Πατάτα αποδείχτηκε για δεύτερη χρονιά η Εμποροπανήγυρη στο Νέο Μοναστήρι Δήμου Θεσσαλιώτιδος που παρά την μεγάλη διαφημιστική καμπάνια και την μεγάλη προσέλευση κόσμου, δεν ικανοποιήθηκε παρά μόλις το 10% των συναδέλφων από πλευράς εμπορικότητας.
Αξιοσημείωτο ότι δεν υπήρξε καμία υποστήριξη υλικών υποδομών από το Δήμο Θεσσαλιώτιδος, που παρά τις διαβεβαιώσεις από τους υπεύθυνους ούτε καν τα στοιχειώδη μπάνια δεν τοποθετήθηκαν(αν και υπήρχε απόφαση του δημοτικού συμβουλίου).
δείτε όλο το άρθρο εδώ!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου