ΒΟΥΒΑΛΟΥΔΗΣ | ΙΟΡΔΑΝΗΣ | ΑΝΤΩΝΙΟΣ | ΘΩΜΑΗ | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΛΑΡΙΣΑ) (ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ:1. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΔΙΚΤΥΩΝ Τ.Ε. 2. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Η/Υ Τ.Ε. 3. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Τ.Ε.) | ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
ΓΕΛΑΔΑΡΗΣ | ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ | ΙΩΑΝΝΗΣ | ΚΩΝΣΤΑΝΤ | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΤΕΙ ΘΕΣ/ΚΗΣ |
ΙΤΟΥΔΗΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΣΛΑΒΙΤΣΑ | ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΥ (Σ.Μ.Υ.Ν.) | ΣΜΥΝ |
ΚΑΙΔΑΝΤΖΗ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | ΣΤΥΛΙΑΝΗ | ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ, ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ (ΑΘΗΝΑ) | ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ |
ΚΑΛΗΜΕΡΗ | ΑΝΤΩΝΙΑ ΑΡΕΤΗ | ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΜΑΡΙΑ | ΦΥΣΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΑΠΘ |
ΚΑΝΑΛΙΔΗΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΧΡΗΣΤΟΣ | ΜΑΡΙΑ | ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ | ΑΣΤΥΝ ΣΧΟΛ |
ΚΑΤΣΙΑΜΑΓΚΟΥ | ΜΑΡΙΑ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΒΑΣΙΛΙΚΗ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) | ΠΑΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
ΚΟΥΜΚΟΥΔΗΣ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΕΛΕΝΗ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΒΟΛΟΣ) | ΠΑΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
ΝΤΑΝΤΟΥΔΗΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | ΔΗΜΗΤΡΑ | ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΝΑΥΠΛΙΟ) | ΠΑΝ ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ |
ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ | ΙΩΑΝΝΗΣ | ΠΑΥΛΟΣ | ΜΑΡΙΑ | ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ & ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) | ΠΑΝ ΑΙΓΑΙΟΥ |
ΠΑΥΛΙΔΗΣ | ΧΡΗΣΤΟΣ | ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ | ΑΡΕΤΗ | ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚ. ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΥΔ) | ΣΤΥΑ |
ΠΕΤΣΑΣ | ΙΩΑΝΝΗΣ | ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΔΙΕΘΝΩΝ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΠΑΝ ΜΑΚ/ΝΙΑΣ |
ΣΤΕΦΑΝΟΥΔΗΣ | ΜΙΧΑΗΛ | ΣΤΕΦΑΝΟΣ | ΖΩΗ | ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) | ΟΠΑ |
ΧΟΥΤΟΥ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | ΑΝΑΣΤΑΣΙ | ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ | ΑΣΤΥΝ ΣΧΟΛ |
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
1 comments:
Μπράβο σε όλα τα παιδιά ..καλή πρόοδο και σταδιοδρομία στον τομέα που το καθένα έχει επιλέξει..ελπίζω η χώρα μας να σταθεί αντάξια των προσδοκιών τους ! όλοι μας, βέβαια, οφείλουμε να στεκόμαστε αρωγοί στις ανάγκες των νέων ,να δημιουργούμε τις προϋποθέσεις εκείνες καθώς και το γόνιμο έδαφος που χρειάζονται ώστε να καρπίζουν οι κόποι τους. Για τα παιδιά που δε κατάφεραν το όνειρό τους αυτή τη χρονιά ,να έχουν δύναμη και επιμονή σε ό,τι κι αν επιλέξουν ..η προσπάθεια αποτελεί τη μέγιστη δυναμική στη ζωή ..εκείνη που γεννά το αγαθό κι απομακρύνει κάθε τι ανούσιο κι ασήμαντο.
Δημοσίευση σχολίου