου, Ομβριακής και Εκκάρας" Αρμόδιος Αντιδήμαρχος & Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών 156η 
12ο  Έγκριση 1ου Α.Π.Ε του έργου "Διαμόρφωση Δρόμων Εντός Οικισμού Παλαμά" Αρμόδιος Αντιδήμαρχος & Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών 157η 
13ο  Διενέργεια Κλήρωσης για τον ορισμό ενός Δημοτικού Συμβούλου στην Επιτροπή Παραλαβής Φυσικού Εδάφους εκτέλεσης του έργου "Αντικατάσταση Δικτύων Ύδρευσης - Αποχέτευσης στην Τ.Κ Δομοκού" Αρμόδιος Αντιδήμαρχος & Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών 158η 
14ο  Αποζημίωση καλλιέργειας της κας. Παπαευσταθίου Παναγιώτας στην ΤΚ.Μελιταίας. Αρμόδιος Αντιδήμαρχος & Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών 159η 
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ 
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΟΜΟΚΟΥ
Χαράλαμπος Β. Λιόλιος
Share on Google Plus

About kalimerisnikos

213 comments:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 213   Νεότερο›   Νεότερο»
Ανώνυμος είπε...

ΟΠΑ...ΝΑΤΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΟΛΠΑ

Έγκριση μετακίνησης του Δημοτικού Συμβούλου κ.Νικολάου Βασιλού για θέματα Θερμαλισμού στην Θεσσαλονίκη και στην Καβάλα.

ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ!!!
ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΑΜΕ ΝΑ ΠΟΝΤΑΡΟΥΜΕ ΣΤΟ
ΒΑΣΙΛΟ ΜΑΣ ΤΗΝ "ΦΕΡΑΝΕ" ΠΑΛΙ.

Ο ΕΝΑΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.

"ΠΟΥΤΑΝΑ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΙΣΙΩΣΕΙΣ ΠΟΤΕ"

Ανώνυμος είπε...

Εκδρομούλες στείλτε "τους παρανοϊκους των πολέμων"......
Αυτός στρατόπεδα θα επισκεφθεί ξέρει κάτι το διαφορετικό!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ
ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΔΟΜΟΚΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

κ. βασιλε τι εγινε;
Ηπιες το αμίλητο και υπερχλωριωμένο νερό ; του πρώην και νυν δημάρχου και χαλασε η μνημη σου
Εγω που εχω πιο καθαρό μυαλό,θα σου θυμισω τι μας εγραψες πριν δυο εβδομαδες ...

ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ
. Ο Δημοτικός Σύμβουλος σύμφωνα με το Σύνταγμα και το Νόμο ψηφίζει κατά συνείδηση.
Εκλέχθηκα Δημοτικός Σύμβουλος για να υπερασπίζομαι και να προωθώ τα συμφέροντα ΟΛΩΝ των δημοτών του δήμου Δομοκού..
Είναι συνεχής η προσπάθεια του προέδρου του ΔΣ να υποβαθμίζει το Δημοτικό Συμβούλιο, εισάγοντας θέματα χωρίς προετοιμασία και εισήγηση, υπό το άγχος των ημερομηνιών.
Χαρακτηριστική είναι η τοποθέτηση αντιδημάρχου σε ερώτηση για τα νερά ότι υπάρχει Υγειονομική αναγνώριση σε δε γραπτή ερώτηση μου στο επόμενο ΔΣ δεν απάντησε αγνοώντας πλήρως τον κανονισμό ..

Ο κ Αντιδήμαρχος που ελέγχετε από το ΣΔΟΕ να μην συμμετέχει σε έργα του δήμου έως ότου η δικαιοσύνη αποφανθεί . Διαφορετικά ζητώ για δεύτερη φορά διαχειριστικό έλεγχο για να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα

Βασιλός Νικόλαος
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος

Ερωτηση

Μηπως δεν απαντας επειδη δεν εισαι πλεον "ανεξαρτητος";

Γιατι ο διαχειριστικος ελεγχος του δημου εξαρταται απο τις ενεργειες του Σκριμπονη;

Επισης γιατι ο δήμαρχος εχει το ελεύθερο και απεριόριστο στις απευθείας αναθέσεις;
Μηπω σημερα δεν αισθανεσαι οπως αισθανοσουνα πριν 20 ημερες;

Ο ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΣΟΥ

aetos54 είπε...

Ανώνυμε 27-6 -2013 10:11 μμ
Αλλου να απευθύνης τα ερωτήματά σου
Η ανεξαρτησία μου και τα αισθήματά μου δεν άλλαξαν καθόλου παγιο αίτημα και αναμένω ο Πρόεδρος του ΔΣ να το φέρει στο σώμα ειναι ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ.
Τα υπόλοιπα που γράφης δεν τα καταλαβαίνω απο που τα συνεπερανες .
Η θεση μου ως Σύνδεσμος του Δήμου στην ενωση δήμων ιαματικών πηγών Ελλάδος ειναι απο το 2011 και έχει και υποχρεώσεις ..Παντα θα ενεργώ για το καλό του Δήμου ολα τα υπόλοιπα στο ΔΣ του Δήμου
Φιλικά
Ανεξαρτητος Δημοτικός Σύμβουλος
Ν.Η. Βασιλός

aetos54 είπε...

Ανώνυμε 27-6 -2013 10:11 μμ
Αλλου να απευθύνης τα ερωτήματά σου
Η ανεξαρτησία μου και τα αισθήματά μου δεν άλλαξαν καθόλου παγιο αίτημα και αναμένω ο Πρόεδρος του ΔΣ να το φέρει στο σώμα ειναι ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ.
Τα υπόλοιπα που γράφης δεν τα καταλαβαίνω απο που τα συνεπερανες .
Η θεση μου ως Σύνδεσμος του Δήμου στην ενωση δήμων ιαματικών πηγών Ελλάδος ειναι απο το 2011 και έχει και υποχρεώσεις ..Παντα θα ενεργώ για το καλό του Δήμου ολα τα υπόλοιπα στο ΔΣ του Δήμου
Φιλικά
Ανεξαρτητος Δημοτικός Σύμβουλος
Ν.Η. Βασιλός

ΔΗΜΟΤΗΣ. είπε...

Μη ξεχάσετε να βγάλετε φωτογραφίες απο τα ιαματικά λουτρά του χωριού σας ή τραβήξτε τα σε βίντεο να τα διαφημίσετε προβάλοντας τα στην Θεσ/νικη και την Καβάλα.

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Εκλεγήκατε μέσα απο μια ενίαια κίνηση πολιτών.
Με βάση τον δήμαρχο και στην συνέχεια όλο το σύνολο του συνδυασμού.
Εφόσον φύγατε απο την ομάδα αυτή έπρεπε να παραδώσετε την θέση σας στον αμέσως επόμενο επιλαχόντα του συνδυασμού!!!

Να αφήσετε στην άκρη (με ψήφισαν οι δημότες πρέπει να παραμείνω.)
Μέσα απο έναν συνδυασμό βγήκατε την θέση του ΔΣ που κατέχετε την καταχράζεστε αυτή την στιγμή ανήκει στον συδυασμό και όχι σε σας!!!

Υ.Γ. Μαθαίνοντας την φύση και στην συνέχεια την κοινωνία μαθαίνουμε τον εαυτό μας!!!

ΣΥΡΟΣ ξανά......και ξερό ψωμί..!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ FUN CLUB
ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΒΟΗΘΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΣΥΡΟΣ .
ΕΝΑΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΒΗΘΗΣΗΣΕ ΣΥΜΑΝΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ.ΔΗΛ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.
ΕΤΣΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ """ΔΙΑΦΟΡΑ"""
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ Ο ΣΥΡΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙ ΣΤΙΓΜΗ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΕΚΤΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
ΣΤΟ ΝΕΩΧΩΡΙ ΤΟΝ ΠΕΤΑΞΑΝΕ ΕΞΩ-ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΧΟΤΑΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
ΤΟ ΠΕΤΡΩΤΟ ΕΞΩ
ΣΤΟ ΘΑΥΜΑΚΟ ΕΞΩ-

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΤΖΙΑΧΡΗΣΤΑΣ

ΤΗΝ ΣΟΥΠΑ ΤΗΝ ΧΑΛΑΣΕ Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΠΟΥ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΑ ΤΟΝ ΦΩΝΑΞΕ Ο ΣΥΡΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.Ο ΣΥΡΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

Ο ΒΑΣΙΛΟΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΆ ΤΟΝ ΣΥΡΟ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ""ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΙΚΗΣ"" ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ


"Ο ΓΝΩΡΙΖΩΝ"

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ-ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΙΣΩΣ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΝΑΕΙ ΜΟΝΟΣ ΣΤΟΥ ΣΤΟ Δ.Σ

"ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΊΑ" Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ.

ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ
ΝΑ ΡΩΤΑΜΕ.

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Οταν λέμε σύνολο εννοούμε σύνολο.

Πως βγήκε ο εν λόγω κύριος;
Μέσα απο ένα ενιαίο σύνολο αναδύθηκε βοήθησε βοηθήθηκε μαζί πάνε αυτά τα δύο!!!
Δεν ήταν ξεχωριστή μονάδα!!!

Να Μη Ξεχάσουμε Την Καλημέρα Μας Στον ΔΗΜΑΡΧΟ...!!!!

Ο ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ είπε...

ΠΡΟΣ Κ. ΒΑΣΙΛΟ

Κάλυψες πλήρως τα ερωτήματα μου.
Δεχομε οσα ειπες
Η παρερμηνεία των ενεργειών σου οφείλεται περισσοτερο στην κακη νοοτροπία της διοικούσας δημοτικής αρχης και δευτερευόντως στην έλλειψη εμπιστοσυνης των Δ.Σ. λογω των πεπραγμενων τους

Ζητω συγνώμη και σημασία εχει η συνέχεια ουσιαστικών κινήσεων προς ωφελος της μικρης κοινωνιας μας
Αλλωστε αυτο ηταν το συνθημας μας
ασχετα αν ο δημαρχος με τον Γκουβα μας την επαιξε πολυ άσχημα.


Αναμένω την αποτελεσματηκοτητα σου οσο άφορα τον διαχειριστικο ελεγχο (διαφάνεια)το οποίο είναι και το σημαντικοτερο θεμα στο δημο δομοκου

Στο θεμα αυτο έχεις την υποστήριξη ολων μας
Αν το καταφέρεις θα αξίζεις πολλά συγχαρητήρια.
θα ειναι οτι καλύτερο εχει γινει μεχρι σήμερα στο δήμο αυτο.

Ανώνυμος είπε...

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ!!
ΟΡΕ ΜΑΝΑ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΠΑΊΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ Ο ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΘΑΝΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

κ βασιλε
Αναμένουμε ηχογράφηση Δ.Σ οπως έπραξες και την προηγούμενη φορά.

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Πρός τον Πρόεδρο ΔΣ.

Σας παρακαλούμε να αναρτίσετε το ΔΣ του μηνός Ιουλίου το Τακτικό 3 εργάσιμες ημέρες νωρίτερα όπως το σημερινό!!!!!

Αντε να δούμε!!!!!!!
Ποιοί θα είναι οι περισσότεροι μέσα στην αίθουσα του ΔΣ!!!!!

Εμείς θα είμαστε απο αριστερά όπως κάθεται το προεδρείο!!!!!

ΔΗΜΟΤΗΣ είπε...

Η ΑΡΠΑΧΤΗ

ΔΗΜΟΣ ΔΟΜΟΚΟΥ -ΔΗΜΟΣ ΜΥΚΟΝΟΥ
ΟΥΝΑ ΡΑΤΣΑ ΟΥΝΑ ΦΑΤΣΑ

ΟΙκονομικό σκάνδαλο στέλνει στο εδώλιο τον νυν και πρώην δήμαρχο Μυκόνου
Στο εδώλιο του κατηγορουμένου για σοβαρά αδικήματα που αφορούν τη διαχείριση των οικονομικών του δήμου Μυκόνου στέλνει ο εισαγγελέας Εφετών, Γιώργος Οικονόμου, τον νυν και τον πρώην δήμαρχο του νησιού, δύο αντιδημάρχους, τρεις δημοτικούς υπαλλήλους και έναν ξενοδόχο.

Ο εισαγγελικός λειτουργός εισηγείται την παραπομπή των οκτώ κατηγορουμένων στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων προκειμένου να λογοδοτήσουν για όσα τους αποδίδονται ότι τέλεσαν με πράξεις ή παραλείψεις τους, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά τα «Νέα».

Σύμφωνα με τα στοιχεία της δικογραφίας, ξενοδόχοι, ιδιοκτήτες καταστημάτων και ενοικιαζόμενων δωματίων ήταν συνεπείς και εμφανίζονταν στον δήμο να πληρώσουν για κάθε σεζόν τα αποκαλούμενα τέλη παρεπιδημούντων. Ωστόσο, οι εμπλεκόμενοι δημοτικοί υπάλληλοι φέρεται ότι τους έδιναν πλαστά διπλότυπα είσπραξης, βάζοντας στην τσέπη τους τα χρήματα που αντιστοιχούσαν στα επίδικα τέλη.

Κατά την κατηγορία, η ζημιά του Δημοσίου υπολογίζεται ότι με τις προσαυξήσεις και τα πρόστιμα ξεπερνάει τα 10 εκατ. ευρώ.

Κατά τον εισαγγελέα, προκύπτουν ενδείξεις για απιστία διά παραλείψεως με τις επιβαρυντικές διατάξεις του Νόμου 1608/1950 περί καταχραστών του Δημοσίου εις βάρος του νυν δημάρχου Μυκόνου, Αθανάσιου Κουσαθανά-Μέγα και του πρώην δημάρχου, Χρήστου Βερώνη, αδίκημα που αντιμετωπίζουν και δύο αντιδήμαρχοι (πρώην και νυν).

Τη λίστα των κατηγορουμένων συμπληρώνουν τρεις υπάλληλοι του δήμου, προϊστάμενος οικονομικής υπηρεσίας, εισπράκτορας και ταμίας και ένας ξενοδόχος.

Ο ΒΟΣΚΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΟΜΟΚΟΥ ΚΑΙ Ο ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΜΥΚΟΝΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΑΘΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ....
ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΒΟΣΚΟΣ?? ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟ Δ.Σ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΕΞΑΠΑΤΗΣΟΥΝ ΠΑΛΙ..

ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΑΣ ΜΥΚΟΝΟΥ ? ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ...
ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΙΠΕΔΟΥ!!!

ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο ΒΟΣΚΟΣ ΓΛΕΙΤΩΝΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ...ΠΑΡΤΑΚΙΑΣ Ο ΒΟΣΚΟΣ

ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΟΥΣ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΓΛΕΙΤΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕ ΤΟΥ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΡΩΤΑΩ...

ΕΣΥ ΔΗΜΟΤΙΚΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΟΜΟΚΟΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ???

Περιμένω απάντηση Δ.Σ εδώ και έξι μηνες
Εισαι υποχρεωμένος να απαντήσεις.

ο Δημότης

ΑΣΕ ΞΕΡΩ ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΓΡΟΥΒΕΣ!!!!
Μαλλον οχι έγινες συνένοχος διότι υπόγραψες την άπατη..η κάνω λάθος?

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Να μας γράψει ο κ Βασιλός σε πόσα ΔΣ ήταν παρόν τα δυόμισι αυτά χρόνια;;;;;;;;;;;;;

ρεπορτερ είπε...

ΦΡΕΣΚΟ-ΦΡΕΣΚΟ ΝΕΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΥΚΟΝΟ
22-6-2013
Δήμος Μυκόνου: Σε αργία δήμαρχος και αντιδήμαρχοι για σκάνδαλο σε βαθμό κακουργήματος
22-6-2ΟΙ3

Με απόφασή της η Γενική Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου, Χριστιάνα Καλογήρου έθεσε σε αργία την Παρασκευή 21/6 τους τρεις δημοτικούς άρχοντες της Μυκόνου (δήμαρχος Μυκόνου Αθανάσιος Κουσαθανάς – Μέγας και οι αντιδήμαρχοι Αλέξανδρος Βαμβακούρης και Θρασύβουλος Κοντομήτρος). , οι οποίοι εμπλέκονται με το οικονομικό σκάνδαλο του Δήμου και έχουν παραπεμφθεί σε δίκη με κατηγορίες μορφής κακουργήματος.
Όπως αποκάλυψε προχθές το cyclades24 εστάλη στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου το βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών για την υπόθεση των τριών αιρετών.
Τελικά, το παραπεμπτικό βούλευμα έχει καταστεί αμετάκλητο, κάτι το οποίο σημαίνει ότι στους τρεις αιρετούς επιβάλλονται κυρώσεις και θα παυθούν από τα καθήκοντά τους μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης από τη Δικαιοσύνη.
Οι εξελίξεις είναι δραματικές και πρωτόγνωρες για το Δήμο Μυκόνου, αφού μέσα σε μία ημέρα «ξηλώνεται» η ηγεσία του και ανοίγουν σοβαρά διοικητικά θέματα για το ποια θα είναι η επόμενη ημέρα στο Δήμο.
Όπως γράφτηκε σε προηγούμενο δημοσίευμα, απ’ τη στιγμή που θα επιβληθεί η ποινή της αργίας στο δήμαρχο και τους αντιδημάρχους, θα πρέπει να υπάρξει διάδοχη κατάσταση.
Καθήκοντα δημάρχου θα κληθεί να αναλάβει η πρώτη σε σταυρούς στο συνδυασμό του δημάρχου (μετά τους δύο αντιδημάρχους που τέθηκαν σε αργία) δημοτική σύμβουλος Ειρήνη Γρυπάρη

ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΤΟ ΠΕΡΣΙΝΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΔΟΜΟΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟ ΜΥΚΟΝΟΥ
ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΒΕΒΑΙΑ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΕΠΙΑΣΕΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ!!!!

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

http://www.neomonastiri.net/2011/06/blog-post_5270.html.

Εχει ένα σχόλιο διαβάστε το και κοιτάξτε την ημερομηνία!!!!

Ολοι οι ΔΣ της Εκκάρας!!!!!!!!

Ποιός θα έγραφε κακίες για σας τον Ιούνη του 20011;;;

ΔΗΜΟΤΗΣ είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΤΟΥ FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Μην αγχώνεστε σας παραχωρούμε και τις δικές μας θέσεις μας .
Μας συγχωρειτε αλλα έχουμε ένα άλλο ραντεβού πιο σημαντικότερο για την ιδία υπόθεση.
Άλλωστε εμείς δεν έχουμε καμία θέση σε τέτοιου είδους χώρους και με πρόσωπα αυτού του
επιπέδου.
Ο χώρος αυτός είναι όλος δικό σας.
Μην ξεχνάτε όμως

«ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΠΕΡΠΑΤΕΙ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΣΚΑΤΑ ΠΑΤΕΙ»

Όταν όμως περάσει το «συνεργείο καθαρισμού» τοτε λυπάμαι που θα σας στεναχωρήσω αλλα θα μας επιτρέψετε να είμαστε εκει παρόντες, για ένα και μόνο λογο να διατηρηθεί ο χώρος για πάντα καθαρός .

Ο ΔΗΜΟΤΗΣ

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΔΗΜΟΣ ΔΟΜΟΚΟΥ Αριθ. Πρωτ.: 11897

Ο Δήμαρχος Δομοκού

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
α’. Κάνουμε δεκτούς τους λόγους και αποδεχόμαστε τις παραιτήσεις των
Του Αντιδημάρχων κ.κ: Γκούβα Γεώργιου του Βασιλείου, Γραμματίκα Κων/νου του Σεραφείμ, Ματσαδέ Σπυρίδωνα του Στυλιανού.
β’. Για εξαιρετικά λειτουργικούς λόγους, δεν κάνουμε δεκτή και δεν αποδεχόμαστε προσωρινά, την παραίτηση του 4 ου Αντιδημάρχου κου. Δημούδη Δήμου του Θεοδώρου.
γ’. Διατηρούμε «μερικώς» την αριθ. 113η /22624/31-12-2012 (ΑΔΑ:Β4ΜΥΩ9Α-ΕΔΓ) περί «Ορισμός Αντιδημάρχων» προηγούμενη σχετική απόφασή μας και συγκεκριμένα διατηρούμε ότι αφορά στον ορισθέντα με την ανωτέρω προηγούμενη απόφασή μας:
4 ο Αντιδήμαρχο κο. Δημούδη Δήμο του Θεοδώρου,ο οποίος παραμένει και συνεχίζει να ασκεί τα καθήκοντα και τις «καθ’ ύλην» και «κατά τόπον» αρμοδιότητες που του μεταβιβάστηκαν.
δ’. Ορίζουμε νέους Αντιδημάρχους από 1/7/2013 και για το υπόλοιπο της Δημοτικής Θητείας ήτοι έως 31/8/2014 στη θέση τω Αντιδημάρχων που αποδεχθήκαμε τη παραίτηση, τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους της παράταξης της Πλειοψηφίας:
1ο Τον Δημοτικό Σύμβουλο κο. Καρκάνη Αθανάσιο του Κων/νου.
2ο. Τον Δημοτικό Σύμβουλο κο. Παπαδημητρίου Ευάγγελο του Ιωάννη.
3ο. Τον Δημοτικό Σύμβουλο κο. Σταυρόπουλο Δημήτριο του Χρήστου.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

ΞΥΠΝΑ ΔΗΜΑΡΧΕ
ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ

Έλεγξα όλες τις τελευταίες απευθείας αναθέσεις καθώς και μια σειρά ενεργειών του Δημου, κατά την άποψη μου εγιναν πολλές παρατυπίες και παρανομίες
Επίσης παρατηρήσαμε ότι στο προηγούμενο οικονομικό ετος έχουμε πολυ λιγοτερες απευθείας αναθέσεις .
Από την ημερομηνία που ανέλαβε ο Γκουβας οι απευθείας αναθέσεις πέφτουν Βροχή.
Αυτή την φορά, συγκεντρώσαμε όλα τα στοιχεία και θα προβούμε σε ολες τις νόμιμες ενέργειες προστατεύοντας τα δικαιώματα των δημοτών.
Ο δήμαρχος σίγουρα θα χρειαστεί ισχυρή ομπρέλα για να αποφύγει το "βρέξιμο"..…

Μετά από όσα αναφέραμε, αν ο δήμαρχος μέσα στις επόμενες δυο εβδομάδες δεν προβεί σε αντικατάσταση του αντιδημάρχου Γκουβα και όλων των αντιδημάρχων θα προκύψει σοβαρότατο θέμα.

Τα χρονικά περιθώρια και οι ανοχές τελειώσανε

Λυπάμαι Δήμαρχε σε προειδοποίησα πολλές φορές αλλα εσύ το βιολί σου
Με τον νυν αντιδήμαρχο και πρωην αντιδήμαρχο, με το Τσέλιγκα και όλους τους παρελκόμενους…… δεν γίνεται χωριό ,μόνο πανηγύρι γίνεται……………και από πανηγύρια έχουμε χορτάσει…….

Δεν έγινες δήμαρχος επειδή ήσουνα «ωραίος»!!!...
Μπέρδεψες τις εποχές Δήμαρχε και πρόσβαλες το συμβόλαιο που υπογραψες με τον δημότη με το οποίο του εγγυήθηκες ένα καλύτερο και αξιοπρεπές μέλλον.

"Ο εγγυητής του συμβολαίου".

Δεν φταίω εγώ…..το "γραμμάτιο" φταιει …..δεν το πλήρωσες Δημαρχε και διαμαρτύρεται…

Οι ανοχές του δημότη τελειώνουνε τέλος Ιουνίου…

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

29 Μαΐου 2013 - 12:23 π.μ.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΧΟΛΙΟΥ
ΕΔΩ ΜΠΡΟΣΤΑ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΟΧΙ ΑΠΟ
ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ
ΣΕ ΜΑΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ
ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ

Αναστασία Γ. είπε...

Καλημέρα σε όλους τους Παρατηρητές, Ρεπόρτερ, Αγανακτισμένους και φυσικά Ανώνυμους!
Τελικά όντως η Ελλάδα δεν θα αλλάξει ποτέ! Όχι γιατί κυβερνάται από ικανούς ή μη ικανούς... αλλά γιατί σχολιάζεται χυδαία και ψηφίζεται από ανθρωπάκια που δεν έχουν το θάρρος να γράψουν ούτε το μικρό τους όνομα δημόσια, αλλά μπορούν κάλλιστα να αναφέρονται επώνυμα στους άλλους,και με γνώμονα την ημιμάθεια και το δήθεν ενδιαφέρον για τον τόπο, να εξάγουν συμπεράσματα!! Έχω μια βασική απορία...όλοι εσείς που σχολιάζετε με τόσο "κόσμιο" τρόπο γιατί δεν ηγείστε μια κίνησης που θα αναλάβει εκείνη τον τόπο???
Μήπως γιατί η ανάληψη ευθύνης είναι δύσκολη???
Μήπως γιατί δεν μπορείτε ούτε τον κόσμο να πείσετε να σας ψηφίσει???
Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από τα στενά τοίχη ενός φτωχού μυαλού!!! Είναι σίγουρο, ότι ούτε ένας σας δεν θα υπέγραφε επώνυμα αυτά που γράφει εδώ. Όταν βρεθεί το θάρρος της επώνυμης γνώμης και φορεθούν παντελόνια, τότε μπορεί και τα σχόλια σας από κουτσομπολιά να γίνουν γνώμες!
Θέλει μαγκιά να εκτεθείς και να ηγηθείς!!!

27 Ιουνίου 2013 - 2:09 μ.μ.
ΓΙΩΡΓΟΣ. Γ είπε...
Εσείς κυρία μου γιατί δεν εκφράζεστε επωνύμως;

Να σας στείλουμε ολο το φάκελο με τις αξιοπρεπείς ενέργειες ολων αυτών των ανθρώπων

Διαβάσατε κατι το οποίο δεν είναι αληθές;
Ποιο είναι αυτό να μας το πείτε;
Να ζητήσουμε συγνώμη.
Τα γενικά και αόριστα είναι νεοελληνιστικη συνήθεια και νοοτροπία που θα ανατραπεί μελλοντικά και άνθρωποι που σκέφτονται και ενεργούνε σαν και εσας θα πάνε στο περιθώριο.
Ακόμα δεν έχουμε πει ούτε το 50% για ολους του «αξιότιμους» αυτούς κυρίους.

Αναμένουμε…

27 Ιουνίου 2013 - 8:07 μ.μ.
ΓΙΩΡΓΟΣ. Γ είπε...
οσο για την έκφραση σου

"Θέλει μαγκιά να εκτεθείς και να ηγηθείς!!!"

Μεχρι σήμερα στο δήμο Δομοκού απο οσα γνωρίζουμε έχουμε μονο λαμογιά κλέψιμο-εκβιασμό δημότη(περίπτωση βοσκου χρεωστικοί λογαρισμοι νερου πριν 10 χρόνια κλπ) -απατεωνιά(συγκάλυψη υπαλλήλων που κλέψανε τα γεροντάκια -μαιμου συνταξεις ΟΓΑ φυσικα απο υπαλληλους του δημου -εγκληματικές πράξεις(βλεπε και ακου για το χλωριο που έριχναν χωρις χλωριωτη στις δεξαμενές -το 50% τω θανατων των δημοτων απο καρδιακα προβληματα και εγκεφαλικά οφείλεται στην υπερχλωριωση του ποσιμου νερου ) που έβαλαν σε κίνδυνο την ζωή των δημοτων


Ολα αυτά ειναι καταγεγραμμένα ως γεγονότα και οχι ως αποψεις και βρίσκονται στις ελεγκτικές αρχές
Λιγο υπομονη και η μαγκεια της ηγεσίας θα θριαμβεύσει

Μερικά είναι καταγεγραμμένα στα πρακτικά του Δ.Σ
Αλλα είναι τόσο "μαγκες" ολοι αυτοι που απαρτίζουν την δημοτική αρχή που δεν το έχουν αντιληφθεί.

Οσο για το ποια προσόντα απαιτούνται για μια ικανή ηγεσία τα έχουμε αναφέρει στο παρελθον(ψαξτε θα το βρειτε)ειλικρινά την μαγκιά (προφανώς εννοεις την σημερινή λαμογια) δεν την αναφέρουμε.
Ισως είναι σοβαρή παράλειψη ως παραπληροφορηση καιζητούμε συγνώμη.
θα ανοίξω τα βιβλία του μανατζερ όλου του κόσμου να δω, μήπως μου ξεφυγε..

Με συγχωρείς ξεχασα το αναπτυξιακό έργο,τις φύλακες απέναντι απο τα μπαλκόνια μας και τις πιστοποιημενες παιδικές χάρες είναι πολυ ευχάριστο και μορφωτικο για τα παιδιά μας να αντικριζουνε καθε πρωινό τις φυλακες.

Ανεγκέφαλε νεοέλληνα στο μεγαλείο σου!!!

Η απληστια και η αλαζονεία σε τρέλανε τελείως.....

27 Ιουνίου 2013 - 8:56 μ.μ.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΧΟΛΙΟΥ
ΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ανώνυμος είπε...
ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΒΟΣΚΟ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ,Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΒΟΣΚΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΝΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΤΟ ΕΘΕΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΔΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ.ΠΟΙΟΣ ΕΚΒΙΑΖΕ ΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ;;;;;;ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ;;;;Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ,ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΥΡΙΟΙ!!!!!!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Γραψε δημος μυκονου στην GOOGL και θα καταλάβεις τι παθαίνουν αυτοί που ζητάνε απο τους δημοτες να πληρώσουν λογαριασμούς που έχουν
πληρώσει πριν 10 χρονια.

Αν δεν ειχε την αποδειξη, δεν θα πληρωνε για δευτερη φορα τον λογαριασμο; ειναι ηθικό και νομιμο αυτο;

θελω αυριο ανιδεε πονηρε νεοέλληνα να σου ζητησουνε εσενα να πληρώσεις
λογαριασμους που πληρωσες πριν 10 χρονια να δουμε που θα βρεις τις αποδείξεις;

Ξερεις ποσοι δημοτες-γεροντακια ο Δημαρχος και ο Γκουβας τους εβαλε και πληρωσαν 300-800 ευρω για λογαρισμους νερου πριν 10 χρονια;

Δεν ξέρεις νεοέλληνα;
ρωτα να μαθεις!!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Μηδενική Αντίληψη η λαμογιστικη νοοτροπια??

Εφοσον ο δημος ζητάει χρήματα που
λειπουν απο το ταμειο και ο βοσκος τα εχει πληρωσει σημαινει οτι καποιος πηρε τα χρηματα αρα στο ταμειο υπαρχει ελλειμα

ποιος λοιπο πηρε τα χρήματα;
Γιατι καλύπτουν αυτον που τα πηρε?

ποιοι ειναι υπεύθυνοι για το ελλειμα;

Ξερετε ποιοι ειναι οι υπευθυνοι??
ο πρωιν και νυν δημαρχος
ο αντιδημαρχος και ο οικονομικος
προισταμενος και φυσικα ο ταμιας
ο Γιωργακης

Που βρίσκετε πονηρέ Δήμαρχε ο ταμιας?
Γιατι δεν εκανες διαχειριστικο ελεγχο πονηρε δημαρχε οταν παρελαβες και τα φορτωσες στα γεροντακια??

Εγω το ξερω πονηρέ δημαρχε για τον κοσμο ζηταω να απαντησεις.

Οσοι ειστε δύσπιστοι πηγαίνετε στο δημαρχειο να παρετε απαντηση απο τον κουτοπόνηρο Δημαρχο

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Εκλεγήκατε μέσα απο μια ενίαια κίνηση πολιτών.
Με βάση τον δήμαρχο και στην συνέχεια όλο το σύνολο του συνδυασμού.
Εφόσον φύγατε απο την ομάδα αυτή έπρεπε να παραδώσετε την θέση σας στον αμέσως επόμενο επιλαχόντα του συνδυασμού!!!
Να αφήσετε στην άκρη (με ψήφισαν οι δημότες πρέπει να παραμείνω.)
Μέσα απο έναν συνδυασμό βγήκατε την θέση του ΔΣ που κατέχετε την καταχράζεστε αυτή την στιγμή ανήκει στον συδυασμό και όχι σε σας!!!

Απαντηση
Αυτά που λέτε ότι ο βασιλος έχει εκλεγεί μέσα από ενιαία κίνηση πολιτων με βάση τον δήμαρχο δεν εχει απήχηση για την παράταξη Σύρου ούτε στο 5%. Ενώ για τους υποψήφιους των άλλων παρατάξεων Τσογκα και Τζιαχρηστα μάλιστα συμφωνώ απόλυτα, επωφελήθηκαν. Διότι απλούστατα τον Συρο ελάχιστοι άνθρωποι τον γνωρίζανε .Κανένας Δ.Σ του Σύρου δεν επωφελήθηκε πάνω από 2-3% από το όνομα του Σύρου.
Θέλω να μου πείτε πόσοι γνωρίζανε την εποχη των εκλογών τον Σύρο στην περιφέρεια Δομοκού (χωρια πχ. Εκκαρα -Αγοριανη-Βελεσιωτες –Μαντασια –Νεοχωρι-πετρωτο κλπ) θελετε 1% θελετε 2% αντε 5% αν και υπερβολικό. Θα πρέπει να μάθουμε να είμαστε αντικειμενικοί και όχι να λέμε ότιμας βολεύει. Πάμε στο δεύτερο που λέτε προς τον Βασιλο
Εφόσον φύγατε απο την ομάδα αυτή έπρεπε να παραδώσετε την θέση σας στον αμέσως επόμενο επιλαχόντα του συνδυασμού!!!
Πως το σκεφτήκατε αυτό ,ούτε νομίμως προβλέπετε ουτε πρακτικώς προβλέπεται Ο νόμος σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ξεκάθαρος ,όπως και σωστά ισχύει στην περίπτωση του (ανεξαρτητος)
Ακούστε τις περιπτώσεις Συρου –Τσογκα και Τζιαχρηστα είναι καλύτερα να τις ξεχάσετε ,για τον απλούστατο λογο ότι είναι άνθρωποι του παρελθόντος που μονο υπερήφανοι δεν μπορούμε να είμαστε.
Πιστεύω ότι ολοι είστε νέοι άνθρωποι και πρέπει να κοιτάξετε μπροστά και καθαρά(αξιοπρεπώς)
Ξεχάστε την νεοελληνιστικη νοοτροπία και ξεχάστε ανθρώπους σαν και μας….ειστε «καταδικασμένοι» να κάνετε μια καινούργια αρχή.
Εμεις (η γενιά η δικιά μας) τα διαλύσαμε όλα, δεν αφήσαμε τίποτα όρθιο (ουτε από ηθικής ουτε από υλικής πλευράς) ψαξτε να βρείτε λύσεις σε ανθρώπους ανάμεσα σας και δεν θέλω να ξαναδώ τύπου FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ αυτά είναι για τιποτα κυριες χαμηλου επιπεδου.. δεν είναι πάντως για σοβαρούς νέους ανθρώπους με μέλλον.
Σας απάντησε κάποιος που είναι και ο μοναδικός που δούλεψε για την παράταξη του Σύρου χωρίς να είναι υποψήφιος και έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο να επιλεγεί δήμαρχος ο Σύρος πιστεύοντας ότι θα πάμε μπροστά.
Ηταν ένα λαθος και το κατάλαβα ακριβώς από την επόμενη μέρα των εκλογών, πριν ακομα καν παραλάβει τα καθηκοντα του ως δήμαρχος, για το αυτό τον προειδοποίησα, ότι πάντα θα τον τσεκάρω και σε περίπτωση που θα δω Τακτικές του μαύρου παρελθόντος θα με βρει μπροστά του. Ήξερα από την αρχη ότι δεν έχει διοικητικές ικανότητες και είχα την προαίσθηση ότι κάτι δεν πήγαινε καλά άλλα υπέθεσα ότι εχει καλές προθέσεις και θα βοηθηθεί από το σύνολο. Άλλωστε είναι ένα τύπος που μιλάει λίγο και σπασμωδικά ,αλλα το βασικό του μειονέκτημα είναι άβουλος. Δυστυχώς έπεσα παταγωδώς έξω και η πρώτη φορά στην ζωη μου που έπεσα τόσο έξω.
Οτι θα καταλήγαμε σε μια φωτοτυπία του παρελθόντος με τύπους σαν τον Γκουβα -Τσελιγκα –Σκριμονη & ΣΙΑ Ειλικρινά δεν το περίμενα ποτέ και ζητώ συγνώμη κυριως από τα νέα παιδιά. Τώρα είμαι «καταδικασμένος» από την συνείδηση μου να προσπαθήσω διορθώσω το λάθος.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΤΟ ΔΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ Κ ΒΑΣΙΛΟΥ?
ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ H ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΥ?

Ανώνυμος είπε...

ΓΚΟΥΒΑΣ -ΤΣΕΛΙΓΚΑΣ-ΣΚΡΙΜΠΟΝΗΣ

ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΔΗΜΑΡΧΕ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΦΤΑΣΕ Η ΣΑΒΟΥΡΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΟΥ ΕΠΕΚΤΑΘΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΑΦΡΟΚΡΕΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ

Ανώνυμος είπε...

ΞΕΧΕΙΛΙΣΕ ΜΑΛΛΟΝ ΒΡΩΜΙΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ «ΜΑΓΚΕΣ» ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΒΑΛΑΜΕ
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΥΡΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
1) ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΜΑΓΚΙΑ Να ρίχνεις χλώριο με τους κουβάδες μεσα στην δεξαμενή του νερου ΥΔΡΕΥΣΗΣ που πίνουν οι ανυποψίαστοι πολίτες και να του στείλεις όλους αδιάβαστους
2)χρειάζεται πολύ μαγκιά να δίνεις ΜΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ σε επιχειρηματία 15.000 ευρω για χριστουγεννιάτικο στολισμό καιαυτος να χρησιμοποιεί προσωπικό εργασίας τους υπαλλήλους του δημου(αληθεια πιστεύει κανείς απο εσάς οτι ο Σκρημπονης πηρε πραγματικά 15.000 ευρώ; )
3) θέλει πολυ μαγκιά να μην φροντίζεις για την περίθαλψη των ηλικιωμένων ανθρώπων και να τους ζητας να πληρώσουν λογαριασμούς που έχουν πληρώσει πριν 10 χρόνια .
Ηθελα να ήξερα στο δημο Δομοκού δεν υπάρχει ενας μα ενας έντιμος και υπεύθυνο υπάλληλος? να κάνει το αυτονόητο. Μετά απο ολα αυτά να του οργανώνεις δέκα ως είκοσι πανηγύρια για να τον διασκεδάσεις
4)θέλει πολυ μαγκια να πηγαίνει ο δημοτης στο δημαρχείο και να ζητάει να επίλυση κάποιου προβλήματος και εσυ να τον δουλεύεις, να τον ταλαιπωρεις και γενικα εκμεταλλεύεσαι την αγνοια του
5) θέλει πολυ μαγκια να αποκρύπτεις τα δικαιώματα του δημότη και να του θυμίζεις μονο τις υποχρεώσεις του
6) θελει πολυ μαγκια να καλύπτεις τον ανεγκέφαλο υπαλληλο που κλεβει τον πολιτη για να ικανοποιήσεις προσωπικές σου σκοπιμότητες
7) θελει πολυ μαγκια να χρησιμοποιείς προσωπα επιπέδου Τσελιγκα –Γκουβα και Σκριμπονη
8) θελει πολυ μαγκιά να είσαι δήμαρχος και να κανεις απευθείας αναθέσεις σε φίλους και οπου γουστάρεις
9) θελει πολυ μαγκιά για μας ,να είσαι αντιδήμαρχος και να κανείς απευθείας αναθέσεις στο μαγαζι σου
8 ) θελει πολυ μαγια να εξαπατεις τον δημοτη (να πηγαίνεις σπιτι του και να τον παρακαλας να σου δώσει την ψηφο του με το επιχείρημα οτι θα σώσεις τον δήμο) και μετα να το παιζεις μαγκας δήμαρχος και μαγκας αντιδημαρχος και Δ.Σ με την δύναμη και τα χρήματα του πολίτη
Ζητω οι μάγκες της κ Αναστασίας
Εμείς κυρία Αναστασία δεν ήμασταν ποτε ,ουτε είμαστε ούτε κατά διάνυα θέλουμε να είμαστε ποτε τόσο «μάγκες» σαν τον Σύρο τον Γκουβα και τον Τσελιγκα
θέλεις το όνομα μου κ Αναστασια -μαθε το
Ειμαι ο ΔΗΜΟΤΗΣ που με παρακαλαγε γονατιστός ο Συρος και ο Γκουβας να τους δωσω την ψηφο μου και τωρα μου το παίζουν «μαγκες» για σενα και ψευτομαγκες για μένα με την ψηφο μου και τα χρηματα μου .

Ανώνυμος είπε...

Ο Γκουβας ρε παιδιά μέχρι εχθές τον ρωτάγαμε που είναι ο δήμαρχος και μας έλεγε : εγώ είμαι ο δήμαρχος. Βρε πως αλλάζουν τα πραγματα
Μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη κουβέντα μην πεις.
Ο ανώνυμοι τον σφίξανε για τα καλά.

Ο ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ είπε...

Βρε ρεπόρτερ μαντάρα τα έκανες είπαμε να φοβίσουμε τον Γκουβα να αφήσει την καρεκλά που την ειχε παρει αγκαλια όχι όμως να αναστατώσουμε και τις κυρίες!!!
κυρία Αναστασία
Μας συγχωρεις που θα στο πουμε ευθέως αλλα είσαι ανιστόρητη και «ολιγον» ελαφρόμυαλη για τους παρακάτω λόγους. Επικαλείσαι ότι δεν εκφραζόμαστε σωστά
πρώτον: "το πουτάνα Ελλάδα δεν θα ισιώσεις πότε" δεν το είπαμε εμείς ,το ειπε ο ήρωας Θεόδωρος Κολοκοτρώνης οποίος έβλεπε πολλά χρόνια μπροστά -μέχρι σήμερα και ως το Δομοκό. Βρε τον μπαγασα ματι που ειχε!!! άλλωστε ηρωας ηταν ο άνθρωπος αλλα κάτι λαμογια τον είχαν βάλει για λίγο φυλακή (σήμερα γίνετε το αντίστροφο)
Δεύτερον «ΛΑΕ ΜΟΥ ΕΥΚΟΛΟΠΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΔΩΜΕΝΕ» το ειπε ο Δ. Σολωμός
Το δε υπόλοιπο ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕΣ ΠΑΛΙ ΤΟΥΣ ΒΙΑΣΤΕΣ ΣΟΥ ... το είπα εγώ διοτι γνωρίζω πολύ καλα τα πρόσωπα που είναι στην δημοτική αρχή και τις ενέργειες τους. Βιασμός βέβαια δεν είναι μόνο αυτό που σκέφτεσαι είναι και αλλα πραγματα…
Για το ελαφρόμυαλη και …. τα ανθρωπάκια και τα παντελόνια που αναφέρεσαι
Αύριο το πρωι θα πας στο πρωτόκολο και θα ζητήσεις να σου δώσουνε αιτήματα πολιτών( τα οποια εχουν και όνομα ) που δεν απαντηθηκαν ποτέ από τους ανεγκέφαλους δήμαρχο και αντιδήμαρχος. Και έπρεπε να απευθυνθούνε στην αποκεντρωμένη διοίκηση στερεάς Ελλάδας δεν καναμε ..για την περιοχη μας να έχουμε πρόσωπο να λένε τον τόπο καταγωγής τους χωρις να ντρεπονται.
Λοιπον εμείς βάζουμε τα ονόματα μας, ελαντε που αυτοι είναι «μαγκες» όπως λες και δεν απαντάνε
Το ποσό άνδρες είμαστε είναι πλεον ολοφάνερο, όσο για το όνομα αν βοηθαει κάπου δεν έχουμε καμια αντίρρηση να το πούμε .Αλλά μέχρι τώρα δεν βρεθηκε κανείς να διέψευσε κατι από αυτά που έχουμε πει.
Δεν νομιζω όμως να χρειαστεί , αφού ο Γκουβας σηκώθηκε τοσο εύκολα από την καρέκλα σημαίνει ότι από κάτω υπάρχουνε οχι μονο καρφιά που αναφέρουμε εμεις αλλα δυναμίτης με ότι συνεπάγετε αυτό.
Διοτι μια μερα που πέρασα από εκει κράταγε την καρέκλα αγκαλιά…..και δεν ηθελε να την αφήσει με τίποτα….
Να μας πεις ότι είμαστε βλακες που εμπιστευτήκαμε τυπους σαν το Συρο τον Γκουβα ακόμα και τον μπούφο τον Γραματικα (και αυτον μαγγας τον κάναμε) τοτε μάλιστα καμία αντίρρηση
Δευτερον ημαστε τοσο ΑΝΔΡΕΣ που ήμασταν για πολλά χρόνια οι πιο περιζήτητοι γαμπροί και οι γυναίκες μας ακόμα και σήμερα είναι φουλ ερωτευμένες μαζι μας .Αλλα προς θεού είναι αμαρτία από το θεο να μας βάζεις στο ιδιο επίπεδο με όλους αυτούς, ουδεμια σχέση έχουμε.
Τώρα επειδή μας παροτρύνεις να είμαστε πιο ανδρες στον άμεσο χρονικό διάστημα θα στο αποδείξουμε και εμπράκτως
Αν μου έλεγες παντως να σε «φωτογραφισω» μεσα από τα λεγομενα σου θα έλεγα ότι εισαι ενας υπαλληλάκος που μπήκες στην υπηρεσία σου οχι από το παράθυρο αλλα από την κλειδαρότρυπα και αναζητάς να εχεις κάποιον για προστάτη ,για αυτό σε καταλαβαίνομε και δεν σε παρεξηγούμε.
Αν δεν το πέτυχα με την πρώτη μη στεναχωριεσαι στο δεύτερο γύρο να εισαι σίγουρη θα το έχω πετύχει

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
ΟΡΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ !
ΠΟΙΟΣΕΙΝΑΙ Ο ΤΣΕΛΙΓΚΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΣΕΛΙΓΚΑΣ...
ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΥΨΕ Κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ !!
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΡΙΜΠΟΝΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΣΟΓΚΑ ΚΑΙ ΤΖΑΧΡΙΣΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ // ΜΑΘΙΤΕΥΟΜΕΝΟΙ ΜΑΓΟΙ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ ΞΕΣΑΝ ΤΙ ΕΛΕΓΑΝ ///
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΑ ΓΕΝΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΤΕΡ ΕΓΟ ΤΟΥ ΤΣΟΓΚΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΚΑΡΕ Ο ΓΚΟΥΒΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΕΤΕ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΦΟΥΓΡΑΣΤΩ ΕΡΧΕΤΕ ΒΡΟΧΗ ΕΡΧΕΤΕ ΜΠΟΡΑ ......
ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΚΛΑΣΙΚΕ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ
καντα λαινα να σε καταλαβω.
Αμαν και γονατιστος ο Γκουβας καλα ειναι δυνατον !!!
Ο ΑΡΓΥΡΗΣ που το παει ....Χρονια Πολλα ....
Γραμματικας τι ειναι ...
Και γιατι τωρα κλαμα τι εχασα..
Ο Αβραμόπουλος που ειναι τον χασαμε ...δεν τον ειδα στο παραθυρο...
Στεφανε τι εγινε στον κάμπο...
Η μαναμ που ειναι ..
Ο ψιλός αγρότης γιατι δεν ειναι στο σχήμα...
Ο αλλος στρατηγος τι διαβουλο κανει στα Ιαματικά ...ΚΑΛΑ ΜΠΑΝΙΑ ....
Καιτσα τι εγινε δεν αρχισε η σεζον αντε δοστους ολους του ΔΣ ελευθερας για Ιαματικά μηπως συνέλθουν..
Τι ακουσα........ΕΓΙΝΕ ΚΑΘΑΡΣΗ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ....
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

ΠΑΑΡΑΤΗΡΗΤΗ
ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΠΟΣΟ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Ο ΓΚΟΥΒΑΣ

Ο ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΤΕ ΧΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
Ο ΤΣΕΛΙΓΚΑΣ ΕΙΝΑΙ (ΑΙΡΕΤΟΣ )Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕΤΡΩΤΟΥ ΑΥΓΕΡΑΝΤΩΝΗΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΟ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΕΩΠΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ

ΜΠΗΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΔΟΜΟΚΟΥ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ ΓΚΟΥΒΑ

ΑΥΤΟΣ ΚΑΤΙ ΨΙΛΑ ΤΣΙΜΠΑΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑΣ

ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΜΙΣΘΟ ΠΡΟΕΔΡΟΥ 400 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝ ΚΑΤΙ (ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ)ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΜΑΓΚΙΚΑ- ΓΥΦΤΙΚΑ(ΓΙΑ 200 ΚΑΙ 500 ΕΥΡΩ)ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΣΤΙΚΑ

Ο ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Καλό Μήνα ΔΗΜΑΡΧΕ.!!!

Σιδερένιοι Οι Νέοι Αντιδήμαρχοι!!!!

Τις Καλημέρες Μας Σε Όλους!!!!

ΣΥΡΟΣ again.....Και Τα Μυαλά Στα Κάγκελα.!!!!:

Ανώνυμος είπε...

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΣ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΑΙ Η ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΓΚΟΥΒΑΣ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΕΣ
ΚΑΙ ΛΟΓΙΑ -ΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Το Σχόλιο Μας Βλέπουμε Το «Ξεσκονίσατε» Στο Full Η Ανάλυση.!!!

Αναλύσεις Ούρων Κάνετε.???
Πέστε Μας Που Να Τα Αφήσουμε.!!!
Γράψτε Εδώ Τα Αποτελέσματα.!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΕ
ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΠΟΡΑ..ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙΣ
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΕΑ -ΒΓΑΛΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΕΙΔΗΣΗ

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ
Καλημέρα και σένα ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΕ –ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ-ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΕ και στον ΚΛΑΣΙΚΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ που τα «έχωσες» σε όλους και για ολα
Η κάθαρση δεν έγινε αλλα ξεκίνησε
Για να γίνει πλήρη κάθαρση στο δημο δομοκου πρέπει να αλλάξομε
Πορεια στον Πηνειό ποταμό και να περνάει μέσα από το δομοκο
Το ξερω είναι δύσκολο, αλλα ολοι μαζι μπορούμε… και πρέπει να προσπαθήσουμε .
Οι ανωνυμοι το έστειλαν το μήνυμα και τα παιδιά του δημάρχου κατουρηθηκαν και τρέχανε αριστερά δεξιά και πανω στα βουνά

Ο Γκουβας από ότι ειδα μπορεί να παραιτήθηκε αλλα κάνει βόλτες εξω στο προαυλιο του δημαρχείο και έμαθα ότι έχει σκοπό να κατασκηνώσει.
Δεν μπορεί να το χωνέψει πως την πάτησε αφού όλα τα είχε τόσο καλά οργανωμένα

Ο λυκος όταν μυριστεί ψητό έτοιμο την φυλάει απέξω και οταν βρει ευκαιρία ορμαει. Σκεφτείτε δε ,όταν εχει αφήσει μεσα λυκόπουλα

ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΕ περιμένουμε νεα σου από την πιάτσα

Συγνώμη ξέχασα να πω καλημέρα στα παιδιά του FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ τα οποία κατουρηθηκαν από το φοβο πανω τους και ζητάνε ανάλυση ούρων να δουν τι συμβαίνει ..ισως να ψάχνουν και κάποιο να τους καθαρίσει......

Μπεμπιλινα παιδια θα σας χρειαστούν.. ειναι η μόνη λύση εφόσον έχετε συχνοουρία..

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Αρχίσατε τις μεταφορές σχολίων και τα αναλύετε.

Απαντήσεις δεν βλέπω όμως.???

Γιατί;; Τους πείσατε αυτούς που τα γράψανε;; Ή μίπως δεν το πρόσεξαν;;
Γράψαμε παρακολουθούμε την ροή των σχολίων και αν χρειαστεί απαντάμε όπως κάνουμε.

Οι άλλοι εξαφανίζονται;;
Πως συμβαίνει αυτό;;
Αναλύστε το αυτό σας Παρακαλώ. Μπορείτε;;
Εμείς σε άλλον απευθυνθήκαμε και απο άλλον περιμέναμε απάντηση.

Θα σας πούμε την εντύπωση που μας δώσατε με την μεταφορά σχολίων.:
Αμηχανία και σύγχυση προς κάτι ξένο που μπήκε στην΄σελίδα και αδυναμία συνέχειας.!!!!

Με αυτή την λογική η μεταφορά.!!!
΄
Πείτε μας σε ποιό άλλο άρθρο μεταφέρθηκε σχόλιο που είναι εντός του άρθρου;;
Απαντάμε δεν μεταφέρουμε.!!!

ΣΥΡΟΣ ξανά....Και Τα μυαλά Στο Μίξερ.!!!.



ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ
ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΥΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ
ΓΙΩΡΓΟΣ .Γ
ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΣΑΙ?

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Δηλαδή να καταλάβω θέλεις να μας πεις ότι ξυπνούν κατά διαστήματα κάποιες κ Αναστασίες γράφουν με γραφές δυνατές και δεν υποστηρίζουν την άποψη τους μέχρι τέλους.!!!
Επειδή απάντησε ένας Γιώργος;;
Εμεινε ικανοποιημένη με την απάντηση που πήρε;;
Συνεχίζετε να γράφετε για την κυρία γιατί δεν απαντάει;;

στο άρθρο «γιορτή της μουσικής» ρωτάει ένας και οι απαντήσεις που θέλει δίνονται στο άρθρο «κάμπος-οροπέδιο-βουνό».!!!
Μπορείς να μου αποδείξεις ότι είναι δύο άτομα και όχι ένας;;
Γράφουμε εκ του ασφαλούς και απαντάμε εμείς.!!!

Τι το ποιό εύκολο.!!!

Καλό Απόγευμα Σε Όλους Και Φυσικά Στον ΔΗΜΑΡΧΟ.!!!!.

Ανώνυμος είπε...

Όπως εμφανίστηκες ξαφνικά εσύ με το FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ έτσι εμφανίστηκε και η κυρία Αναστασία.
Πάντως δεν εμφανίστηκε τυχαία ημέρα 27 Ιουνίου 2013 - 2:09 μ.μ.
Εμφανίστηκε την ημέρα της απόφασης του δημάρχου να δεχτεί τις παραιτήσεις των αντιδημάρχων
Μάλιστα από τα λογια της φαίνεται εκνευρισμένη , προφανώς για τις εξελίξεις στο δημο
Τυχαίο? δεν νομίζω

Τωρα να σου απαντήσω εγω γιατι εξαφανίστηκε και δεν απάντησε ; προφανώς την ικανοποίησαν οι απαντήσεις ….
Τι άλλο έχεις να ρωτήσεις;

Ανώνυμος είπε...

Έχω μια κακή προαίσθηση, όπως εξαφανίστηκε η κυρια Αναστασία συντόμως θα εξαφανιστεί και το FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Δεν μπήκαμε στην σελίδα να δημιουργήσουμε προβλήματα.!!!
Ελπίζω να το πιστεύετε.!!!

Αν μας θέλετε «κατασκηνώνουμε» δεν έχουμε κανέναν ενδοιασμό.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Φυσικά σας θέλουμε
Θέλουμε να μας πείτε οχι γενικά και αόριστα αλλα συγκεκριμένα που διαφωνείτε με όλα αυτά που έχουμε πει . Αν πάλι κάναμε κάποιο λάθος να το διορθώσουμε.

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Πρώτον μπήκαμε για τον Βασιλό άλλωστε φαίνεται νομίζω δεν τίθεται θέμα.!!!

Που διαφωνούμε.???
Μας το ζητήσατε και το γράφουμε έτσι.???
Η αντιμετώπιση κάποιων ΔΣ δεν είναι η αρμόζουσα.!!!
Με αυτούς τους ρυθμούς αν συνεχίσετε του χρόνου προεκλογικά θα μπείτε σπίτια τους.!!!

ΕΚΕΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ.!!!!!!!!!

Big Brother θα γίνει η ζωή υποψηφίων ή εν ενεργεία ΔΣ.???

Τα ξαναλέμε.!!!

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Μπήκαμε εμείς και βλέπουμε ότι η σελίδα πάει για ρεκόρ θεάσεως κοντεύετε τις 300 απο το πρώι.!!!

Ανώνυμος είπε...

θέλω να είστε πιο συγκεκριμένη για να
απαντάω συντόμως
Για τον κυριο βασιλο απαντήσαμε
τοσα θέματα εχουμε θίξει και δεν βρήκατε ούτε να διαφωνεισεται;
προσωπικα θεματα δεν εχουμε θιξει ποτε και θα ηταν λαθος να γινει κατι τετοιο.
Για θεματα δημοσιου ενδιαφεροντος μιλαμε παντα.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Ετσι είναι ...ένωση δυνάμεων σημαίνει δύναμη.

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Να το πάμε στο χαλαρό.!!!
Τι και αν θίξεις θέμα:
Αν το τελος γράψεις λύκος αρκούδα κλπ. Πάει το έχασες το νόημα όλο.!!!
Τα προβλήματα τα ξέρουν όλοι.!!!

Στο μόνο που συμφωνώ απολύτως το διάβασα σε κάποιο σχόλιο εδώ.!!!

Εγραφε στο περίπου τώρα το μεταφέρω:!!!
Εχουν υποτιμήσει τα προβλήματα κάποιοι αν πεις για αυτά σε θεωρούν κατευθείαν αντίπαλο.

Αυτό το θεωρώ αληθές.!!!!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Καταρχην αυτό ηταν μεταφορα λογου
Εμεις αναφέραμε αδιαφορία για θεματα υγειας τα οποια ηταν γνωστα εδώ και τρια χρονια όπως είναι τη μολυνση του νερου
Αμέτρητες απευθείας αναθέσεις και μαλιστα στα μαγαζια αιρετων- Σκριμπονη
Σπατάλη δημοσιου χρηματος-χρεωστικοι λογαριασμοι πριν δεκα χρονια

Ανώνυμος είπε...

Fun Tou Dimarxou ηρεμηστε.
ΔΕΝ τον χανετε τον αβραμοπουλο ουτε τον εκ μεταγραφης ΤΣΕΛΙΓΚΑ ....ολοι μαζι για δαφανεια και αξιοπιστια...Ρωτηστε ακουστε και θυμηθειτε τι ελεγε ο δημαρχός σας προεκλογικά ,,,,.,.//./..να τον χεραστε ....βοηθατε τσογκα και Fun toy eiste ....

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Δεν είμαι εντός των τοιχών του Δημαρχείου δηλαδή ΔΣ.???
Το θέμα του νερού συμμαζεύτηκε νομίζω.
Τις άλλες ερωτήσεις μόνο ΔΣ μπορεί να σου τις απαντήσει.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Σωστη η παρατήρηση του ανώνυμου για τον τσελιγκα ,εξαιτιας του οποιου εχασε ο τζιαχρηστα και τωρα μαλλον θα
χασει και ο νυν Δημαρχο.
ενας τσελιγκας θα ριξει δυο δημαρχους
απιστευτο και ομως αληθινο!!!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Γιατι κανενας δεν θελει να γινει διαχειριστικο ελεγχος(διαφανεια)??
Μονο ο βασιλος το ζηταει..

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Το ζητούσε και πριν ανεξαρτητοποιηθεί.???

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Εμεις το απαιτησαμε και το εκανε

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Το πότε το ζήτησε έχει σημασία όμως.???

Αν το ζήτησε φέτος..Λάθος του.!!!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Γιατι ο δημαρχος δεν εκανε διαχειριστικο ελεγχο οταν παρελαβε??

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

εμεις απο την σελιδα το ζηταμε εδω και ενα χρονο

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Βλέπεις.!!!Πάλι λάθος έκανες.???
Είπα δεν είμαι ΔΣ να γνωρίζω.???
εσύ αποφεύγεις να μου απαντήσεις..Απαντάς με ερώτηση.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ειμαι πολυ συγκεκριμενος στο ερωτημα
γιατι ο δημαρχος δεν εκανε διαχειριστικο ελεγχο οπως ωφειλε?

θελεις να σου απαντησω εγω?

FUN CLUΒ ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Αν το γνωρίζεις γιατί όχι.!!!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

προφανως για να καλυψει των πρωην δημαρχο -για τις απευθειας αναθεσεις Σκρημπονη - περιπτωση ραπτη κλπ και μετα να κανει τα δικα του"κολπα"(απευθειας αναθεσεις κλπ)και να μην εχει προβλημα.

κοινως τα βρήκανε εις βαρος των δημοτων απο τους οποιος ζητησανε τον λογαριασμο προ δεκαετιας.
ξερεις τι σημαινει ποινικα αυτο;
εκβιασμος πολιτη απο δολο η αμελεια

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Την συζήτηση την πας όπου θέλεις Εσύ.
Στα δικά μου ερωτήματα τίποτα.

Πότε λειτούργησε ο Βασιλός δεν είπες.???

Ανώνυμος είπε...

Συγνωμη αλλα δημαρχος ειναι ο Συρος και οχι βασιλος
Δεν με ενδιαφερει τι εκανε ο βασιλος
ο δημαρχος ειναι υπευθηνος και αυτος θα λογοδοτησει

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Να τα βάλουμε σε μια σειρά.
Λες ότι ο Βασιλός ζητά διαχειριστικό έλεγχο.

Ρωτώ εγώ;;;Απο πότε (Χρονολογία) ξεκίνησε να ζητά διαχειριστικό έλεγχο;;
Απλά όμορφα..

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Αςτο παμε οπως θελεις εσυ.
ο βασιλος νομιζω οτι αρχισε να το ζηταει πριν απο ενα μηνα.
Τι σημαινει αυτο;

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

βλέπω έφυγες απο το πάλκο.!!!

Τα λέμε αύριο.!!!!!!

Καλό βράδυ (εχθρέ) ..!!!!!!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Μολις ειδες τα δυσκολα την κοπανησες

Το ερωτημα μου εξακολουθει να υπαρχει
γιατι κανενας σας δεν θελει τον διαχειριστικο ελεγχο που ζηταει ο δημοτης.

ο διαχειριστικος ελεγχος θα γινει θελετε δεν θελετε

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ο δημος ανηκει στους δημοτες

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Τι σημαίνει αυτό.
Είναι απο αυτούς που σκέφτονται μονάχα το προσωπικό τους συμφέρον το δικό τους καλό αδιαφορώντας για το καλό των άλλων.

Ο κατώτερος άνθρωπος έτσι σκέφτεται.!!!!

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Είδα ότι ήμουν μόνος μου ποιός την κοπάνησε.???
Προτρέχεις πολύ...δε λέει.!!!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

καλημερη ετοίμασε γλυκά να κεράσεις την κυρία που σε τίμησε αποψε με την παρουσία της στην ιστοσελιδα σου.

Αλλα με τα λογια της-απαντησεις δεν τίμησε τον δημότη που την επέλεξε να είναι στην δημοτική αρχή.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Καλημερη μην νομίζεις ότι θα την βγάλεις τζάμπα...
οι καλοί ρεπόρτερ πληρώνονται .

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Τι έγραψες εσύ τώρα.

Που σε ενόχλησα.

Που έγραψα ότι δεν θέλω διαχειριστικό έλεγχο.???

Μάζεψέ το αυτό που έγραψες ΑΜΕΣΩΣ.!!!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Αφου θελεις διαχειριστικό έλεγχο θα πας στο δημαρχείο και θα ζητήσεις από τον προεδρο να το φέρει στο Δ.Σ
Επισης θα ζητησεις να διεκπαιρεωθουν ολες οι εκκρεμείς υποθέσεις των δημοτών όπως νομίμως προβλέπεται.

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Μπράβο Καλημέρη.
Ετσι συμπεριφέρεστε στους «καλεσμένους σας» γιατί καλεσμένος σας είμαι.!!!
Εσείς θέλατε συζήτηση σας την πρόσφερα.

Εσείς αυτό το τελευταίο για το ευχαριστώ.

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Καπου τα έχετε μπερδέψει...Αυτή την στιγμή είμαι με πατερίτσες.!!!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς??

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Εχω σπασμένο πόδι.!!!!

Οτι ώρα θέλεις σου απαντώ αν γράψεις την παρακολουθώ την σελίδα εκτός αν κοιμάμαι.

Που να κοιμηθώ δηλαδή πονάω αν έχεις πάθει κάτι το παρόμοιο θα ξέρεις.!!!

Μέχρι μεθαύριο το πρωί τα λέμε αν θέλεις αλλά αυτό πρέπει να το μαζέψεις εκανες λάθος.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

καταρχην δεν εχω προσβαση στη σελιδα.

Αλλα αφου συμφωνεις με τον διαχειριστικο ελεγχο τοτε κανενα
πρόβλημα. Πραξε οπως προβλεπει η νομοθεσια
οσο για το ποδι σου ειλικρινά λυπαμε αλλα πεσμου τι μπορω να κανω.

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Δεν θέλω τίποτε.!!!
Εκείνο που με μπέρδεψες με γυναίκα με χάλασε.!!!

Εχω καμιά εικοσαριά σκαλιά για να κατέβω απο το σπίτι και τα αποφεύγω.!!!

γιατί να μη θέλω διαχειριστικό έλεγχο εγω.???

επρεπε να γίνει όπως ανέλαβε ο Δήμαρχος να μη ξέρει τι πήρε απο τους άλλους.???

Τι να πει κανείς για αυτή την περίπτωση.

Λάθος-Λάθος-Ολο Λάθη Γαμώτο.!!!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

οσο για το κυρια που εγραψα ειναι λαθος δικο μου που εγινε λογω της βιασύνη μου. Κυριος ηθελα να γραψω και εκ παραδρομης λογω της κυριας αναστασιας εγραψα κυρια.

Το ζητούμενο ομως ειναι οτι γίνανε παρα πολλα λαθη και εις βάρος των ανθρωπων που δεν φταίγανε σε τίποτα.
οι ανθρωποι ομως ειναι αγανακτησμενοι και ζητουν επίμονα δικαίωση

Ανώνυμος είπε...

Μη περιμένεις αλλαγές στο δήμο.

Εχουν υποχρεώσει κόσμο μες την πορεία των 2,5 ετών και έμεινε ακόμη ένας χρόνος που ελπίζω να ξέρεις ότι εδώ είναι η ουσία της υπόθεσης.

Οποιος βγει προς τα έξω θα κερδίσει μέχρι στιγμής βλέπουμε μόνο την πλειοψηφία να περιφέρεται.

Ετσι βλέπω εγώ μπορεί να κάνω λάθος δεν πειράζει.

Γιώργος.

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς κάπως έτσι είναι τα πράγματα.

Ανώνυμος είπε...

Αυτός με τις μουσικές είναι φοβερός.!!!

Το έχουν υποτιμήσει τα προβλήματα είναι σε σχόλιο και καλογραμμένο μάλιστα΄θα το κοιτάξω και θα γράψω την ημερομηνία του και σε ποιό άρθρο είναι.

Μάλλον πρέπει να είναι στα 152 στις καταγραφές προβλημάτων.

Γιώργος.

Ανώνυμος είπε...

Τον τζιαχρήστα ακούω ότι θα είναι πάλι για δήμαρχος.

Εχω να τον δω στο χωριό μου απο το ‘10 προεκλογικά.

Πόσες φορές είδα τον δήμαρχο φέτος θα μου πεις..δεν θυμάμαι το πόσες μπορεί 4 φορές αλλά τον είδα όμως μετράει αυτό.

Γιώργος

Ανώνυμος είπε...

34 και αυτό 35 σχόλια με σημερινή ημερομηνία.

Να αρχίσω την γκρίνια και στην κατάσταση που είμαι...150 σχόλια άνετα την μέρα γράφω.!!!

Ανώνυμος είπε...

Θα χορτάσουν διάβασμα όλες οι «κοπέλες» αύριο.!!!φιλιά κορίτσια.!!!

Ανώνυμος είπε...

Απο δω και κάτω τα σχόλια απευθύνονται μόνο σε Γυναίκες οι Αντρες STOP.!!!

Ανώνυμος είπε...

Επ!!!εσύ γιατί συνεχίζεις.!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλά τι είπαμε σε άλλο άρθρο τζούς άντρες.!!!

Ανώνυμος είπε...

Α!!εσύ είσαι μλκας δεν υποφέρεσαι!!τι είπαμε.??

Ανώνυμος είπε...

Κρα και ουστ!!!!πότε θα καταλάβεις ότι πρέπει να σταματήσεις.!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τώρα τι να σου πώ.?????σταμάτα επιτέλους.!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τώρα έχεις ελευθέρας!!!το καταλάβαμε ότι δεν είσαι φανατικός άντρας.!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μη κουνιέσαι τόσο.!!!εκτίθεσαι.!!!!

Ανώνυμος είπε...

Για Συμμαζέψου.!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πρόσεξε.!!!!θα σε πάρουν με τα λεμόνια.!!!!

Ανώνυμος είπε...

καλημέρες πολλές..!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

θάθελες.!!!Οι Καλημέρες Μόνο Σε Γυναίκες.!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα
Μολις μπήκα και να το θαύμα ο Fun tou Dimarxou ζητά ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ καιρός να πανε στο Δήμαρχο και οι δημ[οτες και να το απαίτησουν .....Ο σημερινος Προεδρος τοθ ΔΣ δεν θα το τολμηση...... κοιτα τι θα τοθ πουνε ,,ας το θεση να τοποθετηθουν οι ΔΣ και οι πρωην δήμαρχοι ,,,,, αλλα πολύ φοβάμαι οτι ταυτιστηκαν ολοι στην παλαια νοοτροπια ,,,,, βλέποντας λιγο πιο μακρία ο δήμος θα ελεγχθει αλλα απο αλλη αρχή και ειναι κρίμα για τον Δημαρχο να μπει στο ιδιο ραφη με ΤΣΟΓΚΑ-ΤΖαχριστα για χαριν δεν ξερω πιων ισσοροπιων ,,, Οσο για το ποιος και ποτε το ζητά λιγο αφορά τθν δημότη το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ μετρα ,,,,, καλοκαιρι γαρ αρκετοι ερχονται στο οροπεδιο ο καμπος εχει ζεστη αντε να τα ανακατέψουμε τα προζύμια και ο ΣΥΡΟΣ θα το κανει το θαύμα βλέπω ξεφωρτόνετε βαρύδια ,,,,, Βαγγέλη-Δημήτρη-Θαναση τραβηξτε το καρο καλη επτυχια το χαρηκα που σας ειδα να αντικαθιστατε το παλαιοκομματικο συστημα των υποστιρικτων ΜΟΝΟ του συστηματος Δομοκου......τι γινετε με το υπαρχων καλιτεχνικό στοιχειο απο δημότες ΔΟΜΟΚΟΥ κ Τσαγκα θα το αναδύξουμε ή μονον ξενόφερτο που ειναι τα δικάμας παιδια εστω και σε χαμηλότερες επιδόσεις .....ΟΧΙ άλουςξενοφερτους.....υπαρχει και η επιδαυρος ας πανε αντε παλι ΦΑΝ πολλα ειπα να τα μαρτυρησης στον Δημαρχο....ΡΕΠΟΡΤΕΡ δε βλεπω φως ...λογια λογια ,,,,,καλες διακοπες μη χαλασουμε και τα μπανια του ΛΑΟΥ.

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ Είναι Πολύ Καλός Εχω Καθίσει Αρκετές Φορές Μαζί Του Η Διαίσθησή Μου Εμένα Σπανίως Εως Καθόλου Κάνει λάθη.

Καλημέρες.!!!

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Του χρόνου Πάλι ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΣΥΡΟΣ Εκλογές Πάρτυ Τις Βλέπω.!!!
Και Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ θα Είναι Πρωταθλητής Πάλι.!!!

Πολύ Φτού.!!! (Πράσσινο Χρώμα) Η Σελίδα Σας ΜΗ Και Υποψιαστώ Το Αυτονόητο.!!!

Ξανακαλημέρες.!!!

Ανώνυμος είπε...

Σχόλιο 1 ιούλη 11:19μμ

«θέλω να είστε ποιό συγκεκριμένη» το είδα αλλά το θεώρησα ορθογραφικό λάθος.

Το πρώτο σχόλιο στις καταγραφές στα 74 σχόλια μπορείς να μου πεις ποιός μπορεί να το έγραψε και γιατί.???

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Ο ΤΣΕΛΙΓΚΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ
ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΥΤΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΛΑΚΑ
ΤΟΝ ΕΙΧΕ Ο ΤΖΙΑΧΡΗΣΤΑΣ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΒΓΗΚΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΣΥΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΡΟ.
ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ??

Ανώνυμος είπε...

Οι συναλλαγές με τέτοια άτομα σε οδηγούν μόνο στον πατο της αβυσου
Βλέπε ολους τους δημάρχους που την έχουν πατήσει

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ποιο ωραίο σχόλιο που διαβασα είναι του ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΥ!!!!!!!

Μεσα απο ενα χαμηλό ωραίο χιουμοριστικο προφιλ αναδύεται η ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ της αντιληψης και της προβλεψης.

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Κύριε ΔΗΜΑΡΧΕ.

Αφήστε Τους Να Γράφουν Τους «Γκρινιάρηδες» Εσείς Την Δουλειά Σας.!!!.

Α!Να Μη Ξεχάσω!!!Παραγγείλτε Τις Σαμπάνιες Απο Τώρα Για Του Χρόνου.!!!

Καλησπέρες Σε Όλους.!!!!.

ΔΗΜΑΡΧΟΣ..(:-2ο14-2ο19-:)..ΣΥΡΟΣ.!!!!.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Να κανονίσουμε μια συνέντευξη στις 10.30 ??

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Άνετα (οχτροί) και στο χαλαρό.!!!!
Εγώ καπνίζω...Εσύ προφανώς για να απαντάς στο γρήγορο μάλλον όχι.!!!!

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Τι έγινε...Πότε θα τελειώσουν αυτές οι «διαφημίσεις».!!!
Πόσες θα πέσουν ακόμη.!!!!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Συγνώμη που καθυστέρησα είσαι έτοιμος
να αρχίσουμε?

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Βεβαίως.???

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Θα ήθελα να μου πεις ποιοι είναι λόγοι που σε κάνουν τόσο FUN του Δημάρχου?

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Ηταν η καλήτερη επιλογή για Δήμαρχος είναι καλός και ως άνθρωπος εμένα αυτή η γνώμη μου.

Μόνο εγώ θα ρωτιέμαι.???

Δεν έχω και καλό σήμα.!!!Μη πεις ότι έφυγα πάλι.!!!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Συγκριτικά με τους άλλους δυο πράγματι φαινόταν ότι ήταν η καλύτερη επιλογή Αλλα για να διοικήσεις σωστα ένα δημο δεν αρκει αυτό, απαιτούνται προσόντα θα ηθελα να μου πεις ποια πιστευεις ότι είναι τα προσοντα του Εσυ παλι φαίνεσαι ότι εισαι πολύ φανατικος οπαδος του θα ηθελα να μου πεις πιο αναλυτικα τους λογους.

FUN. είπε...

εναν θα σου πω και προφανώς θα σε «γεμίσω» Οι πόρτες του Σαμαρά του Πρωθυπουργου νομίζω ότι είναι ανοιχτές για τον Σύρο.
Οι άλλοι δύο θα «τρώγανε» σίγουρα πόρτα αν ήταν στην θέση του και χρειαζόταν να πάνε.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Καταρχήν αυτό δεν είναι ικανότητα

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

παμε παρακατω..

Είχαμε συμφωνήσει ,ότι οταν παρέλαβε έπρεπε να κανει διαχειριστικό έλεγχο, οπως όφειλε να κάνει για τους αυτονοήτους λόγους. Γιατί πιστεύεις δεν το έκανε?

FUN. είπε...

λοιπόν..οι τρείς πρώην δήμοι..
Ήταν σκόρπιοι καμία σειρά.!!!
Μη λειτουργικοί τελείως.
Τώρα κάπως «τσουλάει» καλήτερα αυτό πιστεύω.
Μη περιμένουμε θαύματα απο την μία μέρα στην άλλη.

Δυόμισι χρόνια είναι λίγος χρόνος για να συμμαζέψεις τα ασυμμάζευτα.!!!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

παμε παρακατω..

Είχαμε συμφωνήσει ,ότι οταν παρέλαβε έπρεπε να κανει διαχειριστικό έλεγχο, οπως όφειλε να κάνει για τους αυτονοήτους λόγους. Γιατί πιστεύεις δεν το έκανε?

FUN. είπε...

Τώρα έχω σήμα.
Συμφωνήσατε εσείς.!!!δεν ήμουν παρόν εγώ ούτε ξέρω;;
Κάντε αυτά που προβλέπονται απο το νόμο.

Ενας ψηφοφόρος είμαι επειδή έγραψα fun θα απαντώ για άλλους;;

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Απο οτι βλέπω μολις φθάνουμε στο καυτό σημείο δεν απαντάει κανεις.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Πάμε παρακατω

Νομικό τμήμα υπάρχει στον δήμο?

FUN. είπε...

Εσύ είσαι εντός δημαρχείου και ρωτάς εμένα που έχω να πάω στον δομοκό τρείς μήνες να σου απαντήσω.!!!

Πως να απαντήσω.?????

FUN. είπε...

Οταν λες νομικό τμήμα εννοείς τα Ν.Π.Δ.Δ. .???

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Εγω δεν εχω καμια σχεση με το δημαρχειο.Απλως γνωριζω βασικούς
κανόνες διοίκησης.

Πως θα μπορέσειομως κάποιος να διοικήσει σωστά και δίκαια, χωρίς να εχει νομικό τμήμα? Και κατά δεύτερον να προστατεύσει (δίκαια) τον εαυτό του

FUN. είπε...

Νομικό τμήμα είμαι της γνώμης πως δεν έχει έχω δει στην διαύγεια ότι βάζει δικηγόρους για υποθέσεις δημοτικές.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Πχ έχεις ένα αίτημα δημότη πως θα δεις αν είναι νομιμο και δικαιο το αίτημα του, ώστε κατά πρώτον να μην τον αδικησεις (εφόσον υποχρέωση σου είναι να τον υπηρετείς ) και κατά δεύτερον προφανώς να μην στραφεί νομικώς εναντίων σου

FUN. είπε...

Σ’αυτό έχεις δίκιο!!!
Αλλά και με δικηγόρο που τον πληρώνεις να σου κάνει πάλι το ίδιο το αποτέλεσμα.

Εκτός αν οι υποθέσεις που αναθέτει ο δήμος σε δικηγόρους είναι ποιό πολλά τα χρήματα που δαπανεί απο το να προσλάβει έναν και να τον έχει ημηρεσίως δίπλα του.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Αυτό που λες είναι μονο ένα μερος του νομικου πλαισιου.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Παμε παρακατω

Όταν παρέλαβε γιατί πιστεύεις δεν έλεγξε την σωστή λειτουργία των υπηρεσιών που ανήκουν στο δημο και παρέλαβε,(όπως πχ την υπηρεσία ύδρευσης οποια είναι από τις βασικότερες ,) καθως και την ποιότητα των υπηρεσιών? . Με αποτέλεσμα να εκτεθεί ανεπανόρθωτα (διοικητικώς) όπως πχ με την μόλυνση του πόσιμου υδατος με κίνδυνο την ζωή των πολιτών. Και κατά δευτερον να μην στραφούν νομικά οι πολίτες εναντίων του.

CLUB. είπε...

Θα γεμίσουμε το δημαρχείο υπαλλήλους!!!
Οι μόνιμοι κάτοικοι είμαι της γνώμης ότι θα είναι 7 με 8 χιλιάδες άτομα.

Εσύ λες να είναι παραπάνω;;

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Νομιζω 11.500-12.000 περιπου

FUN. είπε...

Ο κόσμος εδώ δεν είναι ενημερωμένος ούτε τον νοιάζει να ενημερωθεί.

Θα το έχεις διαπιστώσει αυτό.

F.C. είπε...

Αυτός ο πληθυσμός της απογραφής του 2ο11. 11592 νομίζω.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

το γνωριζω αλλα χωρίς ενημερωση είσαι καταδικασμενος να εισαι αδικημενος η χαμενος.

REPORTER είπε...

ευχαριστω πολυ F.C

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ

Όταν παρέλαβε γιατί πιστεύεις δεν έλεγξε την σωστή λειτουργία των υπηρεσιών που ανήκουν στο δημο και παρέλαβε,(όπως πχ την υπηρεσία ύδρευσης οποια είναι από τις βασικότερες ,) καθως και την ποιότητα των υπηρεσιών? . Με αποτέλεσμα να εκτεθεί ανεπανόρθωτα (διοικητικώς) όπως πχ με την μόλυνση του πόσιμου υδατος με κίνδυνο την ζωή των πολιτών. Και κατά δευτερον να μην στραφούν νομικά οι πολίτες εναντίων του.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Επίσης πως εξηγείς την κίνηση του να προβεί μονο στην εξόφληση λογαριασμών.

F.C. ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Δεν έλεγξε διότι πίστευε ότι λειτουργούσαν οι υπηρεσίες.

Ποιόν υδραυλικό του δήμου θα βάλεις να σου αλλάξει μία βρύση;;

Εκτέθηκε μόνο σε ανθρώπους σαν εμένα και σαν εσένα αυτό να το ξέρεις.

Ποιοί και πόσοι απο το χωριό σου ενδιαφέρονται να ενημερωθούν;;
Εκτός αν όλη μέρα λες εσύ (μίπως μάλλιασε η γλώσσα σου??) θα κρατήσει κάτι το αυτί τους το ξαναλέω όσα πάνε και όσα έρθουνε είναι οι περισσότεροι κάτοικοι του δήμου.

Κάπου γράφεις..χωρίς ενημέρωση είσαι καταδικασμένος να είσαι αδικημένος ή χαμένος.
Αυτούς θέλουν πάντα οι διοικήσεις και ψάχνουν να τους βρουν μέχρι και στα σπίτια τους πάνε τους ενημερωμένους τους αποφεύγουν.

Ευχαριστώ και γώ.!!!

Χαιρετώ Σας.!!!

F.C. ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Εξόφληση λογαριασμών:δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς.
Να πληρώσουν οι δημότες τις ωφειλές τους ίσως-μάλλον κάπως έτσι το φέρνω.

Χρωστάω στον δήμο πρέπει να τα δώσω ή να πάω να τα ρυθμίσω αν γίνεται ρύθμιση δεν ξέρω.

Αν εννοείς αυτό εμένα μου φέρνει ότι μπαίνει μια άλφα σειρά.

Το άλλο τώρα..Αν η πόρτα του Πρωθυπουργού είναι ανοιχτή για σένα ποιά πόρτα θα βρείς κλειστή;;

Αρα είναι ικανότητα και θετικό για τον δήμο.

ΔΗΜΑΡΧΕ βλέπετε..
Θα τους βάλω στον ίσιο δρόμο τους «κακομαθημένους» μέχρι την Παρασκευή άντε Δευτέρα θα είναι ψηφοφόροι σου.!!!

Είπαμε Δεν Δεχόμαστε Ήττα.!!!

Ξαναχαιρετώ Σας.!!!.

Ανώνυμος είπε...

Απο τις πολλες πόρτες φθαζαμε εδώ..
Πορτα Χρυσοχοιδης : Αποτέσμα μηδέν
Πόρτα Σκανδαλιδη - Γερακούδη -Τονια Βαγια : Μηδέν
Σαμαρας : Μάλλον κλειστή κατι παει να κανει ο Αβραμόπουλος με Σταικούρα το βλέπω χλωμό ..
Σωτηρία Μονον Απο τους Δημότες πιεστε για ορθολαγισμό.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Ο ΑνώνυμΟς με κάλυψες.. την ίδιο θα έλεγα και εγώ

Αυτο που εννοώ στην τελευταία ερώτηση ΕΙΝΑΙ:
Επίσης πως εξηγείς την κίνηση του να προβεί μονο στην εξόφληση λογαριασμών και ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΕΊ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΔΗΛ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ.

F.C. είπε...

Προσπαθούμε να είμαστε επιλεκτικοί στις πληροφορίες που ανεβάζουμε.

Φρόντισε τα «μηνύματά σου» να γίνονται κατανοητά.

Πάντα το κάνεις με λάθος τρόπο.
Βσισμένη στο λάθος η τακτική σου.

Λάθη συνόλου ειναι όλα αυτά που γράφεις.
Δεν είναι ορισμένων ανθρώπων που προσπαθείς να τα παρουσιάσεις Εσύ.!!!

Ο καιρός που ζούσαμε στην «σκιά» έχει περάσει.

Να μου πεις σε παρακαλώ τι ενημέρωση είχες για τα νερά πριν το 2ο10.

Tα νερά δεν μολύνθηκαν εν μιά νυχτί.!!!

Αυτό πότε θα το πεις.???


Ευχαριστώ.Καλό υπόλοιπο ημέρας.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Απευθυνόμαστε σε εσάς διότι εσείς είστε η διοίκηση.
Εσεις ειστε υπεύθυνοι να γνωρίζετε ,διοτι εσείς παραλάβατε την διοίκηση του δήμου
Εμεις πριν δυο χρόνια το αντιληφθήκαμε ;
Αν μας δώσετε το αρχείο εργαστηριακών ποιοτικών αναλύσεων ποσίμου υδατος του δημου θα μάθουμε από ποτέ έγινε και ποιοι είναι οι υπεύθυνοι
Διαφορετικά πώς να το ξέρουμε;

Περιμένουμε ενημέρωση.

F.C. είπε...

Να σταματήσουν επιτέλους οι εντυπώσεις της μιάς ημέρας.!!!:

Καθόμαστε στον καναπέ μας το λάπτοπ στο τραπεζάκι ο φραπές δίπλα (εγώ έτσι είμαι αυτή την στιγμή) και γράφουμε.

Τι γράφουμε.???

Τι πρέπει να κάνουν οι άλλοι για μας.!!!.

Εμείς τι πρέπει να κάνουμε για το σύνολο δεν γράφουμε.???

Φταίνε άλλοι για τα χόρτα στο Ηρώο δίπλα στο Δημαρχείο.!!!.
Φταίει ο Πρόεδρος ΔΣ διότι δεν αναρτεί τα ΔΣ.!!!.

Μας φταίνε μόνο οι άλλοι.!!!.
Μια αυτοκριτική απο εμάς για μας πότε θα κάνουμε.???

Κάνουμε λάθη Φίλε μου.

Ξαναευχαριστώ.

Υ.Γ.. F.C. είμαστε δεν είμαστε η Διοίκηση.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

θεωρείς οτι αυτή είναι απάντηση για αυτό που ρώτησα;

F.C. είπε...

Σίγουρα υπάρχουν δημοτικά διαμερίσματα που πίνουν νερό απο μη ασφαλής πηγές.

Το αρχείο όλο τι να το κάνεις.???
Τα αποτελέσματα των τελευταίων αναλύσεων να γνωρίζεις αρκεί.

Mίπως θέλεις να μου πεις ότι δεν δίνουν τις αναλύσεις.???
Με μια αίτηση νομίζω θα σου δωθούν μπορεί συνολικά οι αναλύσεις όλων των χωριών όχι αλλά του χωριού που είσαι κάτοικος δεν μπορούν να σου την στερήσουν ούτε να σου αρνηθούν είναι δικαίωμά σου να γνωρίζεις την ποιότητα του νερού που πίνεις.

Τα ξαναλέμε.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Καλά….το ξεχασες.... δεν είπαμε να δούμε, ποιο ετος άρχισε η μόλυνση των νερων;
Για να κάνουμε επιμερισμό ευθυνών και να μην κατηγορείσαι εσείς για όλα.
Άρα θα πρέπει να μας δώσετε το αρχείο της τελευταίας δεκαετίας των κοινοτήτων που έχουν πρόβλημα.

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΝΕΡΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΤΣΕΛΙΓΚΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟ ΧΛΩΡΙΟ ΚΑΙ ΝΙΤΡΙΚΑ ΜΟΥ ΕΡΙΞΕ ΣΤΟ ΠΟΤΗΡΙ

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Ειδες μας βγαίνουν σφήνα,εχουν αγριέψει...

F.C. είπε...

Το ξαναλέω αυτά είναι εντυπώσεις της μιας ημέρας.!!!

Τι νερό έπινα πριν απο 10 χρόνια.???
Το ήπια πάει πέρασε αυτό.

Τι πίνω ΣΗΜΕΡΑ πρέπει να γνωρίζω.!!!

Ωφείλει ο Δήμος και νομίζω θέμα χρόνου είναι να αναρτεί την ποιότητα του νερού στην ιστοσελίδα του.!!!

Οι καιροί που διανύουμε αυτά ορίζουν θέλουμε δεν θέλουμε θα εμφανιστούν όλα μπρος μας δεν έχει να κερδίσει τίποτε ο δήμος με το να μην αναρτεί τα πάντα στην σελίδα του.

Αντιθέτως σε μας που τα ελεγχουμε είναι εκτεθειμένος απέναντί μας.

Άρα και ο δήμος δεν το θέλει βοήθεια απ’όλους μας χρειάζεται.

Τα Ματαξαναλέμε.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Έτσι μπράβο!! άρχισες να στρώνεις σιγά σιγά και να προσγειώνεσαι βλέπω!!!

Πως εξηγείς τις αμέτρητες απευθείας αναθέσεις του δημάρχου και μάλιστα στα μαγαζιά αιρετών; Μήπως δε του αρέσουν οι διαγωνισμοί;

F,C. είπε...

Κάποιοι έχουν αυτά τα μαγαζιά είναι συνδημότες μας.

Επειδή είναι αιρετοί δεν πρέπει να παίρνουν μέρος σε αναθέσεις.???

Να πηγαίνουν τα χρήματα εκτός δήμου.???

Απευθείας αναθέσεις..Εφόσον τις προβλέπει ο νόμος δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε.

Αν εννοείς απευθείας αναθέσεις πρέπει να γίνονται μόνο για θέματα του κατεπείγοντος συμφωνώ γιατί όχι.

Έχουμε αγριέψει..Σας πάμε σιγά σιγά ακόμη.

Αν δεν έρθετε με μας η επίθεση που θα δεχτείτε θα είναι νατοϊκή να το ξέρετε.!!!

Πάω μια βόλτα θα επανέλθω στα ερτζιανά μετά τις 10μμ.

Καλό απόγευμα σ’όλους.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Αρα συμφωνούμε στα παρακάτω και νόμιμα.

Για την απευθείας ανάθεση πρέπει να πληρούνται σωρευτικά τρείς προϋποθέσεις :
α ) ύπαρξη απρόβλεπτου γεγονότος , για τη δημιουργία του οποίου η αναθέτουσα αρχή δεν φέρει ευθύνη
β ) ύπαρξη κατεπείγουσας ανάγκης , η θεραπεία της οποίας δεν συμβιβάζεται με τις προθεσμίες που επιτάσσουν οι ανοικτές ,κλειστές ή με διαπραγμάτευση διαδικασίες
γ ) ύπαρξη αιτιώδους συνδέσμου μεταξύ του απρόβλεπτου γεγονότος και της κατεπείγουσας ανάγκης
Η ανάθεση της προμήθειας με διαπραγμάτευση (εξαιρετική ή απευθείας ανάθεση) επιτρέπεται:
1) Οταν η αξία της προμήθειας είναι μικρότερη ή ίση των 15.000 € με Φ.Π.Α.και υπό την προϋπόθεση ότι η αξία αυτή αθροιζόμενη με άλλα ΟΜΟΙΑ ή ομοειδή υλικά δεν υπερβαίνει σε ΕΤΗΣΙΑ βάση το ποσό αυτό.

F.C. είπε...

Όσο προχωράμε στην ζωή ζητάμε εξηγήσεις.

Ψάχνεις με πλάγιους τρόπους να μου πεις ότι ο Δήμαρχος δεν κάνει σωστά την δουλειά του.

Οι άλλοι γιατί σίγασαν.???
Σταμάτησαν τα σχόλια στα άλλα άρθρα.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Εσυ δεν το ειπες;

Αν εννοείς απευθείας αναθέσεις πρέπει να γίνονται μόνο για θέματα του κατεπείγοντος συμφωνώ γιατί όχι.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Εγω προσπαθώ να είμαι οσο το δυνατότερων πιο αντικειμενικος

Με το ιδιο τροπο θα έκρινα και τον εαυτο μου, αν εκανα την δουλεια του δημαρχου.
Απο αυτα που έχω πει αυτο κατάλαβες;

F.C. είπε...

Το είπα αλλά Εσύ το πας αλλού.

F.C. είπαμε είναι εδώ.!!!Μη ξεχνιόμαστε.!!!

Η ερώτηση που θα κάνω του χρόνου σε υποψηφίους θα είναι.:Τι ομάδα είσαι.???Αν λέει Θρύλος κατευθείαν ο ψήφος.!!!Αν λέει άλλη όμάδα μακριά.!!!.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Σε ολυμπιακαρα!!! επεσες
οσο γιατι οι αλλοι δεν σχολιαζουν προφανώς τους εχουμε τραβήξει την προσοχη

Συμφωνείς η διαφωνείς για να συνεχίσουμε.

F.C. είπε...

Νόμος νομίζω είναι αυτό που ανέβασες γιατί να μη συμφωνώ.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

φυσικα ειναι το νομικό πλαίσιο των απευθείας αναθεσεων για τον Δήμαρχο.

Δες τωρα στην διαύγεια ποσα χρήματα εχει δωσει με απευθείας αναθεση μονο για τον Σκριμπονη(για ομοιες εργασιες αν θυμάμαι καλα τουλάχιστον 40.000 ευρω σε ενα τριμηνο ) και θα καταλάβεις ποσο σωστά κανει την δουλεια του ο δημαρχος.

F.C. είπε...

Είδες.!!!Το πήγες εκεί που ήθελες.

Όι άλλοι περίμεναν ενημέρωση για το ΔΣ.
Δεν γράφτηκε τίποτε λες και δεν έγινε.!!!.

F.C. είπε...

Ψήφος μόνο σε Ολυμπιακούς και να είναι στην ομάδα του ΣΥΡΟΥ.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

φυσικά το είδα... όλοι την πάρτη τους κοιτάνε.
Εχεις την εντύπωση οτι δεν ξέρω τι συμβαίνει....
Το μονο που δεν ξέρουν είναι οτι τα λάθη πληρώνονται.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ολοι εχουνε κανει λαθη και για αυτο
κανενας δεν θελει διαχειριστικο ελεγχο
οσο για τον δημαρχο, έχει κάνει πάρα
πολλά και τραγικά λάθη.
το μεγαλύτερο λάθος του οτι τα εκανε σε λαθος εποχή

F.C. είπε...

Το πρώτο σχόλιο το έγραψε αυτός με τις μουσικές.
Εχει γράψει αρκετά είναι καλά σχόλια και δυνατά.

F.C. είπε...

Ηταν παραμελημένα όλα τι να συμμαζέψει.????

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Αυτο λες;

ΟΠΑ...ΝΑΤΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΟΛΠΑ
ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ!!!
ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΑΜΕ ΝΑ ΠΟΝΤΑΡΟΥΜΕ ΣΤΟ
ΒΑΣΙΛΟ ΜΑΣ ΤΗΝ "ΦΕΡΑΝΕ" ΠΑΛΙ.

Ο ΕΝΑΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.

"ΠΟΥΤΑΝΑ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΘΑ ΙΣΙΩΣΕΙΣ ΠΟΤΕ"

F.C. είπε...

Πόσες μέρες διακοπές θα τον στείλουμε.???

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΟΚ.. καταλαβα

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Γιατι το ονομα το "εκοψες", το συντόμευσες ;

F.C. είπε...

Γενικά περνάνε καλά ορισμένοι με χρήματα άλλων.

Να μη βγάλεις μια είδηση Εσύ.

F.C. είπε...

Αφού έγινε γνωστό.!!!
Πέρασε το μήνυμα.!!!

Μόνο Εσύ θα περνάς τα δικά σου.???

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Το μισο επιασα ..για δωστο και λιγο
αλλιως

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Εγινε γνωστό το όνομα λέω.

Απο την παρασκευή το είδαν αρκετοί και το F.C. αρκεί καταλαβαίνουν.

Δεν περνάμε μηνύματα απο δω τα διαβάζουν κάποιοι.!!!.

F.C. ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Οταν το είδες την πρώτη φορά πως το πήρες κατάλαβα..τα πήρες.!!!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Εχω κάποια άλλη προαίσθηση για αυτό το είπα...μήπως πέρασες απο τον κουρέα;

οσο για τα δικά μου μηνύματα είναι σωστά και διαχρονικά και οχι βραχυχρόνια για παρτακηδες

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Γιατί το λες αυτό; αφου σε καλωσόρισα.

FUN CLUB ΣΥΡΟΥ είπε...

Ναι!!!με πέρασες για γυναικα κατάλαβα ποιά.

απο που το συμπέρανες τώρα αυτό ή το φαν κλαμπ ή χρησιμοποιούμε ίδιες λέξεις όπως μιλάει δηλαδή δεν την γνωρίζω.

Απο που συμπέρανα ότι είναι αυτός με τις μουσικές δεν ρώτησες;;

Είναι δυνατά τα σχόλια του γιατί βάζει μέσα στίχους.

τι με ρωτάς τι να σου λέω εδώ τα βλέπεις///Μποφίλιου///δεμένη το τραγούδι.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

FUN
Τα μυαλά Στο Μίξερ.!!!.
Και Τα Μυαλά Στα Κάγκελα.!!!!:
Και δυο αλλα..

Είμαι απολυτά σίγουρος ……Έπεσες σε ειδική περίπτωση …

F.C. είπε...

Εγώ σκέφτηκα και το άλλο ότι έγινε διένεξη με τον ανεξάρτητο.

Γράψε τα δύο άλλα να καταλάβω.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Δεν σου αρκούν αυτα;

F.C.ΣΥΡΟΥ είπε...

Αυτά είναι όλα τυχαία..εκφράσεις.!!!

Επεσα σαν κομήτης την παρασκευή μέσα στην «φωλιά σας» το ορε μάνα μ’άρεσε πού’γραψε κάποιος.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Έπεσες σαν κομήτης γιατί έσκασε η βόμβα

FUN CLUB ΣΥΡΟΥ είπε...

Στο άρθρο του ανεξάρτητου δεν έγραψα τίποτα.

Αλλοι του την κάνανε κει.

Ο άλλος παραγγελία «πεθαίνω» όταν το διαβάζω.!!!
Αντε να γράψεις άρθρο και να σου κάτσει τέτοιο σχόλιο από κάτω τρελαίνεσαι ή δεν τρελαίνεσαι.!!!

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

όταν γράφεις κάτι φυσικό είναι να υπάρχουν και διαφορετικές απόψεις.

Αστα τα υπόλοιπα για αυριο..

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα σε ολους τους δημότες του Δομοκού σε λιγο θα βρεθω κοντα σας και θα διαοιστωσω τα εργα που γινονται να δω γιατι οι δημότες δεν τα βλέπουν:
Επισκεψεις δημάρχου στα χωριά ...υπαρχπουν χωριά που εχουν να τγν δούν απο τις εκλογες.
Τσαπα για εργα σε χωρια ακόμη να φανή .
Ο ΣΚΡΙΜΠΟΝΗς ρε παιδιά τι φθαιει...του τα δινει ο κοντος τα παιρηει γεια σου μεγαλε Τσογκα εκανες σχολείο εισαι απιαστος παρτους τα σοβρακα!!!!
Δημούδηη κρατα προσοχη τους υδραυλικους θα παθουν υπερκοπωση
Σταυρόπουλε να πας στα χωρια να σε δουν ή στειλε φωτο ..τα χορτα θα μας πνιξουν
Η Ξυνιαδα θα γίνει Λιμνη Fun Dimarxou..Θελω παραλια τι θα το κανω το σκαφος..
Τραντα δες και τοθς καλιτέχνες του Δημου Ελεος με τους εισαγωμενους
Τσελιγκα το νερό παλι εκτος προδιαγραφων αντε κουνισου ή δοσ=ς τους γαλα .....
Η εδρα του δήμου να παει ομβριακή εως οτου γινει το Ιστορικό Κ'εντρο γιατι δεν ξεκινά απο το ΚΟΤΡΟΝΙ Δημητρακη ολα δικάμας ...
παρατηρητης εξ αποστασεως...μην μπερδευτουμε ,,,,ΚΑΛΑ ΜΠΑΝΙΑ

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Καλημέρες Πολλές ΔΗΜΑΡΧΕ.!!!.

Καλημέρες Πολλές Στον Ολυμπιακό.!!!

Διώχνουμε όλα αυτά τα αρνητικά που συσσωρεύονται πάνω μας και συνεχίζουμε.

Ο εξ αποστάσεως μας ζηλεύει και μας φθονεί.

Κλάματα εμείς.!!!

REPORTER είπε...

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Ισχυρίζεστε παραπάνω:
Οτι δεν έλεγξε ο Δήμαρχος διότι πίστευε ότι λειτουργούσαν σωστα οι υπηρεσίες.
Δεν έλεγξε ; Από λογικής και διοικητικής άποψης είναι επιεικώς απαράδεκτο και ανεύθυνο ως ανόητο.
Επίσης λέτε οτι πίστευε ότι λειτουργούσαν σωστά οι υπηρεσίες, αυτό δεν ειναι υφίσταται διότι προεκλογικώς έλεγε οτι ηρθε για να σώσει τον τόπο του από όλα τα κακώς κείμενα...και όχι μόνο ….να πάει τον τόπο μπροστά!!!!! Όλος ο κόσμος γνώριζε ότι ο δήμος δεν δούλευε σωστά ,όπως βεβαια και όλοι οι δήμοι της χώρας. Απόδειξη δε για την κατάντια του δήμου, η παραπομπή του Σκριμπονη απο το ΣΔΟΕ στον εισαγγελέα.
Θέλεις να πεις, ότι κάτι που γνώριζε ολος ο κόσμος, δεν το γνώριζε ο δήμαρχος σου!!!
Αυτό προφανώς δείχνει μηδενική αντίληψη …. και μετά από όλα αυτά συνεχίζεις να είσαι Fan to fan ότι διοικεί σωστά τον δήμο;

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Πάλι μπήκατε στο παιγνίδι των εντυπώσεων δεν βλέπω να θέλετε να ξεκολλήσετε απο αυτές τις «κακές» συνήθειες.

Κατηγορείται γενικά όλη η Αυτοδιοίκηση της χώρας δεν υπάρχει σε κανένα δήμο νοικοκύρεμα.

Οι υπηρεσίες Καθαριότητας και Ύδρευσης να δοθούν σε ιδιώτες.

Τους εργαζομένους στην Αυτοδιοίκηση τους χαρακτηρίζω «ως προεκλογική πελατεία» για αυτό τον λόγο δεν ελέγχονται.

Υ.Γ.. Τι μας γράψατε Εσείς τώρα...Τρομάξαμε.!!!.

Καλό μεσημέρι.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Επίσης ισχυρίζεστε να ενισχύομε του ντόπιους
Για αυτό σωστα έπραξε ο δήμαρχος με τις απευθείας αναθέσεις στον Σκρημπονη (οποίος συνολικά και κομματιαστά , εχει πάρει περιπου 50-60.000 + 4.200.000 εκατομ. Ευρω που εχει καταθέσεις( ΣΔΟΕ) =4.260.000 εκατομ ευρω συνεχίστε να δούμε που θα φθάσει)
Επίσης ισχυρίζεστε ότι σωστά ο Γκουβας πήρε 20.000 ευρω την ανάθεση για το μαγαζι του, ενώ τον πληρώναμε 1.500 ευρω το μηνα (μάλλον για να κάθεται και να μελετάει τις αναθέσεις που θα δώσει στο μαγαζί του.)
Επισης ισχυρίζεστε ότι σωστά ο πρόεδρος Αυγεραντωνης παίρνει τις αναθέσεις για το μαγαζί του ενώ τον πληρώνουμε 400 ευρω το μήνα
Ισχυρίζεστε ότι σωστα οι πολιτες υποχρεώθηκαν να πληρώσουν λογαριασμούς νερου 300-800 ευρω πριν 10 χρονια με την αιτιολογία ότι αν δεν έχουν αποδειξη θα πληρώσουν
Χωρίς να έχουν πάρει καμία ειδοποίηση όλα αυτά τα χρόνια ότι χρωστάνε.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Η ΛΕΒΕΝΤΙΣΣΑ ΚΑΙ ΟΙ ΆΧΡΗΣΤΟΙ

Δεν είναι όλοι κοιμισμένοι……..υπάρχουν και Λεβέντισσες...

Μια συνεπής στις υποχρεώσεις της, ηλικιωμένη λεβεντισα κυρία κατέβηκε απο το ορεινό χωριό της και πήγε στο δήμο να πληρώσει το τρίμηνο, λογαριασμό νερού 50 ευρω ( όπως άλλωστε έκανε κάθε φορά ) και της λένε στο δήμο, εδώ χρωστάς και 300 ευρω ,
Απο ποτε τα χρωσταω ρε παιδια; Πριν 10 χρονια της λενε
Που είναι ρε παιδιά το χαρτί που χρωσταω ;;;
Και της λένε.. να το….το αρπάζει το σχίζει και το πετάει στο καλάθι των αχρήστων
Που είναι τωρα το χρέος ρε παιδια …..στο καλάθι των αχρήστων της λενε ……ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μέχρι σήμερα τους λέει δεν χρωστώ ούτε ένα ευρώ σε κανέναν και εσείς μου λετε ότι χρωσταω 300 ευρω πριν 10 χρόνια.
Η ΕΙΡΩΝΙΑ........Η ΚΥΡΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΧΕ ΠΑΛΕΨΕι ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΣΥΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΥΠΟΦΗΦΙΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ- ΤΟ ΤΙ ΑΚΟΥΣΕ Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΕ
"ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΜΟΥ ΕΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΧΡΗΣΤΟ" !!!!

Ότι και να πω εγώ είναι λίγο….

Έχουμε πολλές τέτοιες περιπτώσεις

FUN CLUB ΔΗΜΑΡΧΟΥ είπε...

Ευφάνταστες δικαιολογίες.

Τα ίδια τα ίδια τα ίδια...Ανακύκλωση στον κάδο τον μπλέ.!!!.

Θα αναγκαστείς εκ των πραγμάτων ή να έρθεις στην «μάχη» ή να παραιτηθείς αυτής.

Δηλαδή να έρθεις με Μας.

Ματαξανακαλό μεσημέρι.

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 213   Νεότερο› Νεότερο»

Author Details