Αδειοδοτήθηκε το πεδίο προσγείωσης της Μυρίνης στο Δήμο Καρδίτσας, καθώς δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο ΦΕΚ (Αρ.Φύλλου 326/ Β'/13-02-2014) η απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, με την οποία χορηγείται άδεια ίδρυσης και λειτουργίας Αεροδρομίου Κατηγορίας Β’ ελαφρών αεροσκαφών με φορέα λειτουργίας το Δήμο Καρδίτσας και ισχύ αορίστου χρόνου.
Οι διαστάσεις του διαδρόμου- σύμφωνα και με την έκθεση αυτοψίας του κλιμακίου της Γενικής Διεύθυνσης Αερομεταφορών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας- είναι 680 μέτρα μήκος και 20 μέτρα πλάτος, οι διαστάσεις της ζώνης ασφάλειας είναι 740Χ 60 μέτρα, έχει προβλεφθεί ζώνη ασφαλείας μήκους 30 μέτρων και στα δύο κατώφλια του διαδρόμου και η διαγράμμιση είναι σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές.
Υπάρχει ένα ανεμούριο στο μέσον του διαδρόμου, καθώς και ο απαιτούμενος διασωστικός εξοπλισμός που είναι σύμφωνος με τον Κανονισμό Πυρασφάλειας για αεροδρόμια – ελικοδρόμια και πεδία προσγειώσεων αεροσκαφών Κατηγορίας Πυρασφάλειας 1.
Σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος Καρδίτσας, Κωνσταντίνος Παπαλός, αναφέρει ότι η αδειοδότηση του πεδίου προσγείωσης Μυρίνης ως Αεροδρόμιο Κατηγορίας Β ελαφρών αεροσκαφών, βάζει την Καρδίτσα στον “χάρτη” των εναέριων μετακινήσεων και μεταφορών, την καθιστά κέντρο ανάπτυξης του αεραθλητισμού στη Θεσσαλία και δημιουργεί ευνοϊκότερες συνθήκες για ανάπτυξη και άλλων δραστηριοτήτων στο μέλλον.
Εδώ θα σημειώναμε οτι και στο Δήμο Δομοκού στο σχέδιο ΣΧΟΑΠ(στην Θεσσαλιώτιδα επί Δημητρίου Τζιαχρήστα) υπάρχει η χάραξη αεροδιαδρόμου στο Νέο Μοναστήρι και περιμένει με τιν σειρά του την αδειοδότηση.
Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/252059/karditsa-prasino-fos-anapse-gia-to-pedio-prosgeiosis-tis-murinis/#ixzz2vl0aYUk6
Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook
Οι διαστάσεις του διαδρόμου- σύμφωνα και με την έκθεση αυτοψίας του κλιμακίου της Γενικής Διεύθυνσης Αερομεταφορών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας- είναι 680 μέτρα μήκος και 20 μέτρα πλάτος, οι διαστάσεις της ζώνης ασφάλειας είναι 740Χ 60 μέτρα, έχει προβλεφθεί ζώνη ασφαλείας μήκους 30 μέτρων και στα δύο κατώφλια του διαδρόμου και η διαγράμμιση είναι σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές.
Υπάρχει ένα ανεμούριο στο μέσον του διαδρόμου, καθώς και ο απαιτούμενος διασωστικός εξοπλισμός που είναι σύμφωνος με τον Κανονισμό Πυρασφάλειας για αεροδρόμια – ελικοδρόμια και πεδία προσγειώσεων αεροσκαφών Κατηγορίας Πυρασφάλειας 1.
Σε δηλώσεις του ο Δήμαρχος Καρδίτσας, Κωνσταντίνος Παπαλός, αναφέρει ότι η αδειοδότηση του πεδίου προσγείωσης Μυρίνης ως Αεροδρόμιο Κατηγορίας Β ελαφρών αεροσκαφών, βάζει την Καρδίτσα στον “χάρτη” των εναέριων μετακινήσεων και μεταφορών, την καθιστά κέντρο ανάπτυξης του αεραθλητισμού στη Θεσσαλία και δημιουργεί ευνοϊκότερες συνθήκες για ανάπτυξη και άλλων δραστηριοτήτων στο μέλλον.
Εδώ θα σημειώναμε οτι και στο Δήμο Δομοκού στο σχέδιο ΣΧΟΑΠ(στην Θεσσαλιώτιδα επί Δημητρίου Τζιαχρήστα) υπάρχει η χάραξη αεροδιαδρόμου στο Νέο Μοναστήρι και περιμένει με τιν σειρά του την αδειοδότηση.
Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/252059/karditsa-prasino-fos-anapse-gia-to-pedio-prosgeiosis-tis-murinis/#ixzz2vl0aYUk6
Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου