καταγραφή προβλημάτων στα χωριά του Δήμου Δομοκού.


Η πρώτη επαφή που είχαμε ξεπέρασε αγαπητή φίλοι τις 1200 επισκέψεις και τα 70 σχόλια. Ήρθε η ώρα να μπούμε στα <γεμάτα> στα προβλήματα των χωριών μας ! Μέσα από τα σχόλια θα κάνουμε καταγραφές των προβλημάτων προτείνοντας ακόμα και λύσεις (πολλές φορές από εδώ θα δημοσιεύομαι και φωτογραφίες για αυτά) Θερμή παράκληση να είμαστε κόσμιοι!

Ακόμα για να μην είμαστε αρνητικοί να δημοσιεύονται και όσες λύσεις δίνουν οι δημοτικοί άρχοντες αλλά και όλα τα καλά που προκύπτουν από ενέργειες τους.

Ευχαριστώ!


Share on Google Plus

About kalimerisnikos

110 comments:

Ανώνυμος είπε...

Δημοτικο διαμερισμα(χωριο)δεν νοειται ο δρομος που πηγαινει στο κεντρο του(πλατεια)ειναι ολο το συνολο δρομων καθετων και παραλληλων.μαζι με τους κοινοχρηστους χωρους το σχολειο την αποθηκη συναιτερισμου τις κοινοτικες βρυσες κλπ.εχουν ενημερωθει για τα παραπανω οι της δημοτικης αρχης!ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ....ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ!!!ας αφησουμε το ΕΓΩ στην ακρη και να δουμε τι θα κανουμε ολοι μαζι.ευχαριστω.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ...
ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ;ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ;ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΗΣΩ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΧΩΡΙΑΝΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ.ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ 4 ΜΕ 5 ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ.ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΣ..ΑΛΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΕΝΕΙ ΕΔΩ!ΣΕ ΜΑΣ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ!ΜΙΠΩΣ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ!ΟΧΙ ΚΥΡΙΕΣ-ΟΙ!Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΦΤΑΙΕΙ.ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑ..ΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΟΥ.ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑ..ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ.
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ.
ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΣΑΣ.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ.ΑΝΑΛΑΒΑΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΒΓΑΛΤΕΤΗΝ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ανώνυμος είπε...

Εγω αυτο θα γραψω.ξερετε τι θα λενε οι της διοικησης!
αντε μωρε τοσα χρονια που ηταν αυτοι!της αντιπολιτευσης ειναι αφου στο site του Καλημερη γραφουν.τι περιμενατε!χωρια που την θελουμε την αντιπολιτευση εστω και με αυτο τον τροπο καλο ειναι να υπαρχει.να υποχρεωσουμε εμεις τον κοσμο να μαζεψει τα αλετρια και τις πλατφορμες απο το δρομο!να τους πουμε να μην πετανε το σκουπιδια δεξια και αριστερα!μα θα στραφουν εναντιον μας!ελα ομως που αν δεν το πραξετε εσεις κυριε δημαρχε που σας σεβομαστε ολοι ποιος θα το κανει!οταν δουμε εστω καποια στοιχειωδη σειρα στα χωρια μας να το ξερετε θα το δεχτουμε.τι θα λεμε νομιζετε..ο δημαρχος μας εκδικειται!οχι θα το καταλαβει ο καθενας το λαθος που κανει και θα το αποδεχτει.για σκεφτειτετο σας παρακαλω και απο αυτη την πλευρα.

Ανώνυμος είπε...

Κύριοι και κυρίες ήρθαν πολύ δύσκολες μέρες.
Η φορολογία της αδιαφορίας φέτος θα είναι ακόμη πιο αμείλικτη και αιματηρή, πλέον η πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας.
Δεν είναι ώρα να ασχολούμαστε με τα επουσιώδη.Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

από φτώχεια,είμαστε σιγουρότατοι ότι θα χορτάσουμε!
την αδιαφορία όμως δεν πρέπει,και δεν θα την ανεχτούμε!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν αρμόζει στην κοινωνία μας και δεν πρέπει να τα αφήσουμε όλα στην τύχη.(να τα λύσει η φύση)πάντα με γνώμονα την καλή λειτουργικότητα του δήμου μας μα και του κάθε δημοτικού διαμερίσματος.

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΛΟ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΔΩ ΚΑΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΑ(ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΩ)ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ!
ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ!!
ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΚΟΡΗ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ!ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΤΡΟΜΑΖΩ!
ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑ!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ.
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΟΜΟΚΟΥ.

ΑΠΟ ΔΩ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΝ ΟΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ;ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

είμαστε πολλοί που αναρωτιόμαστε!μη το πολυσκέφτεσαι!δεν είσαι μόνος σου!

Ανώνυμος είπε...

χτες ειμαστε μια παρεα και ανοιξαμε το θεμα της καταγραφης προβληματων απο τον δημο.θα γραψω τι ειπαμε.πως το βλεπουν οι αρμοδιοι αλλα σε σατυρικο υφος.
ΜΑΗΣ:ειναι νωρις ακομα!
ΙΟΥΝΗΣ:μπα!οχι ακομα!ειναι παρα πολυ νωρις!
ΙΟΥΛΗΣ:κανει ζεστη!ας το αφησουμε για αργοτερα!
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ:τα μπανια του λαου!δεν ειναι σωστο!
ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ:ανοιγουν τα σχολεια!θα το δουμε μετα!

ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

Aς δούμε τώρα ποια είναι τα σοβαρότερα προβλήματα που έχουμε αναφέρει
Και πως μπορούμε να επιλύσομε μονοι μας τα προβλήματα
ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
Μόλυνση ποσίμου ύδατος με νιτρικά.
Τοποθέτηση ειδικών φίλτρων στο σπίτι μας για προστασία από χλώριο-αμίαντο-βακτηρίδια
και κυρίως νιτρικά, με μια συλλογική κίνηση για μειωμένο κόστος
Επίσης τοποθέτηση φίλτρων στις δεξαμενές για συγκράτηση μικρών σωματιδίων
για να προστατέψετε την χολή –νεφρά και το στομάχι σας
Ζητήστε υγειονομικό έλεγχο του δικτύου ποσίμου ύδατος της κοινότητας σας,
Αν δεν νοιάζεσαι ,εσύ για τον εαυτό σου περιμένεις να νοιαστούν οι άλλοι;
ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Τα κλεισμένα σχολεία
Τα σχολεία είναι σύμβολα εκπαίδευσης και μορφωτικού επιπέδου και πρέπει να διαφυλάξομε
ότι έχει απομείνει
Με την βοήθεια πολιτιστικών συλλόγων (λίγο προσοχή γιατί μερικοί από αυτούς δεν έχουν
υπόβαθρο) να τα προστατεύσουμε και να τα συντηρήσουμε και.να τα χρησιμοποιήσουμε για
ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Σε ένα σχολείο μπορείς να διατηρήσεις την εκπαιδευτική του ιδιότητα χρησιμοποιώντας το ως
α) Πνευματικό κέντρο για συσκέψεις και διοργάνωση συνεδριών –εκπαιδευτικά προγράμματα
για ανάπτυξη πχ αγροτουρισμου ,για ανάπτυξη νέων καλλιεργειών, Θερμοκηπίων-
Βιολογικών προϊόντων ––εκτροφή σαλιγκαριών – καλλιέργειας τρούφας- Στεβιας –ροδιάς –
αγριαγκινάρας- φασκομηλιάς κλπ
Συνέδρια - Ημερίδες για ενημέρωση ,συντήρηση και αξιοποίηση αρχαιολογικών χώρων
β) Eκπαιδευτικό και Τεχνολογικό κέντρο
Πχ μαθήματα χορού –μαθήματα υπολογιστών - εργαστήρια κεραμικής –αγιογραφίας και
Ζωγραφικής.
Κινηματογραφική λέσχη με προβολή ψυχαγωγικών και ενημερωτικών ταινιών για
θέματα που απασχολούν τον τόπο μας πχ τον αγροτουρισμο κλπ
γ) Θεατρικό εργαστήριο
Παιδικό και εφηβικό
δ) Εικαστικό εργαστήριο
ε ) Επίσης διοργάνωση Προγραμμάτων για περιβαλλοντική εκπαίδευση

Η συνεργασία μεταξύ των κέντρων κάθε κοινοτικού διαμερίσματος μπορεί να
προσφέρει γνώση και ανάπτυξη στο τόπο μας.
Άντε τώρα να θέλουν να γυρίσουν κάποιοι από τα αστικά κέντρα στο χωριό τους
Και να ακουσουν ότι τα σχολεία έκλεισαν και έγιναν κλαρινοταβέρνες και διαθέσιμοι χώροι για
τριήμερα και εννιάμερα, όπως μας παροτρύνει ο δήμος
Η άγνοια σου συμπολίτη έκλεισε το δικό σου σχολείο και καταδίκασε και το δικό μου

Τα μακαρόνια και η σημασία τους
Μην στερείτε το φαγητό των πεινασμένων συνανθρώπων σας
Τα μακαρόνια στερούνται από ανθρώπους που έχουν την πραγματική ανάγκη ,(δεν έχουν να
φάνε) τουλάχιστον σε αυτή την χρονική στιγμή και προσβάλουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια
και νοημοσύνη (ότι ετσι λύνετε το πρόβλημα της φτώχιας)
Τα μακαρόνια ουσιαστικά μπορούν να βοηθήσουν ανθρώπους που δεν έχουν τίποτα να φάνε
και όχι οικογένειες με εισόδημα 15.000 ως 25.000 ευρώ.
Επιστροφή λοιπόν μακαρονιών η δώστε τα σε οικογένειες που έχουν πραγματική
ανάγκη. Βέβαια τέτοιες οικογένειες είναι ελάχιστες στη επαρχία.
Με βάση την νοημοσύνη και την αξιοπρέπεια του ανθρώπου ξεκινάνε όλα τα σωστά πράγματα
και με το τέλος αυτών των δυο, φθάνουν όλα στην παρακμή τους (και τελειώνουν όλα).

Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ.
ωραία αυτά που έγραψες και ειδικά για τα σχολεία.το θέλει ομως η διοίκηση;δεν νομίζω.γιατί αν το ήθελε θα το είχε πράξει!
ο λόγος:αν το σχολείο αλάξει μορφή θα γίνει ένας χώρος συγκέντρωσης-συννενόησης κάποιων ανθρώπων και φοβούνται ότι θα χάσουν το πάνω χέρι.πχ τι να το κάνετε;τι θέλετε;εγω!καλά είναι και στο καφένειο βρε παιδιά!εδώ μιλάμε για πλήρη οπισθοδρόμηση παντού!(περνάνε ακόμα αυτά εν έτη 2012)
να συμπληρώσω.
υπάρχουν κάποιοι που θέλουν και μπορούν να βοηθήσουν να αλάξει κάτι αλλά έχουν παραγκωνιστεί με τον άλφα η βήτα τρόπο.ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΝ ΞΕΡΩ.ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΩ.ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ Η ΕΞΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΦΕΝΕΙΟ.ΕΧΩ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΤΕΚΑ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΡΙΩΝ ΕΤΩΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΝΑ ΧΩΡΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΤΙ.ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΑΞΙ ΕΤΩΝ ΔΕΝ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ.ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΑΛΛΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥ.ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΣΤΑΜΑΤΑ Η ΕΠΑΦΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ.ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΝ ΟΤΑΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ.(ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΙΟ)ΜΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΔΕΣΜΟΣ ΠΗΓΑΜΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΑΙΞΑΜΕ ΠΕΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ.
ΑΣ ΤΑ ΔΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
αποβολή της διάχυτης μιζέριας
μα κ της παντελούς έλλειψης φιλοδοξίας
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ξέρετε τι λένε για σας οι παραπανω!
ήρθατε απο άλλη εποχή.
κ μας χαλάτε τηνγιορτή.
να ξέρετε κ αυτό
δεν σημαδεύουν στα πόδια.
στο μυαλό είναι ο στόχος.
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ Ε!

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση σε όλους
Γιατί η δημοτική αρχή δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες και αξιώσεις των πολιτών ;

Σας έχω πει ότι ο δήμος είναι κομμάτι και συνέχεια του κράτους
Αν δεν έχεις σωστό κράτος δεν έχεις σωστό δήμο
Και αν δεν έχεις σωστό δήμο ,δεν θα έχεις σωστή κοινότητα

Όταν το κράτος το κάνανε αναξιόπιστο δεν μπορείς να έχεις
αξιόπιστο δήμο για αυτό δεν μπορεί να αλλάξει πολύ ο δήμος
μέσα σε ένα τόσο άσχημο περιβάλλον του κράτους.
Θα μπορούσε να γίνει η εξαίρεση σε μια μονο περίπτωση που
Ο δήμος διέθετε ένα αξιόμαχο διοικητικό επιτελείο και μια δυνατή και συνεργάσιμη αντιπολίτευση ωστε να μπορέσει να αναδιοργανωθεί και να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης
Λοιπαμε αλλά ακόμα αυτή την στιγμή ,τίποτα από όλα αυτά δεν υπάρχει
και δεν φαίνεται κάτι αισιόδοξο στο μέλλον. Μακάρι να διαψευσθώ.
Μην περιμένετε σημαντικά πράγματα ,και αν κάπου νομίσετε ότι κάτι πάει να γίνει
στο τέλος θα διαπιστώσετε ότι ξεγελαστήκατε

Για αυτό είναι αναπόφευκτο ,μελλοντικά και σύντομα πολλές από τις υπηρεσίες του δήμου θα περάσουν σε ιδιώτες, ελπίζω σε σοβαρούς…..για να υπάρχει και
Θετικό αποτέλεσμα…..
Η μονή επιλογή σας, είναι να πάρετε την κατάσταση στα χέρια σας, και να δώσετε
μόνοι σας λύσεις στα καθημερινά προβλήματα σε συνεργασία με τους συμπολίτες σας
δηλ με δημιουργία κοινωνικών συνεταιριστικών ομάδων και αντλήστε χρήματα
μέσα από διάφορες δραστηριότητες προς όφελος φυσικά των συμπολιτών και αργότερα
μπορείτε να την μετατρέψετε σε επιχείρηση δημιουργώντας θέσεις εργασίας και
ανάπτυξη στον τόπο σας
Προχωρήστε μόνοι σας,αυτά που λέω είναι εύκολα και είναι για σας και σήμερα με την χρήση της τεχνολογίας είναι όλα εύκολα και υστέρα δεν θα τα κάνετε όλα σε μια
ημέρα.
Η γνώση –ενημέρωση είναι το όπλο σας Έχετε το ιντερνετ είναι το μεγαλύτερο όπλο –αλλά δεν το καταλάβατε. Ότι χρειάζεστε η θέλετε να μάθετε, το ρωτάτε και αυτό σας απαντάει
Οι Τούρκοι φύγανε και αφήσανε τα καφενεία και εσείς ειστε ακόμα εκει
γιατί ετσι θέλανε οι πολιτικοί, οι νομαρχηδες και οι δήμαρχοι ,άλλοι γιατί θέλανε να αρπάζουνε και άλλοι επειδή ήταν και είναι καφενεία.
Το θεατρικό έργο ραδιοφωνικός σταθμός-λαιβ Καρδίτσα το ξεχάσατε;
Τσάμπα πήγε το έργο; Λοιπόν
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ –ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
ΑΠΟΜΟΝΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΤΑΚΗΔΕΣ – ΠΟΝΗΡΟΥΣ
ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ .
ΑΝ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ
ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΧΩΡΟ ,ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΑΣ ,ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΑΣ
ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ
Τόσα χρόνια καφετζήδες μας θέλανε και μας θέλουνε για τους λόγους που αναφέρατε όλοι σας .Δεν έχετε καταλάβει ,ότι ο λογος που κοιμάται ο δήμος, είναι επειδή εσείς είστε ακόμα αδρανείς; Αν εσεις πάτε μπροστά και ο δήμος θα ακολουθήσει έστω και σέρνοντας
Ένα είναι σίγουρο όσο ειστε αδρανείς ,τόσο ο δήμος θα κοιμάται
Αν ξεκινήσετε κάποτε θα φθάσετε εκει που θελετε αν όμως δεν ξεκινήσετε σίγουρα
δεν θα φτάσετε ποτέ
Το ξυπνητήρι του Δήμου είστε εσείς!!!!!

Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΕ ΛΕΝΕ ΑΜΟΡΦΩΤΟ.Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΕΙΠΕ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΚΑΦΕΝΕΙΟ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗ ΠΑΕΙ.ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ!ΜΗ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟΥΔΑΚΙ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΔΟΜΟΚΟΥ.ΕΔΩ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ.ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΤΙΣ ΔΩΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΙΣ ΔΩΣΕΙ!ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ..ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΚΟΠΟΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ.ΑΝ ΘΑ ΠΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΙ ΘΑ ΔΕΙΣ!ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ,ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ,ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση

Από ότι φαίνεται φίλε μου μάλλον δεν κατάλαβες τι εννοούσαμε
Παμε
Δεν είπαμε ποτέ, ότι δεν πρέπει να πηγαίνουμε καθόλου στα καφενεία
Είπαμε να μην περνάμε όλη την ζωή μας στα καφενεία
Σήμερα ο νέος κόσμος της επαρχίας περνάει ολο τον ελεύθερο χρόνου του(50%
Του χρόνου της ζωης του) στα καφενεία και το μυαλό του είναι νεκρωμένο φαίνεται από τον τρόπο που μιλάει που σκέφτεται και από τις ενέργειες του
Δεν μπορεί να αντιληφθεί τον κόσμο εξω πιο μακριά από αυτόν
Δεν μπορεί καν να διεκπαιρεωσει ,απαιτήσεις της ζωή του πέρα από το χωριο
του. Αυτό πάλι δεν ισχυει για όλους, πάντα μιλάμε για την πλειοψηφια
Δεύτερο τις λύσεις δεν είπαμε ποτέ να τις δώσουν οι σύλλογοι ,αλλά εμείς όλοι και οσοι γνωρίζουν να διαχειριστούν τέτοια θέματα με την βοήθεια των συλλόγων, οι οποίοι τουλάχιστον αντιπροσωπεύονται από πιο ενεργητικούς ανθρώπους και αντιπροσωπεύουν ομάδες ανθρώπων που μπορούν να συνεισφέρουν οικονομικά καιπροσωπική εργασία , κάτω από την επίβλεψη ανθρώπων που ξέρουν τι κάνουν
Αυτό πάλι δεν συμβαίνει σε όλους τους συλλόγους, πάντα μιλάμε για τις πλειοψηφιες
ανθρώπων ,καταστάσεων, πραγμάτων κλπ.και πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις και σωστών
και λανθασμένων καταστάσεων
τίποτα δεν υπάρχει στη ζωή και στη φύση σε απόλυτη μορφή
Όσο για τον δήμο είπαμε εφόσον δεν λαμβάνει πρωτοβουλίες, να ενεργοποιηθούμε
μόνοι μας ,μπας και ενδιαφερθεί και αυτός κάποτε
Αλλά μέχρι να ξυπνήσει θα έχουν φύγει οι περισσότερες αρμοδιότητας του και θα εχουν
πάει σε ιδιώτες ,το είπαμε και αυτό. Τέλος πάντων για να καταλάβεις πόσο πίσω είναι ο δήμος Δομοκού μπες σε ιστοσελίδες άλλων δήμων πχ Τρικάλων κλπ
Όσο για το μπέρδεμα κράτους και σχολείου που μας λες δεν καταλαβαίνω τίποτα
Τα σχολεία ,όταν είναι ενεργά ανήκουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Και κτηριακά στο δήμο
Επίσης γνωρίζομε και τα έχουμε πει ότι οι περισσότεροι σύλλογοι είναι μόνο χορευτικοί και οι πρόεδροι όχι μονο δεν έχουν τα προσόντα να επιλύσουν προβλήματα αλλα μπερδεύουν ακόμα περισσότερο τις καταστάσεις και δημιουργούνται προβλήματα
Μην αναλωνόμαστε σε αυτονόητα πράγματα

Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΜΑΘΑΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ.

ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ.
ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΕΙΣΟΔΟΥΣ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΤΙΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙΣ ΜΗ ΠΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΚΩΣΟΥΝ.

ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ.ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΑΖΕΜΕΝΕΣ ΚΑΠΩΣ.ΑΡΚΕΤΕΣ ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΟΥΝ ΚΑΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ.

ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΑΛΑΖΟΥΝ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ!ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΛΥΣΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ
ΜΕ ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΙΛΙΕΤΙΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΡΟΚΟΠΗ!
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ!ΔΩΣΤΟΥΣ ΜΩΡΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΝ!

Ανώνυμος είπε...

Ένας πολίτης που έχει φύγει χρόνια από το χωριό του και θέλει να
επιστρέψει , πηγαίνει στο Δημαρχείο και ζητάει οικόπεδο σε μια αλάνα του χωριού .
Ο άνθρωπος αυτός επειδή δεν έχει τόσα χρήματα, όσα το ζητάνε η επειδή τέλος πάντων δεν βρίσκει οικόπεδο να αγοράσει για χτίσει σπιτι στο χωριό του, απευθύνεται στο δήμο.
Ο δήμος συμβουλεύετε ευκαιριακά τον ανεγκέφαλο και αγράμματο πρόεδρο του χωριού, ο οποίος του λέει ότι είναι δασικό το μέρος, η αλάνα-γήπεδο χωρίς ένα πουρνάρι εδώ και 40 χρόνια
Και ο δήμος αντί να ψάξει το θέμα, να στείλει μηχανικό και αν ακόμα είναι δασικό να φροντίσει να το αποχαρακτηρίσει και να το θέσει ως κίνητρο ανάπτυξης και αποκόμισης χρημάτων (βάζοντας ένα συμβολικό πόσο) του πετάει μια απάντηση να απευθυνθεί στο δασαρχείο.
Πιασ΄τα τα αυγό και κουρεψτο.
Βλέπει την αδιαφορία του δήμου ο πολίτης και δεν ξαναρωταει για τίποτα
Τι ζήτησε λοιπόν ο πολίτης της κοινότητας ;
Αυτό που έκανε πριν από χρόνια ο Δομοκός στην προέκταση προς τα νταμάρια
να γίνει και για αυτόν στο χωριό του.
θα μου πει κάποιος, για έναν άνθρωπο θα κάναμε ολόκληρη διαδικασία; Λάθος
Ο ένας να ξέρετε φέρνει τον άλλο.
Αν ο δημος ενδιαφερόταν για τον πολίτη ,πρώτον θα έψαχνε το θέμα αν υπήρχαν
και άλλοι ενδιαφερόμενοι, (όπως πράγματι υπάρχουν) μετά θα έψαχνε το θέμα
Ο μηχανικός με το δασαρχείο τι πραγματικά συμβαίνει και πως μπορεί να επιλυθεί
Αλλά δυστυχώς… μικρό το έργο….μεγάλη η δουλειά ,δεν αξίζει τον κόπο.

Ανώνυμος είπε...

Σε παρακαλώ Δήμιε τουλάχιστον, μην αντιμετωπίζεις έτσι το πολίτη, δείξε κάποιο ενδιαφέρον, θα τον χρειαστείς πχ για εθελοντή πυροσβέστη και θα αδιαφορήσει και αυτός
Και μετά θα μας βγεις και από πάνω, ότι ο πολίτης δεν ενδιαφέρεται
για τον τόπο του ,ενώ στην πραγματικότητα , συμβαίνει το αντίθετο.
Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ

Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

αυτο το θεμα περιμενα για να γραψω γιατι το αντιμετωπισα και γω.(συγκεκριμενα ο πατερας μου)ψαξαμε στο χωριο για οικοπεδο δεν βρηκαμε.πηγαμε στην κοινοτητα(μιλαμε τωρα για προ καποδιστρια)ζητησαμε καπου σε μια ακρη του χωριου οπου επελεγε ο προεδρος σε συνεργασια με το χωριο δεν μας ενοιαζε αν ηταν ανατολικα-δυτικα-βορεια-νοτια.οπου θελανε και οχι δωρεαν να το πληρωσουμε.αποτελεσμα=ΤΙΠΟΤΑ.τα οικοπεδα του χωριου μου ειναι του εναμισι στρ. περιπου εγω ζητησα μισο στρ. να φτιαξω ενα σπιτι ναρχομαι.(αυτοι που ειναι στις ακρες του χωριου σημερα το εναμισι τοχουν κανει τρια στρ. και δεν τους ενοχλησε κανεις)τελικα βρηκαμε οικοπεδο στην ευβοια και φτιαξαμε σπιτι.πανω ερχομαι περαστικος απο τοτε σαν ξενος.ο πατερας μου εφυγε με το παραπονο.
πολυ πισω η επαρχια δεν ειναι ετοιμη για τιποτα και δεν βλεπω επαναφορα.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ
ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΙ ΜΟΥ...ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΗ ΜΟΥ.
ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΡΘΩ ΔΟΜΟΚΟ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΧΑΡΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΝΑΡΘΩ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ.ΤΙ ΛΕΤΕ ΚΑΛΕ!(ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΕΚΚΑΡΑ Η ΤΑ ΓΑΒΡΑΚΙΑ ΣΤΟ ΛΕΟΝΤΑΡΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΟΜΟΚΟ)ΘΕΛΕΤΕ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ...ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΡΧΟΜΑΙ.(ΤΟ SITE ΤΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΑΨΟΓΟ)

Ανώνυμος είπε...

φίλε συνδημότη
δεν έπρεπε να το γράψεις ! άστους να αναρωτιούνται !
γιατί δεν κάνει αίτηση κανένας;;
εδώ μιλάμε για τριτοκοσμικές καταστάσεις.
αυτοί νομίζουν ότι έχουν να κάνουν
με ανθρώπους άλλων εποχών.

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ.ΜΗ ΜΟΥ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΕΙΣ!
ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΚΟΛΑΕΙ ΑΣΟΡΤΙ..
ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΣΙΦΤΗΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΕΠΤΟ ΜΑΛΑΚΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ
κυριε Καλημερη διαβασα προσεκτικα τα θεματα του δημοτικου συμβουλιου που θα γινει την δευτερα 7/5/2012.
μας εχει καλυψει πληρως σε ολα αυτα που αναπτυξαμε-αναλυσαμε μεχρι στιγμης.
συμπερασμα:δεν νομιζω να υπαρχει λογος υπαρξεως των δρωμενων.
την δευτερα που θα ειστε και εσεις στο δ/σ λογω του οτι ειστε δ.συμβουλος σας παρακαλουμε να μεταβιβασετε στο δ/σ τις ευχαριστιες ολων εμας που ειδαμε τους κοπους μας να ανταμειβονται.ευχαριστω.

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζοντας το σχόλιο σου , δεν ξέρω γιατί, αλλά μου ηρθε στο μυαλό μου ο Σημίτης όταν ευχαρίστησε τους Αμερικανούς για την μεσολάβηση των Ιμίων…..
Διάβασα τα θέματα του δημοτικού συμβουλίου
Το μόνο διευκρινιστικό , που βρήκα από θέματα που σχολιάσαμε ήταν το θέμα του σχολείου φιλιαδωνας που ζητεί ο σύλλογος γυναικών ,την χρήση που θα κάνει δεν την γνωρίζω και εδώ είναι το ζητούμενο. Αν είναι για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς πολύ ωραία στο δήμο και εύγε στο σύλλογο γυναικών
Αν είναι για αίθουσα φαγοποτιών και πανηγυριών που θα καλεί τους αντιδημάρχους για να φάνε, επειδή πεινάσανε από την πολλή δουλειά (όπως εχει ήδη συμβεί με άλλους συλλόγους) κακώς θα πράξει.
Δεύτερον ειδα κάποιες διαγραφές χρεών και αχρεωστητως εισπραχθέντων
Δεν καταλαβαίνω τίποτα εχω ελάχιστη αντίληψη ώστε να αντιληφθώ τις γενικολογίες.
πρώτον: να μου πεις συγκεκριμένα, που μας κάλυψε ο δήμος .
Κατά αρχής κάποιος που έχει δυνατότητες να καλύπτει τόσα θέματα σε ένα
Συμβούλιο δεν αφήνει ποτέ περιθώρια στους πολίτες να εκφράζουν τόση
δυσαρέσκεια προς το δήμο τους για αυτονόητα πράγματα.
Γνωρίζω πολύ καλά τις δυνατότητες του δήμου.
Δεύτερον δεν καταλαβαίνω την αντίληψη σου να σταματήσω να σχολιάζω
Τα δρώμενα του δήμου ,εφόσον είναι υποχρέωση μου ως πολίτης ,για την έστω μικρή βελτίωση του δήμου μου και κατά συνέπεια των συμπολιτών μου
Αν ακόμα υποθέσω ότι ο δήμος είναι άριστος θα είχα πολλά να πω, ως πολίτης που ενδιαφέρετε πραγματικά για το τόπο του και όχι μόνο για την τσέπη του ,να του προτείνω για να γίνει καλύτερος .
Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να σταματήσει κάποιον να σχολιάζει πράγματα δημοσίου
ενδιαφέροντος
Οσο για τις ευχαριστίες που αναφέρεις μάλλον ,δεν γνωρίζεις τι σημαίνει δήμος, ποιες
είναι οι υποχρεώσεις του και ποιες οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των πολιτών
Κάποια στιγμή θα τις αναφέρω και ισως είναι το πρώτο πράγμα που θα έπρεπε να κάνουμε
και μετά να μπούμε στα προβλήματα του δήμου
Για να δούμε ποιος καλύπτει ποιον και ποιος πρέπει να ζητάει συγνώμη και ποιος
να ευχαριστεί ποιον
Ποτέ πάντως δεν πρέπει να ευχαριστεί ο πολίτης το δήμο διότι είναι υποχρέωση του δήμου να δουλεύει για το δημόσιο συμφέρον και να μην προκαλεί το δημόσιο αίσθημα
.Το μάθημα της αγωγή του πολίτη (τι θυμήθηκα τώρα!!!!) που διδάσκονταν στα σχολεία ξέρεις γιατί το κατήργησαν ; για να μην ξέρουν τα δικαιώματα τους οι πολίτες και φυσικά τις υποχρεώσεις τους αλλά και τις υποχρεώσεις των δημοσίων υπηρεσιών και να τους δουλεύουν κάποιοι επιτήδειοι νεοέλληνες Δημόσιοι υπάλληλοι δηλ το ιδιο το κράτος να δουλεύει τον πολίτη του. Τόσα χρόνια την πλήρωνε ο πολίτης τώρα όμως ηρθε η σειρά αυτών των επιτήδειων υπαλλήλων ,θα αρχίσει η αξιολόγηση και θα καθαρίσει εστω και λίγο το τοπίο
Κάνεις μια προτροπή στον κυριο καλιμερη
Λάθος φίλε μου, η δουλειά του Δ. Συμβούλου είναι να ζητάει εξηγήσεις από το δήμο
για τα προβλήματα των πολιτών , να απαιτεί την επίλυση τους, να προτείνει λύσεις, να συνεργάζεται με το δήμο(εδώ είναι το πρόβλημα όλων και των με και τον δεν) με σκοπό το συμφέρον των πολιτών και όχι να ευχαριστεί τον δήμο.
Ο Δ. Σύμβουλος άσχετα αν ανήκει στην αντιπολίτευση ,είναι υποχρέωση του να επισκέπτεται τις κοινότητες, να εχει ιδία αντίληψη των καταστάσεων για να μπορεί να είναι αντικειμενικός στις αποφάσεις του κατά την ψηφοφορία των θεμάτων

Τα λάθη συμπερασμάτων και προτροπών που έκανες φίλε μου, σε ένα κείμενο πέντε σειρών είναι πολλά με όλο το σεβασμό που τρέφω προς τους συνομιλητές μου

Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Μου διέφυγε η πρόταση του κυριου Δημούδη περι ίδρυσης και λειτουργίας κέντρων δια βίου μάθησης .
Συγχαρητήρια για την πρόταση του, φυσικά όλα κρίνονται στο τρόπο εφαρμογής, λειτουργικότητα και αποτελεσματικότητα τους
Πρόκειται για χρηματοδοτούμενα προγράμματα Εκπαίδευσης Ενηλίκων, που απευθύνονται σε όλους τους πολίτες, μέσα από τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης των Δήμων, σε διάφορους
Τομείς όπως:
• Οικονομικα
• Επιχειρηματικότητα
• Πράσινη Ανάπτυξη/Περιβάλλον
• Νέες Τεχνολογίες
• Ξένες Γλώσσες
• Κοινωνικές Δεξιότητες και Δράσεις
• Ειδικά Προγράμματα Ευάλωτων Ομάδων
• Συμβουλευτική Οικογένειας
• Πολιτισμός και Δράση


Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΛΕΩ...ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΔΟΜΟΚΟΥ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΛΑΜΙΑΣ.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ.

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑ ΒΙΟΥ Μ.......
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΣΠΟΤ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΡΥΠΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Είναι πολύ καλό!!
και είναι αυτά που ζητήσαμε να γίνουν για τα σχολεία που έχουν κλείσει
και τα έχουν μετατρέψει σε κλαρινοταβερνες και τριήμερα και εννιάμερα θανοντων παρουσιάζεται μια ευκαιρία λοιπόν να γλυτώσουν τουλάχιστον δυο σχολεία, αν ο Δημουδης εμπνεύστηκε σωστά από τις ιδέες μου.
Τα κέντρα δια βιου μάθησης και ανάπτυξης είναι στην ουσία κέντρα εκπαίδευσης -πνευματικά και Τεχνολογικά και χρηματοδοτούνται από την ευρωπαϊκή ένωση.
Το αν θα πετύχουν που αναρωτιέσαι φιλε μου, είναι θέμα οργάνωσης και εδώ
πάσχομε πολύ, ιδωμεν. θα το αναλύσομε όταν θα έχουμε χρόνο
Άρχισε να ξυπνάει ο δήμος και από μεριας κάμπου οπως είχα προβλέψει σε σχόλιο μου
κατά την αντικατάσταση των αντιδημάρχων . προς το παρόν ακούστηκε η κραυγή αγανάκτησης ,
τα υπόλοιπα και δύσκολα θα τα δούμε στο πρόγραμμα και στην υλοποίηση αλλά κατι βγήκε
από την προσπάθεια μας οπως είπε και κάποιος άλλος σχολιαστής
Του έμεινε η άλλη ιδέα μου (Κ.Σ.Ε )και θα περιμένουμε ως το άλλο συμβούλιο
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΣΧΟΛΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ 30 ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ
Ο ένας έτρεχε για τους τέσσερεις
Ο άλλος έτρωγε για του τέσσερεις
Ο τρίτος ηταν εκτός τόπου και χρόνου
Ο τέταρτος ειχε ξεχαστεί στην κουζίνα

Μήπως ρε παιδιά έτρεχε αυτος που ήταν καμπίσιος
επειδή δεν έβλεπε πουθενά εμπόδια
ενώ οι άλλοι στο βουνό που να
τρέχουνε, καθαρός αέρας τους άνοιγε και η όρεξη
Άντε να ξυπνήσεις

Πάντως Συγχαρητήρια για πρώτο που τουλάχιστον ,Είχε φιλότιμο και έτρεχε και προσπαθούσε
Κάτι θα κατάφερε
Αλλά ετσι γίνεται πάντα στην Ελλάδα
Ο ένας τρέχει και οι άλλοι το κολοβαρανε

Είμαι περίεργος να δω και τους επομένους
Αλλά δεν ξερώ, ΠΑΛΙ ΚΑΜΠΟΣ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ
Αυτό το βουνό πάντα πρόβλημα είχε
δεν είχε ποτέ εμπνεύσεις ,ίσως φταίει και η ομίχλη
Ας μη βιαζόμαστε , θα δούμε


Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΕΣ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΤΙΟΥΣ Δ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ.ΤΟΥ ΒΑΛΑΝΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΔΙΠΛΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ.

ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Εχεις δικιο στο οτι θα επρεπε να το εχει δει.Δεν ξερω ,αν αυτο σημαινει κατι αλλα θα ηθελα να μαθω,ποιο ειναι το κυριο επαγγελμα του κυριου Δημουδη;

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΔΙΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΜΙΑ ΦΩΤΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ !
ΝΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ.

Ανώνυμος είπε...

τι να τι κανεις;πηγαινε την δευτερα στο Δ/Σ.καλα θα περασεις και εκει.

Ανώνυμος είπε...

διαβασα αρκετες φορες το σχολιο για τις ευχαριστιες προς το δ.συμβουλιο.ως χιουμορ το καταλαβα.δεν υπαρχει αλλη εκδοχη.

Ανώνυμος είπε...

Είχατε ξεχάσει τα κέντρα δια βίου μάθησης .
Μήπως έχετε ξεχάσει και την ενεργειακή αναβάθμιση και εξοικονόμησης
ενέργειας δημόσιων κτηρίων;
Μήπως ξεχάσατε να βάλετε φωτοβολταικα σε δημόσια κτήρια;

Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ !!
ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ !

Ανώνυμος είπε...

ποτεεέ!!!!!!!
βρωμάν κοπριά!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

στον φίλο συνδημότη θα απαντήσω που έγραψε για τις παράνομες παροχές νερού.
αυτό θα το ξέρει σίγουρα η δημαρχεία είναι να καταλάβεις(κοινό μυστικό όλων)τώρα γιατί η κατάσταση παραμένει όπως έχει ούτε εγώ μπορώ να το καταλάβω.αυτοί που ξέρω εγώ ότι παρανομούνε.αυτοί οι πρώτοι του χωριού.αυτοί πάντα οι παραπονούμενοι.αυτοί υποψήφιοι πάντα σε εκλογές δηλαδη αυτοί μπορούν και ξέρουν να λύσουν όλα τα προβλήματα του χωριού.ελπίζω να σε ενημέρωσα όσο μπόρεσα.

Ανώνυμος είπε...

άντε σιγά σιγά
Ξ Υ Π Ν Η Σ Τ Ε !!
το ποντίκι ανά χείρας και ξεκινάτε να γράφετε!!
δημότης απο τα κατεχόμενα
για τα δρώμενα τσανελ!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ..
επειδή δεν βλέπουμε φως στο τούνελ και προφανώς θα παραστείτε στο Δ/Σ θέλουμε εφόσον μπορείτε να αναπτύξετε δύο με τρία θέματα μας.(επιλέξτε όποια θέλετε δεν μας πειράζει)αλλά να τα καταγράψετε σε VIDEO και να τα αναρτήσετε στο SITE σας να δούμε μα και να ακούσουμε τις απαντήσεις και του υπόλοιπου σώματος.ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ..ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΤΟ Δ.ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ...ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΚΑΙ ΕΜΦΙΑΛΩΜΕΝΟ ΝΕΡΟ.ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΑ ΑΥΤΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ.Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

πολύ ησυχία έπεσε παιδιά....
λέτε να λύθηκαν όλα χτές στο δ.συμβούλιο;
άντε περιμένουμε να ενημερωθούμε...ετεροδημότης.

Ανώνυμος είπε...

ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΜΙΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΣ.
ΤΙ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΣΤΟ Δ/Σ.
ΑΣ ΜΗΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΕΝΑ.ΕΓΩ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΔΡΩΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΙ ΕΣΤΙ ΧΩΡΙΟ.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Η ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ;ΕΓΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΧΙ.ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.ΕΔΩ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ.ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΣΜΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΟΤΙ Η ΔΙΑΒΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΕΩΣ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΚΗΣΗΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΦΘΑΣΑΜΕ ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ

ΤΟ ΣΤΗΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1975
Βασικό τους δημιούργημα η ΑΣΥΛΙΑ
1) Μετά αποβιομηχανοποιησαν την χώρα (πρώτη δύναμη στο κόσμο ο ελλην.εμπορικός στόλος
τον στείλανε στο Λονδίνο-σταδιακό κλείσιμο όλων των Βιομηχανιών κλπ)
2) Έτσι οδήγησαν όλο τον κόσμο στα δυο αστικά κέντρα (Αθήνα –Θεσσαλονίκη)
3) Μετά πήραν τις καταθέσεις του λαό με το κόλπο του χρηματιστηρίου το 1999
4) Μετά άρχισαν να κλέβουν ασύστολα και να χρεώνουν το κράτος με τα υπέρογκα κοστολόγια
ολυμπιακών έργων. Αδειάσανε αρκετά από τα αποθέματα χρυσού της χώρας στα 250 με 300 ευρώ την ουγγιά χωρίς λόγο, όταν άλλοι μαζεύανε εμείς πουλάγαμε (σημερα 1700 ευρώ η ουγγιά) . Όλα αυτά Σημιτης- Παπαντωνίου.
Άρχισαν να στήνουν βόμβες στα θεμέλια της οικονομίας (οι υπουργοί οικονομικών και οι
διοικητές τράπεζας Ελλάδας κλπ)
Μαζεύτηκε ολο το χρήμα στα χεριά των διοικούντων πολιτικών και επιχειρηματιών που
στηρίζουνε το σάπιο πολιτικό σύστημα
Μας έκαναν να νομίζομε ενημέρωση, αυτό που μας έδιναν οι επιχειρηματίες των Καναλιών οι
οποίοι και στήριζαν, τόσα χρονιά αυτό το σάπιο σύστημα. Μα είναι δυνατόν;
5) Άρχισαν να χρεώνουν το λαό και να δανείζουν τον κόσμο ανεξέλεγκτα ,χωρίς κανένα κριτήριο
Μπήκαν όλα τα κόμματα μέσα στα πανεπιστήμια και διέλυσαν έστω αυτό το υποτυπώδες
Εκπαιδευτικό σύστημα που υπήρχε ώστε το πνευματικό επίπεδο του λαού να παραμείνει
Χαμηλό και να μην καταλαβαίνει τα σχέδια τους. Αν δεν ανήκεις σε ΝΔ-ΠΑΣΟΚ έχασες…
6) Αφήσαν ανοιχτές όλες τις πόρτες της χώρας να μπαίνει όποιος αλλοδαπός ήθελε
για να υποβιβαστούν όλα τα αστικά κέντρα των πόλεων και να πέσουν οι τιμές των ακινήτων
και μετά να τα αγοράσουν με το κλεμμένο χρήμα (που είχαν πάρει από εμάς)
Φυσικά μας βοήθησαν στην ανάπτυξη ,αλλά χρειαζόταν έλεγχος και πολλοί λιγότεροι και
όχι εκατομμύρια αλλοδαποί σε μια χώρα 8 εκατ.
Τώρα τελείωσαν αυτό που ήθελαν και άρχισαν να τους μαζεύουν σε στρατόπεδα
Μετά από πέντε χρόνια θα αρχίσουν να χτίζουν εμπορικά κέντρα και ουρανοξύστες
7) Αφού χρέωσαν τον κόσμο μέχρι τον λαιμό μετά τράβηξαν το χαλάκι που λέγετε ρευστότητα –
μισθολόγιο-και ηρθε η μεγάλη Ανεργία και άρχισε ο χορός του Ζαλόγγου (πάλι το ίδιο λάθος
το παρελθόν να επιστρέφει ως μέλλον με άλλη μορφή)
Προσοχή τώρα γιατί βρισκόμαστε στο τελευταίο στάδιο της παρακμής του σάπιου συστήματος
Που τα μεγάλα λαμουγια συνήθως την κοπανάνε ένα –ένα με ελαφρά πηδηματακια (ήδη το
έχουν κάνει πολλοί )
8) ΠΡΟΣΟΧΗ μην πέσουμε στην παγίδα τους δηλ να φαγωθούμε μεταξύ μας για --
μικροπράγματα--- και ξεχάσομε αυτά που έκαναν και την κοπανίσουν ολοι τους.
Θα πληρώσουμε και εμείς το τίμημα γιατί συναινέσαμε αλλά όχι να φαγωθούμε μεταξύ μας.

Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

ΣΥΓΝΩΜΗ ΝΕΕ ΤΩΝ 25 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΟΥ
ΣΚΟΤΩΣΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ

Ανώνυμος είπε...

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΤΥΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ
Κάθε γεγονός που γίνετε, είναι σχεδιασμένο τουλάχιστο πέντε χρόνια πριν ,εμείς το μαθαίνομε
τελευταίοι και φυσικά περιμένουμε με αγωνία το αποτέλεσμα
Από όσα ήξερα πριν από πέντε χρόνια περίπου ,οτι θα γίνουν έχουν ηδη γίνει το 90% έμεινε για
τελευταίο επεισόδιο του έργου ,το σχεδιασμένο γκρέμισμα όλων των ασφαλιστικών ταμείων για
να γίνουν οι συγχωνεύσεις χωρίς μεγάλες αντιδράσεις (διότι θα πάνε περίπατο οι επικουρικές
συντάξεις και τα μερίσματα, το 15 % του μισθού θα παίρνομε από αυτά)Προσοχή όμως στα
απονερα που θα αφήσει το σάπιο καράβι , θα πνίξει αρκετούς από τους (χρεωμένους ) ναυαγούς
πολίτες που πετάξανε οι πολιτικοί στην θάλασσα
όσοι έχουμε πάνω από δυο σπίτια ατυχήσανε ,θα μας ταράξουν στην φορολογία.
Ενώ ξέρανε ότι ποτέ προγράμματα λιτότητας δεν μπόρεσαν να βγάλουν μια χώρα από την
κρίση και όταν υπάρχει συρρίκνωση της ανάπτυξης, μειώνονται οι εισπράξεις φόρων και
αυξάνονται τα ελλείμματα, αυτοί εφαρμόσανε τα προγράμματα αυτα για να σώσουν δήθεν στη
Ελλάδα
Τελευταία μας ελπίδα τα χρήματα του ΕΣΠΑ 14 δις για τα δυο επόμενα, τα οποία περιμένουν και
δεν τα αγγίζουν μέχρι να τελειώσουν τα σχέδια τους και μετά θα τα ενεργοποιήσουν και είναι
πολλά για 10 εκατ. Κατοίκους αν τα διαχειριστούν σωστά.
Ελπίζω μερικά από αυτά να φθάσουν και στους πολίτες του δήμο μας …..

