ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ανεξαρτήτου Δημοτικού Συμβούλου Δήμου Δομοκού

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ανεξαρτήτου Δημοτικού Συμβούλου Δήμου Δομοκού
                   
       Ο Απολογισμός, είναι μία κορυφαία Συνεδρίαση του Δ.Σ. και πρέπει να έχει 2 στοιχεία.
    Την   καταγραφή πεπραγμένων και εντυπώσεις πολιτών για αυτά.
    Την αιτιολογία για τα έργα για τα οποία υπήρχε προεκλογική δέσμευση και δεν έγιναν. 
   .
           Η δημοτική αρχή «πρωτοπορεί» για άλλη μία φορά.  . Παραβλέποντας τον κώδικα, εφόσον απολογισμός βάσει του κώδικα πρέπει να γίνετε κάθε έτος και όχι 5 μήνες προ των νέων αυτοδιοικητικών  εκλογών.
         
         Παράλληλα, δεν μπορώ να μην σταθώ στο γεγονός ότι, δεν υπάρχει καθόλου συμμετοχή πολιτών, πράγμα που τόνισε και ο κ Δήμαρχος, δείγμα ολικής απαξίωσης της συγκεκριμένης διαδικασίας.

             Καθώς και η ελάχιστη συμμετοχή των προέδρων των τοπικών κοινοτήτων. Συγκεκριμένα για τους εκλεγμένους προέδρους τοπικών κοινοτήτων είναι παρόντες 9  λιγότεροι από τους μισούς. 

     Η λογοδοσία  έπρεπε να γίνει σε όλες τις Τοπικές Κοινότητες από τους προέδρους, παρουσία των αντιδημάρχων των ΔΕ, για ενημέρωση των κατοίκων.
      
       .
.       Διαχειριστικός έλεγχος:.
    Υπήρχε   κλίμα το 2010 για κακοδιαχείριση στους πρώην καποδιστριακούς δήμους Δομοκού και Θεσσαλιώτιδος , ήσουν  αναγκασμένος ξεκινώντας ως δήμαρχος να εξυγίανες την διαφθορά όπως προεκλογικά  όλοι μας είχαμε υποσχεθεί. Δηλαδή να πεις τι έφταιξε, να αποδοθούν οι ευθύνες, οι πολιτικές ή ακόμα και οι ποινικές, αν υπάρχουν, και να δεις πώς μπορείς αυτό πια να το εξυγιάνεις.          
   Εγώ  είχα ζητήσει, στο δημοτικό συμβούλιο, να γίνει διαχειριστικός έλεγχος  αναλάβατε ο ίδιος την ευθύνη ότι δεν απαιτείται !!!!!! Έχετε υιοθετήσει ως πολιτική επιλογή το να μην αποκαλύψετε τα όσα θα έπρεπε να αποκαλυφθούν. «Νομίζω ότι είναι μια πολιτική σας επιλογή», την οποία θα πρέπει να  έχουν υπόψη τους οι πολίτες και ανάλογα να ενεργήσουν στις εκλογές
«Δεν σε θεωρώ διεφθαρμένο ως άνθρωπο», , «αλλά θεωρώ ότι αυτή η επιλογή σου είναι πολιτικά απαράδεκτη».
      Είναι ξεκάθαρο ότι  ότι είμαι  υπέρ του διαχειριστικού ελέγχου και υπέρ της διαφάνειας, κυρίως όταν αφορά δημόσιο χρήμα. Θεωρώ πως όταν κάποιος περνάει από μια δημόσια θέση ευθύνης, θα πρέπει να ζητάει ο ίδιος με την ολοκλήρωση της θητείας του έλεγχο στα πεπραγμένα του, για να μην υπάρχει ίχνος υπόνοιας για κακοδιαχείριση.
         Πάγια θέση μου είναι, πως οποιαδήποτε πρωτοβουλία ξεδιαλύνει τον τρόπο οικονομικής διαχείρισης δημόσιου χρήματος είναι όχι απλά καλοδεχούμενη, αλλά επιβεβλημένη όταν μάλιστα αντιδήμαρχος του πρώην δήμου Δομοκού ελέγχετε από το ΣΔΟΕ και ο ταμίας παρακρατούσε τα χρήματα για το νερό και τον στείλατε στον εισαγγελέα .
  
  Απευθείας αναθέσεις
Αν μελετήσει κάποιος πόσα έργα, εργασίες, προμήθειες, έγιναν με εντολή του δήμαρχου,   θα καταλάβει εύκολα ότι όχι μόνο τίποτα δεν άλλαξε στη διαχείριση του δημόσιου χρήματος, έχετε κοινοποίηση τα απευθείας έργα για τα έτη 2012 και 2013 με εντολής σας δεν μου εδόθησαν το 2011 .   Δεν υπάρχουν οι απευθείας αναθέσεις εργασιών και προμήθειας υλικών   αγνοώντας τους κανόνες της διαφάνειας, της αξιοκρατίας και των ίσων ευκαιριών,

  Δεν θεώρησε κριτική απολογισμού ο κ Πρόεδρος του ΔΣ τις προτάσεις που έχω κάνει στο ΔΣ και δεν τις αποδέχτηκε η δημοτική αρχή, λες και δεν υπάρχει πρόβλημα συγκοινωνίας στο Δήμο , τηλεόρασης που υπάρχει ελλιπής κάλυψη και ποιότητας ποσίμου Νερού.

 Ευχαριστώ όλους για την προσοχή σας


Βασιλός  Νικόλαος
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος
Share on Google Plus

About kalimerisnikos

39 comments:

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ Κ'ΟΥΔΕΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΙΝΟΤΕΡΟΝ ΠΕΛΕΙ (ΣΟΦΟΚΛΗΣ)
Πολλά είναι τα φοβερά, αλλά τίποτα δεν υπάρχει πιο φοβερό απ' τον άνθρωπο.

Κυριε βασιλε, αν μετά απο ολα αυτά που περιγράφεις και απο αυτα που εχουν αποκαλυφθεί, δεν τίθεται θέμα διαφθοράς, τότε ποια είναι η έννοια της διαφθοράς και ποιος είναι ο διεφθαρμένος;

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Παρακαλω Δ.Σ κυριε βασιλε θα ηθελα να μου απαντησετε στα παρακατω:
1)Τα αιτηματα που αναφερεις εχουν γινει γραπτως η προφορικως ;
2) Αν σας καλεσει ο Γενικος γραμματεας αποκεντρωμενης διοικησης στερεας ελλαδος και θεσσαλιας θα ησουν σε θεση να αποκαλυψεις όλα αυτά που αναφερεις στην επιστολη σου προς τους δημοτες;

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΑΡΧΟΥΝ 4 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΑΚΤΗΣΕΤΕ
*Η ΠΕΤΡΑ ΑΦΟΥ...ΡΙΧΘΕΙ
*Η ΛΕΞΗ ΑΦΟΥ ...ΕΙΠΩΘΕΙ
*Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΦΟΥ...ΧΑΘΕΙ
*Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΦΟΥ...ΠΕΡΑΣΕΙ

KAΛΗΜΕΡΑ ΡΕΠΟΡΤΕΡ

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΑΡΧΟΥΝ 4 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΑΚΤΗΣΕΤΕ
*Η ΠΕΤΡΑ ΑΦΟΥ...ΡΙΧΘΕΙ
*Η ΛΕΞΗ ΑΦΟΥ ...ΕΙΠΩΘΕΙ
*Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΦΟΥ...ΧΑΘΕΙ
*Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΦΟΥ...ΠΕΡΑΣΕΙ

KAΛΗΜΕΡΑ ΡΕΠΟΡΤΕΡ

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ

ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΗΔΗ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΜΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ....

Ο ΜΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΤΕ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ.....

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΟΤΙ ΕΠΙΛΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΦΑΓΑΜΕ ΦΟΛΑ!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΠΑΛΙ ΦΟΛΑ ΘΑ ΦΑΜΕ
ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΕΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΑΛΙ
ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΚΑΙ ΡΕΠΟΡΤΕΡ
ΠΙΑΣ' ΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΟ...
ΤΖΑΜΠΑ ΠΑΛΕΥΕΤΕ
ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΟ ΔΟΜΟΚΟ

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΣΚΟΥΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ....

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Το δελτίο τύπου του κυρίου βασιλου είναι σημαντικοτατο και απαιτείται ο ανάλογος σεβασμός.

Ανώνυμος είπε...

Το δελτίο τύπου φτάνει στα όρια της φαιδρότητας. Ο εν λόγω κύριος δεν αναφέρει πουθενά ότι κατά τα πρώτα δύο χρόνια της θητείας του δημοτικού συμβουλίου ήταν απλά ΑΠΩΝ. Έλειπε από τις συνεδριάσεις. Αφου είναι υνειδητός σύμβουλος και δεν μπορούσε να συμμετέχει γιατί δεν παραιτήθηκε;; Γιατί ο δήμαρχος δεν τον παραίτησε όπως αναφέρει ο κανονισμός, εφόσον δεν συμμετείχε σε τρεις συνεδριάσεις συνεχόμενες τουλάχιστον;Γιατί ο κύριος Βασιλός δεν ενημερώνει ότι πήρε απάντηση για πιο λόγο δεν έγινε διαχειριστικός έλεγχος. Δεν έγινε γιατί ο Δήμος θα παρέλυε για περίπου δύο χρόνια. Ας το ψάξουν οι φωστήρες. Και γιατί εφόσον έχει ενδείξεις για κακοδιαχείρηση δεν πήγε αυτόβουλα στον εισαγγελέα; Μάλλον δεν έχει στοιχεία και είναι ένας συκοφάντης απλός. Καλημέρα σας

Ανώνυμος είπε...

Aνώνυμος 12:28

Η παραίτηση ΔΣ δεν ειναι θεμα δικό του ο πρόεδρος του ΔΣ ειναι υπεύθυνος για την εφαρμογή του κανονισμού και ΟΧΙ ο δημαρχος.
Να παει λες ο ΔΣ στον εισαγγελέα μα ηδη το θεμα του ταμία που αναφερει ειναι στον εισαγγελέα τον εστειλε ο ιδιος ο δημαρχος .αν καταλαβαίνω καλά ο κ Βασιλός το ζητά για να αναδειχθούν αν υπαρχουν ευθυνες της προυηγουμενης διοικησης διοτι οταμιας εκλεβε δεκα χρονια ηαρχη τι εκανε!!!!
Οσο για το χρόνο που θα σταματούσε να λειτουργεί ο δημος λόγω ελέγχου δυο χρόνια κατι δεν καταλαβες ο δημος Πειραιά εκανε διαχειριστικό ελεγχο σε τρείς μήνες και τι λογική ειναι αυτή επειδή δενθα λειτουργούσε οδημος να μην γίνει ελεγχος τότε ολοι να κανουν κακοδιαχείρηση και να μην ελέγχονται ..Κυριοι σοβαρευτητε οπου υπαρχει υπονια κακοδιαχείρησης και μαλιστα οταν υππάληλος κλεβει γινεται αμεσα ελεγχος σε ολο το μαγαζί να δούμε που θπάρχουν κενά τοσοι δήμοι καναν ελεγχο αυτοί σταματήσαν να λειτουργούν.............


Ο ΔΗΜΟΣ ΔΟΜΟΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ...........
το λογο τον εχουν οι δημότες Ο ΜΑΙΟΣ ειναι ΚΟΝΤΑ.......

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ Κ'ΟΥΔΕΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΙΝΟΤΕΡΟΝ ΠΕΛΕΙ (ΣΟΦΟΚΛΗΣ)
Πολλά είναι τα φοβερά, αλλά τίποτα δεν υπάρχει πιο φοβερό απ' τον άνθρωπο.
Κακως δεν τηρήθηκαν οι νόμιμες διαδικασίες αν ο κ βασιλος παραβίασε τον κανονισμό του δημοτικου συμβουλιου
Ο δήμαρχος βέβαια δεν αποφασίζει αλλα εκτελεί αποφάσεις δημοτικού συμβουλίου και για αυτο
οταν πηρε την επιστολή του επιθεωρητή δημόσιας διοίκησης σας ειπε κατηγορουμαστε για κατατμηση και απευθείας αναθέσεις.Αν γινει λοιπον διαχειριστικος ελεγχος θα παρει πολλούς μαζι του....
Ο προεδρος του Δ.Σ εισηγείται στο δημοτικό συμβουλιο και αυτό αποφασίζει για την παραπομπή του στο Πειθαρχικό Συμβούλιο με το ερώτημα της έκπτωσής του από το αξίωμα. Σε περίπτωση που κινηθεί η σχετική διαδικασία ο νόμος προβλέπει ότι σε διάστημα 10 ημερών ο γενικός γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης θα πρέπει να εξετάσει την υπόθεση και να αποφασίσει για την πειθαρχική ποινή που θα του επιβληθεί.
Άσχετα με τα παραπανω ο δημαρχος εχει διαπράξει αδικήματα σε βαθμό κακουργηματος
Τα παρακάτω είναι αιτήματα δημοτών …και αφορούν θέματα :
Διαχειριστικου ελέγχου (δικο μας είναι το αιτημα και ουδείς γνωριζε τι είναι διαχειριστικος ελεγχος) εχουμε επίγνωση της υπάρχουσας καταστασης και της ανευθυνοτητας και της σκοπιμότητας του δημαρχου

Έλεγχο ποιοτητας ποσιμου υδατος –υπερχλωριωση του νερου (εδώ σκοτώνεται ανθρώπους ανεγκέφαλοι πρωην δήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι και το γνωρίζατε πολύ καλά όλοι σας ...σκοτώνετε τα ιδια τα παιδια σας και δεν σας καίγεται καρφάκι,κατά αλλα ειστε υπερηφανοι για την πρόοδό τους και που αρπάξατε τα 20.000 ευρωπουλα ). Για σένα το λεω ηλίθιε και το ξέρεις ..
Καταγραφή χρεών προ δεκαετιας που εχουν πληρωθεί και εχουν υπεξαιρεθεί από δημόσιο υπάλληλο και με επιβολή τοκων υπερημερίας 100 % είναι αιτημα των δημοτων .οτι η υποθεση πηγε στον εισαγγελεα δεν μας λεει απολύτως τιποτα,το θεμα έπρεπε να ερθει στο δημοτικο συμβουλιο και να δουμε αν η δικογραφία είναι σωστα στοιχειοθετημενη και όχι όπως γουστάρει ο καθένας. οταν ενας υπαλληλος κλεβει επι 10 χρονια τοτε σημάνει οτι κλέβουν και ευθύνονται πολλοί και αφήστε αυτά που ξέρετε
Κακοδιοίκηση(αλλαζε τους αντιδημαρχους σαν τα πουκάμισα του) και κακοδιαχειριση σκορπαει τα χρηματα του δημου λες και είναι προεδρος ποδοσφαιρικης ομαδας(εδώ θα κινδυνέψουν περιουσίες δημοτων και κατά συνέπεια θα επέλθει διάλυση οικογενειών και αυτοκτονίες,τα επόμενα επεισόδια του ιδιου έργου που παίζεται σήμερα στην χωρα μας θα παιχτεί στο μέλλον στους δημους )
Κατάτμηση και απευθείας αναθέσεις και μαλιστα σε αιρετους ,υπερκοστολογησεις κλπ
Πρεπει να καταλάβετε ότι ο χρόνος τρέχει και δεν προλαβαίνετε.
Ο δήμαρχος οσο γρήγορα φύγει τοσο το καλύτερο για το δήμο και για τον ιδιο,οσο παραμένει επιβαρύνει και τον δημο αλλά και τον εαυτο του. Διότι είναι άσχετος από διοίκηση και διαχείριση και αποτελεί ένα λάθος του χθες.
Από εκει και περα το προβλημα δεν εχει λυθει παραμένει άλυτο και εδώ αρχίζουν τα δύσκολα.
Δεν νομιζω ότι θα βρεθεί ο άνθρωπος που θα διασώσει το δημο,διοτι απλούστατα δεν υπάρχει τετοιο πρόσωπο,εκεινο που μπορει να γινει είναι να ενωθείτε ολοι μαζί με ένα κοινό σκοπό, το συλλογικό και κοινωνικό όφελος και ο θεός βοηθός όχι φυσικά για εσάς ,εσείς αξίζετε ότι και να σας συμβεί ,αλλα για τα παιδια σας και τους υπόλοιπους δημότες που δεν φταίνε σε τιποτα για οσα έχετε πράξει σε βαρος τους.
Διότι αν αντιληφθούν πόση ζημιά τους έχετε κάνει ,πράγμα βέβαια δύσκολο, αλλα όχι απίθανο…θα τρέχετε και δεν θα φθανετε
Το να βρεθεί κάποιος και να βελτιώσει μερικα πράγματα δεν σημαίνει απολύτως τίποτα διότι δεν ξέρετε τι έρχεται και τι σας περιμένει…και περισσότερο τα παιδια μας.

Για οσους νομίζουν οτι η καρέκλα του δημαρχου στα επόμενα χρονια θα ειναι εύκολη υπόθεση κάνουν μεγάλο λάθος

“Άνθρωπος τελειωθείς βέλτιστον των ζώων, χωρισθέν δε νόμου και δίκης, χείριστον πάντων”. μτφ: « Ο ολοκληρωμένος άνθρωπος είναι ο καλύτερος από τα έμβια όντα, μόλις όμως αποχωρισθεί το νόμο και τη δικαιοσύνη, γίνεται ο χειρότερος όλων»

Πλάτων, 427-347 π.Χ., Φιλόσοφος

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

προς

Aνώνυμος 12:28

Αν και παρατηρητης δεν ειχα δει το σχολιο σου διοτι εγγραφα το δικο μου και τωρα διαπιστωσα οτι γράφαμε σχεδον ταυτοχρονα τα ιδια πραγματα.
Συμφωνω απολυτα μαζι σου και τα πραγματα ειναι οπως ακριβως τα εγραψες και οσο για αυτους που προσπαθουν να παραπλανησουν τον κοσμο δεν θα τους περασει.

Ενημερωθείτε και οσοι ξερετε να γραφετε ,σχολιάστε και μην φοβάστε τιποτα.
οι άνθρωποι αυτοί καταστρεφουν το μέλλον σας.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Συγνώμη λάθος το σχολιο μου αφορουσε
τον ανώνυμο
18 Ιανουαρίου 2014 - 11:13 μ.μ.


οσο για το αλλον
18 Ιανουαρίου 2014 - 12:28 μ.μ.

Λυπαμαι αλλα ειναι εκτός τόπου χρονου

οσο για τον διαχειριστικο ελεγχο δεν κρατάει πανω απο τρεις μήνες
το θεμα εχει παει στο επιθεωρητή δημοσιας διοίκησης και ισως ειναι ακομα καλύτερα.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Κυριε βασιλε περιμένω απάντηση....

Ανώνυμος είπε...

Γιατι το δελτιο τυπου του κ.βασιλου απαιτεί σεβασμό?απαιτεί σεβασμό καποιός ο οποίος για την καρεκλα του αντιδημάρχου ''ανεξαρτητοποιήθηκε''? γιατι δεν απαιτεί το προσωπο του δημάρχου τον ίδιο σεβασμό? επειδή δεν εχει κλακαδόρους και παπαγαλάκια?

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Η παρατήρηση άφορα τις αποκαλύψεις και την αντιμετώπιση που είχε ο Δ.Σ βασιλος όταν ζήτησε απάντηση για αιτήματα δημοτών και οχι το πρόσωπο του βασιλου.
Την ιδια ακριβώς αντιμετώπιση ειχε και ο Καλημερης όταν ζητούσε τις αναλύσεις ποσίμου ύδατος(αιτημα δημοτων). φυσικά μετά ήρθαν οι γνωστές αποκαλύψεις, αγοράστηκε το χλώριο,μπήκαν οι χλωριωτες και ακομα το χλώριο ρεει αφθονο(οπως είχαμε προβλέψει) και τα ρουχα μου εξακολουθούν να μυρίζουν χλώριο οπως αναφέρονταν στο δ.σ και ο ΙΤΟΥΔΗΣ. Στην Ελλάδα τίποτα δεν τηρείται πανω απο μερικούς μήνες.....το εχω πει πολλες φορες .
Η παρατηρηση αναφερόταν δε σε κάποιους πονηρους,παρτακηδες και ανυποψίαστους για το αυριο,(που κλικαρουν ως αστειο δελτιο τυπου). Νομίζουν οτι στο μέλλον δεν θα πληρώσουν τον λογαριασμό.
Οσα έχουν κλαπεί και οσα έχουν χαθεί λογω κακοδιαχειρισης όλα θα πληρωθούν,τίποτα δεν μένει απλήρωτο στην ζωη. Οσα έχουμε σχολιάσει θα τα πληρώσουμε ολα μέχρι ευρω και με τοκους υπερημεριας 100%(σύμφωνα το κόλπο του δημάρχου) και αρκετοί ίσως ψάξουν την διέξοδο από το μπαλκόνι ………

Ανώνυμος είπε...

Ειναι δικαιωμα του κ.Βασιλου και όλων των δημοτικών συμβουλων να ασκουν το καθηκον τους όπως αυτοι κρινουν...ο λαος τους ψηφιζει και επειτα τους επιβραβευει ή αποδοκιμαζει στις επομενες εκλογες(εαν ειναι υποψηφιοι,που συνηθως αυτο γινεται)...η ενσταση ειναι στο γεγονος ότι η υποσταση του καθενος και η προσωπικη του πορεια, τοσο στην κοινωνια όσο και μεσα στο Δ.Σ. δεν μπορουν να μην συνεκτιμηθουν σε κάθε σχολιό του..

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

φυσικά είναι υποχρέωση του ΔΣ να μεταφέρει τα αιτήματα των πολιτών στο δημοτικό συμβούλιο το οποίο πρέπει να φροντίζει για την επίλυση τους.
Μεχρι εδω καλα τα ειπες....τα υπόλοιπα ειναι λάθος και σε αυτο το λάθος οφείλονται ολα αυτά που συνέβησαν στην χώρα μας.

Ξεχασες το βασικότερο, τον ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ και αυτο ειναι το λάθος που μας οδήγησε στο επίπεδο που βρισκόμαστε.

Δεν ψηφίζουμε δήμαρχο και δημοτικούς σύμβουλους και τους αφήνουμε να ενεργούν ανεξέλεγκτα και περιμένουμε να έρθουν οι εκλογές να τους τιμωρήσουμε

Τους ελέγχουμε και μας ελέγχουν,
γνωρίζουμε και τηρούμε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις
μας.
Ο λογος που η Ελλάδα ειναι σε αυτη την κατάντια ειναι επειδη χάναμε τις τετραετίες χωρίς να κάνουμε τίποτα..........

Τον καλύτερο δήμαρχο να επιλέξετε αν δεν τον ελέγχετε, η απόδοση του θα είναι η χειρότερη και οχι μονο.....

Μέχρι σήμερα είναι αποδεδειγμένο και κοινώς αποδεχτό ότι κανένας δήμαρχος δεν είχε σαν μοναδικό του στόχο το κοινωνικό όφελος άλλα κατά βάση προσωπικές φιλοδοξίες ..............

"Ενα λάθος λοιπόν που πληρώθηκε για δεκάδες λάθη"

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Ολοι κατανοούμε την παραταξιακή (ή μήπως την υπαρξιακή) σας ανάγκη να αξιοποιήσετε αντιπολιτευτικά την Ειδική Συνεδρίαση.
Με έκληξη, διαπιστώνουμε αφενός, ότι η ενημέρωση για το έργο των δομών σας κούρασε.(δεν έχουν όλοι τις ίδιες αντοχές).

Αφετέρου, ότι υπάρχει μεγάλη απόσταση μεταξύ κλίματος της συνάντησης και του δελτίου τύπου που εκδώσατε (όχι αναμενώμενο αλλά άδικο για το προσωπικό των δομών).

Σε θεωριτικό επίπεδο η επιφανειακή κριτική βρίσκει γόνιμο έδαφος, καθώς προσωρινά κερδίζει τις εντυπώσεις.
Δυστυχώς ή ευτυχώς για όλους μας, η κοινωνία έχει βαρεθεί τις θεωριτικές προσεγγίσεις όσο εμπεριστατωμένες και βαρύγδουπες και αν ακούγονται.

Απαιτεί πράξη και έργο. Προς αυτή την κατεύθυνση είστε κουρασμένος.

Ανώνυμος είπε...

Εχουν πολλά χαρίσματα ορισμένοι, σκέφτονται αφηρημένα.
Ακόμα και τα μυρμήγια έχουν οργανώσει την κοινωνία τους.
Τα μεμονωμένα έντομα δεν έχουν καν συνείδηση και οι ικανότητές τους είναι ελάχιστες, αυτόματες, μηχανικές.
Είναι ένα είδος που δεν μπορεί να αλλάξει τον κόσμο, αλλά πρέπει να τον δεχτεί όπως είναι.
Η λειτουργία κάθε μεμονωμένου εντόμου είναι προδιαγραμμένη σε αυτό που γεννήθηκε και δεν αλλάζει μέχρι να πεθάνει.

Στην σημερινή κοινωνία οι πολιτικοί σαλταδόροι δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους, παρά μόνο ρίχνουν ευθύνες, λόγω κάποιου Στασιδιού που χάθηκε.

Το Δελτίο Τύπου γράφτηκε καθαρά για διαφημιστικούς λόγους, τον πήρε ο πόνος της ενημέρωσης λέτε.

Ανώνυμος είπε...

Το ζητούμενο δεν είναι για ποιο λόγο γράφτηκε, ούτε ποιος το έγραψε άλλα αν είναι αληθή αυτά που αναφέρονται
ολοι γνωρίζουμε οτι: τα λεγόμενα του δελτίου τυπου εχουν χιλιοειπωθει απο πολλούς,δεν ειναι κατι καινουργιο...
και αυτο ειναι το χειρότερο ολων.

Ανώνυμος είπε...

Το πρόβλημα βλέπω προσπαθείτε κάποιοι να το πάτε στον ΔΣ που το είπε . Κύριοι κατ'αρχάς :
-Ελέγχετε ο πρώην αντιδήμαρχος από το ΣΔΟΕ.
-Έχει τεθεί σε διαθασιμότητα ο Ταμίας για παρακράτηση χρημάτων .

Αυτά μήπως έχουν ειπωθεί στο ΔΣ και η δημοτική αρχή τα αγνόησε , μήπως θέλετε στον απολογισμό να ακούμε μόνο τη λέει η διοίκηση και να μην ακούγονται οι παραλήψεις .

Το θεωρείτε σωστό και έχει να κάνει με την χρηστή διοίκηση ο Ταμίας δέκα χρόνια να κλέβει και η διοίκηση που έπρεπε να ελέγχει το προσωπικό να μην έχει ευθύνη τι γινόταν στο Δήμο ΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΟΙ ΑΛΕΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΕΣΤΙΚΑ ΜΗ ΔΙΝΕΤΕ.

Ο ΔΣ να κριθεί για το έργο του και αν κριθεί λίγος να καταψηφισθεί οι παράγκες πρέπει να καταπολεμηθούν για μένα πολύ λίγα είπε, όσοι κυκλοφορούν στο δήμο βλέπουν και ακούνε πολλά :
Απ'ευθείας αναθέσεις το 2011 γιατί δεν εδόθησαν .
Χλώριο από που αγοράζετε !!!!
Σπάσιμο πιστώσεων στις τρεις ΔΕ και καταλήγουν στο ίδιο πρόσωπο.

ΝΜ ΟΦΙΣ

Ανώνυμος είπε...

παρατηρητή, και βεβαια πρεπει οι πολιτες να ελεγχουν τόσο με τη ψήφο τους όσο και κατα τη διαρκεια της θητειας οποιασδήποτε δημοτικης αρχής...πόσο μάλλον οι δημοτικοι συμβουλοι...νομιζω το εξηγησα στην συγκεκριμενη πού εινια το προβλημα...οταν περιμένεις για 2 χρονια να γίνεις αντιδημαρχος, αφνικα δεν γίνεσαι, και μετα σηκωνεις την ανταρτικη σημαια, για μενα εισαι τελειως αναξιοπιστος...απο εκει και περα ελεγχος επιβαλλεται να γινεται απ' όλους πολιτες και θεσμικα οργανα, ασχετα αν στην χωρα μας μεχρι τωραδεν γινόταν αυτό...επισης οποιος έχει όνοματα και αποδειξεις ξέρει τον δρομο,αλλιως ειτε κατανταει γραφικος ειτε η τριχα γινεται τριχια ή στο τελος περναν όλα στο ντουκου ως συνομωσιες καφενειου..

Ανώνυμος είπε...

Aνώνυμε 08:11 π.μ
Διαβασε απο αρχάς του έτους τι έγινε και να απαντήσης;
Ελέγχετε ο πρώην αντιδήμαρχος από το ΣΔΟΕ.
-Έχει τεθεί σε διαθασιμότητα ο Ταμίας για παρακράτηση χρημάτων .

Αν πιστεύεις ότι η δημοτική αρχή έκανε καλά τότε δεν γνωρίζεις από ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ η παράγκα σας τέλειωσε.
ΝΜ ΟΦΙΣ

Ανώνυμος είπε...

Aνώνυμε 08:11 π.μ
Διαβασε απο αρχάς του έτους τι έγινε και να απαντήσης;
Ελέγχετε ο πρώην αντιδήμαρχος από το ΣΔΟΕ.
-Έχει τεθεί σε διαθασιμότητα ο Ταμίας για παρακράτηση χρημάτων .

Αν πιστεύεις ότι η δημοτική αρχή έκανε καλά τότε δεν γνωρίζεις από ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ η παράγκα σας τέλειωσε.
ΝΜ ΟΦΙΣ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

οσο αφορα την αξιολόγηση των προηγούμενων ενεργειών του κυρίου Δ.Σ βασιλου την έχουμε κανει κατα την ανεξαρτητοποιηση του,(σε παραπέμπω στα σχολια, αρχες Ιανουαριο του 2013 και θα δεις οτι ειμαστε ταυτόσημοι με τις απόψεις σου).
Απο εκει πέρα είπαμε να προχωρήσουμε ενα βήμα παρακάτω, στην προώθηση των βασικών αιτημάτων μας προς το δημοτικό συμβούλιο
Ανταπόκριση υπήρχε μονο απο τους Δ.Σ ΙΤΟΥΔΗ -ΚΑΛΗΜΕΡΗ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΟΥ.
Σε αυτη την φάση αξιολογούμε τις προσπάθειες που έγιναν ,αν έγιναν σωστά και τι μπορούμε να κάνουμε για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα που πρώτα απ'ολα ειναι η κάθαρση και μετα τα υπόλοιπα...

Η καθαρση δεν αποβλέπει αποκλειστικά στην "εκδικητική τιμωρια" αλλα στον παραδειγματισμο και εξασφάλιση μιας καλύτερης συνέχειας.

Αρα δεν μπορούμε να γυρνάμε και να λεμε τα ίδια και τα ίδια ,εφόσον κάναμε μια μικρή στροφή.... ολοι μαζι ειναι σίγουρο οτι κατι καλυτερο θα καταφέρουμε

οι "εξυπνοι δημοι" και τα "εξυπνα χωρια" δεν χωρίζονται στα τρία.... άλλα είναι ενωμένα.
Αν θέλετε, να ξεφύγουμε απο αυτή την κατρακύλα για την οποια ευθυνόμαστε ολοι μας(μην το ξεχνάμε)...και μετά βλεπουμε τα επόμενα σταθερά βήματα.
Ακομα δεν εχουμε καταλάβει που φταίξαμε και δεν μάθαμε να συνεργαζομαστε για ενα συλλογικο αποτέλεσμα.
Αν καταφέρουμε και κάνουμε το ΑΛΜΑ απο το ατομικο "εγω" στο συλλογικό ¨"εμεις" ολα τα υπόλοιπα ειναι παιχνίδι..

οσο για αυτα που λετε οτι: "θα τους δείξουμε στις εκλογές" κάνετε λαθος..τα λάθη διορθώνονται πριν τις εκλογές
Στις εκλογές οι υποψήφιοι θα σας έρθουν απο διαφορετικους δρόμους,θα νομίσετε οτι πρόκειται για διαφορετικους ανθρώπους και μετά τις εκλογές στην πρώτη στροφή του δρομου ,αυτοί θα ενωθούν και θα σας την φέρουν πάλι.....

προλάβετε τους ...και ενωθείτε πριν απο αυτούς,τόσες φορές σας την φέρανε...αμα θέλετε να είστε ΜΑΓΚΕΣ !!! οχι βέβαια της κυριας Αναστασιας και του καναπέ όπως είναι ο παρατηρητης.....

ο παρατηρητης

Ανώνυμος είπε...

