καταγραφή προβλημάτων στον Δήμο μας!!

Ας συνεχίσουμε την καταγραφή προβλημάτων στο Δήμο μας, πάντα στα πολιτισμένα πλαίσια! Ας βοηθήσουμε με την ανάδειξη των προβλημάτων την Δημοτική αρχή για λύσεις αλλά και την αντιπολίτευση  για παρεμβάσεις!
Ευχαριστώ!
Παρακαλώ να βάζετε έστω ένα ψευδώνυμο !
Share on Google Plus

About kalimerisnikos

152 comments:

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 9/4/013.
ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΕΚΧΙΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΛΕΠΙΔΩΝ.
ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΧΙΟΝΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ!!
ΑΝ ΧΙΟΝΙΖΕ ΠΟΣΟ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥΣ;
ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.Ι.Κ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ.

ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΑ ΒΗΜΑΤΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΞΙΟΖΗΛΕΥΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ.

ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ-ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΞΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Κ.Γ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟΝ Φο.Δ.Σ.Α. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ !!
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟΝ (ΦΟΡΕΑ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΕΡΕΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΣ !!
Τ Ι Ε Υ Τ Υ Χ Ι Α !!
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ !!
ΑΝΤΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ !!

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ.

Εμείς γράφοντας ξέρουμε....όνειρα...όνειρα...όνειρα!!
Δεν κάνουμε κακό όμως!!

Αχ...οι σιωπές τα βάσανα του κόσμου θηρία ανήμερα!!

Τα λέμε δεν τα κρατάμε μέσα μας!!

Άντε να γελάσουμε και λίγο...
Μη νομίζετε ότι κάνουμε πρόβα τον ζουρλομανδύα!!!
Εμείς έχουμε ράψει ήδη και δεύτερο μη τυχόν χαθεί ο πρώτος!!
Δηmότης.

Ανώνυμος είπε...

ΕΞΠΡΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΟΠΩΣ ΠΕΡΥΣΙ!!!
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΡΕΥΣΗ ΥΔΡΟΝΟΜΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΠΡΙΛΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΟ SITE TOY ΔHMOY ΣΤΙΣ ΟΚΤΩ ΑΠΡΙΛΗ Η ΛΗΞΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ!!!
ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΡΑΦΩ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΔΡΕΥΣΗ.
ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΠΡΟΠΕΡΣΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΧΡΟΝΟΥ ΕΛΑΤΕ ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΣΑΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΑΛΙ!!!ΕΙΝΑΙ ΝΟΡΜΑΛ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ???ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ KAI EINAI EΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ???Α.Ζ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΞΑΝΑΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ.
ΚΑΚΟ ΣΕ ΜΑΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ!!
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΛΗΜΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΩΡΙΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ!!!!
Ο ΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ...ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΟΥΜΕ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ δηmοτη 12 ΑΠΡΙΛ.11:59 μ.μ.
Αχ.....οι σιωπες τα βασανα του κοσμου θηρια ανημερα!!
κλεμμενος στιχος τσιφτάκο!!
τραγουδι της ελεωνορας ζουγανελη:όμηρος.
απο τον δισκο:μετακομιση τωρα.
γιαουρτακι τρως μονο το βραδυ...
μπορεις μονος σου;;;
ή να΄ρθω να στο πεταξω!!!

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ
αφηστε την σελιδα να΄ναι ετσι στο χυμα!!!
να γραφουμε οτι θελουμε τελος παντων!!
δεν ειναι κακο!!ουτε κανουμε κακο!!οπως εγραψε ο δηmoτης!!κωστας.

Ανώνυμος είπε...

Αgain ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ
Let΄s Do it Domokos.....
O EΠΟΜΕΝΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΩΝ!!
μια ψίχα καλιτερούτσικο ακούγεται!!
κωσ_τής.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ
ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΝ ΣΕ ΠΕΡΣΙΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ


ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΟΜΟΚΟΥ
ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΕΞΠΡΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ (ΕΝΤΟΣ 7 ΗΜΕΡΩΝ)

(ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΚΑΤΟΥΡΗΜΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ)
ΤΙ ΛΕΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ (ΤΟ ΕΞΠΡΕΣ ΤΟ ΜΕΣΟΝΥΧΤΙΟΥ ΕΙΣΤΕ; )

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ

ΑΠΟ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΙΜΑΙ ΟΚ

ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
ΑΜΑΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟ !!! -ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΧΩ

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ !!!!
ΑΜΑΝ-ΑΜΑΝ ---ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΠΑΘΑ- ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
ΑΝΗΣΥΧΟΥΣΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ)
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ –ΝΑ ΕΧΩ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΩ
ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ; ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΣΙΦΤΗΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΜΑΛΑΚΑΣ

ΑΡΕ ΜΑΝΑ –ΑΡΕ ΜΑΝΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΓΕΝΝΗΣΕΣ !!!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΕ ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ;
ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΩ ΔΟΥΛΕΙΑ ; –
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΞΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΙΣ !!!

ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΠΑΘΑ …..ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΨΗΦΗΣΕΙ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ ΤΟΣΟ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΠΙΑΣΩ!!!

ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ –ΕΧΩ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ- ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ
ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣ!!!

ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΟΜΩΣ -ΑΥΤΟΝ ΣΤΟ ΝΕΟΧΩΡΙ ΠΩΣ ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ; -ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΔΕΝ ΕΧΕΙ –ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ – ΡΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ; - ΡΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;

ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΩ; -Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ, ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ .
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΑΛΙ ΠΩΣ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΠΤΑ
ΗΜΕΡΕΣ ---ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ- ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ

ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΜΟΥ ΣΤΗ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ –
«ΣΤΟ ΕΛΛΑΝΤΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΞΕΡΕΤΕ
ΠΟΛΛΑ ΚΟΛΠΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ
ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ’»

ΑΜΑΝ ΕΙΠΕ ΚΟΛΠΑ Ο ΘΕΙΟΣ!!!!!!
ΔΕΝ ΤΟΥ ΓΡΑΦΩ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ-- ΑΦΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΘΑ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΕΙ
ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΩ ΑΡΠΑΞΕΙ ΤΑ 1100 ΕΥΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΦΑΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΛΥΠΗΘΕΙ -- ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ - ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ - ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ;

ΕΔΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ.......
ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ –ΚΑΤΑΛΑΒΕ
ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ


Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

8 Απριλίου 2012 - 11:34 π.μ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ......
ΤΟ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΤΟ 2013.
ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΛΕΜΕ!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΧΝΟ ΑΥΤΟ!ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ!ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10 ΦΟΡΕΣ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΔΗmΟΤΗ ΠΟΥΓΡΑΨΕ ΤΟΝ ΣΤΙΧΟ!ΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ...ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΕΙ!!!

Κ.ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΑ..ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ!!!!
Γιαννης.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Ευχαριστώ φίλε μου, αλλά αυτό λίγη σημασία έχει πια.

Ο παθών έγινε μαθων!

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Απάντηση για το σχολιαστή για τον εξπρές πρόσληψη υδρονομέων

Όσοι ενδιαφέρεστε για τον διαγωνισμό υδρονομέων και δεν έχετε προϋπηρεσία μπορείτε να προσβάλετε
Τον διαγωνισμό ,απευθυνθείτε εγγράφως εστω και ανωνημως στον ελεγκτή νομιμότητας στην Λαμία εντος 10 ημερών από την ανακοίνωση.

Τηλ 2232031942 Λεωνιδου 6 Λαμια
Με φαξ : στο 2231 0 45654
Την Δευτέρα νομίζω ότι προλαβαίνετε
Οσο πιο πολλά είναι τα τηλέφωνα τοσο μεγαλύτερη θα είναι η πίεση

Ανώνυμος είπε...

Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΕΧΕΙ Π Α Ν Τ Α ΔΙΚΙΟ!!!
Εσενα η "στερηση" se barese katakoytela leme!giannaki mas!!!
to "mas" δηλωνει συναισθημα!!
kosta_kis.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!
ΚΑΙ ΓΩ ΤΑΚΟΥΣΑ ΚΑΜΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΛΕΜΕ.Β.Λ.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Μακάρι φιλε μου να είχα πάντα δίκαιο.

Από ότι ξέρω, μόνον ο θεος έχει πάντα δίκαιο

Τα περισσότερα όμως θέματα που συζητάμε είναι κραυγαλέες καταστάσεις και μόνο οι ανόητοι δεν τα καταλαβαίνουν.

Μέχρι τώρα τα αυτονόητα έχω πει και τίποτα περισσότερο .

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΟΥΝΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΜΕΙΣ;;;;
ΠΑΜΕ ΚΑΝΑ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ’ΚΑΨΟΥΜΕ’ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ!!
ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΤΟΥ ΝΑ ΛΙΩΣΟΥΜΕ!!ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ:ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΑΝΕΝΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΗΝΕΡΩΤΙΚΟΥΛΙΚΟ.
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΖΟΥΓΑΝΝΕΛΗ ΤΕΛΕΙΟ!!!

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Ανοησίες ανώνυμε

Έχεις κάθε δικαίωμα να πας στο δημοτικό συμβούλιο και στον ελεγκτή νομιμότητας (να καταγγηλεις ένα γεγονος) αλλα δεν εχεις δικαίωμα να προτρέπεις για τέτοιες κινήσεις

Όσο δίκιο και να έχεις, μόλις τώρα το έχασες με αυτό που είπες.

Ποτε δεν εκνευριζόμαστε, ουτε κινδυνολογούμε γιατι τότε χάνομαι το δίκαιο μας

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΜΕΙΣ;;;;

ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ SORRY ΕΤΣΙ!!!

ΔΕΝ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΗΚΑ ΟΥΤΕ ΜΑ ΟΥΤΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ!!

ΣΧΗΜΑ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΠΑΜΕ ΝΑ ΚΑΨΟΥΜΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ!!


Ανώνυμος είπε...

ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ ΜΑΣ ΛΕΙΨΑΝΕ;;;
ΤΑ ΜΑΖΕΨΑΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ;;;
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Συγχαρητήρια φίλε μου (που κατάλαβες το λάθος σου)

Λάθη κάνουμε όλοι μας (και πρέπει να τα διορθώνουμε )

Το μεγαλύτερο λάθος είναι να μην καταλαβαίνουμε τα λάθη μας .

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ…..

Το πρόβλημα είναι οι άνθρωποι και όχι τα προβλήματα…

ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ .

Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Η ανικανότητα

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΥΣΟΥΝ

Η κατάρρευση

Όταν βλέπεις κάτι που καταρρέει και αδυνατείς να το διασώσεις, άφησε το να πέσει για να έρθει ο
επόμενος να το ξαναχτίσει σωστά

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ.

ΤΟ ΤΙΜ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ.

ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ , ΣΕ ΣΠΙΤΙΑ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥ , ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΜΟΥ , κ.ο.κ.

ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.

ΕΧΟΥΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΤΟΜΕΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΑΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΡΙΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.

ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΦΑΕ ΧΑΡΙΣΜΑ!

ΟΤΙ ΠΕΙ Ο ΛΑΟΣ!ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ!
Η.Ν.





Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΦΙΛΕ Η.Ν.
ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΟ Η ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΜΙΚΡΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΩΣ ΔΗΜΟΣ.
ΘΑ ΠΑΣ ΚΟΝΤΡΑ;
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΛΛΟΥ ΕΣΥ;
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΙ ΝΑ ΠΩ!
ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ!
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΜΑΙ ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.Βασιλης.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Kαλή η κριτική - αυτοκριτική του Βασίλη

Πράγματι ο δημότης για αυτούς τους λόγους είναι σε δύσκολη θέση και για αυτό επανειλημμένως κάνει το ίδιο λάθος
Ο Έλληνα δημότης η πολίτης δυστυχώς ψηφίζει με μοναδικό κριτήριο την συναλλαγή και το συναίσθημα
και ακριβώς εκει είναι το λάθος και για αυτό οδηγηθήκαμε σε αυτό το σημείο και πληρώνουμε το τίμημα
Με δυο λόγια
Είναι σαν να μπαίνετε σε ένα αεροπλάνο ,να θέλετε να κάνετε μια ασφαλή πτήση και να ζητάτε να είναι κυβερνήτης ο φίλος σας η ο συγγενής σας η αυτός στον οποίο έχετε υποχρέωση και μετά να παρακαλατε τον θεο να σας σώσει.

Στην διοίκηση δυστυχώς δεν υπάρχει χώρος συναισθήματος βλακείας .
Η διοίκηση απαιτεί ήθος –γνώση – αντικειμενικότητα -αντίληψη –αξιολόγηση –οργάνωση -τεχνολογία - πρωτοβουλία και ταχύτητα κινήσεων.
Οι περισσότεροι από αυτούς που ανήκουν σήμερα στο τιμ του δήμου όπως λεει κάποιος άλλος σχολιαστης θα φύγουν μονοι τους από -φοβο ανικανότητας και και τρόμο να μην πάνε φυλακή δεν θα χρειαστεί καν να τους διώξετε. Η αλόγιστη μάσα τελείωσε

Όταν η αλόγιστη μάσα τελειώνει οι πρώτοι που την κοπανάνε είναι τα μεγάλα λαμογια και τελευταίοι οι βλάκες που δεν έχουν καταλάβει ακόμα τι έχει γίνει (διοτι νομίζουν ότι ακόμα το σύστημα δουλεύει όπως δούλευε και συνήθως αυτοι την πληρώνουν περισσότερο)
Και ότι σάπιο απομείνει το διώχνει η αγανάκτηση με τις κλωτσιές.

Το χθες τελείωσε –πέθανε. Ο δήμος -τα πάντα όπως τα ξέρατε έχουν τελειώσει. Βέβαια κάποιοι μπορεί να μην το καταλαβαίνετε γιατί βρισκόμαστε σε μεταβατική κατάσταση.

Βασίλη νομίζω ότι θα είσαι από τους πρώτους που θα απεγκλωβιστεί από αυτό τον βυθό του σάπιου συστήματος για αυτό προσπάθησε να διασώσεις όσους μπορείς.

οι νεοι για ένα πράγμα να είστε απόλυτα σίγουροι,οσο πιο γρήγορα διώξετε τις σαπίλες που σας παραδώσαμε τόσο καλύτερο και μακροχρόνιο θα είναι το μέλλον σας
Και ένα τελευταίο για τους πολύ νέους.
Η εποχή μόνο της γνώσης και πληροφόρησης εχει πλεον τελειώσει, διανύομε την εποχή της ταχύτητας.
Για αυτό μετα την γνώση και την πληροφόρηση μάθετε να είστε οσο το δυνατόν γρήγοροι στις κινήσεις σας

Ανώνυμος είπε...

Παρατηρητη ολο για υποδείξεις και σχόλια . Αν θελετε καλύτερο Δήμο βγεστε μπροστά και παρτε τα οινια ολα τα υπόλπιπα ειναι λόγια του αέρα.. Οι αλλοι να βγαλουν τα καστανα απο τη φωτια οχι πλέον αφου για ολα έχετε λογο ας κατεβήτε να παρετε το Δήμο οχι κριτική από το σκοταδι !!!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν νομίζω οτι ο δημαρχος διαβάζει τα σχόλια . Οσοι δεν τον βλέπετε εχετε πρόβλημα καθε μέρα ειναι στο γραφείο για εξω κανει κρύο .Ο Δομοκος εχει αντιδημαρχο και ελεγε ολα θα τα εβγαζε στη φορα τα βρήκε με τον Τσόγκα δεν το βλέπετε , ο μεγάλος δικηγόρος κραυγαζει εγω διοικώ και δεν θελει να γίνει ο παραμικρος ελεγχος ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΠΡΩΤΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΖΗΤΗΣΗ.....Ο ΔΗΜΗΤΡΑΚΗς ΕΠΙΣΗς ...
ΠΑΠΙΩΤΗ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΤΑ ΞΕΧΑΣΕΣ....Ο ΚΟΝΤΟΣ ΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ..Ο ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟς ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ...Δήμαρχε βγες στο δρόμο πηγενε στα χωρια , ακου και κανεναν μη γλυφτη καλό θα σου κάνει ..... τον Μπακο... ξανα στη Διοικηση ...ειναι καλος στο μπλα - μπλα .... ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ...
Εκ του Μακροθεν...

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΛΑΔΗ...NA KAΤΑΛΑΒΩ...
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΠΟΥ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ??
ΤΕΤΟΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΘΕΛΕΤΕ??
ΔΟΥΛΕΙΑ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΡΑΠΕΖΑΣ??
ΠΕΡΑΣΤΕ!ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΝΑ ΚΕΡΑΣΟΥΜΕ?
ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ...ΧΑΡΙΣΜΑ ΣΑΣ!!Η.Μ.


Ανώνυμος είπε...

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!!
ΜΗ ΜΟΥ ΤΑΡΑΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ!!!
ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΗΜΕΡΑ!!
ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ!!
ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ!!

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Καταρχήν αν θελετε απαντήσεις στα σχολια σας να βάζετε ένα ψευδώνυμο

Απάντηση στο σχόλιο 17 Απριλίου 5.50

Διάβασε πρώτα φίλε μου όλα αυτά που έχω γράψει (περί δήμου -πολιτικά –οικονομικά) εδώ και ενάμιση χρόνο
και θα καταλάβεις ότι δεν ειμαι άνθρωπος μόνο των σχολίων και των παρατηρήσεων.
Μεχρι τώρα κάναμε πολλές αποκαλύψεις εκτος αν δεν τις παρακολουθείς.
Τι άλλο θέλεις να κάνουμε από να τα «βγάζουμε στη φόρα»;
Ο δημότης το εχω ξαναπεί έχασε τον χρόνο επέμβασης για την διάσωση του δήμου.
Τον λογο τώρα τον έχει ο οικονομικός εισαγγελέας. Εμείς τον λογο θα τον έχουμε στις επόμενες εκλογές, του χρόνου.
Οποιοι από τους έχοντες δημοτική υπηρεσία έστω και 4 χρονιά, διεκδισουν την ψήφο σας ,βαλτε τους στην θέσης τους να μην πω τίποτα χειρότερο…..
Οι δημοτικοί διοικούντες (νυν και πρωην) και δημοτικοί σύμβουλοι έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, (το οποίο ούτε καν φανταζόμασταν)
Είναι δυνατόν 27 σύμβουλοι και ένα δήμαρχος να μην έχουν καθόλου επαφή με την πραγματικότητα.
Είναι δυνατόν κανένας να μην έχει κάνει αυτό που είναι καθήκον του να κάνει;
Επίσης κάναμε μια πρόχειρη ερευνα στο δήμο και δεν φαντάζεστε τι βρήκαμε….
Μέχρι σήμερα αποκαλύψαμε λιγότερα από όσα γνωρίζουμε διότι πρέπει να έχουμε αποδείξεις για να
μπορούμε να είμαστε αξιόπιστοι
Ότι έχουμε πει μέχρι σήμερα είχαμε στοιχεία και για αυτό επαληθευτήκαμε σε όλες τις περιπτώσεις.
Αδιαφορία για μολυσμένα πόσιμα νερά – πετάγανε το χλώριο (χωρις χλωριωτη) με τα δοχεία μέσα στις δεξαμενές ποσίμου ύδατος(καρκίνος…) κλείσιμο και βανδαλισμό σχολείων - απευθείας αναθέσεις για επενδύσεις εκατομμυρίων (αιολικά –φωτοβολταικα πάρκα)- ψεύτικες αποδείξεις για εισπράξεις χρημάτων –δεκάδες μαϊμού συντάξεις- λανθασμένες Κινήσεις (15.000 ευρω για τοποθέτηση χριστουγεννιάτικα λαμπάκια-χρηματοδοτήσεις πολιτιστικών εκδηλώσεων- επιχορηγήσεις ομάδων ποδοσφαίρου σε εποχή λιτότητας και παράλληλα αρνηση για βοήθεια στο αστυνομικό τμήμα για την ασφάλεια των κατοίκων κλπ ) που οδηγούσαν μαθηματικώς τον δήμο σε οικονομική και πνευματική χρεοκοπία.

όταν ρωτήσαμε κάποιο πρόεδρο εχει χλωριωτη η δεξαμενή του ποσίμου υδατος ; ,μας ειπε « σίγουρα εχει χλωριωτη»
φυσικά δεν είχε και ανάθεμα αν ήξερε τι είναι χλωριωτης
Σε λίγο καιρο θα βγάλουμε την ιστορία καποιου που προσπάθησε να βοηθήσει το χωριό του( το πετρωτο)
για επίλυση προβλήματος μόλυνσης πόσιμου νερού, το οποίο ειχε 90% νιτρικά εδώ και 15 χρόνια (καρκίνος –εγκεφαλικά- –-Χολές- νεφρά -στομάχια – καρδιακα προβλήματα μαστίζουν την ζωή των κατοίκων )

Εδώ να δεις τι έπαθε ο άνθρωπος ΣΕ ΤΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΕΜΠΛΕΞΕ !!!!
ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΓΡΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΗΜΕΝΗ.
ο άνθρωπος αυτός κατέγραψε ολη την ιστορία και αυτά που ειχε υποστεί από τον πρόεδρο και το δήμο
Και ζήτησε να ενημερωθεί το δημοτικό συμβούλιο και να πάει στο πειθαρχικό ο πρόεδρος για εκβιασμό-δόλο και παράβαση καθήκοντος(όπως πράγματι αποδεικνύετε από τα έγγραφα ) .
Αν διαβάσετε τα έγγραφα, τα οποία έχουν πρωτοκολληθει τοτε θα ακούτε δημαρχείο και θα κάνετε εμετό…
Και όχι μονο…. Απίστευτα και όμως αληθινά….
ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ;
Όλοι αυτοί που υπηρέτησαν στο δήμο δεν είχαν καμία μα καμία σχέση με αυτό που έιχαν καθήκον να κάνουν.
Αμφιβάλω αν κανένας τους γνωρίζει πως δουλεύει, σωστά ενας δήμος
Επίσης κανένας μα κανένας δεν επιθυμεί την κάθαρση .
Δυστυχώς εμείς( σαν πολίτες) χάσαμε τον χρόνο επέμβασης στον μόνο που μπορούμε να ελπίζομε είναι ο οικονομικός εισαγγελέας
Μπορείς να μου πεις τι μπορεί να κάνει κάποιος ΕΥΠΡΕΠΩΣ όταν του ριχνουνε δηλητήριο μέσα στο νερό που πίνει ;
Μόνο να παει στον εισαγγελέα ,τίποτα άλλο ….αλλά δυστυχώς δεν πηγε κανένας μας …..
Οσο για τις ενέργειες που απαιτείς από μένα , εχω σταματήσει να ασχολούμαι με τον δήμο,δεν αξίζουν καν να τους δίνεις σημασία.
Ο παρατηρητής ουσιαστικά ασχολειται με τα δικαιώματα –υποχρεώσεις και την πληροφόρηση των δημοτών.
Άλλωστε σας εχω προτείνει να δηλώσετε συμμετοχή σε ένα σώμα πολιτών που θα πάρει θέση
στο δημοτικό συμβούλιο και θα υπερασπιστεί τα δικαιώματα του δημότη ,κανένας δεν δήλωσε συμμετοχή.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Να πούμε και τα δικά μας «στραβα»;
Είναι δυνατόν επι τριάντα χρόνια να είναι σύμβουλοι τα ιδια και τα ιδια άτομα;
Και «άγιοι «να ήταν, πάλι στο ιδιο σημείο θα φθάνανε, άρα και εμείς φέρουμε ευθύνη
Η υπηρεσία του δημοτικού συμβούλου θα έπρεπε να τελειώνει αυστηρως στα 8 χρόνια
Επίσης στο Δομοκό τα τελευταία 15 χρονιά καμία μα καμία υπηρεσία δεν δούλευε σωστά .
Αυτό δείχνει και το δικό μας επίπεδο ,γιά αυτό φοβάμαι ότι και του χρόνου πάλι τα ιδία λάθη θα κάνουμε και κυρίως οι ηλικιωμένοι που ψηφίζουνε με τα κριτήρια που έχουμε αναφέρει.

Πολύ εύστοχα ηταν το σχόλια του ανώνυμου 17 Απριλίου 6.10 μμ και του Η.Μ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΝΕΤΕ Λ Α Θ Ο Σ ΑΝ ΜΑΣ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.
ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΤΗ, ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ, ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΕΙ, ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙ ΛΕΜΕ!
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;;
ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΜΙΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΝΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ.
ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΘΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ ΣΩΣΤΑ!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΛΑΘΗ!ευχαριστω..Ε.Ζ.

Ανώνυμος είπε...

To θέμα του νερού ειναι αρκετα σοβαρό και δεν ειναι για να γραφονται ικασιες παρακολουθηστε τις αναρτήσεις στη διαφάνεια . Εχω την εντυπωση οτι για το Πετρωτο εγινε κάτι ψαχτετω ...το θεμα αφορά την θγεία και οι οποιες ανακοινώσεις απαιτούν την γνωμη της υπηρεσίας υγειηνής οι κατοικοι ζητηστετο 25 καντε ερωτηση στο ΔΣ κατι θα μαθετε περισσοτερο
ΑΜΥΝΤΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Θελετε να΄ρχομαστε!!!
Μαζεψτε τα χωρια μας!!!ειναι δυνατον να΄ρχομαι και να πρεπει να περασω απ΄το σουπερ μαρκετ ν΄αγορασω νερο για να πιω!!!
Οι χωριανοι μου να τρεχουν σε πηγες για ΝΕΡΟ!!!και οταν ερχεται ο δημαρχος στο χωριο τρεχουν να τον χαιρετησουν πρωτοι!!μη χασουν το κελεπουρι!!πολυ μιζερια επεσε εκει πανω!!να΄ρθω να ψηφισω!!ΠΟΙΟΝ!!ΤΙ!!ΓΙΑΤΙ!!athens.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ Κ ΚΑΛΗΜΕΡΗ.
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΑΛΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΝΕΡΟΥ.

ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΤΕ!!!

ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ!ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΔΗΜΟΤΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΥΔΑΤΟΣ.
ΝΑ ΑΝΑΡΤΟΥΝΤΑΙ ΟΠΟΤΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΣΙΜΟΥ ΥΔΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ!!
ΤΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ?
ΓΙΑ ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ! ΚΑΙ ΧΟΥ!ΧΟΥ!ΧΟΥ!
ΤΖΕΡΡΤΖΕΛΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙ?
ΔΗΜΑΡΧΕ ΞΕΚΙΝΑ...
ΒΑΛΕ ΣΕΙΡΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ!ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΥ ΞΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ? ΑΠΟ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Την ανακοίνωση αναλύσεων ποσίμου ύδατος:

Την επιβάλει η διαύγεια του δήμου.

Δεν την επιτρέπει όμως ο λαμογισμος

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 5:51 μ.μ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.
ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟ;
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΝΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ...ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Η ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΟΣ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙΣ.
ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ-ΔΗΜΟΤΗ.
ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ!
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;
ΔΕΥΣΜΕΥΣΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΑΝ ΘΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΣΒΑΡΝΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΡΤΕΣ!
AYTA TA ΛΙΓΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.dp.

Ανώνυμος είπε...

KΡΙΤΙΚΗ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΟΜΩΣ

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ (1000) ΧΙΛΙΕΣ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ ΟΜΩΣ...
ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΘΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ.
ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΛΕΜΕ ΠΩΣ ΕΧΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΤΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ!

ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΑΣ...
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΥΣΣΩΡΕΥΘΟΥΝ!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ;
ΔΗΜΟΣ ΔΟΜΟΚΟΥ:ΕΝΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΧΩΡΟΣ!ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ.

ΕΔΩ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΝΟΜΙΖΩ.
ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!dp.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΚΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΛΥΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟΣ ΚΑΝΕΙ
ΚΟΥΜΑΝΤΟ.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟ

M.Z είπε...

Ο ΚΟΝΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΦΑΓΕ ΤΟΝ ΨΗΛΟ

Ανώνυμος είπε...

ΖΗΤΩ Ο ΚΟΝΤΟΣ ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΧΕΙ 36 ΧΩΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΕ ΟΛΑ . ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΨΑΛΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΜΗΝ ΘΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ . Ο ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΟΛΟ ΓΛΥΨΙΜΟ .
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΣ ΒΡΕΣ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΕΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΔΕΝ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΚΟΝΤΟΣ ΟΣΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟΣΗ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Σε κάθε χωριό υπάρχουν δυο ως τέσσερα άτομα (με κουτοπονηριά-ψευτιά και πάει λέγοντας) που προσπαθούν να έχουν τον έλεγχο του κάθε χωριού για να αποκομίζουν ατομικά οφέλη εις βάρος της τοπικής κοινωνίας. Έχουν τον τρόπο και εξαπατούν εδώ και χρόνια το μεγαλύτερο κομμάτι που είναι οι ηλικιωμένοι (με κορυφή τα γεροντάκια).
Με αυτούς συνεργάζονται αυτοί που διοικούσαν και διοικούν το δήμο και κυρίως ο Κοντός. Βέβαια το αποτέλεσμα είναι πάντα το ίδιο η κατρακύλα
Από την άλλη,όσοι σοβαροί άνθρωποι τους στηρίξανε για να πάρουν την διοίκηση του δήμου και προσπαθήσανε να τους φέρουνε στα ίσια τους, δεν καταφέρανε τίποτα και εγκαταλείψανε
Ο κόσμος σωστά έπραξε στην επιλογή της παράταξη του δημάρχου ,δεν ειχε καλύτερη επιλογή .Αλλά είχε ένα μεγάλο κακό, τον Κοντό που έκανε για πολλούς κακούς.
Ο Κοντός έκανε πάντα κουμάντο και όλοι οι άλλοι ήταν μουγγοί και άβουλοι
(οπως έχετε διαπιστώσει όλοι σας) εκτός τον ψηλό που κάπου κάπου ύψωνε τον τόνο της φωνής (εκτιμώ δικαίως) και έπρεπε να φύγει από την μέση όπως και έγινε
Εδώ ήταν το μεγαλύτερο λάθος του δημάρχου και δυστυχώς έχασε και θα χάσει όπως έχει (τονίσει πολλές φορές ο παρατηρητής) το μεγάλο κύρος που είχε (έστω και πλασματικό).
Ένας άνθρωπος πιστεύω με καλές προθέσεις αλλα χωρίς πρωτοβουλίας διοίκησης, όσα πάνε και όσα έρθουνε-- αστα να πάνε μόνα τους και όπου πάνε.
Θα-θα –θα και αποτέλεσμα μηδέν και ο κοντός από πίσω,( μπροστά δεν βγαίνει )έχειμάθει στην «υπογα»- υπογείως.
Η παράταξη είχε δυο στρατηγούς , τον έναν τον έφαγε ο κοντός και τον άλλον τον ξεφτίλισε. Τα καταφέρνει να παίζει καλό θέατρο ,ξεγελάει τον κόσμο χωρίς να τον πάρει είδηση (φουλ πονηριά ενώ από ηθική και αντίληψη μηδέν).
Στην ουσία, πριονίζει την καρέκλα του δημάρχου
οσο για το ερώτημα τι πρέπει να κάνετε σας το έχει πει ο παρατηρητής αρκετές φορές: παρουσία στο δημοτικό συμβούλιο.
Μόλις σας δει ο κοντός θα αρχίσει να χορεύει τσάμικο ,διότι θα του χαλάσετε τα σχέδια.
Ετσι είναι δήμαρχε,την γλύτωσες στο «πάρα ένα» την κατρακύλα (που σε οδηγούσε ο κοντός) στις εκλογές και την έφαγες τώρα στα εύκολα από τον ίδιο τον Κοντό.

Έτσι συμβαίνει πάντα όταν δεν είσαι ικανός να σώσεις μόνος τον εαυτό σου

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Καλό είναι να θυμηθούμε λίγο τι είχε πει ο αγανακτισμένος συμπολίτης μας που τα είχε πει ευθέως και έξω από τα δόντια
.
Από την συνέντευξη του Δημάρχου Δομοκού κ. Σύρου
και θυμίζω «στον δήμο πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα. Δεν ήρθα για να τους φέρω μια μέρα να φάνε ψάρια, αλλά για να τους μάθω να ψαρεύουν.
Είμαστε σε μια περιοχή κατά πρώτο λόγο αγροτική και κατά δεύτερο κτηνοτροφική. Υπάρχουν πολλά ευρωπαϊκά προγράμματα που δεν έφτασαν ποτέ στους ενδιαφερόμενους της περιοχής. Το μόνο γνωστό μας προϊόν είναι το κατίκι Δομοκού. Τίποτα άλλο. Επίσης, μας ενδιαφέρει να αξιοποιήσουμε τους φυσικούς πόρους και ό,τι άλλο διαθέτει ο Δομοκός. Στηρίζω τον Καλλικράτη, κάτι που ισχύει σε χώρες που ήταν πολύ πιο μπροστά από μας, οπότε πρέπει και εμείς να βάλουμε μυαλό και να μην τα περιμένουμε όλα από το κράτος. Υπάρχουν πάρα πολλά άτομα ικανά που θα με βοηθήσουν να προάγουμε τον τόπο μας. Αλλωστε τους στρατηγούς τους κάνουν οι στρατιώτες...».
Καλά τα λές ...Σημερα ..
Με κυρίαρχο όρο ότι είμαστε η διαφορετική δημιουργική δύναμη που μπορεί να αλλάξει όσα δεν τόλμησαν οι προηγούμενοι από εμάς, οφείλουμε να υπογράψουμε ένα συμβόλαιο τιμής με τους πολίτες και να δεσμευθούμε κατηγορηματικά ότι θα το εφαρμόζουμε με συνέπεια, σοβαρότητα και ευθύνη. Η παρουσία μας στην πολιτική έχει νόημα μόνο αν διαφοροποιηθούμε από τις πρακτικές του παρελθόντος.
Ο λαός έχει κριτήριο και θα μας το αναγνωρίσει.

Δυστυχώς κ Δήμαρχε σήμερα μετά δύο χρόνια οι πολίτες του δήμου δεν γνωρίζουν ποιον έχουν δήμαρχο, έχουν χάσει την ΔΟΥ , δεν γνωρίζουν αν θα έχουν περίθαλψη , δεν έχουν ενημέρωση για το πώς φτάσαμε ως εδώ , διαβάζουμε για ότι υπάλληλος του δήμου καταγράσθηκε τα χρήματα για τα νερά (τον στείλατε εισαγγελέα καλώς ) καμιά ανακοίνωση από τον δήμο (αγνοείτε πλήρως τους δημότες), γίναμε γνωστοί στο πανελλήνιο από τον αθηναϊκό τύπο ότι αντιδήμαρχος του κ Τσόγκα καταχράσθηκε 5200000 Ε , ο δήμος καμία συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για τα οικονομικά των πρώην δήμων και μάλιστα σε πρόσφατο ΔΣ δηλώσατε ότι με ευθύνη προσωπική δεν φέρατε το θέμα στο ΔΣ Δομοκού ( οι δημότες για αυτό σας ψήφησαν εσάς και τον κ Βασιλό για να καλύψετε τους προηγούμενους δεν περιμέναμε νέο ήθος από Γκούβα και Μπακοστέργιο γνωστοί από το παρελθόν ), επιτέλους αγνοείστε τους συμβουλάτορες σας και βγείτε στο Δομοκό και τα χωριά , σε λίγο θα ερχόμαστε στην έδρα του Δήμου με γαϊδούρια τα λεωφορεία γίναν είδος πολυτελείας μας πάτε στη δεκαετία του 50 κάντε κάτι διαμαρτυρηθείτε στο ΚΤΕΛ δες σαν δήμος την παλια μελέτη του δήμου Δομοκού για Δημοτική Συγκοινωνία . Ο κ Τσόγκας δεν την θυμάται τι αντιπολίτευση κάνει . Τα έργα που πρόσφατα ήρθαν για διαβούλευση τα περισσότερα ήταν μικρά χωρίς μεγάλες παρεμβάσεις ( ο κ Γκανιδης πρότεινε κάποια δεν τα είδαμε στον προγραμματισμό για το 2013) . Τα υλικά του δήμου και η δημιουργία αποθήκης τι έγινε ακόμη τα μετρά ο κ Γκούβας!!!!! Επιτέλους ακούστε τους δημότες και μην κανετε μικροπολιτική στην Εκκάρα δωσατε το κοινοτικο περιπτερο σε υποψήφια του συνδιασμού σας με 50 Ε όταν υπάρχουν 4-5 ιδια καταστήματα και φροντισατε να το αναβαθμίσετε με παράνομη κατασκευή περατε εγκριση από την πολεοδομία οι δημοτικοί συμβουλοι από την εκκάρα κοιμούνται καλά ο πρώην αντιδήμαρχος ,φρόντισε για αναβάθμιση, ανεβάσατε μήπως το ενοίκιο τουλάχιστον στο ύψος του ενοικίου των διπλανών καταστημάτων αθέμιτος ανταγωνισμός κ Δήμαρχε κ Βασιλέ κ Τολιοπούλου κ Αντιδημαρχε Μπακοστέργιο (λιγο σεβασμό στους κατοίκους τη Εκκάρας).
Αρκετά κύριοι του Δήμου Διαφάνεια οι τοπικοί πρόεδροι να ενημερώνουν τους δημότες όπως και οι αντιδήμαρχοι έτσι υποστηρίζετε ο Καλικράτης όχι με κλάματα(δεν υπάρχουν χρήματα ) διαχειρισθείτε ότι έχετε, σεβαστείτε τον πολίτη δείξτε επιτέλους το ΝΕΟ ΗΘΟΣ για αυτό σας φέραμε θα φύγετε νύχτα Στρατηγοί δεν περιμέναμε μια από τα ίδια τα κάναν οι άλλοι πολύ καλύτερα από σας.

Ενας αγανακτισμένος περιφερόμενος συμπολίτης που αφουγκράζεται τους συμπολίτες του.
30 Ιανουαρίου 2013 - 5:46 π.μ.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΔΗΜΟΤΗ

17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ σχόλιο του παρατηρητή

Όταν η αλόγιστη μάσα τελειώνει οι πρώτοι που την κοπανάνε είναι τα μεγάλα λαμογια και τελευταίοι οι βλάκες που δεν έχουν καταλάβει ακόμα τι έχει γίνει (διοτι νομίζουν ότι ακόμα το σύστημα δουλεύει όπως δούλευε και συνήθως αυτοι την πληρώνουν περισσότερο)

Και ότι σάπιο απομείνει το διώχνει η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ με τις κλωτσιές.

Στην Ναυπακτο έχουν άλλες συνήθειες
Και ότι σάπιο απομένει το διώχνει η αγανάκτηση με τον ΜΠΑΛΤΑ

19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ Ναύπακτος
Ζητώντας να συζητηθεί προσωπικό του θέμα άμεσα και κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, ένας κάτοικος της Ναυπάκτου απείλησε το δήμαρχο με ΜΠΑΛΤΑ.
Αμέσως ειδοποιήθηκε η Αστυνομία με τους άνδρες του Α.Τ Ναυπάκτου να φτάνουν στην αίθουσα που συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Ναυπακτίας, στο Ξενία και αφού αφόπλισαν τον πολίτη, τον συνέλαβαν και τον οδήγησαν στο Α.Τ Ναυπάκτου.

Όπως βλέπετε η κατάσταση έχει ξεφύγει και δεν μαζεύεται με τίποτα

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ - Ο ΚΟΝΤΟΣ
ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.

Από ότι βλέπω όλοι σας - Ρεπόρτερ και αγανακτισμένος περιφερόμενος συμπολίτης τα χώσατε κανονικά στον Κοντό και άχαρο.
Δυστυχώς η κατάσταση πάνω-κάτω κάπως έτσι είναι όχι μόνο στο Δομοκό σε όλους τους δήμους
Ο Δήμαρχος όταν ανέλαβε έπρεπε να προσλάβει ένα νομικό σύμβουλο (δεν νοείται δήμος χωρίς νομικό τμήμα) και ένα σύμβουλο επενδύσεων τοπικής αυτοδιοίκηση .
Να ζητήσει Οικονομικό διαχειριστικό έλεγχο
Να προχωρήσει στην ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΗΜΟΤΩΝ
Oδηγό που παρουσιάζει τις υποχρέωσεις και δεσμεύσεις του Δήμου προς τους Δημότες.
Χάρτη η χάρτα δικαιωμάτων και υποχρεώσεων του δημότη (αν σεβότανε τον δημότη)
Μόνο έτσι θα ήμασταν μεταξύ μας ωραίοι και εξηγημένοι και όχι μπάχαλο .
Δεν θα υπήρχε ούτε παρατηρητής ούτε αγανακτισμένος περιφερόμενος….θα ήμασταν όλοι αγαπημένοι (όνειρα θερινής νυχτος)

Δυστυχώς στηρίχτηκε στο Κοντό και υπόγραψε την καταδίκη του(από θέμα κύρους) Αντι να βιαστεί για να διασώσει ότι απέμεινε από τους προηγούμενους διέλυσε και ότι είχε μείνει όρθιο
Τώρα πλέον είναι «αργά για δάκρυα Στέλλα»
Το μόνο που μπορούμε να περισώσουμε είναι ότι εχει απομείνει από την περηφάνια μας και να τους δείξουμε οτι δεν κοιμόμαστε (διότι τόσα χρόνια κοιμόμασταν) και μας δούλευε το κάθε κουτορνίθι (Γιωργάκης & ΣΙΑ)που έμπαινε στο δήμο από τη πίσω πόρτα που άφηνε ανοιχτή το σάπιο σύστημα και ο κάθε δήμαρχος(ο πορτιέρης του συστήματος)
Επειδή οι διοικούντες του δήμου δεν κατάλαβαν τα παραπάνω, ακολουθούν το
το ίδιο σύστημα (βλέπε την διαδικασία πρόσληψης υδρονομέων-έλλειψη ενδιαφέροντος για την υγεία για την παιδεία κλπ τα έχουμε πει τόσες φορές έχω βαρεθεί να γραφώ --- για ανάπτυξη; Ούτε να το σκέφτεσαι….άλλωστε με τι προσόντα; )
ΡΩΤΑΤΕ τι μπορούμε να κάνουμε;
Πρώτον
Απαιτείται συμμετοχή και βοήθεια όλων των νέων - εντός και εκτός δήμου .
Συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων και ευπρεπές χώσιμο στον κάθε Κοντό που
δημιουργεί συνθήκες για επιβίωση λαμογιων.
Δεύτερον
Ενημέρωση: αναζητήστε στην coogl : τον κανονισμό λειτουργίας δημοτικού συμβουλίου και Χάρτης η χάρτα δικαιωμάτων και υποχρεώσεων του δημότη.
Επίσης υποχρεώσεις και δεσμεύσεις του δήμου
www.eetaa.gr:8080/ekdoseis/pdf/141.pdf
Τρίτον
οργάνωση.: Δηλώστε συμμετοχή ποιοι θα επιθυμούσαν να συμμετάσχουν σε σώμα πολιτών που θα απαρτίζεται από τουλάχιστον 25 άτομα και θα εκλέγει εκπροσώπους που θα το αντιπροσωπεύουν σε κάθε δημοτικό Συμβούλιο.
Όταν φθάσουμε μέχρι εδώ τα υπόλοιπα είναι παιχνίδι (σαν το χωράφι χωρίς τζιζάνια )
Για να μην υπάρχουν ζιζάνια σαν τον Κοντό πρέπει να ψεκάσουμε
Ο ψεκασμός απαιτεί γνώση και οργάνωση .

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

ΤΟ ΚΑΚΟ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ
Ο ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣ ΔΟΜΟΚΟΥ

Τώρα τελευταία μόνο κακά όνειρα βλέπω για τον δήμο Δομοκού

Εχθές το βράδι έβλεπα: ότι οι Νεομοναστηριωτες «ξύπνησαν» και κατάλαβαν ότι δεν έχουν κανένα λογο να ανήκουν στο δήμο Δομοκό και την κοπάνησαν για
τα Φάρσαλα ,κατά Θεσσαλία μεριά .
Λέτε; ….άλλωστε η φυσική τους θέση είναι η Θεσσαλία.
Την άλλη μέρα την κοπάνησαν αλλα δυο-τρία χωριά
Λέτε να έχει τέτοια κατάληξη ο δήμος;
Μετά από τόσα που έχουν γίνει σε αυτό
Το δήμο όλα είναι πιθανά .

Μπα δεν νομίζω, όνειρο είναι –αντιπαθώ και τον Κοντό και τα βλέπω όλα μαύρα.

Ανώνυμος είπε...

Προς Παραρηρητή.
Αντε και μαζευτήκαμε 25 εκλέξαμε και τα άτομα που θα μας εκπροσωπούν στο δημοτικό συμβούλιο.
Τι θα δηλώσουμε ότι είμαστε;
Το σωματείο των 25 ελεγκτές των 28!
Το δημοτικό συμβούλιο απαρτίζεται απο ανθρώπους που έχουν ψηφιστεί απο 300 ψηφοφόρους και πάνω!
Εσυ με 25 που πας;
Θα νιώθεις άνετος σε κάθε συνεδρίαση;
Εγώ όχι!
Αυτά δεν γίνονται.
Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε αυτή την στιγμή γιατί τελειώνει η τετραετία είναι του χρόνου στις εκλογές να ψηφίσουμε τους καλήτερους.
Δηmοτης.

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ
ΜΕ ΤΑ ΑΚΑΤΑΛΑΒΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΨΗΛΟ!!

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

ΠΡΟΤΥΠΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Άρθρο 13
Συμμετοχή στις τοπικές υποθέσεις
1.Με ευθύνη του Δημοτικού Συμβουλίου :
 καταρτίζεται Χάρτα, στην οποία καταγράφεται το πλαίσιο των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων που έχουν οι δημότες και οι κάτοικοι στο πλαίσιο λειτουργίας του δήμου και των υπηρεσιών που παρέχονται. Η Χάρτα με ευθύνη του Προέδρου αναρτάται στους χώρους των υπηρεσιών του δήμου και στην ιστοσελίδα του δήμου.
 συντάσσονται οδηγοί του δημότη, στους οποίους περιγράφονται η διαδικασία, οι όροι και οι προϋποθέσεις παροχής των υπηρεσιών τους ( πχ για την καθαριότητα, την παιδική προστασία, τον πολιτισμό κλπ).
 οργανώνονται ομάδες εθελοντισμού για πρωτοβουλίες και δράσεις που λαμβάνει ο δήμος.

2. Το δημοτικό συμβούλιο:

 ενθαρρύνει με συγκεκριμένα μέτρα τη συμμετοχή των πολιτών στην έρευνα, τον εντοπισμό, την καταγραφή και την επίλυση των τοπικών προβλημάτων και αναγκών και μεριμνά για τη διαρκή βελτίωση της διαφάνειας της δράσης του και την ενδυνάμωση της κοινωνικής συνοχής.
 διασφαλίζει με τις αποφάσεις που λαμβάνει το δικαίωμα πρόσβασης στις παρεχόμενες από το δήμο υπηρεσίες όλων των κατοίκων, ανεξαρτήτως εθνικότητας, θρησκείας, φύλου, γλώσσας, φυλετικής ή κοινωνικής ομάδας στην οποία ανήκουν.
 διαβουλεύεται με τους συλλογικούς κοινωνικούς φορείς και τις ενδιαφερόμενες ομάδες πληθυσμού τόσο κατά την προεργασία εκπόνησης των προγραμμάτων δράσης και των κανονιστικών πράξεων, όσο και κατά τη λήψη αποφάσεων γενικού ενδιαφέροντος.

Άρθρο 14
Δημοσιότητα – Αναφορές και Προτάσεις
Πληροφόρηση Δημοτών και Κατοίκων
1. Δημότες και κάτοικοι που έχουν ειδικό έννομο συμφέρον, μετά από αίτησή τους, λαμβάνουν κυρωμένα αντίγραφα συγκεκριμένων πρακτικών και αποφάσεων του δημοτικού συμβουλίου. Σε περίπτωση που είναι δυσχερής η έκδοση αντιγράφων, τίθενται τα παραπάνω στοιχεία σε πλήρη γνώση των αιτούντων για ενημέρωσή τους.
2. Το Δημοτικό Συμβούλιο συζητά υποχρεωτικά προτάσεις που κατατίθενται σ’ αυτό
ΑΠΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΚΟΣΙ ΠΕΝΤΕ (25) ΑΤΟΜΑ για την επίλυση ζητημάτων αρμοδιότητας του δημοτικού συμβουλίου. Ο Δήμαρχος ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους για τη σχετική απόφαση που ελήφθη.
3. Το Δημοτικό Συμβούλιο αποφαίνεται επί αναφορών, ερωτήσεων και αιτήσεων, αρμοδιότητάς του, που υποβάλλονται σε αυτό από δημότες και κατοίκους ατομικά ή συλλογικά εντός προθεσμίας τριάντα (30) ημερών από την κατάθεσή τους.
4. Το Δημοτικό Συμβούλιο εξασφαλίζει στους δημότες πλήρη πληροφόρηση για τα κάθε είδους προβλήματα της περιφέρειάς του, καθώς και για τη δραστηριότητα του, αναφορικά με την αντιμετώπιση και λύση των προβλημάτων αυτών.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Η ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΚΑΙ Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ

Παρακαλώ να μου απαντήσει κάποιος ,τι κατάλαβε διαβάζοντας τα παραπάνω άρθρα του κανονισμού δημοτικού συμβουλίου.
Εγώ πάντως εκείνο που κατάλαβα είναι ότι τόσα χρόνια έπεφτε το δούλεμα της αρκούδας από όλους αυτούς που εκλέγαμε
Η μήπως σας μίλησε ποτέ κανένας για δικαιώματα; Ολοι για υποχρεώσεις σας λέγανε και με το "μαλακό" για να μην ξυπνήσει κανένας σας και τους πάρει χαμπάρι και χαλάσει
το φαγοπότι τους.
Η μηπως σας κάλεσε κανένας στο δημοτικό συμβούλιο; απεναντίας σας αποτρέπανε
(Όσο λιγότερα γνωρίζατε τόσο καλύτερο ήταν για αυτούς)
Στην ουσία κανένας δεν ενδιαφέρετε και δεν ενδιαφέρθηκε πότε για το δημότη

Όταν πριν δυο χρόνια περιπου ψάξαμε για αρχείο αναλύσεων ποσίμου ύδατος δεν υπήρχε
Τίποτα. τα είχαν εξαφανίσει ;
Μετά ψάχναμε για χλωριωτες ; ούτε εκει βρήκαμε τουλάχιστον σε αρκετά χωριά
Εφόσον δεν είχαν χλωριωτες ποτε δεν είχαμε πιει καθαρό νερο, χωρίς μικρόβια, κολοβακτηρίδια-εντερόκοκκο κλπ……. να μην πω συν τα νιτρικά που πίνουνε ,ακόμα και σήμερα.
Μάλιστα κατά την έρευνα μάθαμε ότι κάποιοι πρόεδροι στο παρελθόν αντιμετώπισαν αναπνευστικά προβλήματα ηταν από τι αναθυμιάσεις του χλωρίου που το πετάγανε με τα δοχεία (καρκίνος) προφανώς λίγο πριν πάρουνε δείγματα αναλύσεων(φυσικά όποτε θυμότανε) .
Καταπίναμε ολο το χλώριο σε μεγάλες ποσότητες ,μέσα σε δυο –τρεις μέρες με όλες τις συνέπειες (αρτηριοσκλήρωση –καρδιακά προβλήματα - η αναιμία, η υψηλή πίεση του αίματος και αλλεργικές αντιδράσεις -υψηλή επίπτωση καρκίνου του οισοφάγου, του πρωκτού, του μαστού, και του λάρυγγα κλπ..κλπ.κλπ)
Και μετα…πάρε να χεις …..καταπίναμε ότι μακρόβιο κυκλοφορούσε
Μετά από πολλές πιέσεις …….ξέρετε την συνέχεια παραγγείλανε χλωριωτες (μετά από τόσα Χρόνια !!!!!)
θέλετε μεγαλύτερη απόδειξη από τα παραπάνω ώστε να πειστείτε ότι ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν για τους δημότες ; στην ουσία βέβαια δεν ενδιαφέρθηκαν ούτε για την υγεία τους ,μόνο για την γρήγορη αρπαχτη ενδιαφέρονταν.

Μην νομίζετε ότι φέρει ευθύνες μόνο ο δήμαρχος για την κατάντια του δήμου αλλα και Όλοι οι διατελέσαντες μέχρι σήμερα δημοτικοί σύμβουλοι όπως και οι πολίτες

Θα αναρωτιέστε γιατί ευθύνονται οι δημότες ;
Για τον απλούστατο λογο διότι δεν φρόντισαν ποτέ να υπερασπιστούν τα
δικαιώματα τους αλλα ο καθένας φρόντιζε μόνο για την πάρτη του.
Το ενδιαφέρον του δημότη φαίνεται μόνο μέσα από την κίνηση που σας πρότεινα.(παρουσία
στο δημοτικό συμβούλιο)
Τι ειναι ο δήμος; είναι μια δημοτική επιχείρηση παροχής υπηρεσιών,
Πχ αν είχατε μια επιχείρηση δική σας (ιδιωτικη) και εγω σας λέω, ότι βάζατε στην διοίκηση τον καλύτερο μάνατζερ θα καθόσασταν σπίτι σας και δεν θα σας ένοιαζε καθόλου και δεν θα παρακολουθούσατε την πορεία της επιχείρησης; ετσι είναι και ο δήμος
Ψηφίσατε κάποιους ,τους παραδώσατε την διοίκηση του δήμου και μετα δεν ξαναρωτήσατε και μετά από χρόνια θυμηθήκατε ότι έχετε κάποια επιχείρηση και ζητάτε τον λογο γιατί σας κλέψανε και σας δηλητηριάσανε. περιμένατε να σας χαρίσουνε;
φίλοι μου οσα μαγαζιά δεν τα παρακολουθεί ο ιδιοκτήτης χρεοκοπούνε….
Σκεφτείτε όμως
Πόσο άπληστοι -αχάριστοι και αγενείς ήταν όλοι αυτοί που ψηφίσαμε μέχρι σήμερα ώστε να μην καλέσουν ποτέ τον δημότη στο "μαγαζί του".

Δημοτικό συμβούλιο δεν υπήρχε ποτέ.
Συμβούλιο παρτακιδων υπήρχε.

ΕΚΕΙΝΟ ΌΜΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΗΤΑΝ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΜΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.
ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ!
Ε!ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΓΩ Κ.ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!ΘΑ ΣΥΝΟΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΞΥΠΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΠΟΛΛΩΝ ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΥ!
ΣΥΓΝΩΜΗ!ΞΥΠΝΑΩ ΝΩΡΙΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 5 ΣΤΗΣ 7 ΤΟ ΠΡΩΙ ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΙΑΝΩ ΔΟΥΛΕΙΑ!ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 00:30 ΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΑΛΛΙΩΣ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΒΕΒΑΙΑ!
700 ΕΥΡΩ ΠΕΡΝΩ!ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΠΑΝΩ!ΑΛΛΑ ΤΙ?
ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΥΚΟΛΟ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ Η ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.
ΣΦΑΓΕΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ?
ΟΥΤΕ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ?
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ-ΑΠΟΟΓΟΗΤΕΥΣΗ-ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..ΑΠΟ αθηνα ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.



Ανώνυμος είπε...

κ Παρατηρητά σωστα το θετετε...
ΕΚΕΙΝΟ ΌΜΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΗΤΑΝ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΜΑΣ
Να γινει πραξη η δυνατοτητα ερωτησεων των πολιτων μην τους αφηνετε ο προεδρος του ΔΣ εχει υποχρεωση να φερει στο σωμα την ερωτηση το νερο θελει προσοχη και γνωση ....Ετσι κοντέ ,,,,,

Ανώνυμος είπε...

Προς Ανωνθμο 21-4-13 2230
Ο δήμος εχει 4 οικονομολογους και κανενα κτηνιατρο τι περιμένης ενημερωση και καυοδηγηση οσο για γεωπονο κανει χρεει καθηγητης ψηλός και εραστης ε ..τι ζητάς ενημερωση - καθοδηγηση πολιτων ,,,κανενα μήλο και φιλακια .... προεσταμενος ωοικονομικων υπηρεσιων δευτεροβαθμιας αντι ΠΕΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ επιλογή κοντου ΥΓ: ειναι αριστος ο ανθρωπος αλλα τους πανεπιστημιακούς γιατι τους υποβαθμιζουμε !!!!!!!
καλη δουλεια

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Παιδιά αν αρχίσουμε να μπερδεύουμε το σύμβουλο οργάνωσης διοίκησης και τεχνολογίας με το οικονομολόγο που τελείωσε μόνο την ΑΣΟΕΕ ,χωρίς
ανάλογο μεταπτυχιακό και αρκετή εμπειρία, και τον οικονομολόγο με τον λογιστή, αστα να πάνε….

Η διοικητική συμβουλευτική είναι μια τέχνη , αναπτύσσεται με ανάλογες σπουδές και την πρακτική εμπειρία. Κανένας δεν μπορεί να είναι απόλυτα ικανός σύμβουλος χωρίς εμπειρία διοικητικών εργασιών. Κανένας δεν έγινε ειδικός στην κατασκευή ντουλαπιών διαβάζοντας μόνο σχετικά βιβλία Απαιτεί ένα υψηλό επίπεδο προσωπικών ικανοτήτων, καλή επικοινωνία να λαμβάνει αποφάσεις γρήγορα και αποτελεσματικά και να παίρνει πρωτοβουλίες
Ο σύμβουλος μπορεί να κάνει εργασίες που κανένας άλλος δεν θέλει, για να διασφαλίσει την την βιωσιμότητα .μια επιχείρησης η ενός δημο κλπ
Ένα σύμβουλο διοίκησης και τεχνολογίας το προσλαμβάνουμε
για ένα χρόνο περιπου και όχι για πάντα .Τον δε οικονομολόγο και τον λογιστή για πάντα

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Περί σφαγείων και κτηνιάτρου
Η ερώτηση έπρεπε να απευθύνεται στο κύριο καλημερη
Και όχι στον παρατηρητή.
Δεν παρακολουθώ κατά ποδας τον δήμο, ούτε έχω τέτοια διάθεση αυτό είναι δουλειά των δημοτικών Συμβούλων
Εντοπίσαμε κάποια μακροχρόνια και ακρως επικίνδυνα προβλήματα για την υγεία και επιβίωση των δημοτών και τα δημοσιεύσαμε πιέζοντας κάθε αρμόδιο για την επίλυση τους
Κανένας άνθρωπος που θεωρεί τον εαυτό του σοβαρό δεν θα ασχολούνταν με τον δήμο, φυσικά όπως δουλεύει μέχρι σήμερα.
Τα σφαγεία είχαν πάντα πρόβλημα, εδώ και χρόνια
Οι κτηνοτρόφοι πηγαίνουνε στις Σοφάδες Λαμία και Ανάβρα
Κτηνίατρο διέθετε πάντα ο δήμος εδώ πάρα πολλά χρόνια
Αν τελευταία τον έχασε και αυτόν (όπως είπε ο ανώνυμος )δεν το γνωρίζω.
Αλλά δεν νομίζω να είναι έτσι.

Περί επιβίωσης
Οσο για την επιστροφή στην περιοχή Δομοκού για λόγους εργασίας πιστεύω ότι θα ήταν για κάποιον η τελευταία και αναγκαστική επιλογή.
Αντιλαμβάνεσαι για ποιος λόγους το λέω ,φυσικό περιβάλλον και νοοτροπία κατοίκων ……αλλα είναι ο τόπος μας….

Όσο για τις επιλογές εργασιών στο τόπο μας θα πρότεινα
Αρωματικά φυτά (ρίγανη 60%-μέντα 20%-λεβάντα 20% κλπ συσκευασία και προώθηση ) -Μελισσοκομία – καλλιέργεια σαλιγκαριών κυρίως ανοιχτού τύπου (αλλα και κλειστού ) -θερμοκήπιο και μελλοντικά στεβια
Όλο κάτω από την ομπρέλα ενός συνεταιρισμού (για την προώθηση των προϊόντων)
Για κτηνοτροφία: δύσκολο σπόρ μόνο οργανωμένες μονάδες με βελτιωμένα ζώα και ενταγμένα σε κάποιο επιδοτούμενο πρόγραμμα (σε αυτό η Θεσσαλία ευνοείτε περισσότερο, ως προς τα ποσοστά επιδότησης )
Επιβάλετε και μια ιστοσελίδα από έμπειρα χεριά για να έχει αποτέλεσμα (για προβολή και ότι προκύψει ….)
Όλα αυτά συστηματικά και όχι με τον πατροπαράδοτο τρόπο
Επίσης ενταγμένα σε ένα επιδοτούμενο πρόγραμμα και στην πορεία μετατροπή σε βιολογικά(η και αρχικά) και πιστοποιημένα
Αν τα επόμενα χρονιά δεν βοηθηθεί η γεωργία και η κτηνοτροφία τοτε
η ανάπτυξη δυστυχώς θα είναι πάλι για λίγους και το πρόβλημα της ανεργίας άλυτο.
Θέλω να πιστεύω ότι κάτι καλύτερο θα γίνει αυτή την φορά
Βλέπεις την προηγούμενη φορά τις επιδοτήσεις τις φάγαμε δεν τις επενδύσαμε…
Και πάντα με μεράκι… Ο μελετών και ο τολμών νικά

Τον δήμο παντός ξέχασε τον.. τώρα πεθαίνει... πότε θα
ξαναγεννηθεί; αγνωστο
Προς το παρόν μόνο φυλακές παράγουμε και μάλιστα διπλά από τα σπίτια μας …δεν υπήρχε χώρος τουλάχιστον λίγο πιο μακριά ;
Τι να πω ρε παιδί μου τόση απληστία σε αυτό τον κόσμο;

kalimerisnikos είπε...

χαιρετώ όλους τους συμμετέχοντες στην συζήτηση αυτή!
ΓΙΑ ΤΑ ΣΦΑΓΕΙΑ ΔΟΜΟΚΟΥ: Δυστυχώς τα ευρωπαϊκά προγράμματα μοιάζουν με τα τραίνα θα πρέπει να είσαι στην ώρα σου για να ανέβεις επάνω, σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να περιμένεις το επόμενο(αν υπάρχει επόμενο) Αυτό έγινε με τα σφαγεία δεν ήμασταν έτοιμοι(μιλάω για προηγούμενες Δημοτικές αρχές) και δεν καταφέραμε να ενταχθούμε σε κάποιο πρόγραμμα. Η Αλήθεια είναι ότι ο τωρινός Δήμαρχος έκανε προσπάθειες με ξένους επενδυτές (Ισραήλ ) αλλά δυστυχώς χωρίς κανένα αποτέλεσμα!
Υπάρχει όμως ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο από την δημοτική αρχή που θα βρει συμπαραστάτες όλες τις Δημοτικές Ομάδες και ενδεχόμενος να δώσει μια άλλη ταχύτητα στον Δήμο ( το θέμα θα συζητηθεί σε επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο και ας μου επιτραπεί να μην το ονομάσω ακόμα)
ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ 2-ΕΝΑ ΤΟΥ ΝΕΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΟΥ ΔΟΜΟΚΟΥ - Του Ν Μοναστηρίου θεωρείται κλειστό αφού οι 2 κτηνίατροι αποσπάστηκαν εδώ και λίγα χρόνια στο Δομοκό, ενισχύοντας την μια θέση του Δομοκού. Σήμερα ο Δομοκός διαθέτει ένα κτηνίατρο ουσιαστικά με δύναμη ζώων μεγαλύτερη από 50000 αιγοπρόβατα 1000 γελάδια , και 20000 κοτόπουλα καταγεγραμμένα (το νέο θέμα στο ΔΣ θα έχει σχέση και με αυτά)
ΥΔΡΕΥΣΗ: Σε λίγες ημέρες θα αναρτήσω τα αποτελέσματα των μετρήσεων-
Εξελίξεις υπάρχουν στους αυτόματους χλωριοτές, όπου εγκαταστάθηκαν σχεδόν όλοι- Απομένουν 6 χωριά όπου θα πρέπει να μπουν τα ειδικά κουτιά για να εγκατασταθούν τα φωτοβολταικά και υπολογίζεται ότι και αυτά θα λειτουργήσουν λίγο μετά το Πάσχα.
( τα χωριά αυτά είναι ΒΟΥΖΙ-ΒΕΛΕΣΙΩΤΕΣ-ΜΑΝΤΑΣΙΑ-ΜΑΚΡΟΛΙΒΑΔΟ-ΝΕΟΧΩΡΙ-ΆΝΩ ΔΟΜΟΚΟΣ(Προφήτης Ηλίας)

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΖΗΤΗΣΗ.......
ΜΕ ΕΝΑΝ Δ/Σ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ...ΓΙΝΕΤΑΙ?
ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ Δ/Σ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ, ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ, ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΟΥΝΕ, ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝΕ, ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.athens.

Ανώνυμος είπε...

Κ. Καλημέρη
όπως μας τα παρουσιάζετε νομίζουμε ότι είμαστε δημότες ενός άλλου δήμου!
με μία φορά την εβδομάδα και δύο συγκοινωνία με το ΚΤΕΛ για δομοκό
τι κάνει ο δήμος για τους δημότες του;
έρχεται καλοκαίρι θα έρθει κόσμος στα χωριά μας με τι θα επικοινωνεί με την έδρα του δήμου;
με ΤΑΧΙ;
έχει ο κόσμος να πληρώνει 50 ευρώ πήγαινε έλα στο δομοκό.ευχαριστώ.Δημότης.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Αντιπρόεδρε μου άρεσε πολύ η παρομοίωση που κάνατε δεν μου άρεσαν καθόλου ολα τα υπόλοιπα.

Πρώτον: παρακαλω να μου αναφέρετε σε ποια χωριά έχουν τοποθετηθεί χλωριωτες και για ποιο λογο δεν είχαν τοποθετηθεί κατά την κρίση σας τόσα χρόνια βάζοντας σε άμεσο κίνδυνο την ζωή των κατοίκων ;

Δεύτερον: μπορείτε να μου αναφέρετε το απαιτούμενο κοστολόγιο της επαναλειτουργίας των σφαγείων, που για την αναζήτηση του φθάσαμε μέχρι το Ισραήλ ;


Επίσης διακρίνω στο λόγος σας ,μια μεγάλη επιείκεια ως προς την δημοτική αρχή για παραλήψεις σε σοβαρότατα θέματα και κυρίως σε θέματα υγείας.
Όταν μάλιστα η δημοτική αρχή(νυν και πρωην) είναι υπόλογη (για την μη ενημέρωση των δημοτών για την μόλυνση του ποσίμου ύδατος λόγω παράληψης εγκατάστασης χλωριωτων), για παράβαση καθήκοντος σε βαθμό κακουργήματος κατά εξακολούθηση.

Αν δεν το έθιγε και δεν το ζητούσε με τόση επιμονή ο παρατηρητής (και δεν το φέρνατε στο Δ.Σ ) δεν υπήρχε περίπτωση να επιλυθεί ποτέ!!
ωραία ..πολύ ωραία..

Αναμένω την απάντηση σας

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΜΕΝΩ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ Ο Κ ΚΑΛΗΜΕΡΗΣ ΝΑ ΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑΤΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΟΥΔΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Η ΧΛΩΡΙΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΙΑ . ΔΕΣ ΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΑΡΑ . ΘΠΑΡΧΕΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΓΕΙΗΝΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ . ,,,,,,
ΤΟ ΠΕΤΡΩΤΟ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!
ΤΟ ΝΕΡΟ ΘΕΛΕΙ ΕΛΕΓΧΟ ΣΩΣΤΟ ....
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ......ΟΧΙ ΚΟΡΩΝΕΣ Κ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΕ......

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ!
ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ!
ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΡΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ!
ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ!
ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!
ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Η ΟΧΙ!
ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΥΤΟ!
ΤΙ ΛΕΤΕ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ!
ΤΑ ΖΩΔΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

Μας είπες αρκετά που ήταν ανώφελο να τα πεις και ένα θέμα (της εκκαρας) που έπρεπε να μας πληροφορήσεις δεν το έκανες (το άφησες μισό…)

Ανώνυμος είπε...

Να σχολιαζουν οι Δημοτικοι Συμβουλοι.
Πως να σχολιασουν;
Εφοσον εμεις δεν κραταμε ενα επιπεδο συζητησης!
π.χ. ο κ Βασιλος εγραψε καποια αρθρα στο blog (τα σχολια απο κατω δεν τα ειδα και ευχαριστα)
Οι Δ/Σ στην πλειοψηφια τους ειναι συγχρονοι ανθρωποι-της εποχης μας!
Εμεις τι κανουμε:πισω απο την ανωνυμια μας προσπαθουμε να τους μειωσουμε οπως μπορουμε!
Δεν ειναι θετικα αυτα τα σχολια!
Σας παρακαλω ολους να προσεχουμε τι γραφουμε απο δω και περα!
ευχαριστω!

Ανώνυμος είπε...

Να σχολιαζουν οι Δημοτικοι Συμβουλοι.
Πως να σχολιασουν;
Εφοσον εμεις δεν κραταμε ενα επιπεδο συζητησης!
π.χ. ο κ Βασιλος εγραψε καποια αρθρα στο blog (τα σχολια απο κατω δεν τα ειδα και ευχαριστα)
Οι Δ/Σ στην πλειοψηφια τους ειναι συγχρονοι ανθρωποι-της εποχης μας!
Εμεις τι κανουμε:πισω απο την ανωνυμια μας προσπαθουμε να τους μειωσουμε οπως μπορουμε!
Δεν ειναι θετικα αυτα τα σχολια!
Σας παρακαλω ολους να προσεχουμε τι γραφουμε απο δω και περα!
ευχαριστω!

Ανώνυμος είπε...

Ας βοηθησουμε την δημοτικη αρχη για λυσεις αλλα και την αντιπολιτευση για παρεμβασεις!
την δημοτικη αρχη δεν την βλεπουμε εκτος γραφειου!
αντιπολιτευση:τι ειναι αυτο;εχουμε;υπαρχει τετοιο πραγμα στο δημο μας;
τα χαλια μας τα μαυρα!!
δεν εχει σταματημο ο κατηφορος!

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Στο blog ειχαν τεθεί σοβαρά θέματα συζήτησης προς αναζήτηση του αληθές

1) Μόλυνση ποσίμου ύδατος
2) Μη ανάρτηση ποιοτικών αναλύσεων του ποσίμου ύδατος στην ιστοσελίδα του δήμου
3) Υπεξαίρεση χρημάτων
4) Κακή διαχείριση χρημάτων του δήμου
5) Οικονομικός διαχειριστικός έλεγχος (για να ξέρουμε τι ακριβώς έχει συμβεί) τον οποίο επιβάλει η νομοθεσία

Στις παραπάνω υπόνοιες ζητούσαμε έλεγχο για να διαπιστωθεί ποιο είναι Πραγματικό γεγονός και ποιο δεν είναι
Όλα τα παραπάνω δεν είναι απλά και αστεία όπως νομίζετε η θέλετε κάποιοι να νομίζετε για τους αυτονοήτους λόγους(ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΗΣΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ) είναι σοβαρά πειθαρχικά παραπτώματα σε βαθμό κακουργήματος
Αυτά που ξέρατε η ξέρετε ξεχάστε τα
ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΑΥΤΗ ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΗΝ
ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
Τις ΜΠΟΥΡΔΕΣ περι ανωνυμιών των δημοτών για θέματα δημοσίου ενδιαφέροντος ξεχάστε τα και το έχουμε εξηγήσει πολλές φορές
Ο πολίτης είναι ανώνυμος
Επώνυμοι είναι μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι και αιρετοί
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΝΕΤΕ ΔΕΚΤΗ Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
(Η ΟΠΟΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ)

Μετά από όλα αυτά βρες μου κάποιον δημοτικό σύμβουλο που ανταποκρίθηκε
στο κάλεσμα του πολίτη, ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ στη μόλυνσης
του πόσιμου νερού (ο αντιπρόεδρος του Δ.Σ).
Μήπως εχει την εντύπωση ότι δεν τα γνωρίζουνε τα θέματα που έχει αναφέρει ο παρατηρητής η δεν διαβάζουνε τα σχόλια σε πληροφορώ ότι οι περισσότεροι τα διαβάζουνε

ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΒΑΛΕ ΚΑΝΕΝΑΝ
ΑΠΛΩΣ ΒΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ KAI ΜΕΛΟΝΤΙΚΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ ΕΧΕΙ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ

ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗ

Ε… οχι και προσβάλαμε αυτούς που διαπράξανε όσα έχουμε αναφέρει μέχρι σήμερα

ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΒΑΛΕΤΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΜΑΣ ΕΑΥΤΟ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΜΑΣΤΕ

ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΜΑΣ ΕΑΥΤΟ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ

Έλεος νεοέλληνα…. επιτέλους έλεος –τόσο ΑΙΜΑ και δεν κατάλαβες τίποτα

ΤΕΛΙΚΑ Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Δράσεις για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς!
καλό δεν λέω μακάρι τέτοιες εκδηλώσεις να γίνονται!
εγώ είμαι αθήνα ο πατέρας μου ζεί σε ένα χωριουδάκι του δήμου μας..
αμάξι δεν έχει πως θα έρθει;
με το ιδιωτικό ελικόπτερο κ Τράντα!
να μισθώσει ο δήμος λεωφορεία(πολλές ανακοινώσεις στα χωριά) να μπορέσουν να παρακολουθήσουν την εκδήλωση και οι γονείς μας!(το εισιτήριο του λεωφορείου να το πληρώσουν)μόνο για να πληρώνουν δημοτικά τέλη τους θέλετε!
ευχαριστώ.ετεροδημότης.

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ?
ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ!

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..
ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΠΟΥΘΕΝΑ!
ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΠΩ!
ΠΑΛΙΟΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΥΡΑ! ΜΗ ΚΑΙ ΣΟΥ ΘΙΞΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΕΣΕΝΑ!
κωσ_τής.

Ανώνυμος είπε...

Γράψτε Τράντας Μαραγκόζη.
ΤΟΠΙΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Παλαμάς,Τράντας,Μαραγκόζη ΕΡΙΝΕΩΣ.

Πολύ ωραίο τραγούδι κ Τράντα!

Μία ερώτηση αν θέλετε μου απαντάτε!

Εχει κάνει άλλος μελοποίηση στίχων του Παλαμά;

Σας εύχομαι τα καλήτερα!κώστας.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά εχω γράψει σε cd όλες τις τελευταίες συνεδριάσεις των δημοτικών Συμβουλίων .
Θα γυρίζω τα χωριά και θα τα πουλαω
Ο κοντός είναι σαν μεθυσμένη πολιτεία
Θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος
Για να μάθουνε τι ψηφίζουνε
δίκιο έχει ο παρατηρητής

Ο ΑΝΕΡΓΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Τα πραγματα σοβαρεψαν το cd να κυκλοφορηση να δω ποιος στο ΔΣ βοηθαει ποιον ....... Ελεγχος ΑΜΕΣΑ κυριοι .... Τελος οι εξυπνακυδες ....
ολα στη διαφανεια ....

Ανώνυμος είπε...

Δικιο εχει ο συμπολιτης μας για τα λεοφωρεια επιτέλους ας δημιουργησετε ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΧΕΙ και ο δημος ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ που κατοικό ....οι γεροντες των χωριων δεν εχουν χρηματα για ΤΑΞΙ εκτος και αν θελετε να βοηθησετε τον κλαδο των ταξι που τους αφαιρεσατε τα σχολία ... Ελεος κ Τσογκα κ Τσαχριστα θεσ τε θεμα ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ !!!!!!Ετσι αριστος θαναι και ο πολιτισμός....

Ανώνυμος είπε...

Τα δημοτικα τελη...μονο και μονο αυτα να πληρωνουν!
Μιπως...η μειζονα οσο και η ελασσονα μειοψηφια...κανανε κατι διαφορετικο οταν διοικουσαν επι καποδιστρια???
Απο το ΠΑΡΤΑΚΙΣΤΆΝ ηταν...ειναι...και συνεχιζουν το ιδιο βιολι!!!
Δεν βαριεσαι...το γεροντακι του καθε χωριου...ανημερωτο το εχουμε...ουτε θα το ενημερωσουμε ποτε!!!
Βαθος σκεψεις...ισως ξαναδιοικησουν!!!
Ο γιατρος μια φορα την βδομαδα να πηγαινει(αν κανει τοσες επισκεψεις στα χωρια γιατρος δεν ειμαι και σιγουρος)να γραφει τα φαρμακα του και πολυ του παει!!!
Αυτος ο πολιτισμος μας!!!αφου εχουμε ρευμα καλα ειμαστε!!
«ευχαριστημενος ο δημοτης».


Ανώνυμος είπε...

ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ!
ΤΖΑΜΠΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΩΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΣΩΝ.
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΗ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΟΝΙΜΟ ΚΑΤΟΙΚΟ;
Η ΨΗΦΟΣ ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΛΑΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ!
ΛΑΘΗ!ΛΑΘΗ!ΟΛΟ ΛΑΘΗ!
ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ!ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΛΛΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑ....ΕΣ ΜΑΣ!
ΕΧΟΥΝ ΒΛΕΨΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΔΩ ΑΥΤΟΙ;
ΜΙΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ;
Η ΜΟΝΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥΣ!ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ ΚΕΡΔΗ!
ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ!ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ!
ΜΙΠΩΣ ΛΕΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΣΠΑΤΑΛΑΝΕ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ;
ΑΛΛΟΥ ΤΡΩΝΕ ΑΛΛΟΥ ΠΙΝΟΥΝ!
ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΕΣΕΙΣ!
ΠΩ!ΠΩ!ΕΞΟΔΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΝΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ!
ΔΥΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΧΟΜΑΙ!ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΘΑ ΠΕΡΝΑΩ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ!
ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ;
ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!
ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΙΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ!
ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΤΟΥΣ!
ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΣ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ!
ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΩ!ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΩ!ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ!Θ.Π.

Ανώνυμος είπε...

Άντε εκνευρίσου!τι θα κερδίσεις?
καρφάκι δεν τους καίγεται σε πληροφορώ!έρχεται το ’14 που θα πάει!
θα κάθεσαι στο τραπεζάκι σου να πιείς τον καφέ σου και δεν θα καταλαβαίνεις πότε και πόσοι θα έρχονται δίπλα σου ολες τις ώρες της ημέρας!
ήμουνα στο διπλανό χωριό μωρέ!αφού είναι ο δρόμος μου πέρασα να σας δω!πω!πω!φασαρία να είσαι για σύμβουλος!τελευταία φορά δεν ξανακατεβαίνω!πάρε την κάρτα μου! (το ίδιο παραμύθι κάθε φορά εγώ αυτά ακούω 15 χρόνια!δεν ξέρω εσείς?)τι θα πιείς να κεράσω?θες δεν θες εκεί να σε βάλουν στο ρυθμό τους!
τι να πω?να με αφήσει ήσυχο?εξάλλου δεν είναι ο χαρακτήρας μου επιθετικός!ξεχνάμε εύκολα η γνώμη μου!καλημέρα!και καλό πάσχα!domokos.

Ανώνυμος είπε...

81 ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ 15 ΜΕΡΕΣ!!!!!
ΚΑΛΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ;
ΒΡΗΚΑΜΕ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ;
ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΗΣ-ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΗΣ!ΜΗ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!
ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ανταπόκριση δεν βρίσκουν!
Εκεί είναι το πρόβλημα.
Τα σχόλια τα κάνουμε όσα θέλουμε.
Δήμαρχε άκου το τραγούδι της Χαρούλας Αλεξίου..το δεδομενο..αφιερωμένο....

Ανώνυμος είπε...

Εγω θα σας πω μην τους αφηνετε σε ησυχια.
όταν πάνε στα χωριάτα γεροντάκια ψήνουνε για ψήφους
Τα στελνανε στο κεντρο υγειας να γραφουν φαρμακα
θυμάστε που τους τα έχωσε ο παρατηρητής για τα στικακια ιντερνετ και σε δέκα ημέρες έβαλαν στο χωριο μου κεραία για την συνταγογραφηση.
Αλλα έμαθα βαλανε και σε αλλα χωριά.
Καλα τωρα που θα έχουνε ολοι ιντερνετ δεν θα μπορούνε να σταθούνε Πουθενά
Χώστε τα ,μην κωλώνετε αρκετά μας δούλεψαν ολοι τους
Μονο με χώσιμο καταλαβαινουν
Παρατηρητη μην τους αφηνεις σε χλωρο κλαρι

Ετεροδημοτης ΛΑΜΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ!
ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΛΕΩ!Ή ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΟΠΩΣ ΠΗΓΑΙΝΕ!ΘΑ ΜΟΥ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ΜΟΥ!ΜΠΑ ΟΧΙ!ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΟΥ ΘΑΡΘΕΙ!ΠΕΡΑ-ΔΩΘΕ ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ!ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΟΝ ΕΣΚΑΨΕ ΝΑ ΦΑΕΙ ΚΑΝΑ ΦΡΕΣΚΟ ΖΑΡΖΑΒΑΤΙΚΟ!

Ανώνυμος είπε...

ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!

σκυφτός , ανάξιος & λίγος ο δημαρχούκος μας!

κακό παιδί γιατί το έγραψες αυτό πιπέρι!

τι άλλο θα διαβάσουμε!

άρχισε το σόου μου φαίνεται!

πότε θα σταματήσει!

ΕΙΔΩΜΕΝ...

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΞΗ Δ/Σ.
ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!
ΒΡΕ ΤΟΣΟ ΣΕ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ!ΣΤΟ ΜΙΞΕΡ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ!!
ΜΗ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ;;
ΘΑ ΞΑΝΑΦΥΤΡΩΣΟΥΝ ΖΙΖΑΝΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΨΕΚΑΣΕΙΣ ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΣΟΥ!!

Ανώνυμος είπε...

Ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ!
ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΔΙΠΛΑ-ΔΙΠΛΑ ΜΕ ΤΑ ΓΕΡΟΝΤΑΚΙΑ ΜΠΟΥΡ-ΜΠΟΥΡ , ΜΠΟΥΡ-ΜΠΟΥΡ ΤΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΟΣ!
ΝΕΟ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΔΕΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ!
ΤΑ ΓΕΡΟΝΤΑΚΙΑ ΠΙΝΟΥΝ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ!
ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ?
ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΓΚΛΙΤΣΕΣ!
ΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΜΠΑΤΣΙΝΙΛΑ!

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ Θ.Π. 26-6:07 Π.Μ.
Μπήξανε τα νύχια τους και κεί που μένουν οι εκτός διαμένοντες σύμβουλοι.
Προφανώς δεν τους δέχτηκαν!
Βρήκαν το κενό γιατί περί κενού πρόκειται και ήρθαν εδώ με «περγαμηνές» άλλες σωτήρες του τόπου τάχα!
Η ουσία:τους γευόμαστε εμείς!
Αντε να σε δω πως θα τους περιορίσεις και συ και γω αντάμα του χρόνου!
Εχουν δικτυοθεί για τα καλά!
Οσο και να τους ζορίσεις αν ανοίξεις μια τέτοιου είδους συζήτηση ξέρουν να ελύσονται.ευχαριστω..Κ.Γ.

Ανώνυμος είπε...

ο δήμαρχος μιλάει με τα γεροντάκια
διότι δεν έχει τις δυνατότητες να μιλήσει και να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των νέων.

Ετεροδημοτης

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ Η ΙΣΩΣ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ Δ/Σ.
Η ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ!ΦΟΡΟΛΟΓΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ!
ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΗΤΕΡΟ!
ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Κ ΚΑΛΗΜΕΡΗ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΓΡΑΨΑΤΕ ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ Δ/Σ.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ..
ΜΗ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.-
ΑΙΩΝΕΣ ΠΙΣΩ!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΨΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΩΝ ΣΥΝΔΗΜΟΤΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΩΝ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ-ΜΟΝΟΚΟΜΑΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΕΛΛΙΣΕΤΑΙ-ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ SITE.
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΤΕ ΤΟ Δ/Σ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΡΙΤΗΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ athens..

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

φιλε μου με πρόλαβες, το ίδιο θέμα ,
ήμουνα έτοιμος να ζητήσω και εγώ.
Τις τελευταίες συνεδριάσεις Δ.Σ δεν έχουμε ενημέρωση
Τι έγινε δεν έχουμε κάτι ενδιαφέρον ; η συμβαίνει κάτι άλλο;

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Ενας άλλος δήμαρχος, ένα άλλο μολυσμένο νέρο, μια αυτεπάγγελτη παρέμβαση και ένα οικείο κατηγορητήριο
Σάββατο, Απριλίου 13, 2013
Εξηγήσεις ζητά η Δικαιοσύνη για τις μολυσμένες πηγές στο «Καβούσι»

Για εξηγήσεις στη Δικαιοσύνη καλείται ο δήμαρχος Αποκορώνου Μαρκάκης. Η υπόθεση αφορά την υπόθεση των μολυσμένων πηγών στην περιοχή «Καβούσι» στο Στύλο Αρμένων και οι εξηγήσεις την αυτεπάγγελτη παρέμβαση της εισαγγελέως πρωτοδικών Χανίων.

Η εισαγγελία κατηγορεί τον κ. Μαρκάκη ως υπαίτιο της μόλυνσης πηγών. Υποστηρίζει ότι από αμέλεια, προκάλεσε προβλήματα στην υγεία των κατοίκων.

«Ο δήμαρχος Αποκόρωνα, από αμέλεια, παρέλειπε να φροντίσει ως όφειλε λόγω της ιδιότητάς του, την αποτελεσματική προστασία των πηγών υδροληψίας, των υδραγωγείων και του δικτύου διανομής του πόσιμου ύδατος και κυρίως παρέλειπε να φροντίσει για την τακτική απολύμανση του πόσιμου ύδατος των υδρεύσεων, αναφέρεται στο κατηγορητήριο.

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Αποκορώνου τονίζει ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα με την δημόσια υγεία επισημαίνει ότι έχουν γίνει πολλές παρεμβάσεις προς την κατεύθυνση βελτίωσης της κατάστασης ενώ η χλωρίωση των πηγών γίνεται κανονικά.

«Εμείς παραλάβαμε μια υφιστάμενη κατάσταση, προσπαθούμε και βελτιώνουμε ότι μπορούμε, λαμβάνουμε τα μέτρα που μπορούμε και ελπίζω η δικαιοσύνη να το δει με το ίδιο μάτι», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Μαρκάκης.Ι

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΟ ΤΙΜ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ!
ΠΑΠΑΡΙΕΣ!!
ΤΙ ΓΝΕΤΑΙ ΜΑΥΤΟΥΣ:ΕΧΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ(εκδηλωσεις πασης φυσεως-συλλογων-αθλητικων σωματειων-μνημοσυνα κλπ κλπ)ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΒΑΡΝΑ ΟΛΑ ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ!!!

ΑΥΤΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΠ’ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ Η.Ν.

ΒΡΑΣΕ ΡΥΖΙ!!!ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ!!!!
ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ-ΘΕΛΕΤΕ;
ΛΟΥΣΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ!!!!

ευχαριστω για την φιλοξενια.καλη ανασταση!κζ.

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΜΑΤΑ Δ.Σ
ΤΟ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΠΕΙΓΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 10ο ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΝΕΩΝ ΥΔΡΟΝΟΜΕΩΝ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΤΙΣΟΥΝ ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΤΟΥΣ. ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ ΣΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΜΑΪΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΠΩΣ...ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ!
ΣΤΙΣ 1 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΑΚΙ ΤΟ Δ/Σ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΑΝΕΤΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΝΟΧΛΗΘΕΙ!!!!
ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΝ ΑΡΓΙΣΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΩΡΙΤΣΑ ΤΕΛΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ.
ΑΝ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΟ ΔΣ ΤΟ 24ο ΘΕΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ!!!
ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΙΣΤΩΣΗΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ???
ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΚΘΕΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ???
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.Γιαννης.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΝΝΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ-ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ..
ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ ΑΛΛΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΝΕ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΝΤΖΑ ΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΑΧΑ!

ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΤΕ;;;

ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ!
ΔΙΑΤΕΛΕΣΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΔΕΝ ΧΟΡΤΑΣΑΝ ΑΚΟΜΑ;;;
ΕΚΕΙ ΕΚΑΤΣΑΝ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ!ΕΛΕΟΣ!!!Π.Α.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Όσο θα τους αφήνουμε χωρίς να τους ελέγχουμε και να προσβάλουμε τις αποφάσεις τύπου ,Όπως πχ πιστώσεις 15000 ευρω για χριστουγεννιάτικα λαμπάκια και τις παπατσιδικες εκκλησιαστικές ιστορίες επαρχίας Δομοκού θα κάνουνε ότιΘέλουνε και θα μας χρεώνουνε με ψεύτικους λογαριασμούς νερού, πριν δέκα και είκοσι χρόνια .επισης θα πηγαίνουν εκδρομές με χρήματα του δημότη
Εδώ το χρειάζονται το Γιαούρτι!
Η τα ξεχάσατε .οταν το καλοκαίρι τους χώσαμε το θέμα με την μόλυνση του Ποσίμου ύδατος μας πετάξανε την εκκλησιαστική ιστορία επαρχίας Δομοκού και Πήγαν να φορτώσουν τα έξοδα της εκδήλωσης στου παπάδες αλλα αυτοί τους
Πήραν είδηση και τους τα έχωσαν στο κεφάλι και τους ανάγκασαν να κάνουν έκτακτο συμβούλιο για να εγκριθούν τα έξοδα της εκδηλωσης
Δηλ πήγαν να τιμήσουν ταχα του παπάδες και ήθελαν τα έξοδα να τα πληρώσει η εκκλησιά ,δεν παίζονται με τίποτα οι άνθρωποι

Ακουσον ακουσον οι παπατζήδες του δήμου πήγαν να πουλήσουν παπατζιλικη στους παπάδες!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΜΑΡΧΟΣ:Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ;
ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ.
ΤΙ ΛΕΕΙ;
ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ;
ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ.
ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.
ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ:ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!
ΤΙ ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΘΗΚΕ ΕΔΩ!
ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ!
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΖΕΙΣ!
ΜΙΖΕΡΟΣ ΠΟΛΥ!
ΠΟΙΟΣ Ο ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ:ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΤΕΛΕΣΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥΣ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΑΥΤΟΥΣ!
ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ Η ΖΩΗ...ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΜΕ...ΠΟΥ ΠΑΣ ΒΡΕ ΚΑΡΑΤΕΤΟΙΕ;
ΦΡΕΝΟ Σ’ΑΥΤΟΥΣ!
ΠΩΣ;
ΨΑΧΤΗΤΕ!ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΗΤΕΡΟ!Ν.Α.

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν Ν.Α.
Αν βγούμε σε καφενεία και πούμε αυτά που έγραψες.....
θα μας περάσουν για τρελλούς!και ας είναι η αλήθεια!
γιατί αυτή είναι η αλήθεια!

Λοιπόν Π.Α.
Το σύστημα αυτό να σπάσει.....
έχουν μπεί για τα καλά στο σύστημα οι πρώην γνωστοί άγνωστοι που γράφεις!
για να τους ξεμπίξουμε είναι σαν να βαράμε γροθιές σε μαχαίρι!
ότι έντυπο τοπικό να πάρεις στα χέρια σου κάτι θα γράφει για αυτούς!
εδώ έχουμε να παλέψουμε με πολύ σαπίλα-φύρα και τα παράγωγα των λέξεων αυτών!
είστε έτοιμοι????????????
καλή ανάσταση σ’όλους!S.B.

Ανώνυμος είπε...

KΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΑ΄.
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΧΩΡΙΩΝ ΑΚΑΘΑΡΤΑ ΤΟΠΙΚΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ.
-ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΟΥΔΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΓΝΟΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ...
-ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΔΕΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ.
-ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΕ ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΙΔΟΣ ΔΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΤΟΠΙΚΑ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΞΥΠΝΗΣΗ ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΓΟ..
- ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΠΑΜΕ ΜΙΣΟ ΑΙΩΝΑ ΠΙΣΩ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ...ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ....ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ..
- ΑΣΧΟΛΗΘΗΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ...
- ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΤΟΠΙΚΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΔΕΣ ΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΞΕΝΙΑΔΟςΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΗΡΑΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥς ΤΟΝ ΘΕΜΑ
ΔΗΜΟΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΣ ΧΑΡΜΑ ΟΦΘΑΛΜΟΥ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΠΡΟΡΑΝΤΟΣ ΤΟΥ ΤΣΟΓΚΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΕΡ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕ ΚΑΙ Μ ΓΚΟΥΒΑ ΛΟΙΠΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΜΟΝΟ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ
....πΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΕΡΙΜΕΝΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ..... ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΧΑΙΔΕΜΑ ΔΕΣ ΤΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΟΛΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΕΛΗ . ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΨΗΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ .........ΠΡΟΣΟΧΗ...

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Συμφωνώ γίνανε πολλά λάθη και οι προσδοκίες είναι ελάχιστες
Λάθος δημοτικοί σύμβουλοι - λάθος επιλογές προέδρων, (ούτε αυτούς που ξέραμε πολύ καλά δεν επιλέξαμε σωστά) όχι μονο δεν μας αντιπροσωπεύουν αλλα γίνονται και εργαλεία τους για διάφορες σκοπιμότητες και έχει δημιουργηθεί ένα μπάχαλο, δεν βρίσκεις άκρη –ούτε ελπίζεις για σημαντικά πράγματα,αλλα τουλάχιστον να παλέψουμε να διασώσουμε τα αυτονόητα.
Υγειά –παιδεία –αξιοπρέπεια .. η τουλάχιστον οτι έχει απομείνει και από αυτά διότι όταν έχεις στην διοίκηση ανθρώπους σαν τον περιβόητο «Κοντό» δεν διασώζονται ούτε αυτά. Αλλα δείχνουν ότι κάνουν και αλλα ετοιμάζουν στο παρασκήνιο.

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΟΛΠΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ!!!

Αυτό κι αν είναι σκάνδαλο: Δείτε τι βρήκε στο χωράφι του ένας αγρότης απο την Ζάκυνθο!

«Οργώνοντας το χωράφι μου βρήκα αυτά, νόμιζα ότι ήταν θησαυρός», είπε στους αστυνομικούς ένας αγρότης από τη Ζάκυνθο παραδίδοντας ένα πακέτο με παραστατικά του Δήμου Ζακύνθου, που κάποιοι έθαψαν για να σβήσουν ίχνη ενοχής.

Αυτά τα στοιχεία θεωρούνταν «εξαφανισμένα» από τις 7 Σεπτεμβρίου του 2007, όταν έγινε ο εμπρησμός στο ταμείο του δήμου!

Σύμφωνα με το star.gr ο άνδρας που ανακάλυψε το θησαυρό ήταν συγγενής με τον ταμία του δήμου, ο οποίος αν και κατηγορείται για συμμετοχή στον εμπρησμό, λαμβάνει ακόμα το 1/3 του μισθού του.
Η αντιπολίτευση στον Δήμο Ζακύνθου είχε κατηγορήσει τον Τσαγκαρόπουλο ότι έλαβε δάνεια ύψους 11 εκατομμυρίων ευρώ, χωρίς όμως να έχει προηγηθεί απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, και στη συνέχεια προκάλεσε τον εμπρησμό για να σβήσει τα ίχνη.

Η δίκη για την υπόθεση των δανείων προβλέπεται να διεξαχθεί το φθινόπωρο,

ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ –ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ!!!
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ..ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ;

ΛΕΣ;

Ανώνυμος είπε...

Ανησυχούν οι πολίτες του Δήμου Δομοκού, εύλογα, για το νερό στο δίκτυο ύδρευσης του Δήμου.

Εκτός παραμετρικών τιμών νερό βρέθηκε και στις δύο μετρήσεις του 2012 καθως και στην μια του 2013.
.
Οι δημότες έχουν δικαίωμα να γνωρίζουν τι πίνουν γι’ αυτό ζητάμε άμεσα τον πλήρη έλεγχο της κατάστασης των δικτύων ύδρευσης, όλων των οικισμών και τον ποιοτικό έλεγχο των νερών. Ο δήμος οφείλει να ενημερώνει τους κατοίκους αφού από όλα προηγείται η υγεία των δημοτών.
Η ανεπάρκειες της Δημοτικής Αρχής δεν έχουν τελειωμό.
Η ανικανότητά τους δεν κρύβεται με τίποτα.


Ανώνυμος είπε...

ΕΛΛΙΠΗΣ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ.

ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΌΛΟΥΣ!!!!!!!!
ΕΔΩ ΚΟΛΑΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ........
ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ-ΜΗΤΣΙΑΣ.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Την ανάρτηση ποιοτικού έλεγχου ποσιμου υδατος την επιβαλει η ηθική και η νομοθεσία του Κράτους άλλα δεν την επιτρέπει η διαύγεια του δήμου δομοκου

Αυτό που έσωσε την ανθρωπότητα από παλιότερες ασθένειες, όπως η χολέρα, ο τύφος, η γαστρεντερίτιδα κ.λ.π., έρχεται σήµερα να µας καταδικάσει σε πολύ µεγαλύτερες ασθένειες όπως: καρκίνο, νεφρικές παθήσεις και σε πολλές άλλες εκφυλιστικές ασθένειες.
Το χλώριο, όπως έχει αποδειχθεί πλέον, όταν µπαίνει στο νερό αντιδρά µε διάφορα οργανικά στοιχεία του νερού και δηµιουργεί πολλές επικίνδυνες ενώσεις όπως το χλωροφόρµιο που ευθύνεται κατά µεγάλο ποσοστό στη δηµιουργία των ανωτέρω ασθενειών. Αυτό συµβαίνει ακόµη και στη περίπτωση που δεν υπάρχουν οργανικά στοιχεία στο νερό, αφού, όταν πίνουµε χλωριωµένο νερό, δηµιουργούνται µέσα στο στοµάχι µας αυτές οι επικίνδυνες χηµικές ενώσεις, από τα οργανικά υπολείµµατα των τροφών.

Ιστορικό
Πέραν τούτου,εκτός των τοξικώνκαι
µεταλλαξιογόνων επιπτώσεων που έχουν για την υγεία µας τα οργανοχλωροπαράγωγα που δηµιουργούνται από την αντίδραση του χλωρίου µε την οργανική ουσία του νερού, επιστηµονικές µελέτες έχουν συνδέσει το χλώριο
από µόνο του , για την δηµιουργία του καρκίνου του αίµατος, του στοµάχου, του συκωτιού, του πρωκτού και του εντέρου, τόσο, όσο και µε καρδιακές παθήσεις, µε
αρτηριοσκλήρωση, αναιµία, υψηλή πίεση του αίµατος και αλλεργικές αντιδράσεις.
Υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι το χλώριο µπορεί να καταστρέψει την
πρωτεϊνη κάποιων κυττάρων στο σώµα µας και να προκαλέσει δυσµενείς
επιδράσεις στο δέρµα και τα µαλλιά.
Η υφιστάµενη κατάστση και η αντιµετώπιση του προβλήµατος
Η υφιστάµενη κατάσταση στα δίκτυα ύδρευσης της χώρας µας δεν είναι ότι το καλύτερο. Από πανελλήνια έρευνα που εγινε το 2005 – 2006 σε δίκτυα ύδρευσης πολλών πόλεων και χωριών αποδείχθηκε ότι το νερό των
µεγάλων αστικών κέντρων υπερχλωριώνεται µε ανιχνεύσιµες και πολλές φορές υπερβάσιµες ως προς τις προδιαγραφές συγκεντρώσεις παραπροιόντων

Το µαγείρεµα τροφών µε χλωριωµένο νερό είναι επισφαλές χλωρίωσης, ενώ αντίθετα στα µικρά υδραγωγεία επαρχιακών πόλεων και χωριών, το νερό δεν χλωριώνεται καθόλου, ή χλωριώνεται περιστασιακά και πληµµελώς , µε αποτέλεσµα να καταγράφονται υπερβάσεις των προδιαγραφών ως προς τα
µικρόβια, δηλ. το νερό να είναι απροστάτευτο και εν δυνάµει επικίνδυνο για µολυσµατικούς νοσογόνους παράγοντες.
Η ανάγκη λοιπόν της προστασίας της υγείας µας από τα παθογόνα µικρόβια που µπορεί να εισχωρήσουν στο νερό, επιβάλειτηνεφαρµογή αποτελεσµατικών
µεθόδων απολύµανσης, από τη µία, οι κίνδυνοι όµως από την παρουσία
αυξηµένων συγκεντρώσεων υπολειµµατικού χλωρίου στο πόσιµο νερό, από την άλλη,καθιστούν την διαδικασία χλωρίωσης του νερού, όχι τόσο απλή υπόθεση,όπως την αντιµετωπίζουν πολλοί από τους υπεύθυνους ύδρευσης.

Ανώνυμος είπε...

Την ανάρτηση ποιοτικού έλεγχου ποσιμου υδατος την επιβαλει η ηθική και η νομοθεσία του Κράτους άλλα δεν την επιτρέπει η διαύγεια του δήμου δομοκου.
Πρεπει το ΔΣ να θελει να ενημερωθη..... ο υπευθυνος αντιδημαρχος να ενημερωση τους δημότες απο οτι πληροφορηκα δημοτικος συμβουλος ζητα ελεγχο υδατων ΑΝΑΜΟΝΕΙ.......
ωτοακουστης

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!!!!
ΤΟ numper ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ........
1 1 1.....

Ανώνυμος είπε...

775 και αυτό που διαβάζετε 776 τα σχόλια!!!!
(συνολικά απο πέρυσι απρίλης 2012-αρχές μάη του 2013)!!!!
δήμαρχε μια ψηφοφορία έχετε απο τον δεκέμβρη του 2011 και 153 δημότες ψήφισαν?????
εκεί εσείς!!!σταθεροί!!βράχοι!!
η ιστορία γράφει όμως....
τι θα γραψει????
θα γραφτεί τίποτε το θετικό για σας λέτε????
θα σας πω εγώ τι θα γραφτεί για σας:
πήρε την σύνταξή του....και προσπαθεί να μάθει δηλωτή!!!!

Ανώνυμος είπε...

ανωνυμε 6-5-13 τα 776 σχόλια καλά είναι ομως για την επίλυση των προβλημάτων απαιτούνται προτάσεις πρέπει οι πολιτες να πιεσουμε το ΔΣ να λειτουργεί παραγωγικά ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΕ....
ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ....ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΩΡΑ ΜΑΣ.
ΚΑΛΑ..ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕΣ;
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ...ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ; ....

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ...κλπ κλπ.
ΑΠΟ ΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!!!
ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ...ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ...ΚΟΝΤΟΣ..ΨΗΛΟΣ..ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ...ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ...ΚΑΙ Ο ΓΚΟΥΒΑΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ...ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ(προσωπικα εγω δεν τον γνωριζω τον Παπαδημητριου αλλα μεσα απο συζητησεις συγχωριανων μου ακουω τα καλητερα..θα τον ψηφισω.)
ΜΑΣ ΧΩΝΕΙΣ...ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ...ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!!!
ΑΙΣΧΟΣ!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ...
ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΣ ΦΙΛΟΥΣ ΑΝ ΠΑΣ ΔΟΜΟΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΓΚΟΥΒΑ:ΣΑΝ ΝΑ ΜΗ...ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥΘΕΝΑ.
Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥΣ:ΟΤΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ.
ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΝ ΤΑ ΚΡΥΑ ΤΑ ΝΕΡΑ!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ....
ο κοσμος σου να ειμαι εγω.
ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΚΑΓΙΑΛΟΓΛΟΥ...ΑΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΤΑ!!!
ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ ΜΟΥΣΙΚΗ..ΓΚΑΤΣΟΣ..ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΑΞΟΥΜΕ ΕΠΙΠΕΔΟ....ΠΟΙΟ ΑΥΤΟ; ΨΑΞΕ , ΓΥΡΝΑ , ΟΣΟ ΖΟΥΜΕ , ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ!!!
filakia.. se oloys!!!

Ανώνυμος είπε...

AΝΩΝΥΜΕ 7=5-13 8.29
Απο εδ[ω ειμαστε όλοι αφου τα γνωρίζετε τοτε ας περνάτε απο τον κοντό που λεει και ο 8-5-13 1130 να δινετε παρών και θα λυθούν ολα τα προβληματα του δήμου .....Επιμένω καντε προτάσεις μηπως συν΄ελθουν διαφορετικά να δούμε του χρόνου αν υπάρχουν υποψήφιοι διοτι το παρων ΔΣ α π ε τ υ χ ε !!!!!!!! δουλεύει για συγκάλυψη ταμιας κλέβει , αντιδήμαρχος εκλεγχετε απο ΣΔΟΕ και πολιτικη αποφαση το ΔΣ δεν λαμβανει για ελεγχο των οικονομικών του Δήμου ,,,,,ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΓΚΟΥΒΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ...
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΑΤΕΒΕΙ ΓΙΑ ΔΣ;;;;
ΔΕΝ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑ...ΤΟΥ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ!!!ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ!!!!
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΣΒΑΡΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ....ΠΟΥ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΝ ΕΤΗ 2002 ΙΣΩΣ ΚΑΙ 2003.
ΗΤΑΝ Ο ΚΟΡΟΣ Ο ΒΙΟΛΙΣΤΗΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ Η ΛΑΪΚΗ ΣΤΟΝ ΔΟΜΟΚΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΚΕΠ.
ΠΗΓΑ...ΟΤΑΝ ΜΕ ΕΙΔΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ Ο ΓΚΟΥΒΑΣ...ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕ ΝΑ ΚΑΘΙΣΩ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΟΥ!!ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΕΓΩ ΕΔΩ...ΟΤΑΝ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΝΤΑΙ(πισώπλατα)ΑΝΘΡΩΠΠΟΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΡΚΑΝΗΣ...
ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ;
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ....
ΤΑ ΙΔΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΑΥΤΟΙ;
ΥΠΑΡΧΟΥΝ;
ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.
ΕΓΩ ΟΧΙ.
ΠΩΣ ΨΗΦΙΣΤΙΚΑΝ...ΠΩΣ...ΠΩΣ...ΒΓΗΚΑΝ!

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ...
1.ΜΕΡΚΟΥΡΗ:ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ.
2.ΝΤΑΛΑΡΑΣ.ΑΓΑΠΗ.
3.ΜΠΟΦΙΛΙΟΥ.Η ΚΑΡΔΙΑ ΠΟΝΑΕΙ ΟΤΑΝ ΨΗΛΩΝΕΙ.
4.ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ.ΩΡΑ ΣΟΥ ΚΑΛΗ.
5.ΑΛΕΞΙΟΥ.Η ΠΡΩΤΗ ΑΓΑΠΗ.
ΠΟΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ;
6.ΗΡΩ ΣΑΪΑ.ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ.
7.ΒΑΛΑΡΟΥΤΣΟΣ.ΜΕΤΑ ΞΥΠΝΗΣΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΩ ΛΕΩ ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.

Ε.Γ ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΑΝΟΥ είπε...

ΣΗΜΕΡΙΝΟ (δημοπρασια χημικών για τα νερά μας) Μεταξύ δύο Δομοκιτών - την δουλειά την πήρε ο κοντός (ΓΚΟΥΒΑΣ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΒΕΒΑΙΑ)μιλάμε για καμμιά εξηνταριά χιλιάδες γιούρο!!!
Αντε να κερασει τον ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ και τον ΚΑΛΗΜΕΡΗ !!! Γιατί τον κάνανε να ξυπνήσει και να τα κονομάει!!
ΕΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝHΜΕΡΩΤΟΙ!!
ΔΣ ΔΕΝ-- ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΤΙΣΕΙ!!
ΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣEI?
ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ ΑΛΛΟ?

Ανώνυμος είπε...

Χημικά ο κ Γκουβας ας κατεβενες και εσύ ειχες ενημερωθη για τα εθρω δεν ξερω αν ειναι 60000 Ε εγινε διαγωνισμός κυριοι δεν ειναι ολα για πλακα ο επιτροπος τι κανει .....αλλου ειναι το θεμα στον ελεγχο και διαφανεια πιεστε να γίνει......

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΣΤΑΝ 3 ΓΙΝΑΜΕ 5.
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ..ΜΟΝΟ Ο ΙΤΟΥΔΗΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ Δ/Σ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΔΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ!
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Δ.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ.
ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΑΣ...ΣΥΓΝΩΜΗ!Κ.ΔΗΜΗΤΡΗ.
ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ!ΤΟ ΛΕΩ!ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ!ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΡΩ!ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΩ!ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΜΑΣ ΚΑΠΟΤΕ!ΘΕΤΙΚΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

28 ΔΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΤΑ ΧΩΡΙΑ!
ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΤΕ!ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ!ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΝ!
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ!
ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΣ.
Υ.Γ..ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΔΟΥΜΕ.

Ανώνυμος είπε...

Απο δω ειμαστε...
ιντερνετ εχουμε..αλλοι πληρωμενο αλλοι απληρωτο!
εγω πληρωμενο!
με ποιους κανουμε παρεα εμεις;
στο λαπτοτ ειμαστε ολη τη μερα;
απο το υπερπεραν ειμαστε;
τα περιπου και τα δηθεν μας χαλανε.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΡΤΙΣΤΕ ΣΕΛΙΔΑ..
ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ!
ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ!Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ!3 ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΙΣΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ.
ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΟΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ!
ΤΟ ΠΩΣ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΘΕΜΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΟΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΟΥΛΑ.
ΣΥΝΑΝΤΙΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ!
ΜΙΛΑΜΕ..ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ..ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ-EMAIL.
ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΙ!
ΓΡΑΨΤΕ!ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ!
ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ!
ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ:ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΣΑΝ ΝΤΕΣΕΒΩ!

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Ε.Γ ΑΡΧΙΡΟΥΦΙΑΝΟΥ είπε...
ΣΗΜΕΡΙΝΟ (δημοπρασια χημικών για τα νερά μας) Μεταξύ δύο Δομοκιτών - την δουλειά την πήρε ο κοντός (ΓΚΟΥΒΑΣ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΒΕΒΑΙΑ)μιλάμε για καμμιά εξηνταριά χιλιάδες γιούρο!!!
Αντε να κερασει τον ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ και τον ΚΑΛΗΜΕΡΗ !!! Γιατί τον κάνανε να ξυπνήσει και να τα κονομάει!!
ΕΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!!

Μην βιάζεσαι φίλε μου , το μεγάλο « γλεντι» μάλλον είναι πίσω…….και άλλοι γλεντάγανε αλλα τώρα είναι προς κορυδαλλό μεριά ………..
Αλλωστε δεν καταλαβαίνω γιατι το διασκεδάζεις τόσο πολύ ,ένας από αυτούς που πληρώνει τα σπασμενα είσαι και εσυ η κάνω λαθος;
Οσο και να τρεχεις η μοίρα πάντα σε προλαβαίνει και η μοίρα του κοντου είναι στο πάντα να χάνει …
……το πώς έφθασε στο δημαρχείο είναι άλλη ιστορία…………
Σας είχα μιλήσει για συμβούλιο παρτακιδων και για νεοελληνιστηκες νοοτροπίες….
Σας μιλησα όχι για ανυπάρκτους δημοτικούς συμβούλους, για ανθρώπους χωρίς ιχνος ήθους και αντίληψη
Σας ειχα πει ότι ο Κοντος «έφαγε» τον ψηλό γιατι δεν μπορούσε να τον ελέγξει ( θα τον ειχε κάθε μερα στα πόδια του) και θα δεν μπορούσε ανετα να κάνει τις αρπαχτες του.
Κάτι τετοιο το υποψιαζόμουνα αλλα τοσο φανερά και θρασύτατα ομολογουμενως δεν το περίμενα
Όπως βλέπετε ολοι κάνουν την πάπια, ξερετε γιατι; ελπίζουν ότι θα έρθει και η σειρά τους να αρπάξουν ότι απόμεινε και δεν θελουν οι αλλοι να τους ενοχλούν… αν είναι όμως χορτάτοι δεν θα μιλάει κανένας.
Πλέον ο Κοντός και ο δήμαρχος ξεπέρασε κάθε οριο …….. από ότι φαίνεται κάποια στιγμή ,έστω και αργα θα πάρουν το τίμημα που τους αξίζει
Αλλωστε και οι δυο ήταν πάντα σε κόκκινες γραμμές απλώς δεν πήραν ακόμα το τίμημα που τους άξιζε…
Θα επικαλούμουνα την θεία δικη για την τιμωρία τους, αλλα ς θα ηταν σαν να ηθελα να καταστραφεί η μισή Ελλάδα …….λερναία Ύδρα ο λαμογισμος στην Ελλάδα
Κάποια στιγμή θα φθάσει η καταιγίδα …και στο Δομοκό και ο Κοντος θα ψάχνει για ομπρέλα.

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΕ ΤΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ;
ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΡΕΠΟΡΤΕΡ

Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ ΣΕ ΟΛΑ
ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΚΑΘΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΚΑΙ ΗΘΙΚΉ .
ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ
ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ;

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΤΗΣ ΑΛΛΑ ΘΑ
ΠΡΟΣΠΣΘΗΣΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ.
ΔΕΝ ΥΠΟΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΛΛΟ.
ΠΡΩΤΑ ΜΑΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΑΝΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΑΝΕ ΣΤΑ ΚΡΥΦΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ EMAIL ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ
ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ



Ο ΕΤΕΡΟΔΗΜΟΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΛΟΓΩ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΩΝ ΣΤΟΝ
ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ

ΟΠΟΥ ΔΕΙΤΕ ΓΚΟΥΒΑ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟ ΡΙΞΤΕ
ΓΙΟΥΧΑΡΙΣΜΑ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ


Ο ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΟΠΑ ΕΠΕΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΕΔΩ!ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
ΚΡΑΞΙΜΟ.
ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ.
ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑ ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ Η ΕΡΜΗ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ!
ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ!

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΕ!!!!
ΧΩΣΙΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΣΕΙΡΕΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ.
ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΣΩΝ.....
ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΡΕΙΑ 2,5 ΕΤΩΝ ΜΑΣ ΒΓΗΚΑΝ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΟΥΧΑΡΙΣΜΑ
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ , ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΡΑΦΤΕΙ , ΚΟΙΤΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΗΤΕΡΟΥΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ
ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΙΣΕΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΕΛΙΔΑ.
ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ!!ΑΝΤΕ!ΚΑΤΙ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ!

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΚΡΑΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.

ΤΟ ΓΙΟΥΧΑΡΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ
ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ

ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΟΥΝ
ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΡΙΧΝΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΠΑΧΤΗ

Ο ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΟΥΧΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ Δ.Σ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΣΙΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ
ΣΕ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ

Δεν θα αναφερθώ πολύ στα λεγόμενα του φίλου μας περί λασπών, στην σημερινή δημοτική αρχή άλλωστε τα πεπραγμένα και ιστορία του δήμου Δομοκού τα λένε όλα και τα έχω γράψει πολλές φορές.
Να ξέρεις όμως κάτι αγαπητέ μου ,αν κάποιος λέει ψέματα, ο λαός λέει το περίφημο : «ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται » για αυτό κάνε λίγο υπομονή και ο χρόνος δεν θα το δείξει, το έχει δείξει Ίδη ,αλλά δεν έγινε αντιληπτό εκ μέρος σου. Μου έδωσες όμως μια περίφημη ιδέα!!!!

Για να αντιμετωπίζεται το κάθε πρόβλημα στην ρίζα του και να μην υπάρχει περιθώριο λόγου για κανένα περι λασπολογιών , όπως λέει ο φίλος μας και αμφισβήτησης εκ μέρους των πολιτών για την αξιοπιστία των διοικούντων, υπάρχει λύση πλήρης διασφάλισης της σωστής πληροφόρησης πολιτών.
ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ !!!!!!!!!!!!
Από ότι βλέπω άλλωστε, όλοι μιλάτε για ενεργούς πολίτες.
«ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα». Παρουσία πολιτών στο δημοτικό συμβούλιο.
Ισονομία και σεβασμός στον πολίτη : «ο ένας για όλους και όλοι για έναν»
Όταν η δημοτική αρχή δεν ενδιαφέρεται για την υγεία των πολιτών ,είναι ποτέ δυνατόν να ενδιαφερθεί για τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, την ευμάρεια των πολιτών και γενικά για το μέλλον της περιοχής; Σίγουρα όχι.
Καλύψτε το κενό αδυναμίας και ανικανότητας των δημοτικών συμβούλων με παρουσία σας στο δημοτικό συμβούλιο.
Θέλετε να σταματήσουν οι τυχόν παρανομίες δημοσίων φορέων και να επιλύονται τα προβλήματα που εντοπίζετε ;
Η μόνη λύση στο πρόβλημα αυτό, είναι να δημιουργηθεί μια ομάδα πολιτών που να γνωρίζει τα προβλήματα και να ενδιαφέρεται πραγματικά για το μέλλον του δήμου και όχι να εξυπηρετήσει πολιτικές φιλοδοξίες του καθενός και των τοπικών παρατάξεων( για αυτό χρειάζεται μεγάλη-τεράστια προσοχή). Εκλέγει λοιπόν τρεις εκπροσώπους, έναν για κάθε πρωην καλλικρατικο δημο (με βασικό κριτήρια το ήθος και την γνώση διαχείρισης των κοινωνικών προβλημάτων) και μια ελεγκτική επιτροπή που στο πρώτο παράπτωμα εκτροχιασμού του αντιπροσώπου να γίνετε διαγραφή, διαφορετικά θα εχει το συνηθισμένο αποτέλεσμα των εκάστοτε νεοελληνιστικων επιτροπών.
Η αντιπροσωπεία θα λαμβάνει μέρος σε κάθε δημοτικό συμβούλιο ως ακροατής και θα ζητάει ακρόαση δημοτικού συμβουλίου για να προβάλει και να προτείνει λύσεις τα για τα προβλήματα που αδιαφορούν οι Δ.Σ.
Πάνω από όλα, θα πρέπει να έχει σωστή ενημέρωση και ιδία αντίληψη των θεμάτων προβολής ώστε να είναι σε θέση να προτείνει και λύσεις. Μόνο και μόνο η κίνηση αυτή ,η παρουσία δηλ αντιπροσωπείας πολιτών θα αλλάξει ολο το σκηνικό, θα συμμορφώσει αρκετούς Δ.Σ και φυσικά πανω από όλα την δημοτική διοικητική αρχή.
ΑΝΑΓΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΠΕΙΘΟΝΤΑΙ : Θα δείτε πως θα προσγειωθούν ολοι οι Δ.Σ και δεν θα πέφτουν δήθεν από τα σύννεφα ,όταν μαθαίνουν για την μόλυνση ποσίμου ύδατος(την οποία την γνωρίζουν εδώ και χρόνια όλοι τους και αδιαφορούν). Σε λιγο θα μας πούνε
Ότι και τα σχολεία που κλείσανε ,δεν καταλάβανε ότι ήταν σχολεία, αλλά ταβέρνες η παραμάγαζα της γειτονιάς……

Προσοχή : Όλα θα πρέπει να γίνονται μέσα σε νομικά και ηθικά πλαίσια, με τεράστια υπομονή-ευπρέπεια και χωρίς εντάσεις και φασαρίες για να μην χαθεί η σημασία του της κίνησης αυτής, οποία Θα έχει σαν μοναδικό σκοπό την προβολή-επίλυση και παρακολούθηση ενεργειών δημοτικής διοικητικής αρχής και όχι προσωπικές προβολές και φιλοδοξίες η προσβολή προσώπων διότι η ελεγκτική Επιτροπή θα επεμβαίνει με άμεση διαγραφή του αντιπροσώπου που δεν τηρεί τους παραπάνω γενικούς κανόνες. Τόσο απλά και αυτονόητα είναι τα πράγματα, φθάνει να υπάρχουν σοβαροί άνθρωποι.
Δημότες και ετεροδημότες όλοι μαζί ,ξεκινήστε λοιπόν με μια συνέλευση και σιγά σιγά εφόσον τηρηθούν τα παραπάνω θα φθάσετε στο επιθυμητό αποτέλεσμα να είστε σίγουροι για αυτό. Όχι βιασύνες –λεονταρισμοί και προσωπικές προσβολές(αυτά δεν οδηγούν πουθενά)
Ξεκινήστε λοιπόν με το σύνθημα «ο ένας για όλους και όλοι για έναν» ,«Σεβασμός και προστασία στον πολίτη»

Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Κοίτα να δεις ζημιά που έκανε η λάσπη !!!!!! τελικά από εκεί που δεν την περιμένεις
σου έρχεται….

4 Αυγούστου 2012 - 3:25 π.μ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ.-
ΓΙΟΥΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ!ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ!ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ!
ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!ΔΗΜΟΣ ΔΟΜΟΚΟΥ 11.500 Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΤΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟΤΕ ΑΦΗΣΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΚΛΕΒΟΥΝΕ
ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΥΝΕ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ
ΤΟΥ ΨΗΦΙΣΕΣ Η ΤΟΥΣ ΦΗΦΙΣΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ;

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ
ΕΔΩΣΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ;

ΣΊΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΓΡΑΦΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ 141 ΠΑΤΗΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ!142 ΒΛΕΠΩ!
ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΚΟΠΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ!ΤΙ!ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ!ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ!ΔΕ ΛΕΕΙ!Ε!ΔΕ ΛΕΕΙ!
ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΣΤΟ Δ/Σ.
ΜΑ!ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ!ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΝΩ!ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ Δ/Σ ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝΕ Σ/K ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΧΙ!ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΙ!ΚΑΛΟ Σ/Κ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ 10:34.
ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑ..ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΕΙΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ!ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΙΔΙΟ!ΨΗΦΙΣΑ ΤΟΝ ΚΑΛΗΤΕΡΟ!ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΗΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ!ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΝΑ ΨΗΦΙΖΑ ΚΑΙ ΕΒΓΑΙΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΡΓΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ!ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΝΑ ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ!ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΨΗΦΙΣΕ ΟΛΟΣ Ο ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΑΚΙ!

Ανώνυμος είπε...

SORRY!ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΔΩ!
ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΙΠΩΣ ΚΑΙ ΔΟΥΜΕ ΜΗ ΠΡΟΧΕΙΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΔΩ.
ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΚΑΛΗΜΕΡΗΣ 100 ΕΥΡΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ!
ΑΠΛΑ!ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΗΛ. Η ΣΤΕΛΝΕΙΣ Ε-ΜΑΙL ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ!
ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ!ΑΥΤΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ!ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΔΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ!ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΡΕΕΙ ΑΦΘΟΝΟ ΕΔΩ!ΝΑ ΠΑΣ ΕΣΥ ΣΕ ΔΣ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΜΗ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙΣ!

ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ!!
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ;
ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!ΣΥΓΝΩΜΗ!ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ!ΟΤΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ είπε...

Έχουμε δυό αυτιά και μια γλώσσα
για να μπορούμε να ακούμε περισσοότερο και να μιλάμε λιγότερο.

Το μεγαλύτερο λάθος δεν είναι να κανείς λάθη αλλα να μην καταλαβαίνεις
το λάθη που έκανες

ΡΕΠΟΡΤΕΡ είπε...

Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο
λειτουργεί μόνο όταν είναι ανοιχτό.

Ανώνυμος είπε...

«ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα». Παρουσία πολιτών στο δημοτικό συμβούλιο.
Ισονομία και σεβασμός στον πολίτη : «ο ένας για όλους και όλοι για έναν»
Παρατηρητή και Πεπορτερ καιρός τα ψεματα να τελειωνουν στο επομενο ΔΣ ολοι μαζί στο "μαγαζί¨" η θελουμε να παει ο τοπος μπροστά ή αφήνουμε τον αρχιστρατηγο (κοντό) και κανει παιχνίδι αν αληθεύει οτι ο υιός πηρε το χλωριο να παρετηθεί απο αντιδημαρχος οικονομικών , αν ο πρωην αντιδημαρχος (Σκτιμ...) πήρεαπ΄ευθείας αναθεση εργου ειμαστε για τα πανηγύρια ......αυτά για τις αναθέσεις που ακουστικε σημερα να γινονται και για ποιο λογο κ ΔΗΜΑΡΧΕ η αγορα Λαμτυρων ειναι επείγων θεμα προγραμματισμός δεν θπαρχει δεν ειναι γνωστό οτι η=οι λαμπες καιγονται " ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ" το συστημα ΤΣΟΓΚΑ βασιλεύειΡΑΠΤΗ΅Σ --ΣΚΡΙΜΠΟΝΗ΅Σ μονοι τους τόσα χρόνια κλεβαν .. Ο Τσογκας τι εκανε ελεγχος δεν γινόταν . Τελος ελατενα ζυτησουμε ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ......Το ΔΣ κοιμάτε αυθερετει ψηφίσουν οτι πει ο κοντός χωρις ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ .....ΩΣ ΕΔΩ

Ανταποκριτής "εξ Αποστάσεως"

REPORTER είπε...

Συμφωνώ μαζί σου

Να αναμένουμε να δηλώσουν επιθυμία συμμετοχής και άλλοι και μετα ξεκινάμε.

Ανώνυμος είπε...

Στο δημο δομοκου δεν εκλεβαν μονο αυτοι οι δυο, έκλεβαν πολλοί.

Author Details