Εκείνο που δεν γνώριζα ήταν η χρεοκοπία με το μνημόνιο, αυτά τα δυο ισως προεξοφλούν την
αρπαγή του επερχόμενου ορυκτού πλούτου.
ΤΟ ΑΙΤΙΟ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ - Η ΑΣΥΛΙΑ- Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΜΑΣ
ΚΑΙ Ο ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΟΡΥΚΤΟΣ ΜΑΣ ΠΛΟΥΤΟΣ
Το περίεργο όλων, οι οικονομικοί βομβιστές του χθες ,σήμερα γίνανε σωτήρες της χώρας
Στην χώρα αυτή όλα γίνονται ,αφού η αλήθεια έγινε ψέμα και το ψέμα έγινε αλήθεια!!!!

Και όμως Η λύση της κρίσης ήταν έτοιμη και την απορρίψανε
Προτιμήσανε το μνημόνιο

Σας θυμίζω ότι πέρυσι μια ευρωπαϊκή εταιρεία συμβούλων που είχαν καλέσει οι Ευρωπαίοι είχε προτείνει στους Έλληνες πολιτικούς σωτήρες της χώρας το σχέδιο Εύρηκα .η Roland Berger είχε εμπνευσθεί το σχέδιο «Εύρηκα» για την Ελλάδα, που προέβλεπε τη δημιουργία μίας εταιρείας συμμετοχών στο εξωτερικό, η οποία θα είχε προίκα περιουσιακά στοιχεία του ελληνικού Δημοσίου, ύψους 125 δισ. ευρώ. Η ΕΕ θα αγόραζε την εταιρεία από την Ελλάδα και η Ελλάδα με αυτά τα χρήματα θα επαναγόραζε μέρος των ομολόγων από την ΕΚΤ και τον μηχανισμό EFSF, μειώνοντας ισόποσα το δημόσιο χρέος (θα ηταν βιώσιμο) περίπου στο 88% του ΑΕΠ (με τα στοιχεία της εποχής). Αναρωτιέμαι, πώς θα ήταν η κατάσταση εάν η ιδέα αυτή είχε υιοθετηθεί από τη χώρα μας...ούτε κούρεμα ομολόγων πολιτών ,ούτε καταστροφή των τραπεζών και ασφαλιστικών ταμείων ,θα κλείνανε όλες οι πληγές του συστήματος σε δυο μήνες και θα τελείωνε η κρίση από το 2011αλλά δυστυχώς όλα ήταν προσχεδιασμένα από τους σωτηρες μας να πάνε όπως πήγαν, για την καταστροφή. πόσο εύκολα είναι τα πράγματα και πόσο δύσκολα γίνονται από λαμογια Το χρέος πάνω από 90% του ΑΕΠ είναι μη βιώσιμο, σημερα είναι στο 120% και το 2014 το χρέος θα φθάσει στο 180% του ΑΕΠ θα χρειαστούμε πάλι κούρεμα δηλαδή καταστρέψανε την χώρα, με το έτσι θέλω….

Η άγνοια δυστυχώς σκοτώνει .Ποσό μακριά είναι η αλήθεια από το ψέμα; Που φθάσαμε αυτούς που λένε την αλήθεια να τους λέμε ψεύτες και τους ψεύτες, να τους θεωρούμε αληθινούς

Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ!ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΚΕΙ!ΛΑΘΟΣ ΣΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ!ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ!

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΛΑΜΙΑΣ.
δεν έχω πάει ποτέ άλλωστε μένω αθήνα.τι θα παρουσιάσει-διαφημίσει ο δήμος δομοκού στην έκθεση;
αυτή η ερώτηση.ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΛΑΜΙΑΣ.
μεγάλο και σημαντικό βήμα της δημοτικής αρχής!
επιτέλους ξεκίνησε κατά κάποιο τρόπο η ανάδειξη της περιοχής!

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ.
ΞΑΓΡΥΠΝΗΣΑΝΕ ΛΙΓΟ!
ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ ΘΑ ΝΥΣΤΑΞΟΥΝ ΠΑΛΙ!
ΓΝΩΡΙΜΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΗΣ Δ. ΑΡΧΗΣ!
ΣΑΝ ΤΟ ΤΣΑΙ ΤΩΝ ΑΓΓΛΩΝ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ!

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΓΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
ΕΞΟΔΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ 135.000 ΧΙΛ.ΕΥΡΩ.
ΕΞΟΔΑ ΚΙΝΗΣΗΣ Δ.ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ 50.000 ΧΙΛ.ΕΥΡΩ.
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ;ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝΕ ΠΑΙΔΙΑ;
ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ,ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ/Σ,ΑΝΤIΔΗΜΑΡΧΟΙ ΝΑ ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑΤΙ;
ΘΕΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Η Δ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΜΙΣΘΗ!
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΞΑΝΑΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ;
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΛΥΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΩΝ.ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΤΕ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ανώνυμος είπε...

τι λες φιλε.
η δημοτικη αρχη ολοι τους μαζι με τον δημαρχο ειναι 28 ατομα.του δημαρχου δεν του φτανουν τοσοι δημοτικοι συμβουλοι θελει και ειδικο συμβουλο ταχα να τον συμβουλευει τρεχα γυρευε...εμεις τον πληρωνουμε και αυτον μας στοιχιζει ετησιως 40.000 χιλιαδες ευρω περιπου.και ποιος θα ειναι αυτος;κανενας φιλος της παρεας...αντε να λυσουμε και αυτου το προβλημα;ποιοι;μα φυσικα εμεις.τους πληρωνουμε ολους και στην ουσια δεν κανουν και τιποτα να δικαιολογησουν τουλαχιστον αυτα που παιρνουν.ετσι εχει η κατασταση και δεν βλεπω να αλαζει.

Ανώνυμος είπε...

ΑΦΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΙ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.
ΟΙ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΑΝΑΛΩΝΟΝΤΑΙ. ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ! ΕΦΟΣΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΚΙΝΟΥΝ ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ! ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΥΠΡΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ.. ΔΗΘΕΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ! ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΕΒΑΛΛΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ. ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ (ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΜΑΡΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.. ΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΕΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΥΠΕΡΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΟΙ.

Ανώνυμος είπε...

τιμητικό και άμισθο.
συμφωνώ και γω μαζί σου φίλε.
για να δούμε θα έρθουν ξανά υποψήφιοι και σαν σωτήρες απο την αθήνα και όπου μένουν τέλος πάντων αρκετοί δημοτικοί σύμβουλοι!ίσως και πρόεδροι κοινοτήτων!άντε να έρθουμε όλοι και απο παντού όπου μένουμε να διοικήσουμε!τι να διοικήσουμε δηλαδή!όπως κάνουν οι τωρινοί να κερδίζουμε προσωπικά και όχι να προσφέρουμε.γιατί αν θέλεις να διοικήσεις και δεν μένεις τουλάχιστον στο τόπο καταγωγής σου άντε λαμία!διοίκηση και απο μακριά γίνεται!δεν γίνεται!

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ Δ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Η Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ.ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΤΕΘΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΔΥΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

αντε να μη μας απασχολει που μενουν οι του δημου.αλλα αν εχουμε χιονι εμεις αυτον που πχ μενει λαμια τον νοιαζει;δεν νομιζω.πρεπει προφανως να ξεκαθαρισουν ορισμενα πραγματα.ας δωσει ο καθενας την προσοχη του εκει που μενει και οχι εκει που εχει τα εκλογικα του δικαιωματα.εδω θα τονισω οτι υπαρχουν και εξαιρεσεις ανθρωπων που μενουν εκτος οριων του δημου και πραγματικα αξιζουν να εχουν θεση στο δημοτικο συμβουλιο και την κατεχουν.αυτους τους ξερουμε ειναι λιγοι και τους ευχαριστουμε που ηρθαν.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ.
ΜΙΠΩΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ!ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΗΡΘΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΗΡΘΑΝ ΚΑΤΑ ΜΕΡΟΥΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ ΜΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ!ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΗ Η ΚΟΛΩΝΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΝΩ ΑΘΗΝΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ.
ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Ο ΜΟΝΙΜΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΕΤΑΙ ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΠΡΟΚΟΠΗ.ΑΦΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΥΡΙΣΤΗΚΑΝΕ ΕΥΡΩ.ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.

Ανώνυμος είπε...

Ο τόπος χρειάζεται σοβαρά και αποφασιστικά βήματα προς τα εμπρός.
Αλλά με διοίκηση χωρίς επαρκείς γνώσεις-ίδεες για τις σύγχρονες τάσεις της εποχής δεν θα υπάρξουν θετικά αποτελέσματα.

ΜΙΖΕΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.
ΜΙΖΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΙΖΕΡΟΙ
ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΧΩΡΑ.ΦΥΣΙΚΑ ΜΥΡΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ!ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΝΤΥΠΟ ΜΕΣΟ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ.

Ο (Τ)ΡΟ(Χ)ΕΑΣ ΕΙΝΑΙ!
ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ ΜΗ ΜΟΥ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ!
ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.
ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ!
ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΕΣ!
ΜΑ ΕΙΝΑΙ 2012!

Ανώνυμος είπε...

ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ.
ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΡΑΞΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΛΑ ΚΑΤΙ ΕΛΕΙΠΕ!
ΤΙ ΛΕΙΠΕΙ!
ΤΙ ΛΕΙΠΕΙ!
ΤΙ ΛΕΙΠΕΙ!
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΒΡΗΚΑ!Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΑΣ!
ΚΥΡΙΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΓΕΙΑ ΣΑΣ!
ΑΝΤΕ ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ..
ΕΒΓΑΛΑ ΤΟ ΕΞΗΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Η ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ!
Η ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ!

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ...
εχει γυρισει καποιος απο τους παραπανω κανενα χωριο;
τους ειδε κανεις;
ΟΥΤΕ ΞΕΡΟΥΝ;ΟΥΤΕ ΘΕΛΟΥΝ;ΜΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ!
αυτη η αληθεια.


.
ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ.
ΜΑΛΑΚΙΕΣ...ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΙΣ.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΙΣΜΩΣΟΥΝ ΘΑ ΤΙΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ.ΜΙΠΩΣ (ΣΤΡΙΒΕΙ) ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ.
λεγαμε οτι θα ειμαστε καλητερα απο νωριτερα μα δεν το βλεπω.
3 απορριματοφορα...
3 τιμες σκουπιδιων..
ευχαριστημενη η διοικηση μπραβο σας.
αν αναλαβει την καθαριοτητα ιδιωτης 3 απορριματοφορα θα χρειαζεται δημαρχε;
με ενα θα τα συλλεγει ανετα..
ΑΝ ΛΕΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ.
καμια εξηνταρια κηφηνες στα γραφεια..
τι κανουν αυτοι;παιρνουν μηνιατικο αυτο κανουν.
ΣΟΒΑΡΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ.
και να πανε εκει που υπαρχει προβλημα...
ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΔΟΜΟΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 100 ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΟΧΙΑΚΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ.
ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΩΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.

ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ.ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΕΝΝΟΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 28 ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.ΑΣ ΜΗ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ.ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΡΤΩΝΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΝ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΑ ΕΡΓΑΚΙ-ΠΑΣΑΛΕΙΜΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ.ΣΑΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΔΩΡΑΚΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.
ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ (ΑΛΑΞΑΜΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΛΟΓΩ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ) ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΩΣ ΘΕΤΙΚΟ.ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΩΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟ.ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΑΜΙΣΙ ΧΡΟΝΟΣ ΑΛΑΞΑΜΕ ΠΟΡΕΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΟΜΟΚΟ Η ΙΔΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.ΑΝ ΠΑΩ ΚΑΙ ΣΠΑΣΩ ΕΝΑ ΠΛΑΚΑΚΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΤΩΡΙΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΡΩΤΗΣΗ
Η Δ.Ε. ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΙΔΑΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕΣΩ ΔΗΜΟΥ;
ΡΩΤΩ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΛΕΠΩ ΜΟΝΟ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ Δ.Ε. ΔΟΜΟΚΟΥ ΚΑΙ ΞΥΝΙΑΔΑΣ.ΕΤΕΡΟΔΗΜΟΤΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

Αντε παιδιά καλοκαίριασε..
ξεκίνησαν τα πανηγύρια ,σε λίγο θα πάρουν μπρός και οι εκδηλώσεις των συλλόγων ,θα βλέπουμε τους πετυχημένους του τόπου να σέρνουν τους χορούς..
ΤΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.
ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΟΥ SITE...ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΣΥΝΕΧΩΣ...ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΛΕΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ;ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ...ΜΑ!ΘΑ ΤΑ ΔΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.ΕΧΩ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΟΥΚ ΟΛΙΓΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΑ ΑΡΧΗ...ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΟ Δ/Σ ΘΑ ΤΙΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΩΣ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΣ ΘΕΛΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ....ΠΑΛΙ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ...ΑΝΤΕ ΛΕΩ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΙΓΑΚΙ ΑΚΟΜΗ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΤΙ...ΤΙΠΟΤΑ ΤΙΠΟΤΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ...Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

στο προηγουμενο αρθρο ο κυριος πουγραψε εχει δικιο και τοχει γραψει πολυ καλα.ειμαστε πολλοι που βλεπουμε τα στραβα του δημου μας δεν ειστε μονο εσεις(οι γραφοντες εννοω)ειναι και δημοτες που δεν μπορουν να γραψουν και να τονισουν την αγανακτηση τους προς καθε κατευθυνση να ξερετε οτι εχετε δικιο και δεν ειστε ΜΟΝΟΙ σας.ευχαριστω.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΡΟΧΗ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΜΑΣ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ Δ.ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ.ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΕΠΙΤΟΠΟΥ..LIVE ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΒΡΑΔΥ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΕΣ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΗΡΘΕ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΟΧΛΕΙΣ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ....
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΛΕΩ...
ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΗΡΘΑΤΕ ΔΗΜΑΡΧΕ 3 ΦΟΡΕΣ..
ΚΑΙ ΤΟ 2012 ΠΕΡΑΣΑΝ 5 ΜΗΝΕΣ ΗΡΘΑΤΕ ΜΟΝΟ 1 ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΑΛΛΙΩΣ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΡΧΟΣΑΣΤΕ.
ΤΙ ΛΗΘΑΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ!
ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ!

Ανώνυμος είπε...

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ Δ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΕΚΚΑΡΑΣ

1)ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ Δ/Σ.
ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΗΣ ΑΝΩ ΑΓΟΡΙΑΝΗΣ;ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΣΕ ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ;

2)ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΙΔΑΣ.
ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΕΙΝΑΙ 10m ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ..
ΑΡΑΓΕ ΕΧΕΤΕ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙΤΕ ΠΟΤΕ;
ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΕΓΓΟΝΙΑ.

3)ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΑΡΑΣ
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ Η ΑΝΩ ΑΓΟΡΙΑΝΗ.

ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΔΑ 7 ΜΑΗ ΣΤΟ ΙΔΙΟ SITE ΣΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΚΚΑΡΑΣ.

ΕΧΕΤΕ 3 ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΑΣ.

ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ 3 ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΙΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ.

ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΑΡΑΣ-ΑΝΩ ΑΓΟΡΙΑΝΗΣ
ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ.ΑΥΤΟΙ ΠΡΩΤΑ ΜΠΗΞΑΝ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΘΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ.ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑΝ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;
ΝΑ ΡΘΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΕΣΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ;
ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ-ΑΡΜΟΝΙΑΣ!
ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥΣ...ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ!
ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΓΛΕΝΤΑΚΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΩ ΑΨΟΓΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΚΑΡΑΙΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ......
ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ-ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ Δ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΑΡΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΩ ΑΓΟΡΙΑΝΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΟΝΤΑΙ ΠΟΣΙΜΟ ΝΕΡΟ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΧΗΜΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΕΜΦΙΑΛΩΜΕΝΟ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΧΩΡΙΑ ΣΤΑ ΠΕΝΤΕ ΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΤΙΣΤΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΟΣΕ ΠΡΟΣ ΑΝΩ ΑΓΟΡΙΑΝΗ.
ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΒΡΕΧΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΘΟΛΩΝΕΙ.
ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΝΕΡΑ ΟΠΟΥ ΥΔΡΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΕΙ ΠΟΤΕ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΥΣΗ.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΤΙ ΘΑ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ.ΑΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΔΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ.....
ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΠΕΣΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ!
ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΡΑΣ(η κλείστρα της κλείστρας θηλ.)
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΠΙΣΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗΣ ΦΡΟΥΡΑΣ ΠΟΥ TON ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.REZERVE.

Ανώνυμος είπε...

Σε κάποια σελίδα του site που είμαστε τώρα διάβασα κάτι και ακόμη γελάω!...
ξαναέψαξα δεν θυμάμαι που το είδα όποιος το δει ας το αναφέρει...
γράφει το εξής...
εμείς δεν έχουμε δημαρχεία!...
έχουμε πρεσβεία!...

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΠΟΥΡΝΑΡΙΟΥ...
ΒΛΕΠΩ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΔΗΜΟΥ ΔΟΜΟΚΟΥ.
ΚΑΛΑ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ;
ΚΑΙ Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ SITE ΠΟΥΡΝΑΡΙΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΣΥΓΝΩΜΗ!ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ!ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ!
ΟΡΙΣΤΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΑ ΔΗΜΑΡΧΕ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ...
ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΘΕΙΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΡΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ Η ΘΕΣΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ.
ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΣΥΓΓΕΝΗ ΔΗΜΑΡΧΟ ΟΥΤΕ ΣΗΖΗΤΗΣΗ ΑΝΕΤΑ...
ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ
Διαβάζοντας και παράλληλα ρωτώντας για το ακατάλληλο πόσιμο νερό του χωριού σας...νομίζω οτι είστε κάτοικος ν.μοναστήριου.
Μου αρέσει που εξυμνείτε τον πρώην αντιδήμαρχο θεσσαλιώτιδος για την πρωτιά του...και κάπου παραπάνω διαβάζω άνω αγόριανη(παιδική χαρά και γήπεδο μπάσκετ ακατάλληλα)αν είναι αυτός ο πρώτος αντιδήμαρχος(ο καλήτερος του δήμου)που δεν ξέρει τα προβλήματα του χωριού του!
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ;
Και πάλι διάβασα απο εσάς ότι ο νυν αντιδήμαρχος θεσσαλιώτιδος θα βγει και αυτός πρώτος..
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΠΙΝΕΤΕ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΤΕ..
Δεν έγραψα να ξεκινήσω κάποια κόντρα την αλήθεια και ότι διάβασα έγραψα...αν κάπου κάνω λάθος ζητάω συγνώμη.ΕΤΕΡοΔΗmοΤΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ.
ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΕΛΥΣΑΝ ΜΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑΜΙΣΙ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΘΕΛΕΙ ΜΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΦΙΛΕ ΕΙΧΕ ΚΟΛΗΣΕΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΒΒΑΤΙΑΤΙΚΑ.
ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΗΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ Δ.ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.ΑΥΤΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ Η ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ...
ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ...
ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ Λ Α Θ Ο Σ !
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ.
ΤΩΡΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;
ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ;
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΙΔΕΕΣ-ΓΝΩΜΕΣ.
ΙΣΩΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΦΩΝΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ(ΠΑΓΩΣΕΙ)Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ.
ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΟΡΙΣΤΙΕΣ ΚΑΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ.
ΕΤΣΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ Ο ΑΛΛΟΣ.
ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΝΤΕ ΜΕΡΟΥΛΕΣ ΜΕΙΝΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΠΑΜΕ ΟΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΗΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ(ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ)ΑΛΛΩΣΤΕ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ.ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΙΟΛΑΣ ΜΙΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΟΥΤΕ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ.ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΕΧΟΜΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

λοιπόν παιδιά...
εγώ έκοψα του λαζόπουλου το.. πάμε πλατεία!...
και ξεκίνησα το.. πάμε πρεσβεία!...

Ανώνυμος είπε...

Καποια γνωμη θα μας πει και η συνταξη της σελιδας.
τι στο καλο!δεν μπορει!
Δυο μηνες να πανε στο βροντο!δεν το δεχομαι!
οτι και να μας λενε!
οσο και να μας λενε!
κοντευουμε τριψηφιο νουμερο σχολιων!
Η σελιδα του δημου εχει μια ψηφοφορια εγω εχω ψηφισει.
Η διοκηση ψηφισε;
Απο δεκεμβρη ειναι αναρτημενη 65 ψηφους σε 6 μηνες!
Τα δρωμενα σε ενα μηνα κοντα τα 100 σχολια και ειμαι σιγουρος οτι θα τα περασει κατα πολυ εχει μερες ακομα να τελειωσει ο μηνας...νομιζω καλα παμε!(παμε πρεσβεια!πολυ καλο!).

Ανώνυμος είπε...

έβρεξε χτές ορίστε το νερό χάλια σήμερα.αν πάει κάποιος και στους κατοίκους στην βάση του χωριού ο κόσμος έχει στην βρύση του φίλτρα και παραφίλτρα.που θα πάει αυτός ο εμπαιγμός!κάποιος είπε να σταματήσουμε αν είναι ευχαριστημένος με την πορεία της διοίκησης τι να πω.να μην ξεχάσω ο προηγούμενος φίλος ξέχασε και τα σχόλια του απριλίου που είναι άλλα 72!σε σύνολο εχουμε περάσει τα 100 εδώ και πάρα πολύ καιρό!ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΧΟΛΙΟ Νο.170.
ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑΝ-ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ!!!
ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΛΥΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ!!!
Η ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΑΜΥΝΑ;;
ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ Η ΕΠΙΘΕΣΗ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ.
ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ.ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΤΕΘΗΚΕ.ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ.ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΕΡΑ ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ.
ΜΙΠΩΣ ΒΡΗΚΑΝΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΡΩΜΕΝΟ ΔΗΜΟ;
ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ;
ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΣΕ ΟΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

kalimerisnikos είπε...

αγαπητή φίλοι , νομίζω ότι πρέπει να γράψω το 100 σχόλιο του μήνα!
Η καταγραφή αυτών των σχολείων έγινε και γίνεται καθημερινά! Τα σχόλια θα κατατεθούν μαζί με μια εισήγηση στο Δήμαρχο αλλά και σε όλους τους Αντιδημάρχους για να λάβουν γνώση και να αξιοποιήσουν όσα από αυτά πρέπει!
Νομίζω όμως ότι από τον επόμενο μήνα θα πρέπει πάνω στο σχόλιο να καταγράφουμε με λέξεις(κλειδιά) το σχόλιο που ακολουθεί!
Δηλαδή αν θέλουμε να αναφέρουμε ένα πρόβλημα πχ ότι έίναι καμένες λάμπες στο ΔΔ ΠΑΛΑΜΑ , θα γράφουμε πάνω ΔΔ ΠΑΛΑΜΑ.
Εάν πρόκειται για ένα γενικό του Δήμου θα αναφέρουμε ΓΕΝΙΚΟ.
Και αν στόχος είναι απλά να σχολιάσουμε να γράφουμε ΣΧΟΛΙΟ
Έτσι θα γίνεται στο τέλος καλύτερη ταξινόμηση.
Ακόμα θα πρέπει από κάτω να βάζουμε ένα ψευδώνυμο για να υπάρχει κάποια αναγνώριση από τους σχολιαστές και να ξέρουμε σε σχολιασμούς ποιός απαντάει(ή καταγραφή) και γιατί?
Θερμή παράκληση να καταγράφονται και τα θετικά και όχι μόνο τα αρνητικά!

Ανώνυμος είπε...

ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ Η ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ...
ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΑ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΟΥ ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΧΩΡΙΟΥ.
ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΤΣΙ ΔΗΜΑΡΧΕ.
Η ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΙΔΑ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟΦΩΝΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ.ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΙΔΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ
ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΙΔΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ Δ.Δ. ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΙΔΑΣ.
ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΧ
ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΒΡΙΑΚΗ Η ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΟΜΟΚΟ.
ΤΟ ΞΕΡΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ.

Ανώνυμος είπε...

Δ.Ε. ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΙΔΟΣ
ΕΣΕΙΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΗΤΕΡΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ...
ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑΝΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΑΥΤΟ ΟΙ ΑΤΣΙΔΕΣ ΣΑΣ!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ.
ΜΙΠΩΣ ΚΑΠΟΥ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΣΤΕ...
ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΔΗΛΩΣΗ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΠΙΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ.
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΟΧΙ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ...
ΑΦΗΣΤΕ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΘΗΚΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΕΚΟΨΑΝ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΤΑ.

ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ.
ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ
ΓΝΩΣΤΟΣ Ο ΕΝΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΦΙΛΟΣ Ο ΑΛΛΟΣ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥ ΤΑΞΑΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΙΑ ΑΥΤΟΥ.ΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΕ..
Ξ Ε Ρ Ε Ι Σ ;;;
ΤΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ...
ΕΔΩ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙ@ΓΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΔΟΜΟΚΟΣ - ΝΕΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ - ΟΜΒΡΙΑΚΗ
ΤΑ Δ. ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.
ΤΑ ΑΛΛΑ Δ. ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥΣ.
ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΕΚ ΠΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΒΛΕΠΩ.
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ.
ΕΓΩ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ανώνυμος είπε...

η σελιδα δεν ειναι να γραφουμε για να γραφουμε..
πρεπει να βλεπουμε και καμια λυση δεν βλεπω ισως και κανεις δεν βλεπει καποιο προβλημα να λυνεται.ισως η διοικηση μας βλεπει ως αντιπολιτευση κανουν λαθος.. ισως κανουμε λαθος εμεις.
θα γραψω κατι που εχει ειπωθει και απο αλλους αν δεν βγουν οι αρμοδιοι εξω δεν λυνονται τα προβληματα ουτε και ιεραρχουνται απο το γραφειο.
η εγκαταλειψη των χωριων ειναι εμφανης το ξερουμε και το ξερουν ολοι και ενα παιδακι να ρωτησεις αυτο θα πει.καλημερα.

Ανώνυμος είπε...

ΑΣ ΜΗ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΟΣ
Η ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΠΕΖΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΣ 8 ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.

ΕΝΑΜΙΣΙ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΕΣ ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ.

ΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ ΔΗΜΟΤΗ.
ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΩ...

Ανώνυμος είπε...

Ας μη βιαζόμαστε...
εγώ θα περιμένω να δω τα θέματα του επόμενου Δ.Σ. από εκεί θα κρίνουμε αν εισακουγόμαστε.
και αν αξίζει ο κόπος να συνεχίσουμε.

ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ..
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ
ΑΧΙΛΛΕΑ ΔΟΜΟΚΟΥ!!!!!!
ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΑΝΟΔΟ ΠΑΙΔΙΑ!!!!
ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΣ.

ΟΥΤΕ ΘΑ ΙΔΡΩΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥΣ...
-ΑΥΤΗ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ-

Author Details