Δράσεις για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς Την Κυριακή των Βαϊων 28 Απριλίου

«Δράσεις για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς Την Κυριακή των Βαϊων 28 Απριλίου 2013 στις 7.00 μ. μ. στο Δημοτικό Θέατρο Δομοκού και με είσοδο ελεύθερη, έγινε η παρουσίαση των χορευτικών σχημάτων γυναικών και νέων παιδιών σε ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς του προγράμματος «Δράσεις για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς» που υλοποίησε ο Δήμος Δομοκού με την συνεργασία του Ινστιτούτου Εργασίας της Γ.Σ.Ε.Ε.. Λαμβάνουν μέρος: Βαρδαλή (γυναίκες και παιδιά), Νέο Μοναστήρι(γυναίκες) και Πουρνάρι (γυναίκες). Οι καθηγητές – εκπαιδευτές που έφεραν εις πέρας το πρόγραμμα είναι η κ. Κωνσταντίνα Μαγκλάρα και ο κ. Νίκος Τσικράς. Στην εκδήλωση απαγγέλθηκαν δημοτικά ποιήματα από την ηθοποιό Μαρία Γώγου. Την καλλιτεχνική επιμέλεια της εκδήλωσης έκανε ο σκηνοθέτης Ιωάννης Τράντας. Έγινε υπό την αιγίδα του Δήμου Δομοκού και του Αθλητικού Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου. Η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στην μνήμη της ηρωϊκής «Εξόδου του Μεσολογγίου», που συντελέστηκε ανήμερα των Βαϊων στις 10 Απριλίου 1826

 
 
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΕΔΩ!!
Share on Google Plus

About kalimerisnikos

6 comments:

REPORTER είπε...

Περιοχή ανάπτυξης κλαρίνων ο Δομοκός

Το «πρώτο κλαρίνο» στην Ελλάδα,ο ΣΑΛΕΑΣ ψάχνει για μόνιμη κατοικία
στο δήμο Δομοκού.

Ένα χρόνο τώρα είναι άνεργος , ψάχνει για δουλειά και δεν βρίσκει είδε λοιπόν τις ανακοινώσεις πανηγυριών του δήμου Δομοκού και το αποφάσισε να γίνει μόνιμος κάτοικος του δήμου!!!

REPORTER είπε...

Ο Αποπροσανατολισμός -Η πνευματική και οικονομική κρίση

Οπότε θέλουν να ξεγελάσουν και να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο του πετάνε ένα πανηγύρι με κλαρίνα και το χρεώνουν σαν πολιτιστική εκδήλωση.

Για να αναλάβει η Τοπική Αυτοδιοίκηση πρέπει να έχει γνώση αυτού που υποτίθεται ότι πάει να στηρίξει.
Καλό είναι να επιχορηγούμε το πανηγύρι του χωριού με τα κλαρίνα ή το καρναβάλι, αλλά καλό θα ήταν να δώσουμε και μια παιδεία πολιτιστική, θεατρική, λογοτεχνική, να ανεβεί ένα παιδικό θέατρο στο χωριό ή στα παλιά σχολεία που είναι πλέον κλειστά.
Πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία. Όταν το σύστημα, η πολιτική δηλαδή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης εστιάζει στα ζητήματα πολιτικού κόστους, θα έχεις τον τοπικό δημοτικό σύμβουλο που πιέζει προς αυτή την κατεύθυνση, να γίνει το καρναβάλι και το πανηγύρι, παρά μια εκδήλωση που θα εξυψώσει τον πολιτισμό και την παιδεία.
Αυτά αλλάζουν, αν αλλάξει η νοοτροπία και η κατάρας του πολιτικού μας συστήματος που λέγεται ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ. Αν πάψεις να το φοβάσαι αυτό, θα τολμήσεις να κάνεις κάποια πράγματα, να αναλάβεις το ρίσκο. Αλλά ξέρετε, το ψάρι δε βρωμάει μόνο απ’ το κεφάλι, βρωμάει κι απ’ τα πόδια.
Οι εντολείς της κάθε εξουσίας καθορίζουν και τους όρους του παιχνιδιού.
Μιλάω ίσως λίγο αιρετικά, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

Δεν νομίζετε ότι μετά από τόσα χρόνια γιορτής πολιτιστικής κληρονομιάς πρέπει να αρχίσουμε να παράγουμε και και εμείς πολιτισμό……όπως έχει πει και ο παρατηρητής

Θα μου πείτε παραγωγή πολιτισμού με κλειστά σχολεία γίνεται ; …δυστυχώς δεν γίνεται …
Και μετά; …..μάλλον το χάος της πνευματικής κρίσης που συνεπάγεται οικονομική κρίση
Οι αρνητικές εξελίξεις ξεκινάνε πάντα με αποπροσανατολισμό –ακολουθεί η πνευματική κρίση και κατόπιν ξεσπάει η οικονομική κρίση.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Λες να τους φοβίζει το μέλλον και είναι συνέχεια κολλημένοι στο παρελθόν;

Ανώνυμος είπε...


Η παράδοση ποτέ δεν έφερε την οπισθοδρόμηση πάντα βοηθά να δημιουργούμε δρόμους για το μέλλον αρκεί να το επιδιώκουμε .Δεν ΦΟΒΙΖΕΙ το μέλλον,.....
«Να μην βαριέστε το ψάξιμο / και να μην κουράζεστε στο σκάψιμο». Έτσι αποκρίθηκε ο Παλαμάς σε φοιτητική συντροφιά που τον επισκέφτηκε την μεγάλη ημέρα της 28ης Οκτωβρίου του 1940. Και μέθυσαν εκείνα τα παιδιά με το «αθάνατο κρασί του ‘21».
ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Είδε λοιπόν τις ανακοινώσεις πανηγυριών του δήμου Δομοκού και το αποφάσισε να γίνει μόνιμος κάτοικος του δήμου!!!
Ρεπορτερ δεν φταίει το κλαρινο.
Αλλα φταίνε μαθε τι εγινε στο ΔΣ .
Σχολιαστης ΄΄εξ αποστάσεως΄΄

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗ

Φθάνει ομως να υπάρχει αντίληψη και πρωτοβουλία.
Εδω όμως αναφερόμαστε με ανθρώπους με αρνητική αντίληψη και χωρίς πρωτοβουλία.
Τι προσδοκίες λοιπόν μπορούν να δημιουργηθουν απο τέτοιες περιπτώσεις;

Author Details