100 λονδρέζικα ταξί διαφημίζουν την Ελλάδα
Η υφυπουργός πολιτισμού και τουρισμού Αντζελα Γκερέκου από τη διεθνή τουριστική έκθεση WTM, υπογράμμισε, ότι η Ελλάδα παρά την οικονομική κρίση μπορεί και προσφέρει ποιοτικές τουριστικές υπηρεσίες.
Στα εγκαίνια του Ελληνικού περιπτέρου, η υφυπουργός υπογράμμισε ότι η νέα κυβέρνηση τοποθετεί σε κεντρικό άξονα ανάπτυξης τον τουρισμό με την ίδια να δηλώνει ότι θα εργαστεί εντατικά για την ευόδωση των στόχων. Το περίπτερο εκτείνεται σε 800 τμ ενώ η φετινή ελληνική παρουσία στην διεθνή τουριστική έκθεση WTM, περιλαμβάνει ακόμα 37 περίπτερα ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Πέραν της συμμετοχής στην έκθεση, ο ΕΟΤ πραγματοποιεί αυτές τις ημέρες σειρά προωθητικών ενεργειών. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνεται η διαφήμιση της Ελλάδας ως τουριστικός προορισμός σε 100 λονδρέζικα ταξί. Η συγκεκριμένη διαφήμιση θα διαρκέσει 3 μήνες. Παράλληλα για 2 εβδομάδες ανάλογες κινήσεις προβολής πραγματοποιούνται και σε τηλεφωνικούς θαλάμους.
Το διαφημιστικό σλόγκαν που διανθίζει τις μακέτες είναι αυτό που λανσαρίστηκε τον Φεβρουάριο του 2009, ενώ η υπουργός στη σημερινή της συνέντευξη υπογράμμισε ότι θα κινηθεί προς την κατεύθυνση της σταθερής καμπάνιας που δεν θα αλλάζει χρόνο με το χρόνο.Αύριο η υπουργός θα έχει συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες από όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου, ενώ εξέφρασε την ικανοποίηση της για τις συναντήσεις που είχε σήμερα με τους εναλλακτικούς τουριστικούς πράκτορες.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου