Ο ανταγωνισμός ρίχνει τα ασφάλιστρα

Ο ανταγωνισμός ρίχνει τα ασφάλιστρα
auto1
Σκληρός είναι ο ανταγωνισμός που επικρατεί στον κλάδο της ασφάλισης αυτοκινήτου, καθώς 60 εταιρείες διεκδικούν μερίδιο σε μια αγορά που διαρκώς συρρικνώνεται, συμπιέζοντας τα ασφάλιστρα.
Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία του εννεαμήνου, όπως καταγράφονται από το Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών το πλήθος των ασφαλισμένων οχημάτων μειώθηκε κατά 6,6% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα και ο αριθμός των ασφαλισμένων αυτοκινήτων συρρικνώθηκε στα 4,7 εκατομμύρια από 5,1 εκατομμύρια το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Η αιτία είναι η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος από την πλευρά των νοικοκυριών, που καταφεύγουν στη διακοπή της ασφάλισης, ακόμη και αν το αυτοκίνητο δεν είναι σε ακινησία. Τη συρρίκνωση της αγοράς επιβεβαιώνουν και τα στοιχεία της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών, που υπολογίζουν τα ασφαλισμένα οχήματα κάθε έτους με βάση τις μέρες ασφάλισης, από τα οποία προκύπτει ότι η ετήσια μείωση φθάνει το 11%, με βάση τα στοιχεία του εξαμήνου.
Την ίδια στιγμή η μείωση των τιμών φθάνει το 3% σε ό,τι αφορά τα ασφάλιστρα της αστικής ευθύνης και το 5% στο σύνολο των καλύψεων, δηλαδή στα ασφάλιστρα που περιλαμβάνουν και συμπληρωματικές καλύψεις, όπως η ασφάλιση πυρός, κλοπής, νομικής ευθύνης κ.λπ.
Η εικόνα της αγοράς, σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από το Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού, στο οποίο συμμετέχουν 28 εταιρείες που ελέγχουν όμως το 94% του κλάδου, δείχνουν την ανακατανομή των μεριδίων, υπέρ της Interamerican, η οποία έχει αυξήσει τον στόλο των ασφαλισμένων οχημάτων της στις 495.000, κατατάσσοντάς την πρώτη μεταξύ των εταιρειών, ενώ στη δεύτερη θέση ακολουθεί η Εθνική Ασφαλιστική με 430.000 ασφαλισμένα οχήματα.
Εγκαινιάζοντας χθες την πρότυπη μονάδα αποζημίωσης και επισκευής αυτοκινήτου της Interamerican, που λειτουργεί ως σημείο αποκατάστασης της βλάβης στο αυτοκίνητο αλλά και ολοκληρωμένης διαχείρισης της ζημιάς, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Γιώργος Κώτσαλος, σημείωσε ότι ο ανταγωνισμός δεν θα πρέπει να εξαντλείται στην τιμολόγηση, αλλά θα πρέπει να αφορά και την ποιότητα των υπηρεσιών. Η μονάδα αποτελεί μια επένδυση ενός εκατομμυρίου, με δυνατότητα επισκευής 4.000 οχημάτων ετησίως, που αποσκοπεί στη σύντμηση του χρόνου αποζημίωσης, που μπορεί να γίνει ακόμη και άμεσα όταν πρόκειται για μικρά ποσά έως 300 ευρώ και σε δύο 24ωρα από τη στιγμή της προσκόμισης δικαιολογητικών.
Η Καθημερινή (Ευγενία Τζώρτζη)
Share on Google Plus

About kalimerisnikos

Author Details