Συγκλονίζει η επιστολή 16χρονου αριστούχου μαθητή


Συγκλονίζει η επιστολή 16χρονου αριστούχου μαθητή Πολλές συζητήσεις έχει προκαλέσει η συγκλονιστική επιστολή ενός 16χρονου αριστούχου μαθητή που κυκλοφορεί εδώ και λίγες ώρες στο Facebook. Όπως τονίζει χαρακτηριστικά αφορμή για να την γράψει στάθηκε η απεργία των καθηγητών μέσα στην εξεταστική περίοδο, ενώ στρέφη τα βέλη του κατά των πολιτικών και των ΜΜΕ. Αναλυτικά η επιστολή του: «Λέγομαι Κωνσταντίνος Μανίκας και είμαι μαθητής της πρώτης Λυκείου στο 10 Λύκειο Δραπετσώνας Αποφάσισα να γράψω αυτό το κείμενο, θέλοντας να εκφράσω τον αποτροπιασμό και την αγανάκτησή μου για το θράσος και την υποκρισία και αυτών που μας κυβερνούν καθώς και όλων αυτών των δημοσιογράφων και ΜΜΕ που τους βοηθάνε για να επιβάλλουν τα άνομα και ανήθικα σχέδια τους σε βάρος των μαθητών και της νέας γενιάς. Αφορμή είναι η απεργία των καθηγητών μου , μέσα στην εξεταστική περίοδο και τα κροκοδείλια δάκρυα πολιτικών και δημοσιογράφων για το μέλλον μου ,που «κινδυνεύει» απ αυτήν. Τι λέτε;;;;; Τι μέλλον έχω , -εξαιτίας σας – κι από ποιους πραγματικά κινδυνεύει;;;; Ας δούμε πρώτα, ποιος διαμόρφωσε το μέλλον και την ζωή όλων, από παλιά. - Ποιος έφτιαξε το μέλλον του παππού μου και το έντυσε με τα αποφόρια της ΟΥΝΤΡΑ, στέλνοντας τον μετανάστη στη Γερμανία; - Ποιος κακοδιαχειρίστηκε και κατάκλεψε αυτόν τον τόπο; - Ποιος ανάγκασε την μητέρα μου να δουλεύει απ το πρωί ως το βράδυ για 530 ευρώ, που αφού πληρώσει λογαριασμούς και φαγητό , δεν περισσεύουν –όχι για να μου πάρει παπούτσια- αλλά ούτε ένα βιβλίο που θέλω απ τον πάγκο του παζαριού;;;;; - Ποιος μείωσε στο μισό τον μισθό του πατέρα μου; - Ποιος τον συκοφάντησε ,τον απείλησε με επιστράτευση , απόλυση -αυτόν και όλους τους συναδέλφους του στις μεταφορές- όταν κατέβηκαν σε απεργίες μόνο και μόνο γιατί ήθελαν να ζήσουν με αξιοπρέπεια; - Ποιος θέλει να κλείσει την σχολή που διάλεξε ο αδερφός μου για να πραγματοποιήσει τα όνειρα του, στο Πανεπιστήμιο; - Ποιος μου έδωσε φωτοτυπίες αντί για βιβλία; - Ποιος με άφησε να παγώνω χωρίς θέρμανση στην τάξη μου; - Ποιος φταίει που μαθητές λιποθυμάνε απ την πείνα; - Ποιος άφησε τόσους άνεργους; - Ποιος οδήγησε 4000 ανθρώπους στην αυτοκτονία; - Ποιος άφησε τους παππούδες μας χωρίς περίθαλψη και φάρμακα; Οι καθηγητές μου ή ΕΣΕΙΣ τα κάνατε όλα αυτά;;;; Λέτε επίσης ότι οι καθηγητές μου , με την απεργία , θα καταστρέψουν τα όνειρα μου. Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να είμαι ένας ακόμα άνεργος στο 67% των νέων ανέργων; Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να δουλεύω ανασφάλιστος και χωρίς ωράρια για 350 ευρώ το μήνα –όπως ψηφίσατε στην τελευταία σας τροπολογία-; Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να γίνω οικονομικός μετανάστης ; Ποιος σας είπε ότι όνειρό μου είναι να γίνω delivery boy; Δυο λόγια θέλω να πω και στους δασκάλους μου , σ όλη τη χώρα. Δάσκαλοι μου , έχετε υποχρέωση απέναντι σ όλους τους μαθητές ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ . Αν υποχωρήσετε στον δίκαιο αγώνα σας τότε πραγματικά θα έχετε παίξει με το μέλλον μου και θα το χετε υποθηκεύσει. Όποια υποχώρηση και να κάνετε , όποια νίκη της κυβέρνησης , θα μου στερήσει το δικαίωμα να χαμογελάω , να ονειρεύομαι , να ελπίζω, να αγωνίζομαι για καλύτερη ζωή για μια ανθρώπινη κοινωνία. Στους γονείς , τους συμμαθητές μου και σ όλη την κοινωνία έχω να πω τα εξής: Θέλετε αυτοί που μας διδάσκουν να ζουν μες στην εξαθλίωση; Θέλετε να μας στοιβάξουν σαν εμπορεύματα στις αίθουσες; Θέλετε να κλείσουν τα σχολεία και να χτίσουν φυλακές; Θα αφήσετε τους δασκάλους μας μόνους τους σε αυτόν τον αγώνα ; Έτσι θα μας μάθετε να φωνάζουμε αλληλεγγύη ; Θέλετε ο δάσκαλος να είναι παράδειγμα σε μας, αυτοσεβασμού , αξιοπρέπειας μαχητικότητας η παράδειγμα υποδούλωσης;;; Θέλετε τελικά να ζήσουμε σαν δούλοι ; Από αύριο κιόλας , καταλήψεις σε όλα τα σχολεία από μαθητές και γονείς για να στηρίξουμε τους δασκάλους μας μ’ ένα τραγούδι , ένα σύνθημα : «εμπρός να τσακίσουμε τυράννους φασίστες» Όλοι μαζί για να αγωνιστούμε για δημόσια δωρεάν και ποιοτική παιδεία . Όλοι μαζί για να ανατρέψουμε αυτούς που κλέβουν το γέλιο μας ,το γέλιο των παιδιών σας. ΥΓ. όχι από ματαιοδοξία αλλά για να στερήσω από κάποιους το γελοίο επιχείρημα πως «απλά θέλω να χάσω μαθήματα» , παραθέτω τους βαθμούς μου…»
Share on Google Plus

About kalimerisnikos

2 comments:

Ανώνυμος είπε...

Η απάντηση του μαθητή βρίσκεται σε περσινό σχόλιο του παρατηρητή
9 Μαΐου 2012 - 1:27 μ.μ

ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΦΘΑΣΑΜΕ ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ

ΤΟ ΣΤΗΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1975
Βασικό τους δημιούργημα η ΑΣΥΛΙΑ

1) Μετά αποβιομηχανοποιησαν την χώρα (πρώτη δύναμη στο κόσμο ο ελλην.εμπορικός στόλος τον στείλανε στο Λονδίνο-σταδιακό κλείσιμο όλων των Βιομηχανιών κλπ)
2) Έτσι οδήγησαν όλο τον κόσμο στα δυο αστικά κέντρα (Αθήνα Θεσσαλονίκη)
3) Μετά πήραν τις καταθέσεις του λαό με το κόλπο του χρηματιστηρίου το 1999
4) Μετά άρχισαν να κλέβουν ασύστολα και να χρεώνουν το κράτος με τα υπέρογκα κοστολόγια ολυμπιακών έργων.(μίζες κλπ) Αδειάσανε αρκετά από τα αποθέματα χρυσού της χώρας στα 250 με 300 ευρώ την ουγγιά χωρίς λόγο, όταν άλλοι μαζεύανε εμείς πουλάγαμε (σημερα 1700 ευρώ η ουγγιά) . Όλα αυτά Σημιτης- Παπαντωνίου-Τσοχαντζοπουλος κλπ.
Άρχισαν να στήνουν βόμβες στα θεμέλια της οικονομίας (οι υπουργοί οικονομικών και οι
διοικητές τράπεζας Ελλάδας κλπ)
Μαζεύτηκε ολο το χρήμα στα χεριά των διοικούντων πολιτικών-Δημάρχων- και επιχειρηματιών που στηρίζουνε το σάπιο πολιτικό σύστημα
Μας έκαναν να νομίζομε ενημέρωση, αυτό που μας έδιναν οι επιχειρηματίες των Καναλιών οι
οποίοι και στήριζαν,τόσα χρονιά αυτό το σάπιο σύστημα. Μα είναι δυνατόν;
5) Άρχισαν να χρεώνουν το λαό και να δανείζουν τον κόσμο ανεξέλεγκτα ,χωρίς κανένα κριτήριο
6)Μπήκαν όλα τα κόμματα μέσα στα πανεπιστήμια και διέλυσαν έστω αυτό το υποτυπώδες
Εκπαιδευτικό σύστημα που υπήρχε ώστε το πνευματικό επίπεδο του λαού να παραμείνει
Χαμηλό και να μην καταλαβαίνει τα σχέδια τους. Αν δεν ανήκεις σε ΝΔ-ΠΑΣΟΚ έχασες…
7) Αφήσαν ανοιχτές όλες τις πόρτες της χώρας να μπαίνει όποιος αλλοδαπός ήθελε για να υποβιβαστούν όλα τα αστικά κέντρα των πόλεων και να πέσουν οι τιμές των ακινήτων και μετά να τα αγοράσουν με το κλεμμένο χρήμα (που είχαν πάρει από εμάς)
Μετά από πέντε χρόνια θα αρχίσουν να χτίζουν εμπορικά κέντρα και ουρανοξύστες
Φυσικά μας βοήθησαν στην ανάπτυξη ,αλλά χρειαζόταν έλεγχος και πολλοί λιγότεροι και όχι εκατομμύρια αλλοδαποί σε μια χώρα 8 εκατ.
Τώρα τελείωσαν αυτό που ήθελαν και θα αρχίσουν να τους μαζεύουν σε στρατόπεδα

8) Αφού χρέωσαν τον κόσμο μέχρι τον λαιμό μετά τράβηξαν το χαλάκι που λέγετε ρευστότητα – μισθολόγιο-και ηρθε η μεγάλη ανεργία και άρχισε «ο χορός του Ζαλόγγου» (πάλι το ίδιο λάθος το παρελθόν να επιστρέφει ως μέλλον με άλλη μορφή)
Προσοχή τώρα γιατί βρισκόμαστε στο τελευταίο στάδιο της παρακμής του σάπιου συστήματος
Που τα μεγάλα λαμογια συνήθως την κοπανάνε ένα –ένα με ελαφρά πηδηματακια (ήδη το έχουν κάνει πολλοί )
9) ΠΡΟΣΟΧΗ μην πέσουμε στην παγίδα τους δηλ να φαγωθούμε μεταξύ μας για --μικροπράγματα -- και ξεχάσομε αυτά που έκαναν και την κοπανίσουν ολοι τους.

Θα πληρώσουμε και εμείς το τίμημα γιατί συναινέσαμε αλλά όχι να φαγωθούμε μεταξύ μας.

Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

ΣΥΓΝΩΜΗ ΝΕΕ ΤΩΝ 25 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΟΥ ΣΚΟΤΩΣΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ
9 Μαΐου 2012 - 1:27 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

Θα αφήσετε τους δασκάλους μας μόνους τους σε αυτόν τον αγώνα ; Έτσι θα μας μάθετε να φωνάζουμε αλληλεγγύη ; Θέλετε ο δάσκαλος να είναι παράδειγμα σε μας, αυτοσεβασμού , αξιοπρέπειας μαχητικότητας η παράδειγμα υποδούλωσης;;; Θέλετε τελικά να ζήσουμε σαν δούλοι ; Από αύριο κιόλας , καταλήψεις σε όλα τα σχολεία από μαθητές και γονείς για να στηρίξουμε τους δασκάλους μας μ’ ένα τραγούδι , ένα σύνθημα : «εμπρός να τσακίσουμε τυράννους φασίστες»

Σε αυτό το σημείο ο μαθητής χάνει τον προσανατολισμό του λόγω της μεγάλης πίεσης των δύσκολων καταστάσεων η επειδή είναι γιος ενός από του συνηθισμένους ανεγκέφαλους νεοέλληνες εκπαιδευτικούς(δυστυχώς αυτό είναι και το πιο πιθανό)

Η νοοτροπία του νεοέλληνα(ακόμα και όταν είναι εκπαιδευτικος) δεν έχει
όρια.ούτε η αριστεία προϋποθέτει παιδεία –ήθος και αντίληψη

Author Details