της κυρίας Αναστασίας και του καναπέ όπως είναι ο παρατηρητης.....
Καιρός είναι να πάμε όλοι μαζί για
μια Ανεξάρτητη Δημοτική Παράταξη
με πολίτες ενεργούς και καλά πληροφορημένους. Να αναδεικνύουμε την αλήθεια ώστε ο πολίτης να γνωρίζει τι συμβαίνει στον τόπο του.
Την ισότιμη συμμετοχή
τη διαφάνεια
Την αποτελεσματική προώθηση των τοπικών υποθέσεων και των συμφερόντων των πολιτών
Τον αντικειμενικό έλεγχο της Δημοτικής Αρχής.
Την επεξεργασία και προώθηση προτάσεων για έργα και υπηρεσίες που θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων.
Την καθημερινή παρουσία στο πλευρό των δημοτών.
ΑΝΤΑΠΟΚΤΡΙΤΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

Ανώνυμος είπε...

Πλέον δεν δικαιολογείσαι να λες: "δεν ήξερα"


Στην πτωχευμένη Ελλάδα αποτελεί πλέον κοινό τόπο.
Χρήματα για σοβαρά έργα και δράσεις η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί να βρει μόνον από τα Ευρωπαϊκά προγράμματα.

Πόσα έχουμε διεκδικήση.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

πολύ σωστή παρατήρηση

Δημοσιογράφε
Σε παρακαλώ βοήθησε να έχει ο ανώνυμος μια απάντηση.
ποσα εργα εχουν μπει στα ευρωπαϊκά
προγραματα;
Το εχουμε εντοπισει αλλα δεν εχουμε τον χρονο να ασχοληθουμε.
Διοτι μετα θα λεμε δεν εχουμε χρηματα ενα φτιαξουμε εργα ειτε εργα που να παραγουν εσοδα οπως εχει τονισει πολλες φορες ο παρατηρητης και εκει νομιζω οτι ο δημος θα εχει το μεγαλυτερο προβλημα

Ανώνυμος είπε...

Leonidas Papantonis Συμφωνώ απόλυτα με τις επισημάνσεις του κ Βασιλού και διαπιστώνω ότι έχει άποψη όχι μόνο με το δεξιό μάτι αλλά και με τα δύο .Δεν γνωρίζω τα αίτια της ανεξαρτητοποίησής του ,αλλά τούτο δεν έχει καμία σημασία για τις επισημάνσεις κυρίως για έλεγχο .

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου Ελλαδάρα μας.....
Που οι Ναζί σε κάναν τον πάτο βάζο.......
Και συ συνεχίζεις να ψηφίζεις τους νοσταλγούς τους......
Αξια της τύχης σου.......
Ελεος ποια με τους στόκους.........

Ανώνυμος είπε...

Τα ιδια ελεγε και ο ΣΥΡΟΣ πριν γινει δημαρχος.
Μολις εγινε δημαρχος εδω ...σας γραφω...

Ανώνυμος είπε...

ρεπορτερ
Ακομα τον δημοσιογραφο ψάχνεις?
οσο σου απαντησε ο βασιλος αλλο τοσο θα σου απαντήσει και ο δημοσιογραφος.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σε όλους

Για λίγο δεν είχα την δυνατότητα να παρακολουθώ το Νeomonastirinews και σήμερα διαβασα οτι ο ΡΕΠΟΡΤΕΡ ρωτά:
1)Τα αιτηματα που αναφερεις εχουν γινει γραπτως η προφορικως ;
2) Αν σας καλεσει ο Γενικος γραμματεας αποκεντρωμενης διοικησης στερεας ελλαδος και θεσσαλιας θα ησουν σε θεση να αποκαλυψεις όλα αυτά που αναφερεις στην επιστολη σου προς τους δημοτες;

Απαντώ :
Ότι αιτήματα είχα ελέχθησαν σε συνεδριάσεις του ΔΣ και είναι στα πρακτικά.
Όσο για τις αποκαλύψεις : Από τον τύπο ενημερώθηκα για τον έλεγχο του πρώην αντιδημάρχου . Όσο για τον ταμία ήδη έχει επενέβη ο εισαγγελέας και αναμένουμε εξελίξεις .....
Το θέμα ΡΕΠΟΡΤΕΡ είναι πολιτικό και αρχών Διοίκησης.
Όσο για τα υπόλοιπα περί θέσεων δεν με απασχολούν δικές μου δεσμεύσεις δεν μου επιτρέπουν να είμαι όλο το μήνα στο δήμο....

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Νικόλαος Η. Βασιλός

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΚΥΡΙΕ ΒΑΣΙΛΕ

οσα μας αναφέρετε ηταν ηδη γνωστά στους δημότες
θα θέλαμε να μας πείτε, ποιο είναι το αποτέλεσμα των ενεργειών σας;

Αν πάλι δεν υπήρχε αποτέλεσμα γιατί δεν απευθυνθήκατε στις ελεγκτικές αρχές,όπως οφείλατε εφόσον η δημοτική αρχή παραβίασε όλες τις νόμιμες διαδικασίες που αναφέρθηκαν
Διότι αν δεν υπάρχει αποτέλεσμα.. άλλα λόγια να αγαπιόμαστε ...τα είπαμε για να λεμε οτι τα είπαμε..

Τον δημότη δεν τον ενδιαφέρουν οι χειρισμοί,άλλα το αποτέλεσμα.

Ανώνυμος είπε...

REPORTER
Η δικαιοσύνη και για τα δύο θεματα έχει πλέον το λόγο.
Ο διαχειριστικός ελέγχου είναι θέμα Δημοτικού Συμβουλίου το οποίο απεφάσισε διαφορετικά . το θάμα είναι πολιτικό οι εκλογές είναι κοντά οι δημότες έχουν το λόγο.....

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Νικόλαος Η. Βασιλός

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

κυριε Βασιλε
Πόσα προβλήματα είδες να λύνονται με τις εκλογές τα τελευταία είκοσι χρόνια;
Οι δημοτικοί σύμβουλοι γιατι επιλέγονται απο τους δημοτες ;
Μηπως για να κάθονται και να ακούνε απαθείς τις μπαρούφες και την ανευθυνότητα του καθε δημάρχου η μήπως για να λενε οτι" τα ειπανε";
Ο δημότης σας επιλέγει ως ικανούς για να λύσετε προβλήματα και εσείς τελικά του χρεώνεται την άγνοια σας και την ανικανότητα σας.
Αν ο δημότης γνώριζε να δώσει λύσεις στα προβλήματα τότε γιατί σας επέλεξε;
οταν φθάνουν οι εκλογες παρουσιαζεστε σαν "Σωτήρες" και οταν σας δίνει την ψήφο του μετατρέπεστε σε λαμογια και μετά φταίει ο δημότης!!!

Μηπως ευθυνεται ο δημοτης για τις επιλογες του δημαρχου;
Μηπως ευθυνεται ο δημοτης για τις επιλογες των υποψηφιων δημοτικων συμβουλων η για τις επιλογες των κοινοτικων συμβουλων και υποψηφιων προεδρων;

Μηπως ευθυνεται ο δημοτης για τον Γκουβα;για τον Αυγεραντωνη που εκλεβε τους δημοτες του διαμερισματος του;για τον παπαθανασιου που αρπαξε τα 20.000 ευρω.... και δεν αναλαμβάνει τις ευθυνες του για την σωστή χλωρίωση του νερου; με οτι σημαίνει αυτο για την υγεια του δημοτη.

Μηπως με την ψηφο του θα απαλλαχθεί απο τους τοκους υπερημεριας 100% για μια οφειλή που δεν ήταν ενημερωμένος;


Εσυ κύριε δημοτικέ σύμβουλε τι έκανες για όλα αυτά;
ποιος σου ειπε δημοτικε σύμβουλε
οτι ο δημοτης σε επέλεξε μονο για να ρητορευεις στο δημοτικό συμβούλιο;

Δημοτικε συμβουλε
ο δημοτης σε επέλεξε να κανεις οτι είναι δυνατόν και νόμιμο για να υπερασπίσεις τα δικαιώματά του.

Ανώνυμος είπε...

Θεωρώ ότι από του βήματος του δημοτικού συμβουλίου πρέπει να σας κάνω γνωστά τα εξής :



Πριν δύο χρόνια ως δημοτικός σύμβουλος με τους περισσότερους σταυρούς στη Θεσσαλιώτιδα μου ετέθει από τον Στρατηγό κ Σύρο, τον εκλεγέντα Δήμαρχο, ένας προβληματισμός του ως προς την συγκρότηση της Δκσης του Δήμου και μου ζήτησε , προς τιμήν του , να τον διευκολύνω παρά του ότι ο νόμος καθορίζει ότι αποκλειστική αρμοδιότητα του είναι να αποφασίσει με ποιους θεωρεί ικανούς, κατάλληλους και συνεργάσιμους για να άσκήση τη Διοίκηση του Δήμου.



Ο προβληματισμός ήταν :



1ον ότι στη Διοίκηση έπρεπε να υπάρχει, για την εύρυθμη λειτουργία του Δήμου συμμετοχή από όλους τους ιδεολογικούς χώρους που τον στήριξαν και.



2ον ότι συγκεκριμένος σύμβουλος, που αν ορίζετο έλυνε μεν το πρόβλημα αντιπροσώπευσης δεν ήταν όμως αγαπητός από τους κατοίκους και δεν έπρεπε να εκτεθεί ο συνδυασμός.



Ευχαρίστως τον απήλαξα από το πρόβλημα, παρότι οι χωριανοί μου ανέμεναν να είμαι στη Διοίκηση και εξεπλάγησαν που δεν συμμετείχα , τους εξήγησα ότι δική μου ήταν η απόφαση να μην συμμετάσχω. . Παράλληλα ο Στρατηγός μου έδωσε τον λόγο του ότι στη Δεύτερη περίοδο θα αναλάμβανα την προεδρία του Δημοτικού Συμβουλίου ώστε να αντιπροσωπεύσω τους χωριανούς μου που με τίμησαν με την ψήφο τους περίπου 75 %. Και θεωρώ υποχρέωσή μου να τους σεβαστό και να τους τιμήσω.



Γι αυτό και δεν συμμορφώνομαι στη απόφαση του προσυμβουλίου διότι για μένα μεγαλύτερη σημασία και αξία έχει η ψήφος των χωριανών μου και των υπολοίπων συμπολιτών μας που με ανέδειξαν Δημοτικό Σύμβουλο. Και αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από βάθους καρδιάς και να έχω το σθένος να τους βλέπω στα μάτια.



Μετά από αυτά ο καθένας ελευθέρα ψηφίζει . Εξεπλάγην χθές το μεσημέρι με την εισήγηση σας και να ευχαριστήσω προσωπικά τον κ Χαντζιαργύρη που ευθαρσώς έθεσε το θέμα τήρησης του λόγου που κάποιος δίνει και μας γνωστοποίησε ότι οι αποφάσεις είχαν ληφθεί από κάποιους πριν από ημέρες, για μένα δεν έχει σημασία ποιοι ήταν, λυπούμε ειλικρινά που υπάρχουν (παράγκες) τις οποίες διακηρύξαμε ότι δεν θα ανεχθούμε ως συνδυασμός.


Αυτή είναι η δήλωση όταν ''ανεξαρτητοποιήθηκες''. Ποιον δε νοιαζουν οι θεσεις?
Την ''παραγκα'' την ανακαλυψες τοτε?



Author Details