απο mail που πήραμε σχετικά με τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων!!

Σας χαιρετώ και σας εύχομαι να έχετε μεγάλη δύναμη, ώστε να κατορθώσετε την αναίρεση των συγχωνεύσεων των σχολείων. Άλλωστε, το καλοκαίρι ξεκινούν τις συγχωνεύσεις σε ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ....






Νομίζω πως μία καλή κινητοποίηση, ενάντια στην επιμονή του Υπουργείου, είναι οι παρελαύνοντες μαθητές την 25η Μαρτίου να κρατούν πλακάτ με συνθήματα όπως: ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ - ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ, ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ (όχι "δωρεάν" αφού πληρώνουμε φόρους για αυτήν). Και μάλιστα να επικοινωνήσετε με όσους περισσότερους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων της χώρας μπορείτε και να ενεργήσετε συντονισμένα...





Ονομάζομαι Παναγιώτα Δακτυλά.





Είμαι ένας από τους γονείς που κινητοποιήθηκαν ώστε να αποτραπεί η συγχώνευση του 3ου ΓΕΛ Ιλίου με το 4ο ΓΕΛ Ιλίου, για την οποία ακόμη και ο κύριος Ζενέτος υπήρξε αντίθετος- εγγράφως. Μόνο ο κύριος Ζαφειρακίδης (Θηβών 401, Αιγάλεω, Γ΄Δ/νση Δευτ/θμιας Εκπ/σης) και μάλιστα δίνοντας ΨΕΥΔΗ στοιχεία, αλλά και μην αποκαλύπτοντας την ύπαρξη επικίνδυνης λεωφόρου (Α. Παπανδρέου) ανάμεσα στα δύο σχολικά κτίρια, επέμενε για τη συγχώνευση. Οι κινήσεις μας -όλης της σχολικής κοινότητάς μας- ήταν:



1)Αποτρέψαμε τα παιδιά από την κατάληψη.



2)Πήγαμε στο Ζαφειρακίδη μία ομάδα: γονέων-εκπαιδευτικών-1 εκπροσώπου της ΕΛΜΕ και πολλών μαθητών (αντί καταλήψεως, έκαναν πορεία και παράσταση διαμαρτυρίας), όπου φάνηκε ολοκάθαρα πως η πρότασή του ήταν αστοιχειοθέτητη. (Η κίνησή μας αυτή δημιούργησε ολόκληρη "ιστορία" στο υπουργείο, το ίδιο απόγευμα)



3)Τα παιδιά, με δική τους πρωτοβουλία, μοίρασαν ενημερωτικό έγγραφο στην περιοχή, ακόμη και σε καταστήματα.



4)Την προηγούμενη Τρίτη (μετά την Καθ. Δευτέρα), βρέθηκε αντιπροσωπεία γονέων-μαθητών κι εκπαιδευτικών στο δημαρχείο, όπου μιλήσαμε με τον κύριο Ζενέτο και δημιουργήσαμε και υπογράψαμε όλοι μαζί έγγραφο παράθεσης των στοιχείων, που αποδείκνυαν ότι η συγκεκριμένη συγχώνευση ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΣΕ τα κριτήρια του υπουργείου και η οποία στάλθηκε στο υπουργείο (και στην κυρία Χριστοφιλοπούλου). Ταυτόχρονα, μία άλλη αντιπροσωπεία γονέων βρισκόταν στο υπουργείο και παρέδιδε έγγραφα με τα ίδια στοιχεία.



5)Την Τετάρτη το μεσημέρι ξαναπήγε αντιπροσωπεία γονέων στο υπουργείο, όπου παρέδωσε -δια χειρός αυτή τη φορά- το, υπογεγραμμένο και από το δήμαρχο, έγγραφο (σας το επισυνάπτω) στον εισηγητή του υπουργείου για τις συγχωνεύσεις (γνωρίζω, αλλά δεν ξέρω αν επιτρέπεται να αποκαλύψω το όνομά του), ο οποίος μας διαβεβαίωσε ότι λόγω της λεωφόρου (δεν τους ενδιαφέρει ΤΙΠΟΤΕ άλλο!) δεν θα γίνει συγχώνευση.



ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, η συγχώνευση δεν πραγματοποιήθηκε. Για την ώρα, προσθέτω / υποθέτω.









ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ να συγχωνεύονται σχολεία στην επαρχία, από τις οποίες είτε θα ξεσπιτωθούν ή θα διαμελιστούν οικογένειες είτε τα παιδιά ΔΕΝ θα πηγαίνουν σχολείο (π.χ. από τα Λαγκάδια -Αρκαδία- να πηγαίνουν στη Βυτίνα;;; Από το Λουτρό -Χανιά- στα Σφακιά;;;)







ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Η ΚΥΡΙΑ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤ/ΜΙΑΣ & ΔΕΥΤ/ΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (το κείμενο το έχω κι εγώ) ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ, ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ, ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ (αφορούν την ασφάλεια των μαθητών) ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ (για την πρωτοβάθμια είναι η μισή ώρα!!!), ΕΝΩ ΔΗΛΩΝΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΧΩΡΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΡΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΝΗΣΙΩΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ!!!!











Χθες ξεκίνησε δηµόσια διαβούλευση για τις συγχωνεύσεις που διεξάγεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.opengov.gr/ypepth/?p=615 και θα διαρκέσει µέχρι την ερχόµενη ∆ευτέρα. Στο σχετικό κείµενο αναφέρεται ότι όπου διαπιστωθούν εκπαιδευτικές ανάγκες δεν θα συγχωνευθούν, αλλά θα ιδρυθούν νέα σχολεία, ενώ ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί στα σχολεία ορεινών περιοχών και µικρών νησιών, όπου οι αποστάσεις, οι συγκοινωνιακές και οι καιρικές συνθήκες δεν διασφαλίζουν προϋποθέσεις ασφαλούς µεταφοράς των µαθητών. www.epikaira.gr







ΕΠΙΣΗΣ, ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΠΟΛΛΑ E-MAIL ΣΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΝΑΛΙΩΝ-ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ "ΕΚΑΝΑΝ ΓΑΡΓΑΡΑ" ΤΟ ΟΛΟ ΖΗΤΗΜΑ. Ορίστε, ένα από τα κείμενα:



Οι περισσότεροι από εσάς έχετε, πιθανόν, ακούσει για τις συγχωνεύσεις των σχολείων, που προωθούνται σ’ όλη τη χώρα, με διαβεβαιώσεις ότι δεν θα υπάρχουν πάνω από 25 μαθητές σε κάθε τμήμα των τάξεων των Δημοτικών σχολείων και περισσότεροι από 30 μαθητές σε κάθε τμήμα των τάξεων των Γυμνασίων και των Λυκείων.



Εκτός των αντί-μορφωτικών αποτελεσμάτων που έχει η ύπαρξη πολλών μαθητών σε μία αίθουσα διδασκαλίας (ιδιαιτέρως στις τάξεις του Λυκείου), έχει γίνει πλέον φανερό πως το Υπουργείο Παιδείας ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ούτε ο αριθμός των μαθητών, ούτε η καταλληλότητα και η χωρητικότητα των αιθουσών του κάθε σχολικού κτιρίου, ούτε η απόσταση που θα υποχρεωθούν να διανύουν πολλοί-πολλοί μαθητές (δημοσιεύματα σε εφημερίδες, όπως η «ΕΘΝΟΣ», Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011, σελ. 20-21 καθώς και στο διαδίκτυο).



Το μόνο που ενδιαφέρει τους ιθύνοντες είναι να πραγματοποιηθούν οι συγχωνεύσεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, ώστε η κάθε σχολική μονάδα να έχει περίπου 400 μαθητές (375 για την ακρίβεια) όσον αφορά τα Δημοτικά και 450 μαθητές όσον αφορά τα Γυμνάσια και τα Λύκεια.



Και, φυσικά, όπως είπε στη ΝΕΤ –τέλη Ιανουαρίου 2011- η κυρία Διαμαντοπούλου, η επόμενη κίνηση του Υπουργείου θα είναι να επιτρέψει την εισχώρηση χορηγών στο εκπαιδευτικό σύστημα, οι οποίοι θα καλύπτουν το 70% των εξόδων του σχολείου που θα αναλάβουν.



Αυτή η κατάσταση, την οποία επιθυμεί το Υπουργείο Παιδείας να επιβάλλει, χωρίς να ρωτηθούν καν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι-θιγόμενοι (γονείς- μαθητές- εκπαιδευτικοί), δημιουργεί πολλά ερωτήματα κι ενστάσεις, όπως:



1) Όταν οι μαθητές των 2 (συγχωνευμένων σε 1) σχολείων είναι 450 και οι αίθουσες είναι 12, πώς θεωρεί το υπουργείο ότι θα λύσει το «πρόβλημα» των επιπλέον μαθητών (συνολικά 90 ψυχές);



2) Υπάρχουν σχολικά κτίρια που έχουν ακόμη και διαδρόμους διαμορφωμένους με γυψοσανίδες σε μικρές αίθουσες (περίπου 2,5 / 3μ. Χ 2,5 / 3μ.=6,25 / 9 τετ.μ.). Το Υπουργείο πιστεύει πως χωρούν ως μαθητές άνετα 30 –τουλάχιστον- έφηβοι σ’ έναν τέτοιο χώρο. Εσείς το θεωρείτε εφικτό;



3) Το «Νέο Λύκειο» (εκτός των αρνητικών στοιχείων του) του Υπουργείου επιτάσσει πολλά εργαστηριακά μαθήματα (θετικό στοιχείο), αλλά…σε ποιες αίθουσες; Τις ανύπαρκτες ή τις ακατάλληλες; Και οι μαθητές πού θα χωρέσουν;



4) Ένα ακόμη σημαντικότατο ζήτημα που προκύπτει, είναι αυτό της ασφαλούς μετακίνησης των παιδιών, που -σε πολλές περιοχές-θα υποχρεώνονται να διασχίζουν καθημερινά δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η «δολοφονική» λεωφόρος Α. Παπανδρέου στο Ίλιον, που θα τον διασχίζουν είτε τα παιδιά που θα πηγαίνουν στο 7ο Γυμνάσιο Ιλίου, το οποίο -από το τέρμα της οδού Αλαμάνας-θα μεταφερθεί 930 μέτρα νοτιότερα, στην αρχή της οδού Αλαμάνας στο κτίριο του 3ου ΓΕΛ Ιλίου (το οποίο θα συγχωνευτεί με το 4ο ΓΕΛ), καθώς θα συγχωνευτεί με το 8ο Γυμνάσιο Ιλίου, είτε αυτή τη διαδρομή θα την κάνουν τα παιδιά του 8ου Γυμνασίου, σε περίπτωση που μεταφερθεί το 4ο ΓΕΛ Ιλίου -197 μαθητές- στο 3ο ΓΕΛ Ιλίου -229 μαθητές.



Παρόλο που ακόμη και ο δήμαρχος, κύριος Ζενέτος, μαζί με το δημοτικό συμβούλιο διαμαρτυρήθηκαν, αφού η περιοχή δεν έχει ούτε καν την κατάλληλη συγκοινωνία, ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ Η ΜΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΟΥΣ, ασχέτως των αρνητικών επιπτώσεων που θα υπάρξουν, κυρίως για τους μαθητές.



5) Γιατί από το Υπουργείο ΔΕΝ δίνουν σαφή στοιχεία για τις συγχωνεύσεις, ενώ διαψεύδουν κατηγορηματικά τις «φήμες», οι οποίες έχει αποδειχθεί στην πράξη πως κάθε άλλο παρά «φήμες» μπορούν να χαρακτηριστούν. Μετά, λοιπόν, τη φήμη που έγινε πραγματικότητα, για τις παραπάνω συγχωνεύσεις, τώρα υπάρχει και η φήμη της συγχώνευσης του 7ου Δημοτικού σχολείου με το 4ο Δημοτικό σχολείο του δήμου Ιλίου. Άραγε, γιατί το Υπουργείο Παιδείας σιωπά;



(σ.σ. ευτυχώς, ΑΥΤΗ Η ΦΗΜΗ παρέμεινε -μέχρι στιγμής- φήμη)



6) Όσον αφορά τους χορηγούς: Οι εταιρείες-χορηγοί θα προσφέρουν τα χρήματά τους για τη λειτουργία του σχολείου χωρίς να επιζητούν ανταπόδοση και κέρδος από τη χορηγία τους;!







Στις ΗΠΑ υπάρχουν σχολεία πλουσίων και φτωχών. Η εκπαίδευση χρηματοδοτείται απ' την «τοπική κοινωνία» και αυτό φαίνεται στα έξοδα ανά μαθητή. Την ίδια ώρα που η εκπαίδευση στις ΗΠΑ έχει φτάσει σε τέτοια επίπεδα, οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να κάνουν ...πάρτι στα σχολεία: Αναφέρουμε μόνο τρία χαρακτηριστικά παραδείγματα:



· Πολυεθνική τροφίμων απαιτεί από τα επιχορηγούμενα Δημοτικά οι πράξεις μαθηματικών να διδάσκονται προσθαφαιρώντας πατατάκια, ενώ στα Λύκεια αξιώνει οι μαθητές να φορούν μπλούζες και καπέλα με το σήμα της!



· Η ημέρα της «Coca-cola» είναι μέρα συμμετοχής των σχολείων σε εθνικό διαγωνισμό. Μάλιστα, τα σχολεία που έχουν τις καλύτερες ιδέες για τα εκπτωτικά κουπόνια αγοράς του αναψυκτικού, κερδίζουν επιχορήγηση 10.000 δολάρια. Οι όροι «συνεργασίας» με τα σχολεία φτάνουν συχνά και στον παραλογισμό. Χαρακτηριστική η περίπτωση σχολείου που συνεργάζεται με την «Coca-cola», όπου αποβλήθηκε μαθητής επειδή φορούσε μπλούζα ανταγωνιστικής εταιρείας!



· Η χρησιμοποίηση των σχολικών χώρων (ταράτσες, τοίχοι, πίνακες ανακοινώσεων) για διαφημίσεις χορηγών έχει αυξηθεί την τελευταία διετία κατά 540%. (από το ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ)



Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε σε πολλές ιστοσελίδες (opengov.gr/ypepth/?r=615, esos.gr, alfavita.gr, www.eef.gr, blogs.sch.gr κ.ά.), στις διαδικτυακές εφημερίδες, με λέξεις όπως: «σχολείο, Λύκειο, Νέο Λύκειο, Υπουργείο Παιδείας, αλλαγές, εκπαίδευση» και σε δημοσιεύματα του έντυπου Τύπου

Και προσθέτω τώρα έναν ακόμη παράγοντα: τους σεισμούς...



Σκεφτείτε: στοιβαγμένα παιδιά- μικρές αίθουσες- ακατάλληλα κτίρια - δυνατός σεισμός....







Κι ένα δικό μου, που το έστειλα στο υπουργείο και με e-mail και με φαξ.



ΥΠΟΨΗ ΚΥΡΙΑΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ



Κυρία Υπουργέ,



Σας στέλνω αυτό το μήνυμα καθώς είμαι εξοργισμένη με τις αποφάσεις σας για τη δημόσια εκπαίδευση. Και να είστε σίγουρη πως εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες γονείς, έχουν τις ίδιες απόψεις με μένα.



Ονομάζομαι Παναγιώτα Δακτυλά, κάτοικος Ιλίου, είμαι μέλος σε Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και σας γράφω για να σας προειδοποιήσω πως οι συγχωνεύσεις που ετοιμάζεστε να κάνετε μας βρίσκουν ΟΛΟΥΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥΣ, επειδή



â ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ.



â ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ



â ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ π. χ. ΔΩΔΕΚΑ ΤΑΞΕΩΝ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ή ΔΕΚΑΕΞΙ ΤΑΞΕΙΣ



â ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ αφού Ο ΚΑΘΕ ΧΟΡΗΓΟΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΠΟΣΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙ



â ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ και κυρίως ΔΕΝ μας έχει αφήσει η κυβερνητική σας πολιτική τη δυνατότητα ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ – ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ- ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ-ΕΡΓΑΤΕΣ /ΠΑΙΔΙΑ-ΔΟΥΛΟΥΣ



â ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ και κυρίως ΔΕΝ μας έχει αφήσει η κυβερνητική σας πολιτική τη δυνατότητα ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ-ΜΑΘΗΤΩΝ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ Ο.Ε.Δ.Β.



â ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΧΗΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ. Π.χ. ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΟΣΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΟΛΑ.



â ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΕ.



ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ, ΑΦΟΥ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΚΟΜΗ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΟΡΗΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ….







Κυρία Υπουργέ, σας ρωτώ:



Στέλνετε το δικό σας παιδί σε δημόσιο σχολείο;



Γνωρίζω πως η απάντηση είναι ρητορική, γιατί είναι γνωστό τοις πάσι πως το παιδί σας το στέλνετε σε ιδιωτικό.



· ΠΩΣ, ΛΟΙΠΟΝ, ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟΣΟ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ –έστω κι έμμεσα- ΓΝΩΣΗ ΓΙ’ ΑΥΤΗΝ;



· ΣΥΖΗΤΗΣΑΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ & ΑΠΟΨΕΙΣ;



ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ; ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ , ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ…







Κυρία Υπουργέ,



ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΤΑ ΑΝΕΔΑΦΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΜΙΑ ΚΑΤΩΤΑΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ (ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ) ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ , ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΩΣ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.







Και ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΩΣ, αν γίνουν καταλήψεις στα σχολεία, αν χαθούν διδακτικές ώρες και ίσως οι Πανελλαδικές, Η ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ & Η ΑΥΤΟΥΡΓΙΑ ΘΑ ΑΝΗΚΕΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΣΕ ΕΣΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΕ ΚΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ & ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ, ΣΕ ΧΡΟΝΟ «ΝΤΕ-ΤΕ», όπως λέμε εμείς οι λαϊκοί ΑΝΘΡΩΠΟΙ.







ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΘΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕ ΜΜΕ ΚΑΙ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ (όντως δημοσιεύτηκε, από εκείνους που ΔΕΝ θέλουν να κρύβουν τίποτε, που σέβονται τη Δημοκρατία)
Share on Google Plus

About kalimerisnikos

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΑΓΚΑΔΙΩΝ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ... ΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΕΤΕΒΤΟ ΧΩΡΙΟ ΝΑ ΕΡΗΜΩΣΗ...ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΜΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ... ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΤΕ...ΤΕΛΕΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΕ ΣΩΣΤΑ...ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΥΞΥΘΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ... ΦΕΡΤΕ ΛΙΓΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΕΝΑΝ ΦΥΣΙΚΟ ΕΝΑΝ ΒΙΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙ... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΟ... ΘΕΛΕΤΕ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΛΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ ΛΑΓΚΑΔΙΑ ΝΑ ΣΚΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΦΙΛΑΜΕ ΓΙΔΕΣ... ... ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑ ΛΑΓΚΑΔΙΑ... ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.......................!!!!!!!!!!!!!!!!!...................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1.....!!!!!!!!!!!!!!!!.........

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ...
ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΗΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ...
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ..

ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΑΓΚΑΔΙΩΝ...

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ....................
150 ΧΡΟΝΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ.......... ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΛΕΙΝΕΤΕ....
ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΓΚΑΔΙΑ ΑΕΚΑΔΙΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΠΑΩ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ...!!!
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ....
ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΑΓΚΑΔΙΩΝ...

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΩΝΗΤΕ.... ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ... ΜΗΝ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΤΕ... ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΛΕΙΝΕΤΕ....
ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΑΓΚΑΔΙΩΝ...

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΝ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΝΗΣΕΙ 25 ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ 25 ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΑΛΕΠΟΡΙΟΜΑΣΤΕ...??ΓΙΑΤΙ???ΕΕΕΕΕ??? ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΡΑΤΗΣΤΕΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ...ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΑ_ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΝΗΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ...!!!!!...!!!!!....
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΕΙΜΟΝΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΧΙΟΝΙ... ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.....!!!!!!!!!!...ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΕΙΑ ΘΑ ΦΤΑΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ .....ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΟΡΘΟΝΩΝΤΑΙ ΤΑ ΛΑΘΟΙ.....!!!!!!!!!!!!!......!!!!!!!!!!ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ.....
!!!!!ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ......!!!

Ανώνυμος είπε...

!!!!!...!!!ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ...!!!!!!



Η ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΑΓΚΑΔΙΩΝ

Ανώνυμος είπε...

!!!!!ΣΩΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!!!!!

Η ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΑΓΚΑΔΙΩΝ

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ??????ΚΡΑΤΗΣΤΕΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΓΙΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... ΑΝ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΙ ΝΑ ΠΩ!!! ΤΟ ΜΠΡΑΒΩ ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΕΤΕ ΑΥΤΑ... ΣΑΣΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΗΝΕΙ ΑΝΟΙΧΤΟ.

!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΛΑΓΚΑΔΙΑ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΤΡΙΤΗ/19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ/2011

Author Details