Δημοτικό Συμβούλιο Δομοκού -

Share on Google Plus

About kalimerisnikos

93 comments:

Ανώνυμος είπε...

ο dhmarxos einai vlamenossss hli8iosssss ton miswwwww....
.oute na ton vlepw den 8elw!!!!
-re si autos pou milaei den einai???
-axxxx naiii akouton mwreeee glukas pou einaiii....
.pantws exw goysto sta agoria den mporeis na peis....
.einai 8eossss to koukli mmm <3 <3 <3
-esu den eipes prin oti ton miseis???
-entajei mwreeee alla logia prin alles skepseis twra!!!;) <3 <3 <3

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Πολιτική είναι η ικανότητα να παρουσιάζεις σήμερα τι θα γίνει αύριο και να εξηγείς αύριο γιατί δεν έγινε.
Ο πολιτικός χρειάζεται την ικανότητα να προβλέπει τι θα συμβεί αύριο, την άλλη εβδομάδα, τον άλλο μήνα και του χρόνου. Και την ικανότητα να εξηγεί μετά γιατί δεν συνέβη.

Ανώνυμος είπε...

Για τους ξύπνιους υπάρχει ένας και κοινός κόσμος, αλλά o κάθε κοιμισμένος καταφεύγει στον δικό του κόσμο.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Αν οι δημότες μπορούσαν να καταγράψουν τους εγκεφάλους των δημάρχων θα συχαίνονταν τις κάλπες

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Κάντε γρήγορα - Κάντε γρήγορα....

Το τραίνο πριν περάσει σφυρίζει (φθάνει να μην είσαι κουφός...)
Το τραίνο όταν περνάει είναι πολύ μεγάλο (φθάνει να μην είσαι τυφλός...)
Όταν το τρένο φύγει,...πρέπει να είσαι πολύ γρήγορος και να το έχεις χάσει από ατυχία για μπορέσεις να το προλάβεις.

Το χάσατε το τρένο Κύριοι.!

Σημείωση. Ο Έξυπνος δεν πιστεύει στην τύχη η αν θέλετε πιστεύει κατά 99% στις ικανότητες και 1% στην τύχη.

Ανώνυμος είπε...

"Προδότης δεν είναι μόνο αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς, αλλα είναι και εκείνος που ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώση του δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων πάνω στους οποίους άρχει..." - Θουκυδίδης (460-398 π.Χ.)

|||||||||||||||||||||||| είπε...

Ανώνυμε 8.52 αυτή η περίφραση δεν στέκει, είναι νοσηρή!

Καλά δε μπορείς να εκφραστείς με λόγια δικά σου-σημερινά που λένε;

Λοιπόν, με λίγα λόγια και κει είναι το σοβαρό κεντρικό θέμα..
..υπάρχει θα το πω ένα έλλειμα ρεαλισμού ανάμεσα στο να γνωρίζεις ότι ζεις και θα κυβερνήσεις ή ότι κυβερνάς μέσα στα συντρίμια, αλλά να πολιτεύεσαι αιωρούμενος μέσα σε πολιτικό κενό μιλώντας για επαναφορά και λέγοντας τις λιγότερο αιχμηρές ατάκες για το κάθε πχ δεδομένο ακροατήριο...
Το να μη μπορείς να πεις στο κόσμο την αλήθεια όταν όλα γύρω σου την φωνάζουν...
..είναι μιά πολιτική συνθήκη ξεπερασμένη απο την οποία οφείλουμε να απεμπλακούμε..
Στην βάση της η λογική λέει ότι ένας πχ συνδυασμός πρέπει να συνδυάζει αυτά που θέλει να υλοποιήσει..
.πρόσεξε! .μ’ αυτά που πρέπει να γίνουν όμως!
..έλα όμως που τα προγράμματα συνδυάζουν πολλά, ο λόγος;
..για να μην αφήσουν κανέναν εν δυνάμει ψηφοφόρο στην απέξω που λένε..
Ελλάδα: .έχουμε αρχίσει και το θεωρούμε φυσιολογικό όταν πεθαίνει ένα παιδί από έλλειψη θέρμανσης ή από μιά πυρκαγιά του σπιτιού που διαμένει πάλι λόγω έλλειψης θέρμανσης..
.κατάλαβες; ή θες περισσότερη περίφραση;

////////////////// είπε...

Πολιτική..σε αυτό το μικρό δικό μας δήμο αναφέρομαι έτσι..

Λοιπόν, πολιτική που δεν επικοινωνείται απτά και με τρόπο που να γίνεται κατανοητή..
..στις μέρες μας δεν είναι μη πολιτική φίλε μου, είναι κάτι άλλο..
.ορισμένοι θεωρούν δύσκολο να ξεκινήσουν να επικοινωνούν τουλάχιστον με το κόσμο που τα παρακολουθεί αυτά, όσο τα παρακολουθεί έτσι..

|||||||||||||||||||||||||||| είπε...

O κόσμος της πολιτικής συνήθως έχει τις δικές του ιδιορυθμίες.
Πολλές από τις οποίες αφορούν πρωτόκκολα και τύπους που δεν οφείλει ο ψηφοφόρος να γνωρίζει.
Αντίθετα ο πολιτευτής όμως οφείλει να μαθαίνει γρήγορα εάν θέλει την εξουσία...
Γιατί αλλιώς εκτίθεται!
Αν βρεθεί κάποιος στο δρόμο του και τον δυσκολέψει μέσα από συζήτηση..
.εμείς εδώ τι έχουμε; Απροετοίμαστους ΔΣ και υποψήφιους αυτό έχουμε..

Ανώνυμος είπε...

Με άπλα λόγια

ΤΟ Χλώριο που εξακολουθεί να πέφτει
με τους τόνους μέσα στις δεξαμενές πόσιμου νερού,οταν βραδιάζει και νυχτώνει μπορεί κάποιος να μου δώσει μια εξήγηση.

////////////////// είπε...

Ανώνυμε 3:45 το ζήτημα πάντα είναι οι άνθρωποι..

..τώρα πως ιεραρχούν και ξεχωρίζουν τα προβλήματα στη μουσσών..
..ίσως είναι ένα θολό ζήτημα που προφανώς πρέπει να απαντηθεί;
.sorru! ..που δε μπορώ να σου απαντήσω; ο λόγος δε γνωρίζω!

Ανώνυμος είπε...

Εδώ πλέον έχουμε να κάνουμε με την κοινωνία των [άριστων]..

Και άριστοι είναι αυτοί που πρόκοψαν..
Όποιος είναι πιό γρήγορος. Πιό καπάτσος. Πιό ... πονηρός. Πιό μάγκας.
Είναι άλλωστε ο νόμος που ισχύει στη φύση. Στη ζούγκλα.
Ο δυνατότερος και ο πιό τυχερός επιβιώνει. Οι υπόλοιποι την πάτησαν.

Ανώνυμος είπε...

Με άπλα λόγια

ΤΟ Χλώριο που εξακολουθεί να πέφτει
με τους τόνους μέσα στις δεξαμενές πόσιμου νερού,οταν βραδιάζει και νυχτώνει μπορεί κάποιος να μου δώσει μια εξήγηση.

////////////// είπε...

Ανώνυμε 4:30 πάλι μεταφορά! .α! όλα κι όλα..
..να τι κάνεις πιό κομψά πιό σικ!

Δεν μιλάμε για κάποια διαφορά αντιλήψεων, όπως καταλαβαίνεις.
Ούτε για το αν ο δήμαρχος καταλαβαίνει αυτό που ίσως καταλαβαίνει και ο τελευταίος δημότης.
Μιλάμε για μιά θεμελιακή διαφορά στο τι θεωρεί ο καθένας φυσιολογικό..

|||||||||||||||||||| είπε...

Θέλεις άλλες διευκρυνήσεις «απαίσιε» Φίλε μου;

/////////////// είπε...

Σου το ξαναλέω..
.αν δεν μπορείς να προβληματιστείς τι κάθεσαι και γράφεις;
Θα γράψω κάτι που ούτε τόχεις καν σκεφτεί..
..λίγη περίφραση έτσι! ..μη μου ζητήσεις παραπάνω..

Λοιπόν, ό δήμαρχος ούτε τυφλός είναι, ούτε κουφός.
Βλέπει θα το πω-το δράμα του τόπου-ακούει τη βοή του-πως το λένε..
(.έτσι νομίζω η γνώμη μου αυτή έτσι..)
Ξέρει συνεπώς τη δήμο κυβερνάει.
Κάτι περισσότερο; : Ξέρει πως γίνεται κάθε μέρα αυτός ο τόπος με την πολιτική του!
Άρα, το συμπέρασμα είναι απλό και άκρως πολιτικό. Δεν είναι θέμα άγνοιας.
Αυτόν ακριβώς τον δήμο θεωρεί φυσιολογικό..
.έλα όμως που και οι δημότες αυτό το δήμο θεωρούν φυσιολογικό..
..κάνω λάθος;

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Αυτό εν ολίγοις περιγράφει τον φυσιολογικό δήμαρχο 5:11.
Συνεπώς, πρέπει να πάμε όλοι στο δημαρχείο να τον συγχαρούμε αντί να τον βρίζουμε.
Αλήθειες λέει ο δήμαρχος, ζούμε στον δικό του φυσιολογικό δήμο.
Αν θέλουμε διαφορετικό, το φυσιολογικό είναι να απαλλαγούμε απο τον ίδιο, την ομήγυρι του, και την πολιτική τους στις προσεχείς εκλογές.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! είπε...

Είδες; Ανέλυσα και το τι θεωρεί ο καθείς Φυσιολογικοοοό!

Μη και δω τίποτα «τρύπες στο νερό» παρακάτω ως σχόλια;
Θα σε ψιλοτιμωρίσω!.....

Εκτιμητής Έργων Τέχνης είπε...

Λοιπόν από βδομάδα θάμαι στο ΣΚΕΤΚΕ..εώς τα χριστούγεννα..
..άρθρο lamia times οι καλλιτέχνες πρωτοστατούν!
.όποιος περάσει κερνάω καfέ..με πήραν τηλ πρέπει να παρεβρεθώ!

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΑΝ ΒΡΑΔΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΥΧΤΩΝΕΙ
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ
ΧΛΩΡΙΩΝΕΙ

//////////////////// είπε...

Ανώνυμε 10.49 μου αρέσει η ματιά που βλέπεις τα πράγματα!

Ρίξε μας περισσότερη περίφραση να βγάλουμε άκρη..ή κάνε καμιά μεταφορά!
..πάνω απ όλα το χόμπι σου! Δε θέλουμε να στο στερήσουμε!..

Ανώνυμος είπε...

Ο μηχανικός Μπακοστεριος εχω την εντύπωση ότι προσπάθησε να υποβαθμίσει το αίτημα των δημοτών δημ.διαμερισματος βαρδαλι τονίζοντας ότι ο αγωγός ζητήθηκε για την αρδευση 7 -8 στρεματων. Οι κάτοικοι ζητούν την προεκταση του αγωγού για να αξιοποιήσουν τα χωράφια τους που αυτή την στιγμή χωρις νερό δεν μπορούν να το κανουν.οι δημοτες υπογράφουν το αιτημα του ως άμεσα ενδιαφερομενοι διοτι και οι ιδιοι ενδιαφερονται για την αξιοποίηση των κτημάτων τους.
Απλως οι δημότες δεν γνωρίζουν να συντάξουν ένα άγραφο και κανένας δεν ενδιαφέρεται να τους βοηθήσει
Τα στρέμματα δεν είναι 8 αλλα 28 και με την δημιουργία του αγωγού θα γινουν πολύ περισσοτερα.
Βεβαια διπλα από τα ονόματα των υπογράφων θα επρεπε να υπάρχουν και τα αξιοποιημένα στρέμματα άλλα αυτό είναι ένα τυπικό και όχι ουσιαστικό θεμα.
Είναι ανόητο να ισχυριζεσαι ότι φτιάχνοντας ένα αγωγο άρδευσης θα αξιοποιηθεί μονο από ένα γεωργό με κτημα 8 στρεμμάτων
Μηχανικε αν ενδιαφεροσουνα πραγματικά για την δουλεια σου καιγια τον τοπο σου θα τον πρότεινες από μονο σου προκαλωντας το ενδιαφέρων των
των γεωργών να καλλιεργήσουν τις άγονες εκτάσεις που μενουν ανεκμεταλευτες λογο έλλειψης νερού
Αλλα εσυ ανεγκέφαλε μηχανικε όταν πηγες να αξιολογήσεις το αιτημα δε ρώτησες ,δεν ειδες και δεν κατάλαβες; Τι ειδες εκεί που πηγες ; μηπως ειδες πουρνάρια η κοτρόνες ;Μαλλον δεν θέλεις να καταλαβεις…
Μηπως δεν συνάντησες τους αμεσα ενδιαφερομενους και πηγες για να λες ότι πηγες;

ο μηχανικός προτείνει τα εργα και όχι ο γεωργός
ο γεωργος αξιοποιεί τον αγωγό

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

καταλαβαινεις μηχανικέ;;;;;

Μια απο τις αρμοδιότητες σου ειναι να επιζητείς την επαφή με τους δημότες να ενδιαφέρεσαι για τα προβλήματα τους και φυσικα να δίνεις λύσεις και οχι να έρχεσαι δεύτερος.
Πόσες φορές πήγες την τελευταία τριετία στα κοινοτικά διαμερίσματα
να καταγραψεις τα προβληματα που αντιμετωπιζουν οι δημοτες;

Μάλλον καμία....
Αναρωτιέμαι αν σε ξέρει κανένας οτι είσαι ο μηχανικός του δήμου.
Θα μου πεις εδω δεν ξέρουν τον δήμαρχο ,θα ξέρουν τον μηχανικό;

Σε διαβεβαιώ οτι οι δημότες θα προτιμούσαν να γνωρίζουν τον μηχανικο παρα τον δημαρχο,τον οποιανδήποτε δημαρχο.

ΑΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΕ;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Δεν ήξερα ότι έχουμε υπάλληλο στο δήμο με αυτό το επίθετο!
.απέχω απο τα δρώμενα του δήμου, άρα, κακώς συνεχίζω και γράφω...

Ανώνυμος είπε...

Σωστος ο ρεπορτερ γιατι τοσα χρονια μας κοροδευανε και μας δουλευανε

Ανώνυμος είπε...

Της Ανώνυμης Δακτυλογράφησης 10:07 μη γράφεις πολλά πολλά!
Θα σε προσέξουν απο το εξωτερικό και θα σε χάσουμε!
Δεν πρέπει να έχουμε διαρροή εγκεφάλων απο το δήμο μας!

Ανώνυμος είπε...

Ντήαρ Γκάηζ..

Υπολόγιζα ότι θα αναρτηθεί κι άλλο κομμάτι από ΔΣ!
Αυτό είναι σαν ένα πάζλ που δε μπορείς να το τελειώσεις..
.ελλειπής ενημέρωση..αντιπολίτευση τα λάθη σας απανωτά και, κτλ κτλ..

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

τα Δημοτικά Συμβούλια πρέπει να ανακοινώνονται Δημόσια και σε πρώτη θέση στην Ιστοσελίδα του Δήμου έτσι ώστε να είναι από τα πρώτα πράγματα που θα δει κανείς όταν επισκεφτεί την ιστοσελίδα .
Καθώς και αρχείο προσκλήσεων και αποφάσεων .

Αίτημα μας είναι οι συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου να μεταδίδονται μέσω WEB RADIO -TV από την επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου
Είναι πολύ εύκολο στην σημερινή εποχή με την εξέλιξη του διαδικτύου και των πολλών μέσων που διαθέτει η σύγχρονη τεχνολογία να γίνει χωρίς πολλά έξοδα και διαδικασίες .

Τα πρακτικά των συνεδριάσεων να δίνονται σε όποιον τα ζητήσει και ιδίως σε αυτούς που έχουν έννομο συμφέρον η άμεση σχέση με τις αποφάσεις που λαμβάνονται σε ψηφιακή μορφή η έντυπα .

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ Βλέπεις να υπάρχει μέλλον στις ιαματικές πήγες από τους χειρισμούς της δημοτικής αρχης;
πιστεύεις ότι μπορεί να καταφέρουν να πάρουν έγκριση από τον ΕΟΤ;

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Μακάρι να τα καταφέρουν διότι το θέμα είναι σοβαρότατο.
Μπορεί σημερα ο κόσμος να μην καταλαβαίνει την άξια του, άλλα είμαι σίγουρος ότι μετά από μερικά χρόνια θα το σκέφτεται και θα προβληματιζεται ……..
Δυο ειναι οι τομείς στους οποιους θα μπορούσε να δημιουργήσει αναπτυξη ο δημος ο τουριστικός (ιαματικες πηγες αγροτουρισμος και αρχαιολογικοι χώροι)ς και ο τομέας της ενέργειας .
Εκτος αν η δημοτική αρχή σκέφτεται ακομη να αποκομίσει έσοδα από τις φυλακές η να κόβει κλίσεις στα αυτοκίνητα που περνάνε προς τον θεσσαλικό κάμπο η να βάλει διόδια
Δεν μπορώ να καταλάβω από θα αποκομίσει έσοδα για την επιβίωση του. Μεχρι σήμερα από ότι ξέρω δεν έχουν κάνει τίποτα για την ανάπτυξη της περιοχής Ο δήμος εχει δώσει κάποιες άδειες επενδύσεων ενέργειας με απευθείας ανάθεση (κατω από το τραπεζι) άλλα δεν φτάνουν.Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να πω (το εχω ξαναπεί αλλωστε πριν δυο χρόνια) ότι ο δήμος θα επρεπε τουλάχιστον να έχει βάλει τις στέγες των δημόσιων κτηρίων , φωτοβολταϊκά (εστω σε 10 κτήρια =75.000 εσοδα το χρόνο)
Στον τομέα της αξιοποίησης των αρχαιολογικων χώρων πάλι δε έκανε τιποτα. ο τομέας αυτος είναι πολύ μακροχρόνιος και απαιτεί μεγάλες ικανότητες προώθησης και αναδειξης Θα μπορούσα να πω και κάποιες άλλες ιδεες αλλα είναι περισσότερο συμπληρωματικες στις παραπανω παρα βασικες.
Συνοπτικά κρίνοντας από τα πεπραγμένα τους και την έλλειψη ικανότητας τους ,το μεγαλο φορτο εργασιας του Δημοκριτου (μοναδικος φορεας αναλυσεων) οι ιαματικές πηγές το πιθανότερο είναι να καταλήξουν στο ΤΑΙΠΕΔ ( ΤΑΜΕΙΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ).
Και αν ακόμη υποθέσω ότι προλαβουν να υποβάλουν τον φάκελο δεν νομιζω ότι θα εγκριθεί διοτι η επένδυση με τις υπάρχουσες συνθήκες είναι πολύ πιθανο να θεωρηθεί μη βιώσιμη λόγω ελάχιστης μεχρι τωρα τουριστικής κίνησης.
Ας ελπισουμε ότι θα τα καταφερουν με την πηγη ΚΑΙΤΣΑΣ -ΔΡΑΝΙΣΤΑΣ
Για το Γερακλι ξεχαστε το
Οι δημοτες πριν την ενοποίηση των δημων ισως ειχαν την καλυτερη ευκαιρια (διοτι δεν γνωριζω το ιδιοκτησιακο )να δημιουργησουν μια εταιρεία με μετόχους τους κατοίκους της περιοχής και να αξιοποιήσουν τις ιαματικες πηγες εδώ και χρονια και φυσικά και να επωφελούνται από τα εσοδα.
Ο δημος κακά τα ψέματα δεν εχει μελλον ,καποια στιγμή θα κριθεί μη βιώσιμος και θα συνχωνευτει (μετα την κατάρρευση του) με καποιο άλλο δημο.
Ιαματικές πήγες θα έχουμε ,έσοδα επιβίωσης δεν θα έχουμε…..
Είπαμε το τραινο έφυγε.... και τωρα θα παμε στον προορισμό μας με τα πόδια
Αν αντέξουμε διοτι από το πολύ χλώριο που μας έχουν ποτίσει ,η διαδρομή αρκετών από εμας θα είναι ημιτελής…..

Ανώνυμος είπε...

Δήμαρχε Απογοήτευσες τους ΔΗΜΟΤΕΣ με τα τερτίπια και τα καμώματα μίας ΑΝΥΠΑΡΚΤΗΣ και ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ Δημοτικής Αρχής και χάθηκε για τον Δήμο μας μια ακόμη τετραετία και το χειρότερο τον καταδίκασες σε μαρασμό και επερχόμενη παρακμή.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Δήμαρχε τι εξυπηρετεί η εμμονή σας να μην αλλάξει τίποτα στην υφιστάμενη κατάσταση;

Το ΤΙΠΟΤΑ χαρακτηρίζει τη διοίκηση και το έργο σας στο Δήμο μας. Εκτός αν θεωρείτε έργο τις ρουσφετολογικές απευθείας αναθέσεις

Δήμαρχε ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ
ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Ανεύθυνε Δημαρχε
Αν δεν κάνω λαθος είχες αναλάβει την ευθύνη να μην γινει διαχειριστικος ελεγχος και ότι είναι δικαιωμα σου να κανεις οσες απευθειας αναθεσει θελεις
Γιατι τωρα δεν αναλαμβανεις την ευθυνη δημαρχε και λες κατηγορουμαστε?
Κατηγορησε δημαρχε …δεν κατηγορουνται
Εσυ, ο Γκουβας και ο τσελιγκας
Όταν εκανες τις « μαγκιες» ηταν καλα ;
Τι είναι ο δημος δημαρχε μαγαζι σου; Και δεν ηθελες διαχειριστικο ελεγχο.

Ανώνυμος είπε...

Στα του δήμου μας , χωρίς να παραγνωρίζω τις προσπάθειες που γίνονται και τις προτάσεις που κατατίθενται , θεωρώ ότι ο σχεδιασμός απο πλευράς δήμου δεν υπάρχει.
Το θέμα δεν είναι μόνο να έχεις καλές προθέσεις και να τρέχεις.
Το τρέξιμο , χωρίς στρατηγικό στόχο , δεν εξυπηρετεί την ουσία.
athens

Ανώνυμος είπε...

το καλοκαιρι ο δημος αντι να ασχολειται με την αξιοποιηση των ιαματικων πηγων ασχολουνταν με τα πανηγυρια!!!!

Ανώνυμος είπε...

Εγραψα ότι το τρέξιμο δεν εξυπηρετεί την ουσία διότι φαίνεται ότι όλα γίνονται με την πίεση των ημερομηνιών.
Εκτακτο δημοτικό συμβούλιο , ιαματικές πηγές κλπ.

Ανώνυμος είπε...

athens Μια χαρα εγραψες...

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

προς athens

Το θέμα δεν είναι μόνο να έχεις καλές προθέσεις και να τρέχεις.

Οσο αφορα τις καλες προθεσεις που αναφερεις διαφωνω διοτι υπαρχουν
ΑΤΡΑΝΤΑΧΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ οτι δεν εχουν καθολου καλες προθεσεις

Ανώνυμος είπε...

Αυτά που γράφω δεν είναι αποκτήματα της φαντασίας.
Αλλωστε δεν μπορώ να σκεφτώ διαφορετικά , δεν το επιτρέπω στον εαυτό μου.
Μου αρέσει ο τόπος μου αλλά με στεναχωρεί το πως τοποθετούμε τους εαυτούς μας στον τόπο μας.
athens

Ανώνυμος είπε...

Eιλικρινά έχει νόημα να γράφουμε μόνο. Είχα προτείνει πίεση στο ΔΣ από όλους μας είδα απροθυμία, όσο δεν μας βλέπουν και ακούν εντός του ΔΣ θα συνεχίζουν.
Αναγνώριση Ιαματικών πηγών το θέμα άρχισε από τον Ιανουάριο του 2013 δυστυχώς οι ανικανότητα των υπαλλήλων και των διοικούντων είναι τεράστια ....ΟΙ κάτοικοι της Εκκάρας τι κάνουν ....Πολιτικός μηχανικός Μπακ και Τζαχρίστας τι λένε !!!!!!!!!!!!
Διαχειριστικός έλεγχος εχει ζητηθεί κατ΄επανάληψη στο ΔΣ υπάρχουν πρακτικά ...ΠΡΩΣΩΠΙΚΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΗ.........
Αναμετάδοση συνεδριάσεων σωστό πρόταση έγινε την αγνόησε
η Δημοτική αρχή ενεργούν ως παράγκα και χωρίς διαφάνεια

Κύριοι αν ενδιαφέρεστε για το Δήμο ενεργοποιηθείτε .....ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΕΡΓΑ μας χρωστάν δεν τους χρωστάμε ......
ΚΑΛΗΜΕΡΑ και ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ


ΑΝΤΙΡΕΠΟΡΤΕΡ

Ανώνυμος είπε...

Είπαμε, τα σχόλια ξεκινούν διότι έχουμε κοινά γνωρίσματα.
Το κυριότερο εξ αυτών, μας ενδιαφέρουν οι δράσεις του δήμου..
.τώρα παρουσίες κτλ εδώ βλέπουμε ότι δε πάνε οι σύμβουλοι στα συμβούλια...

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Ολα θα μπουν στην σειρά τους μην ανησυχείτε....

οι επιθεωρητές μέχρι σήμερα εχουν αποδειξει οτι κανουν σωστα την δουλειά τους.
Βεβαια στην περιοχή μας υπαρχει "" Λερναία Ύδρα " αλλα πάντα υπάρχει και ενας Ηρακλής ....

θα παρακολουθουμε την κατασταση και αν τα πράγματα δεν γίνουν οπως πρέπει να γίνουν τοτε θα επέμβουμε

Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ......

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ.

Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΕΝΑ "ΠΟΥΛΑΚΙ" ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ...

ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΟΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΥΝΕ....

Αυτό βεβαια όπως διαπιστώσαμε δεν ενδιαφέρει απολύτως κανέναν.....

Ανώνυμος είπε...

Χρήμα & Πλούτος

Πού πάτε, άνθρωποι; Τσακίζεστε να αποκτήσετε περιουσίες, και λίγο νοιάζεστε για τα παιδιά που θα τις κληρονομούν

Σωκράτης | (Αρχαίος Έλληνας Φιλόσοφος ) | 469-399 π.Χ.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 3:43 στο fούλ η μισσαλοδοξία και ο ρεβανισμός!
Καλά το πας συνέχισε...

Ανώνυμος είπε...

Την [επίκαιρη ερώτηση] που είπα γιατί δεν την έθεσες στο ΔΣ;

//////////////// είπε...

Άντε γράψτε κάτι, ότι νάναι; σαν ανταλλαγή sms τηλ...
..κάτι να ψιλολέμε που λένε..γιού νόου!

|||||||||||||||||||||||| είπε...

Ο των αθηνών δεν έγραψε κάτι άσχημο!
Προφανώς εννοεί ότι χρειάζεται ουσιαστική παρέμβαση και όχι απλά «μαθήματα» σχεδιασμού!
.α! ..και κινήσεις που έπρεπε να έχουν γίνει από νωρίτερα!
.κάπως έτσι μου βγαίνει το σχόλιό του!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! είπε...

Γενικά το σάιτ κάνει λάθη..
..λοιπόν ένα άρθρο καλό για τον Καβάφη αναρτήθηκε, σχόλιο από κάτω θίγουμε τους δημότες.
.αντί πχ να είναι μία έκθεση ενός παιδιού γραμμένη, με ότι θέμα νάναι!
Για τον Καβάφη έκαναν και κάνουν εκδηλώσεις αρκετοί δήμοι.
.έτσι ο δρόμος το άλλο άρθρο-χιόνια στο άλλο-γενικά μη θετικά γεγονότα..
.το μόνο θετικό που βλέπω εδώ είναι ότι γράφω εγώ!

Ανώνυμος είπε...

Τα πρόβατα ξυπνησανε
και βγήκαν απ'την στάνη
και αντι χορτάρι θέλουνε
τσοπάνηδες να φανε....

Σπύρος πατρας τα πρόβατα

http://www.youtube.com/watch?v=ZVwTw1QyfS0#t=139

//////////////// είπε...

Τουητάκο..

Εντάξει, είσαι επιπόλαιος και μλκας!
Αλλά πάνω απ όλα είσαι ο μονάκριβος μπλογκοσφαιρικός μου fίλος!
Τι να σε κάνω...

Ανώνυμος είπε...

Άκου Δίεση 101,3 παίζει τόσο μα τοοοοόσο γλυκούλικες μουσικές!

Ανώνυμος είπε...

Αχ, Πόσα Θέλω Να Σου Πω & Δεν Υπάρχουν Λόγια!

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσουν τα ταξίδια, οι νέες εμπειρίες και η βροχή, εσένα;

Ανώνυμος είπε...

Χιούμορ είναι αυτά! ..είπαμε άντρας είμαι, όσο μπορώ και γω!

Εντάξει, με διακρίνει λίγο η «αχαλίνωτη» και κάπως πως να την πω αυτή τώρα..
.α! «διαστροφική» αυθάδεια της ομηρικής ικανοποίησης!

..λες να είναι έτσι και ο δήμαρχός μας, δε το πιστεύω;

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

//////////// 6:01 ΕΝΤΆΞΕΙ!
ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ!

//////////////////// είπε...

Να είσαι καλά! Τουλάχιστον, συμφωνήσαμε και σε κάτι!

Ανώνυμος είπε...

Αχ, πόσα θέλω να σου πω μα δε τα χαράζει η πένα!

Ανώνυμος είπε...

Τα προβλήματα αυτά που γράφονται οι περισσότεροι και μεις μέσα τα προσπερνάμε.
Εδώ προσπερνάμε αφήνοντας συνανθρώπους μας στην μοίρα τους.

Ανώνυμος είπε...

Τι να σου κάνω; έρχεσαι δεύτερη!!

Ανώνυμος είπε...

Η θέση εκλεγμένου και εκλεκτόρων πρέπει να είναι συνεχής και ανεξάντλητη..
Γίνεται αυτό στο δήμο μας;

/////////////////// είπε...

Τι δεύτερη είναι αυτό πάλι;
..είπαμε άντρας είμαι.

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει η γραφή μου είναι λίγο πιό kinky που λένε!
Σπάει καρπό!Καταλαβαίνεις τι εννοώ σπάει καρπό; Του χεριού μας τον καρπό!
Με χάρη! Με χάρη..γιού νόου!
Δεν απαντάτε-Κανω Χιούμορ-να γελάμε!

///////////////// είπε...

Τουητάκο..

Αρκεί να διαβάσει κάποιος λίγα από τα σχόλιά σου δε χρειάζεται αρκετά!
Θα αποκτήσει σχέση με φαρμακευτικά σκευάσματα, το μόνο σίγουρο!

Ανώνυμος είπε...

Ζητείται εισαγγελέας για αυτεπάγγελτη δίωξη δημάρχου

Πρώτο κατηγορητηριο
θεμα μόλυνσης δεξαμενών ποσίμου ύδατος

Για «αμέλεια» σε ό,τι αφορά την προστασία των πηγών υδροληψίας, υδραγωγείων και δικτύων πόσιμου νερού κατηγορείται ο δήμαρχος

ο δήμαρχος κατηγορείται ότι «με περισσότερες πράξεις (παραλείψεις), κατά την έννοια του νόμου, που συνιστούν εξακολούθηση του ίδιου εγκλήματος και από αμέλειά του, δηλαδή από έλλειψη της προσοχής που όφειλε από τις περιστάσεις και μπορούσε να καταβάλει, παρέλειψε να εμποδίσει, αν και είχε ιδιαίτερη νομική υποχρέωση προς τούτο ως εκ της άνω ιδιότητάς του, την επέλευση αξιοποίνου αποτελέσματος, δηλαδή την πρόκληση δηλητηρίασης σε διοχέτευση πόσιμου νερού, που η χρήση του μπορούσε να προκαλέσει βλάβη σε αόριστο αριθμό ανθρώπων». Από τις παραλείψεις «επήλθε μόλυνση ('ολικά κολοβακτηριοειδή', 'ολικά κολοβακτηριοειδή κοπράνων', και 'στρεπτόκοκκοι κοπράνων') του διοχετευόμενου ύδατος στις κατοικίες των δημοτων».

Επίσης κατηγορείται για παράβαση καθήκοντος από αμέλεια για την υπερχλωριωση του νερού βάζοντας σε κίνδυνο τις ζωες των ανθρώπων που τον τίμησαν με την ψήφο τους.

Δεύτερο κατηγορητηριο

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ κατηγορείται για παραβάσεις καθήκοντος, για παρανομίες στην ανάθεση δημοτικών έργων με τη μέθοδο της κατάτμησης για να μη γίνονται διαγωνισμοί, για κατάχρηση δημοσίου χρήματος, για κακοδιαχείριση ή ενέργειες εις βάρος του κοινωνικού συνόλου από αιρετούς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού.

Να εκτελεστεί διαχειριστικός έλεγχος από Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης, διότι είναι ο εγκυρότερος τρόπος να εξακριβωθεί το τι έχει γίνει

Τρίτο κατηγορητηριο

Παραβίαση των νομίμων διαδικασιών διεκπαιραιωσης δημοτικών υποθέσεών.

Τεταρτο κατηγορητηριο
Συνεργία και συγκάλυψη αδικημάτων προέδρου κοινότητας

πέμπτο κατηγορητηριο
κλπ κλπ θα τα μάθετε αργοτερα

ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟΥ

ο προεδρος κατηγορειται για κατ’επαναληψη διάπραξη παρανομιών κατά τη διαδικασία διανομής τροφίμων στους δημοτες
Για σοβαρή παράβαση καθήκοντος κατά εξακολούθηση και υπέρβασή της αρμοδιοτητας του από δολο για αποκτηση οικονομικού και προσωπικού όφελος,απιστίας περί την υπηρεσία, για αναξιοπρεπής ή ανάρμοστη ή ανάξια για αιρετο συμπεριφορά εντός υπηρεσίας
Για καταχρηστική άσκηση διακριτικής ευχέρειας – διακριτική μεταχείριση.

Για κλοπή δημοσίου υλικού κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ

Ανώνυμος είπε...

Προεδρος εκλεβε τα τροφιμα των κατοικων και κανενας δημοτικος συμβουλος δεν ζητησε να ερευνηθει το θεμα
Το θεμα κλοπης των τροφιμων είναι σοβαρότατο Δημοτικοι συμβουλοι αν δεν αναλαβετε τις ευθυνες σας θα βρεθείτε ενώπιον του νόμου

Ανώνυμος είπε...

Αν φτύσεις πάνω, φτύνεις τα μούτρα σου
Αν φτύσεις κάτω φτύνεις τα γένεια σου.

Ανώνυμος είπε...

""ΔΗΜΙΕ"" ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ "ΑΠΟΡΡΗΤΗ ΛΙΣΤΑ" ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΙΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΟΙΝ. ΔΙΑΜ ΠΕΤΡΩΤΟΥ ΕΚΛΕΒΕ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ

Πρόεδρος Δ.Δ πετρωτου αντι 16 κιλα μακαρόνια εδινε στους δικαιούχους 1 κιλο μακαρονι,σε άλλους 8 κιλά, σε άλλους 10 !!!!!!
Επίσης διαπιστώσαμε οτι δυο οικογένειες που είχαν πάρει από ένα κιλό μακαρόνια!! Ενώ δικαιουνταν 16 κιλα άλλα τα είχε αφήσει ο πρόεδρος σαν Αγιος Βασίλης στην πόρτα τους!!!!!

Σε γριούλες που δικαιουνταν 8 κιλα ,τους ελεγε ότι δεν δικαιουνταν και ότι τους εκανε χαρη που τους εδινε 3 κιλα !!!!!
Ζητήθηκε από τον δήμο η λιστα δικαιούχων τροφίμων και η απάντηση ήταν οτι είναι απόρρητη!!!!!(εδώ μου θύμισε την περίπτωση αντιπροέδρου καλημερη όταν σαν δημότης ζήτησε τις αναλύσεις του νερού και ο δήμος αρνήθηκε και επανήλθε με άλλη αιτηση ως αντιπρόεδρος του Δ/σ και αποκαλύφθηκε η μεγάλη άπατη της μόλυνσης του νερού)
Φυσικά η λίστα δεν είναι απόρρητη και αυτό είναι αυτονόητο
Όταν ζητήθηκε η λίστα με τις υπογραφές δημοτών παραλαβής των τροφίμων μας απάντησαν ότι δεν υπάρχει.
Δεν θα έπρεπε να την έχετε ; τους ρωτήσαμε
Θα έπρεπε άλλα δεν την έχουμε, μας είπανε…
Η δε απάντηση του δήμου στο ερώτημα ότι δικαιούχοι των 16 κιλών παρέλαβαν 10 κιλά μας είπαν ότι ο πρόεδρος τα έδωσε σε άλλους που δεν δικαιούνταν...........

Ακουσον Ακουσον ο δε δημαρχος απαντουσε οργισμενα στα τηλεφωνα των δημοτων λεγωντας «τι εχετε παθει ολοι με τον προεδρο»!!!!!!
Η δικη μας εντύπωση είναι ότι ο πρόεδρος εκμεταλλευετε προς όφελος του, την άγνοια των πολιτών και την συγκάλυψη του δημάρχου
φυσικά για να αποδείξουμε πόσα τρόφιμα χάθηκαν πρέπει να πάρουμε εναν έναν τους κατοίκους και να καταγραψουμε ολα τα μακαρόνια που παραδόθηκαν.
Πράγμα δύσκολο λογω της νοοτροπίας ορισμένων Δημοτών και αντιλαμβανεστε τι εννοώ.

Μιλάμε πανούργος ο πρόεδρος και ο δήμαρχος!!!
Το ίδιο κόλπο έχει παιχτεί από τα ίδια πρόσωπα και άλλες φόρες σε διαφορετικές υποθέσεις.

ψάχνοντας στις αρμόδιες αρχες διαπιστώσαμε οτι και σε άλλους δήμους έχει παρατηρηθεί το ίδιο φαινόμενο με τους προέδρους να μην παραδίδουν σωστά τα τρόφιμα.

Δήμαρχε αποδείχτηκε άλλη μια φορά οτι απο μίζες μπορεί να ξέρεις (όπως μας είχες πει στο Δ/Σ), άλλα απο μακαρόνια ξέρει μόνο ο πρόεδρος!!!

Αξιος ο δήμαρχος και ο πρόεδρος!!!
να τους χαιρεστε

ΑΞΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

Ανώνυμος είπε...

"ΣΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΤΗ ΠΟΡΤΑ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΒΡΟΝΤΑ"
η
"Στου κουφού τη πόρτα, πάρε τη πόρτα και φύγε"
Το "παρε την πόρτα και φύγε" σημαίνει οτι απο τη στιγμή που ο άλλος δεν καταδέχεται να σε ακούσει εσύ κάνε αυτό που θεωρείς σωστό .

||||||||||||||||||||| είπε...

Τουητάκο..

Μη μας διακτινίζεις τόσο στο μέλλον;
Θα χάσουμε τις γιορτές, είναι κρίμα!

Ανώνυμος είπε...

Δεν απευθύνεται σε λαμογια αλλα σε κάποιον σοβαρό και λογικό ανθρωπο.

|||||||||||||||||||||| είπε...

Δεν το κατάλαβα καλά αυτό; Δώσε λίγο περίφραση. Μη φοβάσαι δε τρώω;

Ανώνυμος είπε...

Oρε και τα μακαρόνια ο τσέλιγκας ΠΑΠΙΩΤΗ τι κάνεις ο αντιδήμαρχος ΔΟΜΟΚΟΥ τι λέει..!!!!!!! ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ σε όλα ΔΗΜΑΡΧΕ όταν στα λένε κοιτάς αλλού.

Ανώνυμος είπε...

Ορε και τα μακαρόνια ο τσέλιγκας; ΠΑΠΙΩΤΗ τι κάνεις; ο αντιδήμαρχος ΔΟΜΟΚΟΥ τι λέει;
ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ σε όλα ΔΗΜΑΡΧΕ!!!!! όταν στα λένε κοιτάς αλλού;

Ανώνυμος είπε...

Τα σαρωσε ολα ο τσελιγκας!

Ανώνυμος είπε...

Ο ΠΑΠΙΩΤΗΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ?
ΜΑΖΕΥΕΙ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑΙΖΕΙ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΤΣΕΛΙΓΚΑ ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΕΙ Η ΠΑΡΑΓΚΑ

Ανώνυμος είπε...

ΞΥΠΝΑΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ

Πως παιζετε ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ κανει απευθειας αναθεσεις στο ΣΙΔΕΡΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΣΙΑ…...
ΠΙΣΩ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΤΣΕΛΙΓΚΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΡΩΣΗ …..ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΧΑΝΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΤΣΙΚΙΑ ΚΑΙ ΣΙΚΩΤΑΡΙΕΣ……ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕΙ ------Ι ΤΟΝ ΦΟΡΤΩΝΕΙ ΜΕ ΧΛΩΡΙΟ Ο ΣΙΔΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ…...ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙΣ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ

Ανώνυμος είπε...

.

Η καλύτερα οργανωμένη κοινωνία λοιπόν αγαπημένε μου, είναι εκείνη που δεν επιτρέπει στους ανήθικους να κυβερνούν, όπως επίσης δεν επιτρέπει και στους ηθικούς να μην κυβερνούν...!!!! Δυστυχώς είμαστε μόνο για λόγια και καναπέ
ΑΝΤΙΡΕΠΟΡΤΕΡ

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΙΡΕΠΟΡΤΕΡ

ποια ειναι η δικη σου πρόταση;

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Ένα από τα μεγάλα κόλπα του τσελιγκα
Πως κατάφερε ο τσέλιγκας να μην πληρώσει 1500 ευρω που χρωστούσε σε αλβανούς εργάτες

οι δυο Αλβανοί εργάτες ειχαν φτιάξει ένα φράχτη σε κάποιον συγχωριανό που αντιπαθούσε ο τσέλιγκας.
Οι αλβανοι ζητουσαν τα εργατικα τους 1500 ευρω για εργασίες που ειχαν προσφέρει στον τσελιγκα.
Ο τσελιγκας τότε τους λεει ,αν πατε και ξηλώσετε τον φραχτη του ….ταδε ….θα σας δώσω τα χρήματα που σας χρωστάω
Τι να κανουν οι αλβανοι πεινουσαν και τα 1500 ευρω ήταν πολλά χρήματα
Πανε λοιπον την νύχτα οι Αλβανοί και γκρεμίζουν τον φραχτη του δημοτη που ειχαν φτιαξει πριν λιγες ημερες και ειχαν Πληρωθει για την εργασια τους (100 ευρω)
Την άλλη μερα πανε στον τσελιγκα και του λενε εχθες το βραδι γκρεμίσαμε το φραχτη που μας ειπες και θελουμε τα χρήματα που μας χρωστάς.
Και ο τσελιγκας (δείχνοντας ταραγμένος) τους λεει : φύγετε-φυγετε γρήγορα!!! διοτι αυτος που του γκρεμίσατε τον φραχτη εφερε την αστυνομία και ψάχνει να σας συλλάβει
Πανικόβλητοι οι Αλβανοί αρχισαν να τρεχουν , ξεχασαν τα λεφτα,τα ξεχασαν ολα και από εκεινη την ημερα εξαφανιστηκαν από το χωριο

Ετσι ο τσελιγκας γλυτωσε τα 1500 ευρω και ο ανθρωπος που δεν εφταιγε σε τιποτα και ειχε πληρωσει για τον φραχτη του, εμεινε χωρις φραχτη και ζημιωμένος με 100 ευρω και αναγκάστηκε να ξαναπληρωσει για να ξαναφτιάξει τον φραχτη .

ψάχνοντας την ιστορία με τα μακαρόνια, μάθαμε και την ιστορία με τους αλβανούς.

ο άνθρωπος που μας ειπε την ιστορία με τους αλβανούς
μας ειπε επισης μην την ψαχνετε με τον τσέλιγκας δεν παίζετε με τίποτα..μεγάλη άπατη



Καπως ετσι ενεργουν ολοι τους ,σιδεραδες ηλεκτρολογοι ,ι βιολογικοι και τσελιγκαδες και δημαρχοι.
Δε το πιστεύετε? Περιμένετε και θα δειτε....

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ

ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΗ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
10 ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΝΑ ΘΕΣΟΥΝ ΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΔΣ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ
ΑΡΚΕΤΑ .............ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕΤΡΩΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΝ ΣΤΟ ΔΣ

ΠΑΠΙΩΤΗ ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΗ ΟΤΙ ΠΑΠΠΟΥΣ ΣΕ ΡΩΤΗΣΕ. ΝΑ ΘΕΣΗΣ ΘΕΜΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΦΥΡΑΣ ΚΛΕΦΤΙΚΑ....
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ - ΚΑΡΚΑΝΗ ΤΙ ΑΕΤΟ ΠΕΤΑΤΕ ΔΕΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΜΗ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ

ΑΝΤΙΡΕΠΟΡΤΕΡ...

7 Δεκεμβρίου 2013 - 9:46 μ.μ.

H πρόταση έγινε κ.κ ανώνυμοι και λοιποί δυστυχώς δεν έτυχε της δικής σας αποδοχής ΑΡΑ ΟΣΟ δεν αφήνουμε τον καναπέ θα επικρατούν οι παράγκες Γκούβα Μπακοστέργιου και οι ΤΣΕΛΙΓΚΑΣ ΣΙΔΕΡΑΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ.

ΑΝΤΙΡΕΠΟΡΤΕΡ

Ανώνυμος είπε...


Εξακολουθούν να μην λένε την αλήθεια στους δημότες. Λένε, ακόμα ότι εξυπηρετητή τους πρώην δημάρχους και δεν δέχονται τον ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ

Eίναι, λοιπόν, σχεδόν βέβαιο ότι Ο Δήμος πλησιάζει προς το perfect storm, την τέλεια καταιγίδα.
Απ' ευθείας αναθέσεις , αναθέσεις σε οικογενειακές επιχειρήσεις, σε εργολάβους που ελέγχονται,σε τσελιγκες και σιδεράδες και επί πλέον αναφωνούν εσείς κλέβατε περισσότερο αυτά κ ΑΒΡΑΜΟ...αίσχος αν έκλεβαν οι προηγούμενοι και το ξέρετε τότε είστε δύό φορές υπεύθυνοι έπρεπε να τους αποκαλύψετε όπως μας λέγατε άντε λοιπόν με την ΠΑΡΑΓΚΑ....Δημότες μην τους ανέχεστε κράξιμο μέχρι να κάνουν ότι λέγανε αν και είναι ΑΡΓΑ
έρχετε ο ΤΣΟΓΚΑΣ να μας σώση τον έβγαλαν λάδι!!!!!!!!!!!!!
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΙΡΕΠΟΡΤΕΡ

Κατ'αρχην δεν ειμαστε στον καναπε, ο παρατηρητης ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ και αναλύει εδω και δυο χρόνια τα γεγονοτα του δημου εγω τρεχω για πληροφορίες και ενημερώνουμε τον κοσμο, οποιος μην νομιζεις οτι ειναι ευκολο να τους ξεσηκώσεις διοτι δεν ειναι μονο οι συμβουλοι παρτακηδες αλλα και ο κοσμος
απλως εδω και 6 μηνες μετα την απατη του σιδερα εξαγριωθηκαν και τα εχουν παρει και με το νερο επίσης.
Ειχαν καταλαβει οτι ο δημαρχος ηταν ακαταλληλος για αυτη την δουλεια ,πεσαν και οι απατες και σε λιγο θα τριτωσει το κακο

Επισης καταλαβαν οτι δεν υπαρχει
ενας ανθρωπος ικανος να βαλει μια σειρα και εδω ειναι το μεγαλο προβλημα του δημου.

οτι πληροφορια εχετε θα την γραφετε και εμεις θα την αναλυωμε

Διαδωστε καθε πληροφορεια και γραψτε οτι μαθαινετε

οταν ερθει ο προεκλογικη περιοδο
νομιζεις οτι ειναι ευκολο για τον δημαρχο να ερθει στα χωρια μας μετα απο τοσα που εχει κανει;
Εχουμε καταγραψει μεχρι τωρα ολα αυτα που κανανε μην νομιζειτε οτι ειναι βρωμικοι μονο αυτοι υπαρχουν και αλλοι πολλοι απλως δεν θελουμε να προεκταθουμε.
Μονο και μονο με την περιπτωση του
τσελιγκα θα επρεπε να γινει επανασταση απο τους δημοτικους συμβουλους αλλα ειδες κανενα
τσογκα -τζιαχριστα να τον τσιμπήσουν απο το αυτι και να τον στείλουν πακέτο στην εισαγγελέα;
Γιατι και στην περιφερεια να τον στείλουν τα πράγματα ειναι ιδια και χειρότερα

Οι δημοτες φωναζαν που τους εκλεβε ο τσελιγκας και ο δημαρχος να τους λεει
"τι εχετε παθει ολοι με τον προεδρο"
ο ανθρωπος αυτος δεν βλεπει, δεν καταλαβαινει, δεν ξερει τι του γινεται ,δεν ......αφηστε το να μην το πω.
τελος παντως ηταν ακαταλληλος για δημαρχος και εχουμε αποδειξει αρκετες φορες.

οι δε δημοτικοί σύμβουλοι κάνουν την κοροιδα...δεν μας το ειπε κανεις και παει λέγοντας..παραμυθια ολα τα ξερουν....θα φατε καλα...

οσο για αυτο που αναφερεις οτι οι συμβουλοι ασχολήθηκαν με την υποθεση τσελιγκα εχουμε τις αμφιβολιες μας
Το αποτελεσμα μετραει,το κανανε για τα μαυρα ματια....
και με τα υπόλοιπα ασχολήθηκαν αλλα λιγα πέτυχαν
ο βασιλος δεν ζητησε διαχειριστικο ελεγχο ; ειδατε τιποτα .....ασε που τον ψήφισα και με εχει εκνευρίσει.

κυριοι ..το αποτέλεσμα μετράει...

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΕ

ΟΙ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΔΟΜΟΚΟ!!!!
ΓΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ.....ΚΑΜΙΑ
ΔΕΚΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕ...

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ...ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ

ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΣΗΣ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ Η ΑΝΤΙΠΟΛΗΤΕΥΣΗ
ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΝΑ - ΣΟΒΑΡΟ - ΘΕΜΑ ΜΗ ΝΟΜΙΜΟ ΤΟ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΟ Δ/Σ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΛΛΗ ΟΔΟΣ…ΠΑΡΑΚΑΤΩ..
ΟΧΙ …ΤΟ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΙΠΑ
ΟΧΙ… Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ
ΟΧΙ …ΝΥΠΤΩ ΤΑ ΧΕΙΡΑΣ ΜΟΥ
ΟΧΙ ..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΔΗΜΟΤΗ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΣ Δ.Σ… ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ …
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ Δ.ΣΥΜΒΟΥΛΕ
ΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΟΛΑ Ο ΔΗΜΟΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΒΑΛΑΜΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ????….ΑΣΕ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟΤΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ……ΤΟΤΕ ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ……

Έρευνα στο Δήμο Γορτυνίας διέταξε ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης κ. Λ.Ρακιντζής, προκειμένου να ελεγχθεί η νομιμότητα των απευθείας αναθέσεων που έχει κάνει η Δημοτική Αρχή και ο Δήμαρχος
Η έρευνα ανατέθηκε στον Ειδικό Επιθεωρητή ώστε να ερευνηθούν , όλες οι περιπτώσεις κατάτμησης έργων, μελετών και προμηθειών, καθώς και οι «μετονομασίες» μελετών σε «εργασίες» και «έρευνες».
Η παρέμβαση του Γενικού Επιθεωρητή, προκλήθηκε από υπόμνημα που του κατάθεσε πριν από ένα μήνα περίπου, ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης ο οποίος πολλές φορές με ανακοινώσεις του - τόσο στο δημοτικό συμβούλιο όσο και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης- έχει καταγγείλει ως παγκόσμιο ρεκόρ το γεγονός ότι στο Δήμο Γορτυνίας έγιναν κατά μέσο όρο δύο αναθέσεις ανά εργάσιμη ημέρα της θητείας του Δημάρχου και ούτε ένας διαγωνισμός για εκτέλεση έργων, μελετών ή προμηθειών.

Ανώνυμος είπε...

MΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΧΩ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΣΤΟ ΔΣ . ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΑΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ. ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΔΗΜΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ....... ΑΓΝΟΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ .....ΕΧΟΥΝ ΑΜΙΛΗΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ .
ΑΝΤΙΡΕΠΟΡΤΕΡ

Ανώνυμος είπε...

Τουητάκο..

..η λέξη [μλκας] σε σχέση με σένα;
....έχει χάσει πλέον την έννοιά της.!!!!.

|||||||||||||||||||||| είπε...

Δεν απαντάς..θες περίφραση.???

Ανώνυμος είπε...

θα μπορούσα να πω, οτι εισαι χρυσοχέρα.... και γλυκομίλητη.... άλλα δεν κάνεις για μένα, δεν καταφεύγω σε παλινδρομικες μεθόδους της αρεσκείας σου

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Δεν κάνεις λάθος ΑΝΤΙΡΕΠΟΡΤΕΡ οσο άφορα την κίνηση( σαν κίνηση)με την παρουσία ενεργών πολιτών στο δημοτικό συμβούλιο άλλα δυστυχώς χάσαμε την μάχη με τον χρόνο επέμβασης.
Πρεπει να παραδεχτούμε ότι η ζημιά εχει γίνει εδώ και χρόνια.
Θα έπρεπε να έχουμε επεμβει εδώ και πολλά χρόνια
Τωρα είμαστε υποχρεωμένοι από τις υπάρχουσες καταστάσεις να παρακολουθουμε και να περιμένουμε τον έλεγχο και το πόρισμα των επιθεωρητών οι οποιοι μέχρι σήμερα εχουν αποδείξει εμπράκτως ότι κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους.
Το αν θα την κανουν σωστά στο δήμο Δομοκού δεν μπορώ να το ξέρω αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες ,από τον αρμόδιο επιθεωρητή και από εξωγενείς παράγοντες.....
Οσο αφορά εμάς.Τώρα ισχύει το :περιμένετε και ότι μπορείτε διασωστε….

Συμφωνω με την άποψη του ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥ και είναι απόλυτα δικαιολογημενη η αγανάκτηση του.

Αντικειμενικοτατη και ευαισθητοποιημενη η αποψη του athens
Για οσα όμως έχουν γινει στο δήμο μας ,φέρουμε ευθύνη όλοι μας και περισσότερο αυτοί που θεωρούν τον εαυτό τους σωστό και εχουν περισσότερες γνώσεις περι διοίκησης και κανονισμών αυτοδιοικησης

Ο ΥΠΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΩΝ ΕΠΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΕ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ πλήρως ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ....

Ο ΥΠΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΩΝ ΕΠΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΕ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ
ΑΝΤΙΡΕΠΟΡΤΕΡ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Ανώνυμος είπε...

Πού πάτε, άνθρωποι; Τσακίζεστε να αποκτήσετε περιουσίες, και λίγο νοιάζεστε για τα παιδιά που θα τις κληρονομούν

Σωκράτης | (Αρχαίος Έλληνας Φιλόσοφος ) | 469-399 π.Χ.

Author Details