σύνδεση του Βόλου με Δομοκό αλλά και Φάρσαλα

Κοινή προσπάθεια Αλεξάκου-Παπατόλια για σύνδεση του Ε-65 με Βόλο


Συνέντευξη τύπου χθες στην Καρδίτσα και παρουσίαση μελέτης σκοπιμότητας- Αρχίζουν οι «συμμαχίες» στη Θεσσαλία






Τις δυνάμεις τους ενώνουν οι νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις Καρδίτσας και Μαγνησίας προκειμένου ο μεγάλος αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε-65 να εξυπηρετήσει τους δύο νομούς, συνδέοντας τις Σοφάδες, Φάρσαλα, Μικροθήβες και Βόλο. Χθες μάλιστα οι νομάρχες κ.κ. Αλεξάκος και Παπατόλιας παραχώρησαν συνέντευξη τύπου για το συγκεκριμένο θέμα στην Καρδίτσα, εγκαινιάζοντας έστω και ανεπίσημα μια άτυπη συνεργασία των δύο νομαρχών πιθανόν ενόψει των επερχόμενων εκλογών στην περιφέρεια Θεσσαλίας.

Μελέτη

Όπως ανέφερε στην ΕΡΕΥΝΑ ο νομάρχης Καρδίτσας κ. Αλεξάκος στη συνέντευξη τύπου παρουσιάστηκε η μελέτη σκοπιμότητας για αναβάθμιση του οδικού άξονα Ε-65. Στόχος είναι, όπως φαίνεται και από την παραπάνω μελέτη πρόσθεσε ο κ. Αλεξάκος είναι ο Ε-65 να συνδεθεί και με το Βόλο καλύπτοντας το νότιο τμήμα των νομών Καρδίτσας, Λάρισας και Μαγνησίας. Η μελέτη, κατέληξε ο κ. Αλεξάκος έδειξε ότι είναι απαραίτητος αυτός ο δρόμος.

Νέος στόχος

Μάλιστα σε δηλώσεις του μέχρι τώρα ο νομάρχης Μαγνησίας για το συγκεκριμένο ζήτημα έχει δηλώσει τα εξής:

«Περιοχές της Θεσσαλίας (Καρδίτσα, νότια Ν. Λάρισας) που είχαν, παραδοσιακά, οικονομικές σχέσεις με τη Μαγνησία, τον Αλμυρό και σήμερα με το αεροδρόμιο εξυπηρετούνται από ένα οδικό δίκτυο πεπαλαιωμένο δίκτυο (Μικροθήβες-Φάρσαλα-Σοφάδες) ή δεν εξυπηρετούνται με υποτυπώδες δίκτυο (Αλμυρός –Σκοπιά ) και στη συνέχεια με επαρχιακό δίκτυο μέχρι Δομοκό.

Στοχεύουμε λοιπόν στη σύνδεση του Αλμυρού, δια μέσου των ανισόπεδων κόμβων κατά μήκος του Ε65, στο Σμόκοβο και την Ξυνιάδα.

Η περιοχή της Καρδίτσας το Νότιο τμήμα του Νομού Λάρισας και τμήμα του Νομού Φθιώτιδος δεν έχει σήμερα άμεση πρόσβαση στον Αλμυρό, το Αεροδρόμιο της κεντρικής Ελλάδος και το Βόλο. Η περιοχή Αλμυρού είχε πάντα και συνεχίζει να έχει παραδοσιακές οικονομικές σχέσεις με τις περιοχές αυτές (κτηνοτροφικές, γεωργικές και εμπορικές).

Ο νέος αυτοκινητόδρομος Ε65 θα διασχίζει τις παραπάνω περιοχές ενώ προβλέπεται η κατασκευή δύο ανισόπεδων κόμβων στις περιοχές Ξυνιάδα και λίγο βορειότερα στο Σμόκοβο.

Η μέση απόσταση του Αλμυρού από τους δύο αυτούς ανισόπεδους κόμβους του Ε-65 είναι περίπου 50 χιλιόμετρα. Κατά μήκος αυτής της διαδρομής διατρέχει κανείς τους οικισμούς, που πρέπει να παρακαμφθούν, Παναγιά, Ομβριακή, Δομοκός, Βούζιο, Σκόπια Φαρσάλων, Άγιος Αντώνιος, Πλάτανος, Αργυροχώρι, ΠΑΘΕ (Αλμυρός)».

Ακόμα ο κ. Παπατόλιας υποστηρίζει πως σχεδόν στο σύνολο της αυτή η χάραξη είναι διανοιγμένη. Απαιτείται, εξηγεί, ένας ανασχεδιασμός με σύγχρονες προδιαγραφές, με παρακάμψεις όλων των οικισμών και γεωμετρικά χαρακτηριστικά ενός καλού επαρχιακού δρόμου. Η κατασκευή ενός τέτοιου δρόμου ως κλάδου της Ε65 με τη Μαγνησία πρέπει να αποτελέσει το νέο στόχο του Νομού. Η περιοχή του Αλμυρού θα βρεθεί με τη σειρά της στο κέντρο ενός σύγχρονου πόλου ανάπτυξης. Ο νέος αυτός δρόμος συμπληρώνει για τον Αλμυρό τις συνδυασμένες μεταφορές, οδικές, σιδηροδρομικές, αεροπορικές και θαλάσσιες. Αναδεικνύεται, μάλιστα, η περιοχή του Αλμυρού σε μοναδικό ανάλογο κόμβο για την Ελλάδα και τα Βαλκάνια, καταλήγει ο κ. Παπατόλιας».
http://www.e-erevna.gr/portal/story.aspx?ID=80674.0000
Share on Google Plus

About kalimerisnikos

Author Details