Ο παλιός χρόνος φεύγει και ελπίζω να πάρει μαζί του όλες τις ψεύτικες υποσχέσεις για μια καλύτερη ζωή. Εύχομαι η καινούργια χρονιά να είναι σύμμαχος μιας μεγάλης επανάστασης για μια ζωή ανθρώπινη πάνω απ’ όλα.

Καταλήψεις και πορείες για το Μακεδονικό έφθασαν και στο Δήμο Δομοκού

 
Τήν ώρα που τα προβλήματα στις σχολικές μονάδες όλης της χώρας είναι τεράστια η μαθητική κοινότητα παρασυρμένη απο τους γνωστούς πολιτικούς φορείς ξεκίνησε μια προσπάθεια εθνικιστικής έξαρσης για το Μακεδονικό και την συμφωνία των πρεσπών.

  Στό ίδιον ρυθμό "χόρεψαν" και οι μαθητές του Δήμου Δομοκού με μπροστάρηδες τους μαθητές του Ν Μοναστηρίου οι οποίοι έκαναν πορεία στο κέντρο του χωριού και τελικά επέδωσαν ψήφισμα στο Δημαρχείο Θεσσαλιώτιδας.  Τήν ίδια ώρα στην Θεσσαλονίκη πάνω απο 100 σχολικές μονάδες τελούν υπό κατάληψη και σήμερα πραγματοποιήθηκε τις πρωινές ώρες πορεία διαμαρτυρίας προς  στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.



 Την ίδια ώρα στην Αθήνα "άλλοι μαθητές" πραγματοποίησαν πορεία απο τα προπύλαια με συνθήματα διαφορετικά απο των συμμαθητών τους..

Συγκεκριμένα, σε κείμενο που ανήρτησαν αυτοί οι μαθητές στο Facebook αναφέρει ότι «διάφορες ακροδεξιές, φασιστικές ομάδες προσπαθούν να υποκινήσουν μαθητικές εθνικιστικές καταλήψεις σε σχολεία της χώρας. Η πρωτοβουλία για τον Συντονισμό Σχολείων και Μαθητών Αθήνας καλεί όλους τους αγωνιστές μαθητές να μπουν μπροστά και να μην επιτρέψουν στους φασιστές να βρουν χώρο έκφρασης στα σχολεία μας».


«Συντονίζουμε πολύμορφες δράσεις, κρεμάμε αντιφασιστικά πανό και κάνουμε εκδηλώσεις στα σχολεία μας, για να μην χαρίσουμε ούτε μια μέρα εθνικιστικής φιέστας στους δολοφόνους του Παύλου Φύσσα και τους υποστηρικτές του μίσους και του ρατσισμού», σημειώνεται στην ανάρτηση στο facebook.
Σημειώνεται ότι το κάλεσμα συνυπογράφει και η «Πρωτοβουλία για τον Συντονισμό Σχολείων & Μαθητών Θεσσαλονίκης»: «Καμία συμμετοχή στα εθνικιστικά συλλαλητήρια. Ούτε σπιθαμή γης στους φασίστες. Κάτω ο νόμος Γαβρόγλου» αναφέρουν χαρακτηριστικά, στο δικό τους κείμενο. 

Share on Google Plus

About kalimerisnikos

Author Details